Stranica: 10/12.
Re: Liam Lawson
Postano: 19.03.2025., 12:52
Postao croatic f1
Max je generacijski talent, jednostavno može raditi s bolidima ono što drugi ne mogu. To je njegova prednost, tj. mana drugih u skillu (što se po mom mišljenju ne može nadoknaditi, ali ybg, ne mjeri se kvaliteta vozača po simpatičnosti). Meni je nekorektnije reći da je bolid "krojen" po njemu i da samo zato drugi nisu konkurentni u odnosu na njega. Strollu možeš ugoditi svaku finesu pa svejedno neće replicirati Maxove nastupe.
Re: Liam Lawson
Postano: 19.03.2025., 13:03
Postao zelot
Neki dan sam vidio video u kojemu Albon objasnjava kako cesto cuje da se bolid radi po vozacu i jasno je rekao da to nije istina nego da se bolid jednostavno radi da bude brz a na vozacima je da se kasnije prilagodjavaju.
I zasto bi netko namjerno radio sporij bolid ali da pase vozacu X (recimo taj vozac voli pull rod) a znaju da bi sa push rod bolid bio brzi, manje jeo gume, bio upravljivij itd.. ali kao ne, nas vozac voli pull rod pa cemo to iako nam ono donosi pola sekunde...
Ne, nikakvoga smisla nema. Radi se najbolji najbrzi moguci proizvod a vozaci neka se prilagodjavaju kako znaju, a znaju.
Re: Liam Lawson
Postano: 19.03.2025., 13:10
Postao BatteryVolttas
Ljudi, zanemarujete činjenicu da Max Verstappen daje strašno puno korisnik feedbackova vezano za to kako se bolid ponaša i kako bi on želio da se ponaša .
I onda se tu pomalo površno kaže,Red Bull radi bolid kako paše Maxu,ali zapravo je istina da Max puno radi sa mehaničarima na bolidu.
Koliko puta dođu u vikend spori i onda podešavaju i mrdaju...
Ne može to bilo tko..zato Max Verstappen i je četverostruki uzastopni prvak.
Re: Liam Lawson
Postano: 19.03.2025., 15:22
Postao Alonso king
Pricao je i bivsi Kimijev (e sad jel inzinjer ili ne nemojte me uzimat za rijec) da je bilo situacija kada je Kimi tijekom trkacih vikenda jasno u svom feedbacku trazio promjene setupa bolida kako bi se prilagodio njegovom stilu voznje. Kao primjer je izdvojio Monzu gdje je Kimi trazio podesenja koja ce mu omogucavati da bolid prelazi preko rubnika iako je na papiru tako podesen bolid sporiji od prve verzije. Par trenutaka kasnije, ovaj na stazi osjetno brzi. Je li ovakva usporedba primjenjiva i na ovim bolidima nove generacije zaista ne znam, ali kazem, iz onoga sto gledamo zadnjih 6-7 godina ispada da je toliki skill gap izmedu Maxa i momcadskih kolega da ovi ni ne pripadaju u F1. Jos bih nekako mogao progutati Lawsona i Albona koji su defakto baceni u Red Bull, ali jednog Pereza i iz ove perspektive Gaslya…tesko da su takve kante. Takoder, taj zanimljiv intervju Albona sto je gore netko spomenuo isto puno toga otkriva jer ipak je to covjek koji je vozio uz Verstappena pa kratki isjecak ostavljam ovdje u kojemu bas govori o ovoj temi:
https://m.youtube.com/shorts/W5ojks7BdF4
Re: Liam Lawson
Postano: 19.03.2025., 16:19
Postao avetma
Newey je sam rekao da je to glupost da se bolid radi prema vozaču. Uvijek su radili najbrži mogući bolid pa je onda na vozaču da se prilagodi i da radi na setupu.
Re: Liam Lawson
Postano: 19.03.2025., 16:29
Postao CrashOverride
Ja isto mislim da se bolid radi prema idejama tima koji radi na tome, bez obzira na vozace..
Tek kad se to sve slozi, vozac nastupa i onda ga sigurno moze usmjerit u svom smjeru u vidu setupa i eventualnih poboljsanja sa vecim fokusom na neke stvari koje mu mozda ne pasu pa da se pokusa popraviti po njemu ali onaj prvi paket za koji svi misle da je najbrzi u tom trenutku po tom pravilniku je default pa kako se tko prilagodi.
Doduse, nije da su neke klase sjedile kraj Maxa pa da je obriso pod sa njima.. Sve redom at best prosjecni vozaci kojima je pokazo tko je gazda u RBu.
Re: Liam Lawson
Postano: 19.03.2025., 21:04
Postao F12000
Sve to stoji, mislim da se slažemo da em klase nisu sjedile u istom bolidu s Maxom, em u tvornicama nije prvi i jedini imperativ napraviti najbolji bolid za vozača xy. Ali opet, način na koji će prilagoditi bolid kroz sezonu i kome može odigrati bolid u produbljenju gapa između momčadskih kolega.
Zar vam nije bar malo sumnjiv performans Gasleya u RB-u i Toro Rossu? Pucanje pod pritiskom, svjetla reflektora velikog tima, hmm ne znam možda.
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 10:11
Postao KiMujash
Ne pise mu se dobro, problem RB je sto ni Tsunoda nije rjesenje uvjeren sam.
Hadjaru drugi GP u zivotu, a prvi nije ni vozio i tu je negdje oko Tsunode po vremenima, cak je za sutra i ispred njega. Sta bi mu tek Max radio.
Gesendet von meinem SM-A528B mit Tapatalk
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 10:23
Postao MSC
Alonso je rješenje za RB.

Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 10:39
Postao Krstas
Vetel kao rijesenje

Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 10:49
Postao Frantic
Mišljenja sam (nisam jedini) da bi Sainz bio rješenje, ali taj voz je prošao.
Pogotovo nakon onih fotografija Carlosa starijeg sa Hornerom, Markom i Adrianom.
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 11:02
Postao Krstas
Zato i kazem. Da je Lijam bio najbolja opcija u tom trenutku. Znaci kada su dali otkaz Perezu, nisu imali nikakav izvor. Jedino iz RB akademija. Za mene, Lijam je tu bio najbolja opcija.
Sve ostalo je suvisno pričati. Mislim na njegove rezultate ove sezone.
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 12:30
Postao MSC
Ako se ne sredi, neće on europski dio ni dočekat u Red Bullu.
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 12:43
Postao Krstas
MSC je napisao/la: 22.03.2025., 12:30
Ako se ne sredi, neće on europski dio ni dočekat u Red Bullu.
Ziva istina...
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 12:45
Postao senna66
Pitanje je tko uopće može voziti taj Red Bull konkurentno.
Meni je jasno da je Max strašno brz, ali po drugim vozačima ispada da su ispodprosječna ekipa, a Max izvlači nemoguće.
Nešto mora biti u tom bolidu da je težak za prilagodbu jednom prosjecnom vozaču.
Sainza su mogli dovesti. Vjerujem da s njim nebi bilo problema.
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 12:57
Postao monkeyseat
MSC je napisao/la: 22.03.2025., 12:30
Ako se ne sredi, neće on europski dio ni dočekat u Red Bullu.
Mogli su uštedit i odmah ga ostavit u Australiji :-)
Za sad je banana, ali dajmo mu još koju utrku fore da pokaže nešto jer vjerojatno je i sam svjestan da do ljeta je bivši. Proljeće je tek počelo i nemir je u njemu :-)
Šteta da nisu Yukiju dali šansu, ali mogao bi se dogodit i taj swap.
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 14:10
Postao KiMujash
senna66 je napisao/la:Pitanje je tko uopće može voziti taj Red Bull konkurentno.
Meni je jasno da je Max strašno brz, ali po drugim vozačima ispada da su ispodprosječna ekipa, a Max izvlači nemoguće.
Nešto mora biti u tom bolidu da je težak za prilagodbu jednom prosjecnom vozaču.
Sainza su mogli dovesti. Vjerujem da s njim nebi bilo problema.
Isto kao sto Sainz nema problema sad u Williamsu.
Nije ta prilagodba toliko jednostavna, kao sto nam je Lewis vise puta naglasio.
Gesendet von meinem SM-A528B mit Tapatalk
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 14:34
Postao Tudum
monkeyseat je napisao/la: 22.03.2025., 12:57
Mogli su uštedit i odmah ga ostavit u Australiji :-)
Za sad je banana, ali dajmo mu još koju utrku fore da pokaže nešto jer vjerojatno je i sam svjestan da do ljeta je bivši.
Proljeće je tek počelo i nemir je u njemu :-)
Šteta da nisu Yukiju dali šansu, ali mogao bi se dogodit i taj swap.
Jedino ga Slavko Sobin može umiriti u ovom trenutku.
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 18:31
Postao Krstas
Max o Red Bullu:
"Naš bolid je izuzetno težak za vožnju. Mislim da bi Liam bio brži da ga stavite u Racing Bulls. Zaista to mislim. Taj bolid je lakši za vožnju od našeg, to sam primijetio u razgovoru s njime. Prošle godine nije bila velika razlika između njega i Yukija."
Re: Liam Lawson
Postano: 22.03.2025., 19:33
Postao Alonso king
Postalo je nepisano pravilo da vozac koji ne moze sloziti posten krug u Red Bullu briljira u B momcadi. Kad se sjetim Gaslya 2021. i kakvih je sve performansi imo, a nepune 2 godine ranije nije dozivio ni polusezonu pored Maxa. Lako je sada drvlje i kamenje bacati po Lawsonu, ali covjek je prvim sjedanjem u bolid Alpha Taurija/VCARB-a pruzao dobre rezultate.
Mozda “unpopular opinion” s moje strane, ali gledamo na prva dva vikenda Sainza koji se vidljivo muci s Williamsom i Albonom, pitanje je kako bi se i on kao provjereno dobar vozac proveo u drugom Red Bullu. Vjerojatno, kao i Tsunoda, malo bolje nego neiskusni Lawson, ali mislim da Red Bullu i Maxu ne treba malo bolje nego netko tko ce biti barem priblizno gdje i Max.
Ne znam koji im je plan, citam nesto da u slucaju losih performansi na VN Japana vec dobivamo Yukija u Red Bullu, ali mi sve to mirise na zacarani krug u koji je tim upao nakon odlaska Ricciarda. Slazem se i s Maxom da u tom slucaju cemo vrlo vjerojatno gledati Lawsona u odlicnoj formi u VCARB-u.