Stranica: 88/115.

Re: Povijest F1

Postano: 22.04.2020., 20:09
Postao Frantic
Haha, dođosmo i do trač partija, tabloida, sapunica, ...., Zadruge (ili Farme),.....
slika slika :klanjam: :rofl:
Jbte, šta sve neću pročitati, a sve u svrhu "osporavanja" MSa :facepalm:

E da, @Jimmy, volio bi i ja da mi nabrojiš MSove "off" nastupe 2001.
Ustvari, prvo da mi daš svoju definiciju "off" nastupa.
Vjerovatno je tu "caka"....

Re: Povijest F1

Postano: 22.04.2020., 20:31
Postao _bataziv_0809
Frantice jako si predvidiv za zrelog covjeka. :mrgreen: nemoj ovo shvatiti kao atak na licnost, ali tacno sam znao na sta ces se upecati...cak je u originalnom postu stajalo "sad ce Frantic podivljati" :rofl:

Anyway, Stay tooned, sad mi se ipak vise gleda Suzka 1994....Je li realno da je Murray ovako pogubljen cccc :zubo:

Re: Povijest F1

Postano: 22.04.2020., 21:00
Postao zekohonda
žao mi je što vas prekidam, ali moram najavit:
sutra (četvrtak) u 9 ipo navečer hc f1 dmj kviz! :gandalf:
https://myquiz.org/p/194564

Re: Povijest F1

Postano: 22.04.2020., 21:05
Postao DaveGilmour
zekohonda je napisao/la: 22.04.2020., 21:00 žao mi je što vas prekidam, ali moram najavit:
sutra (četvrtak) u 9 ipo navečer hc f1 dmj kviz! :gandalf:
https://myquiz.org/p/194564
:klopa:

Re: Povijest F1

Postano: 22.04.2020., 21:28
Postao dmj
Pokušao sam složiti neku kombinaciju težih i lakših stvari, povijesti i aktualnog...
Nisam nešto posebno spremao, redom prvih trideset pitanja koja su mi iz ovog ili onog razloga došla u glavu.
Bit će i repriza kviza u petak u 17:00 na istom linku.

Ako bude dovoljan odaziv i svidi vam se, složit ću još poneki, ili F1 ili općeniti motorsport...

Re: Povijest F1

Postano: 22.04.2020., 21:34
Postao Frantic
_bataziv_0809 je napisao/la: 22.04.2020., 20:31 Frantice jako si predvidiv za zrelog covjeka. :mrgreen: nemoj ovo shvatiti kao atak na licnost, ali tacno sam znao na sta ces se upecati...cak je u originalnom postu stajalo "sad ce Frantic podivljati" :rofl:

Anyway, Stay tooned, sad mi se ipak vise gleda Suzka 1994....Je li realno da je Murray ovako pogubljen cccc :zubo:
Pa ne treba ti za to kristalna kugla, niti pomoć Milana Tarota ili Vidovite Džemile :mrgreen:

A ako ti kažem da sam ja znao da to nije bez razloga napisano i da sam znao sam da ćeš mi u replici to napomenti vjerovatno ćeš pomisliti da se sad "vadim", al jbga.... :mrgreen:

Samo se nadao da si se šalio, a s obzirom na post na koji repliciram, izgleda da jesi (mada još uvijek nisam 100% siguran).
A ako si bio ozbiljan u vezi HHFa, Corine i MSa, onda ti replika i nije baš na mjestu

BTW, ne laskaj si sa ovim "podivljati"

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 01:00
Postao Clark
_bataziv_0809 je napisao/la: 22.04.2020., 19:45 Pošto je inicijalna kapisla bila 1997, na nju ću ograničiti odgovor ovaj put.

Dakle, slažem se da neke sličnosti postoje, ali su razlike kudikamo veće.

Prije svega F2001 je dominantniji u odnosu na ostatak grida nego što je to FW19 bio.
Evo par grafova. Sad, kako će ih tko tumačiti, to je nešto drugo. Samo ću napomenuti da su kvalifikacije u Belgiji 2001. izostavljene zbog kiše.
Da, kad bi gledali cijeli grid, onda je zaista F2001 bio nešto dominantniji negoli FW19. No, isto tako, u priči o dominantnosti bolida, brzina jednog npr. Minardija sa začelja je apsolutno nebitna. Bitnija je konkurencija sa samog vrha.
Iz toga se vidi da je FW19 u odnosu na svoju direktnu konkurenciju ipak bio nešto dominantniji nego F2001 u odnosu na svoju.

Zaostatak za PP 1997.
slika

Prosjek za sezonu 1997.
slika

Zaostatak za PP 2001.
slika

Prosjek za sezonu 2001.
slika
Pouzdanost F2001 je tu negdje sa FW19, ali pouzdanost njegove konkurencije je bila daleko lošija.
Pouzdanost FW19 i F2001 je zapravo identična - 4:4. Razlika je u odustajanjima druge vrste.
Što se tiče najbliže konkurencije, tu je prednost na strani F2001, to je apsolutno točno. 2001. su McLaren i Williams svaki imali oko deset odustajanja tehničke prirode, dok je 1997. Ferrari imao 4, a McLaren 9 odustajanja zbog tehničkih problema.
F2001 je također imao bolju rasporedjenost dominacije tokom cijele sezone. Ako pogledas vremena pole pozicija, F2001 je drzao uvijek raspon od 0,3 do 0,8 sekundi, dok je F19 u prvih nekoliko utrka znao ići i do sekunde (samo Vlleneuve kojeg ovdje maltne proglašavaju šljivotresom, ne i Frentzen), da bi nakon Kanade to uglavnom bilo jako tijesno, a kvalifikacije u Jerezu su valjda kulminacija tog trenda.
Bolja raspoređenost dominacije? Možda.
Postotak zaostatka smatram točnijim od vremenskih zaostataka jer nije isto zaostati desetinku na A1 Ringu ili na Spa-Francorchampsu. No kad već spominješ vremenske zaostatke, pogledajmo ih.
Dolje su dva grafa. U prvom je prikaz koliku je prednost imao FW19, odnosno F2001 kad je bio na PP (od najmanje do najveće razlike). U drugom je prikazan njihov zaostatak za PP.
Samo ću napomenuti da je raspon prednosti PP za Ferrari od 0,3 do 0,8 u 5 utrka.

slika
slika

Druga stvar kako prvenstvo koje je riješeno u Mađarskoj nije šetnja?
Zašto nije šetnja sam praktički objasnio odmah u tom postu. Citirat ću "Prvi pogled na 2001.-u daje dojam da je to prvenstvo bilo šetnja za Schumacher do naslova, ali pogled na svaku utrku pojedinačno otkriva ponešto drugačiju sliku."
Ovaj drugi dio rečenice je bitan.
Bilo je lakih utrka, ali je bogami bilo i teških. Ne tvrdim da je to bio teško izboren naslov, ali nije bila ni tolika šetnja. Naslov je relativno lako osvojen, no ako gledamo utrku po utrku onda vidimo da konkurencija nije bila toliko loša.

Vrati se 19 godina unazad kad si pratio sezonu i reci mi u kojem trenutku si pomislio da Schumacher nece osvojiti titulu?
Iskreno, ne sjećam se. Pošto sam tada imao 11 godina, ne mogu govoriti o ozbiljnom praćenju Formule 1 tada i "zamaranju" takvim stvarima. Kad je tada bila utrka, bitno je bilo samo da Schumacher i Ferrari pobjeđuju. :D

Eh sad pošto Frantic tvrdi da Schumacher uglavnom nije imao off nastupe, molim te navedi kojih je to nekoliko istih bilo tokom 2001?
Ponajprije Brazil i Italija.
Frantic je napisao/la: 22.04.2020., 20:09 E da, @Jimmy, volio bi i ja da mi nabrojiš MSove "off" nastupe 2001.
Ustvari, prvo da mi daš svoju definiciju "off" nastupa.
Vjerovatno je tu "caka"....
Nabrojeni su gore.
Uf, ne znam da to mogu sročiti u nekakvu definiciju. To bi bila vožnja ispod nekakve očekivane razine (vozača ili bolida), pravljenje neforsiranih grešaka i slično.
Konkretno, Brazil 2001.. Dosta loša vožnja po kiši. Italija 2001., jednostavno spor. U drugim sezonama ima još primjera.
Ali, isto tako želim naglasiti da ako nešto smatram Schumacherovim off nastupom, to nipošto nije u svrhu umanjivanja vrijednosti vožnje nekog drugog vozača. Tu ponajprije mislim na timskog kolegu ili vozača koji ga je dobio u utrci.

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 09:38
Postao Frantic
Clark je napisao/la: 23.04.2020., 01:00
Frantic je napisao/la: 22.04.2020., 20:09 E da, @Jimmy, volio bi i ja da mi nabrojiš MSove "off" nastupe 2001.
Ustvari, prvo da mi daš svoju definiciju "off" nastupa.
Vjerovatno je tu "caka"....
Nabrojeni su gore.
Uf, ne znam da to mogu sročiti u nekakvu definiciju. To bi bila vožnja ispod nekakve očekivane razine (vozača ili bolida), pravljenje neforsiranih grešaka i slično.
Konkretno, Brazil 2001.. Dosta loša vožnja po kiši. Italija 2001., jednostavno spor. U drugim sezonama ima još primjera.
Ali, isto tako želim naglasiti da ako nešto smatram Schumacherovim off nastupom, to nipošto nije u svrhu umanjivanja vrijednosti vožnje nekog drugog vozača. Tu ponajprije mislim na timskog kolegu ili vozača koji ga je dobio u utrci.
Dobro, malo nam je različita nam definicija "off" vikenda.
Kod mene je 100% akcenat na vozaču.
Ako bolid nije "na najboljoj/optimalnoj razini na kojoj taj bolid može biti" (nevezano za razlog), ja vozaču neću zamjeriti zbog prikazane vožnje (a ne rezultata), koja je "ispod nivoa" za dotičnog vozača.

Brazil sam gledao u društvu jednog koje drukao za Williams-BMW (tada je vozio BMWa), jednog Mclarenovca, jednog koji je naginjano Hondi/Mugen-Hondi/Jordanu/BARu i jednog koji nam je pravio društvo.
Svi smo se na kraju trke složili da Ferrari (MS) nije bio na nivou, a kasnije se moglo i pročitati da se cijelu trku pomalo mučio sa bolidom (understeer), a DC ga je otresao jer se kockao i postavio bolid na kišni set-up, za razliku od MSa.
Ovaj BMW-eovac je likovao do momenta kada je Josu počeo hebavat sve po spisku. :mrgreen: Na kraju je najzadovoljniji bio navijač Mclarena.

Italija - već osigurana titula (ovo je i najbitnije), na prethodnoj trci pretekao Prosta po broju pobjeda, teroristički napad - 11.09., nedavna Zanardijeva nesreća,...., tako da po mom kriteriju ni to nije tip "off" vikenda na koji sam poentirao

Opet, nisam toliko isključiv i da se citiram
Ako ih i ima još (neka me neko ispravi), cifru možeš nabrojati na prste jedne ruke.
BTW, ja sam mislio da si malo stariji, recimo oko 4 banke :mrgreen:

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 14:15
Postao Mazzacane

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 14:23
Postao Frantic
Malo sam zakovo na zadnjoj trojici, ali sam metodom uzaludnih pokušaja pogodio i njih :prcnjau:
Cca. 5 minuta
Hint, nema potrebe tipkati imena, dovoljno je prezime

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 15:12
Postao DaveGilmour
Prvih 16 sam relativno brzo ispunio, a onda sam se krenuo mučiti sa zadnja dva vozača. Predzadnjeg sam se nekako uspio sjetiti nakon minutu-dvije, a za zadnjeg sam random vrtio prezimena svih vozača iz 90-ih za koje sam čuo. Taktika se na kraju pokazala uspješnom :mrgreen:

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 15:27
Postao zekohonda
15/18.
1,1, i jednog od 5 bodova se nisam mogao sjetit. vrtio se okolo, ali ne ide.

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 16:08
Postao _bataziv_0809
Dobri kvizovi. Najcesce me spelling zezne, Šekter, Regaconi i slicno :zubo:

Ali doslo mi je da sam sebe upucam u oko kad sam za najvise pobjeda vozaca iz Argentine 2 minute pokusavao ispravno napisati Reutemann :facepalm:

Inace 1995 17/18, nisam se Boulliona mogao sjetiti, a Lamy-a sam kucao prije Herberta :rofl:

Veceras idemo dalje sa polemikom nadam se...pozdrav ekipa

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 16:30
Postao Ferrari Maniac
11/18

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 19:05
Postao Clark
Frantic je napisao/la: 23.04.2020., 09:38 Dobro, malo nam je različita nam definicija "off" vikenda.
Kod mene je 100% akcenat na vozaču.
Ako bolid nije "na najboljoj/optimalnoj razini na kojoj taj bolid može biti" (nevezano za razlog), ja vozaču neću zamjeriti zbog prikazane vožnje (a ne rezultata), koja je "ispod nivoa" za dotičnog vozača.
Izgleda da se nismo najbolje razumjeli, trebao sam to bolje sročit.
I kod mene je naglasak isključivo na vozaču, neovisno o relativnoj brzini bolida na ostatak grida.
Ono što smatram vožnjom ispod očekivane razine bolida je npr., da mu se timski kolega kvalificira pola sekunde ispred, i da tijekom utrke odmagli dvadesetak i više sekundi naprijed. Znači, brzine u bolidu je bilo, ali je on nije iskoristio.
BTW, ja sam mislio da si malo stariji, recimo oko 4 banke :mrgreen:
Tek je prošlo ljeto trideseto... :D

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 20:50
Postao croatic f1
Ferrari Maniac je napisao/la: 23.04.2020., 16:3011/18
Hvala ti što nisam najgori :mrgreen: 14/18, gospoda s 5 i 3 boda te dvojica s 1 bodom su me zeznuli, mogao sam eventualno jednog od njih nabosti.

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 21:47
Postao zekohonda
bravo gilmoure, bravo mazza, a bravo i ja na najnižem mjestu na podiju.
puls dominira! :party:

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 21:49
Postao avetma
Dobri ste, ja sedmi. Previše povijesti :mrgreen:

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 21:53
Postao zekohonda
daj vetma mijenjaj nick.
enivej, ni ti nisi loš za jednog omladinca. :mrgreen:

Re: Povijest F1

Postano: 23.04.2020., 21:53
Postao DaveGilmour
Puls čini minimalno 50% top 10 :cool:
Možda i više ako se još netko skriva iza promijenjenog nadimka kao Vetma :)