Ah vidi @bato, možeš sada filozofirat do sutra, ostaje činjenica (a ne mit) da je dobrim dijelom on napravio toliku razliku. Međutim, koliko je ko imao udjela u tome, on sam, ekipa, mehaničari, Ross, Williams sa nekim šlampavim potezima, Hill sa greškama (i to nešto govori o MSu) o tome možemo do kraja svijeta i vremena. Čak i da je tako, kao što kažeš, to se opet uklapa u moje mišljenje da bi MS (sa FW19) Jacquesa (sa F310B) odradio sa 30-ak bodova. I ne uklapa u tvoje mišljenje da je mogao napraviti takvu prednost samo u dominantnom bolidu. Takođe je činjenica da je 1995. jedna od boljih predstava nekog vozača i jedna od "bolje" osvojenih titula (pod ovim mislim, jedna od titula gdje je vozač "iznio" titulu). Vrlo lako zaboravljamo Belgiju, Evropu i slične predstave.
Što se tiče kvarova, da, ne zanimaju me kvarovi, niti DCa niti Herberta. Nisu predmet priče.
Dalje, da li vozač može "uticati" na kvar?
Naravno da može.
Prvi primjer koji mi pada na pamet je 1989.
Jbga, Senna vodi trku, gazi, gazi i gazi,.... i razvali mjenjač. Stane sa strane, izađe iz bolida i to traje taman nekih pola minute.
Utom prođe Prost (kasnio pola minute, jel), vidi crveno-bijeli bolid sa brojem 1 parkiran sa strane i onda do kraja trke hladno "pjevuši Marseljezu ispod kacige do kraja trke" (kako to neko fino opisa).
Samo kažem.....
Hamiltona (i ostatak ekipe) si ti uveo u priču, a ne ja. Ja sam se držao MSa, Damona i JVa.
Kad smo kod njega, Bottas je Hamiltonova kučka skoro pa isto toliko kao što je Rubens bio Michaelova. Jedina razlika je u tome što je između Bottasa i Hamiltona možda (kažem možda, što ne znači i da jeste) manja razlika nego što je to između Rubensa i Michaela (ne samo zbog Bottasa, već i zbog Michaela

).
To ko ne vidi, jbga, ja mu ne mogu pomoći.
Plus što Totto ipak daje malo više slobode Bottasu, nego što je to Todt davao Rubensu. Rubens i da je imao više slobode, opet bi imao karijeru kakvu je imao , s pobjedom-dvije više i određenim brojem bodova više na svom kontu.
Što se tiče vozača koje si pobrojao.
Prost - isti lik i 1984. (ma i 1982.) i 1993. Puno prije 1993. je zaradio nadimak "Profesor".
Alonso - isti lik i 2006. i 2016. (samo što je 2016. vozio "kantu").
Hamilton - Mclaren (više vukao na Sennu, da se razumijemo 2007. je najbolje odvežena rookie sezona ili barem jedna od najboljih).
Hamilton - Mercedes (puno više vuče na Prosta)
Mika - jbga, iako je bio prvak te, 1999. godine, tu sezone nije odvozio na nivou kao sezonu prije (isto prvak) i sezonu poslije te (drugi).
Jacques - mogu se složiti da nije bio isti 1997. i 2005. Ali on je za mene 1996.-1997. bio "solidno-prosječan-srednja žalost" vozač sa najboljim bolidom u rukama (otuda i oni smileyi), a 2005. je možda stvarno bio indisponiran (zanimljivo, i ti isto kao i ja uzimaš različite periode karijere, tj. razdvajaš dobre i loše godine, a meni zamjeraš za isto

)
Kad pominješ MSove "mrlje", čovjek je uredno kažnjen za svaku. Ako i nije za svaku, definitivno je vozač koji je popio ubjedljivo najviše kazni. I to onih rigoroznih.
JV Japan 1997. - MS Belgija 1998. - žute zastave. JVu se bilo "nakupilo" otprije (takva su nekakva pravila bila), MSu koliko znam nije (barem ne kao JV prije Japana 1997). JV DSQ, Williams uložio žalbu, JV startovao, završio 5., Williams povukao žalbu, ovaj DSQ.
U Belgiji 1998. MSu izbrisano vrijeme.
MS-u je svaki vikend, osim onih u kojima je imao problema sa mehanikom, u kojima je završavao iza RB ili EI bio off vikend.
Znaš li koliko je bilo vikenda da je MS završio iza RB ili EI, a da nije imao problema sa bolidom, kvar, probleme u boxu, puknuće gume, neki kontakt, i/ili izlijetanje (hoćemo li kontakte/izlijetanja računati kao OFF vikende??, jedna greška nije off vikend, po meni), ili zbog zbrke u boxu kada na stazu istrči "ludi sveštenik" i sl., ili da ih nije s namjerom puštao ispred, odnosno da nije gazio koliko može i zna (Eddieja zbog njegove borbe za titulu, Rubensa zbog toga što su i MS i Ferrari već bili osigurali titule)?
Jedino mi pada na pamet VN Evrope 2002, kada je Rubens pobijedio sa čitavih 0,294 sec prednosti ispred Michaela.
E sad, ako ćemo takav zaostatak zvati OFF vikendom.....?
Ako ih i ima još (neka me neko ispravi), cifru možeš nabrojati na prste jedne ruke.
U ovo uključujem i 3 sezone u Benzu.
Osim Rosberga (interesantno, zar ne

) navedi njegovog timskog kolegu koji je bio materijal za šampiona.
To mu je jedina "mana", da se tako izrazim.
Dobro, Jos će vjerovatno reći za sebe da je bio materijal za šampiona.....
Malčice Massa, ali nije osvojio titulu (malo je on ispod nivoa Rosberga i Buttona, a ni blizu Alonsa), a i vozio je sa njim samo jednu sezonu (i to Massinu prvu u Ferrariju).
Ali kad je MS vozio u modernim vremenima, znamo kako je prošao pored Rosberga
100x prežvakana tema, pa ne bih opet.
Avalon ne zalazi na forum, on bi napisao dugometražni post na ovo, možeš naći neki njegov post na ovu temu, pa pročitaj, uglavnom slažem se sa Avalonom.
E sad, čovjek bi trebao poprilično nisko pasti pa nabrojati sve karakterne mane iz MS karijere, pri tom ignorisati zdravstveno stanje u kojem se MS nalazi, da bi dokazivao gluposti, koje će se opet i opet vraćati na dnevni red, u pokušaju da se dokaže nedokazivo i odbrani neodbranjivo

WTF