Scuderia Ferrari
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4548
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Renaultov motor nije priblizno isti Ferrarijevom
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Renault je nepoznanica sto ce iduće godine isporučiti, al koliki god deficit bio Red Bull ce nadoknaditi dobrom šasijom i aero paket koji nikako ne može biti lošiji od Ferrarijevog.Mr.Spaceguy je napisao/la:Renaultov motor nije priblizno isti Ferrarijevom
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne može RBR nadoknaditi ono što gubi na motoru u odnosu na Mercedes.
To smo vidjeli ove godine tako da ne pričate bajke.
RBRu treba odličan Renault da bi se nadao nečemu.
To smo vidjeli ove godine tako da ne pričate bajke.
RBRu treba odličan Renault da bi se nadao nečemu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
A ti to znaš kako? To ti neki insajder? Ja samo govorim o onome što su izjavljivali ljudi koji su upućeniji od mene i tebe. Prema tim informacijama razlika nije veća od 15KS, s tim da Renault koristi više KS u kvalifikacijskom modu. Tako da u kvalifikacijama dođu skoro na isto. A Ferrari je uglavnom bio brži na utrci. Još kako kažu Ferrari je morao smanjiti snagu nakon prembicioznog početka sezone, jer motor tada nije bio pouzdan...Mr.Spaceguy je napisao/la:Renaultov motor nije priblizno isti Ferrarijevom
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Objasni mi kako je ovo u kvalama "isto"?
Mercedes: 975 hp
Ferrari: 960 hp
Renault: 940 hp
U utrci:
Merc: 940hp
Ferrari: 940hp
Renault: 915 hp
S tim da Merc u utrci ima "hyper mod" na PU koji mogu koristiti odredeni broj krugova te sa njim dobiju dodatnih 10-15 konja na nekoliko krugova...Ferrari isto ima slicnu stvar koja mu daje dodatnih 5-10 konja nekoliko krugova u utrci.
Mercedes: 975 hp
Ferrari: 960 hp
Renault: 940 hp
U utrci:
Merc: 940hp
Ferrari: 940hp
Renault: 915 hp
S tim da Merc u utrci ima "hyper mod" na PU koji mogu koristiti odredeni broj krugova te sa njim dobiju dodatnih 10-15 konja na nekoliko krugova...Ferrari isto ima slicnu stvar koja mu daje dodatnih 5-10 konja nekoliko krugova u utrci.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4548
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Je je, tu su negdje po snazi. I po sasiji su isto tu negdje a? Ne pricaj gluposti. RBR da ima Ferrarijev motor bi bio ispred Mercedesa.senja je napisao/la:A ti to znaš kako? To ti neki insajder? Ja samo govorim o onome što su izjavljivali ljudi koji su upućeniji od mene i tebe. Prema tim informacijama razlika nije veća od 15KS, s tim da Renault koristi više KS u kvalifikacijskom modu. Tako da u kvalifikacijama dođu skoro na isto. A Ferrari je uglavnom bio brži na utrci. Još kako kažu Ferrari je morao smanjiti snagu nakon prembicioznog početka sezone, jer motor tada nije bio pouzdan...Mr.Spaceguy je napisao/la:Renaultov motor nije priblizno isti Ferrarijevom
- Crankshaft
- Karting
- Postovi: 224
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Alonso, Renault
Kako si došao do ovih brojeva?Ferrari je napisao/la:Objasni mi kako je ovo u kvalama "isto"?
Mercedes: 975 hp
Ferrari: 960 hp
Renault: 940 hp
U utrci:
Merc: 940hp
Ferrari: 940hp
Renault: 915 hp
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
..odavde:Crankshaft je napisao/la:Kako si došao do ovih brojeva?Ferrari je napisao/la:Objasni mi kako je ovo u kvalama "isto"?
...
FERRARI SF16-H: Abu Dhabi "full power" to the Power Unit Monza Spec
The 2016 season ended a few days ago but in the last Grand Prix of Abu Dhabi Ferrari has shown that not all the work done in 2016 is to be thrown away as the Power Unit, albeit with some important initial design problem (we are talking especially the turbocharger group), proved he could compete at almost par with the German Mercedes weapons.
A few months ago, we entered into a post about some news about the cars 2017 data of peak power usable in qualifying by several motorists at that stage of the season. The peak power is an important value is to be analyzed, but it is not so decisive as it was when the Formula 1 cars are only used combustion engines . Why do we say this? Because now the new engines of Formula 1 are the Power Unit where in addition to the part of the endothermic there is another, the electricity that generates maximum power of 120 kW (160 hp approx). It 'clear that for the longest time a pilot can use those 120 kW and more able to maximize the gain in lap time. Usually, wrong, we speak only of the energy from the battery can be sent to 120 kW electric motor: 4 MJ then exploited to 33.33 (just do a division). But beyond that because we have to consider the possible MJ of energy that can be sent directly by the electric motor MGU-H to 120 kW electric motor called MGU-K without passing by the battery, the only real big regulatory constraint in the electrical part. An energy that the Regulation does not quantify and therefore can be said to be unlimited.
Recall that the technical regulations of Formula 1 allows only exploit 4 MJ per lap from the battery of which 2 MJ provided directly dall'MGU-K (energy recovery during braking) while the other two will have to be clearly provided by the motor generator connected to the turbocharger turbine group that is the electric motor MGU-H. All this is clearly regulated.
Ferrari at the Monza Grand Prix on the track brought the latest evolution of its 2016 Power Unit using the latest chips that the Italian engineer was still available. The Italian team, as well as virtually all motorists, has worked extensively on the endothermic of its Power Unit trying to improve their efficiency and maximum power of the combustion engine. For those who do not remember the last 3 tokens they were used by Italian engineer for further development of the combustion chamber.
As already written just a few days before the Grand Prix in Monza, the Scuderia from Maranello was not in anticipation of full advantage of the update to the combustion chamber (combined with a gas specific Shell) due to some reliability issues emerged on the counters present in the factory. The desire or rather the goal was still to be able to test the Power Unit 2016 at full output by the end of the season. The Italian Grand Prix and the subsequent stages of the season 2016 Formula 1 Ferrari racing with 5-10 hp more than previous races on an update but had to be more consistent in terms of power: we are talking about 15- 20 hp in total.
From the information we had gathered and we promptly reported on these pages, to the Abu Dhabi Grand Prix, the Italian team had not yet arrived to the power of the Power Unit Mercedes, paying about 15 hp to what we have been told by well-informed people . A gap at around that which can be estimated at around 2-3 tenths per lap.
But in the last race of the season of the season , that of Abu Dhabi, where now there was little to lose and a break in the race would not create problems for subsequent races, the Maranello Team has decided to release the remaining 10 CV , exploitable with the mapping that we call hyper racing that Team uses both in qualifying and in the race.
Updating previously written data on these pages, the power values in the qualification system at the end of the season are:
- Mercedes: 975 hp
- Ferrari: 970 hp
- Renault: 940 hp
- Honda: 920 hp
- Ferrari 2015 (Toro Rosso): 890 CV
- Mercedes: 35 HP
- Ferrari: 30 hp
- Renault: 25 hp
- Honda: 20 hp
- Mercedes: 940 hp
- Ferrari: 940 hp
- Renault: 915 hp
- Honda: 900 hp
- Ferrari 2015 (Toro Rosso): 880 CV
In conclusion, you can definitely see that under tendering arrangements now the Scuderia from Maranello has been able to reach a satisfactory level of maximum power, paying a little bit more than the Mercedes of those circuits "long" where you are able to recover many MJ of energy from two electric motors. Even in qualifying, thanks to hyper racing mapping that Ferrari used in Abu Dhabi, the gap that separates the two power units is only 5 hp. Now the goal is to reach 1000 hp maximum power with Mercedes that already seems to be reached while Ferrari seems to be struggling a bit more . But to talk of 2017 cars of time between now and February we will have more.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
f1analisitecnica.Crankshaft je napisao/la:Kako si došao do ovih brojeva?Ferrari je napisao/la:Objasni mi kako je ovo u kvalama "isto"?
Mercedes: 975 hp
Ferrari: 960 hp
Renault: 940 hp
U utrci:
Merc: 940hp
Ferrari: 940hp
Renault: 915 hp
To sam stavio prije mjesec dva u temi tehnikalije.
Ferrari je u zadnjoj utrci imao nešto više konjaze na raspolaganju od ovoga gore, ali to su više manje te brojke.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Vidjelo se gdje je Ferrari naspram RBR bio ove godine.Ferrari je napisao/la:Ne može RBR nadoknaditi ono što gubi na motoru u odnosu na Mercedes.
To smo vidjeli ove godine tako da ne pričate bajke.
RBRu treba odličan Renault da bi se nadao nečemu.
Normalno da trebaju odličan PU da stanu u istu rečenicu sa Mercedesom ali nije sve u PU vidiš gdje je Williams i SFI.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
E jbg sad. Ovo je na kraju sezone. A kao što sam već rekao (što i u tom tekstu stoji) da Ferrari nije mogao koristiti 100% snage motora. Tek su na zadnjoj utrci odvrnuli do kraja.
Pa evo samo su u tom kvalifikacijskom modu dodali 10KS u zadnjoj utrci, što je ukupno 30KS. Prije su imali samo 20KS, dok je Renault imao 25KS. Znači više, kao što sam rekao. Ne sjećam se tačnih brojki ali je omjer bio Ferrari iza Mercedesa 30KS, Renault iza Ferrarija 15KS. S tih 5KS više za Renault u kvalifikacijskom modu. A evo kao što vidimo na zadnjoj utrci su povukli malo više, što je za svaku pohvalu.
Pa evo samo su u tom kvalifikacijskom modu dodali 10KS u zadnjoj utrci, što je ukupno 30KS. Prije su imali samo 20KS, dok je Renault imao 25KS. Znači više, kao što sam rekao. Ne sjećam se tačnih brojki ali je omjer bio Ferrari iza Mercedesa 30KS, Renault iza Ferrarija 15KS. S tih 5KS više za Renault u kvalifikacijskom modu. A evo kao što vidimo na zadnjoj utrci su povukli malo više, što je za svaku pohvalu.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Navodno je punom parom sve počelo u 7/8. mjesec 2016.reso20 je napisao/la:A onda ovih 5 do u desetinki je aero?![]()
Pitanje glasi, kada se Ferrari poceo pripremati za 2017? Hebacki veci u 2015 ili ne... imamo tu info?
Znači puni rad. To sam pročitao na twitteru PG-a.
A što se tiče priprema to su svi vjerojatno radili 2015.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
At the Ferrari Mondiali in Daytona, team principal Maurizio Arrivabene said: “Our 2017 began last August with a major change on the technical front!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2459
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Nisam inžinjerske struke i općenito ne kužim se previše u mehaniku, ali ovako laički kako npr. 15 KS može čini takvu razliku kada su u pitanju motori tj. PU koji proizvode 900+ KS? To mi je uvijek "bilo fascinantno" kada smo pričali o 10-15 KS razlike između Mercedesa vs Ferrarija. Ali ovako laički opet... rekao bih da tih 10-15 KS nikad nije igralo preveliku ulogu kada pričamo samo o motorima, već 100xy drugih stvari kao npr. optmiziranost i prilagodljivost samog motora na sve uvjete (od onih vremenskih, visinskih itd....), prlagodljivost i mogućnost optimizacije za pojedinu stazu, turbo boost itd itd.
Ali... Ferrari je napravio odličan posao sa svojim PU. Možda je Mercedes na tom području još za milimetar dva bolji, da se tako figurativno izrazim, ali šasija i aero kaskaju i to godinama. To je ono što je zabrinjavajuće. Netko bi možda rekao da je James Allison shebao sa ovogodišnjim bolidom, možda je zbog radikalnog pristupa bolid teže prilagodljiv, ali ja bih rekao da je kontinuirani razvoj bolida kroz sezonu bio ispod svake razine. Moja pretpostavka je da je baš nedostatak Allisona uzrokovao stanje u kojem se Ferrari našao ove sezone kada pričamo o relaciji Mercedes vs RB vs Ferrari.
Ali... Ferrari je napravio odličan posao sa svojim PU. Možda je Mercedes na tom području još za milimetar dva bolji, da se tako figurativno izrazim, ali šasija i aero kaskaju i to godinama. To je ono što je zabrinjavajuće. Netko bi možda rekao da je James Allison shebao sa ovogodišnjim bolidom, možda je zbog radikalnog pristupa bolid teže prilagodljiv, ali ja bih rekao da je kontinuirani razvoj bolida kroz sezonu bio ispod svake razine. Moja pretpostavka je da je baš nedostatak Allisona uzrokovao stanje u kojem se Ferrari našao ove sezone kada pričamo o relaciji Mercedes vs RB vs Ferrari.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4548
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Jedan BHP iznosi 0.016sec. Sto se tice Ferrarijevog motora. Napravili su odlican posao no uz poguranac iz Mercedesa.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18288
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ma vidjeli smo na primjeru Red Bulla 2010-2013 da ni 30ks nije bauk (i to na 200ks manjim snagama, dakle procentualno više nego 15ks na 900+ ks), uz dobar aero paket.
Međutim, hronični nedostatak Ferrarija na tom polju zadnjih 7-8 godina (iz raznoraznih razloga) dovodi do zaključka da bi morali jači PU za 20-30ks od konkurencije, da bi bili u egalu.
A što reče @Iceman, mnoštvo je tu još faktora u igri.
@MrDoom, slažem se da RBu treba jači Renault, ali prosto iz razloga što i Benz ima izuzetno dobar aero paket, možda nijansu lošiji od RB. Možda ni toliko.
Međutim, hronični nedostatak Ferrarija na tom polju zadnjih 7-8 godina (iz raznoraznih razloga) dovodi do zaključka da bi morali jači PU za 20-30ks od konkurencije, da bi bili u egalu.
A što reče @Iceman, mnoštvo je tu još faktora u igri.
@MrDoom, slažem se da RBu treba jači Renault, ali prosto iz razloga što i Benz ima izuzetno dobar aero paket, možda nijansu lošiji od RB. Možda ni toliko.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1079
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Neznam gde sam pročitao, ali se priča da će Ferari u 2017 krenuti unatrag u pogledu veličine turbo kompresora. Iako brojke kažu da je Ferarijev PU po vršnoj snazi u rangu sa Mercedesovom, najveća mana ove PU navodno je preveliko turbo koje troši energije iz MGU-H i iz baterije i takvo se stanje nemože održati puno krugova. Nije taj sustav toliko efikasan kao što treba. navodno sa malo manjem turbo komresorom može se postići puno više iskoristivosti goriva i energije i korišćenje te energije u što dužem periodu.
Prvi cilj navodno je efikasnost PU za sledeće godine
Prvi cilj navodno je efikasnost PU za sledeće godine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Zapravo je cilj da PU bude što efikasniji za 2018. kada će imati 3 motora na raspolaganju.
Što se tiče smanjenja turbine, to je bila i "mana" PU-a ove sezone koliko znam. On je bio najslabiji dio (znamo da su oko Španjolske donijeli novi spec turba) te je imao određeni turbo lagg koji je utjecao i na samu upravljivost bolida pa morali nadoknađivati taj dio sa baterijom.
Što se tiče smanjenja turbine, to je bila i "mana" PU-a ove sezone koliko znam. On je bio najslabiji dio (znamo da su oko Španjolske donijeli novi spec turba) te je imao određeni turbo lagg koji je utjecao i na samu upravljivost bolida pa morali nadoknađivati taj dio sa baterijom.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari


