Tehnikalije

☕ Sve teme o Formuli 1 koje ne možete smjestiti u gornje podforume.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Usporedba
slika

slika
slika
slika
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 764
S nama već: 9 god 3 mj
Izgleda da je Ferrari najvise jeo preko zime, dok opet ima (iza Honde naravno) najuži i naelegantniji sami kraj poklopca motora. Opet, Mercedes (malo čudno) najveće otvore za hlađenje (gore) uz Hondu. A Mercedes ima znatno više naprijed pomaknut dio oslonca ovijesa, dok su ostali tu negdje

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... 72372.html
Prevedite na engleski samo :)

Praktički cijeli proces je otkriven :rofl: Merc kao da se sprda sa svima :mrgreen:
RBR isto radi samo nema svu opremu kao Merc, Force India također, a Ferrari na neki primitivni način pokušava kopirati :prcnjau:
Ferrari LOL
[ link do slike ]

Merc
[ link do slike ]

RBR
[ link do slike ]

Jebemu da ovaj Ferrari nema ove grijače kao Merc ili RBR...i ove "poklopce" za cijelu konstrukciju oko kočnica da ostane toplina na 200 stupnjeva...ovo moraju stvoriti za Austriju, a ne ovako ručno.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

srle
Karting
Karting
Postovi: 48
S nama već: 9 god 5 mj
Ferrari ispada kao da traži savjete kod lokalnog frizera, sa čime najbže osušite kosu....nekako me neodoljivo podsjeća na taj scenarij. A u f1 zna se, što nije izričito zabranjeno je dozvoljeno, oduvijek je tako.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7181
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
amo fia, razjebite ovo, što se čeka?
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

JFK
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 433
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: No.7
zekohonda je napisao/la:amo fia, razjebite ovo, što se čeka?
Meni ovo nije jasno (kako ovo prolazi) iako znam da mjere tlak kad se gume postave na bolid; mada nisam čitao pravilnik ali za razj... ovu igru zar nebi bilo dovoljno vršiti kontrolno mjerenje prije nego se gume stave na bolid!? :gandalf:
Ne košta ništa više nego sada i ne treba investirati u skupu tehnologiju praćenja tlaka tijekom utrke.
Samo malo bolja kontrola.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Nije se djaba Newey vrtio oko Mercedesa, dosta je puta bio vidjen sa jednim od inzenjera i kamerom, skontao je Mercedesovu caku, dok na zalost drugi su trebali malo duze vremena.

Stvarno Merc se igra sa konkurencijom. No opet ovakvo "varanje" je mozda i dokaz da su sa svojim motorom dotakli jedan plafon, pa se traze dodatne alternative.

RBR im je na tehnicki zahtjevnijim stazama pokazao zube, dokazao da su i dalje u vrhu sa aerodinamikom. Njihov deficit je motor. Kod Ferrari-ja je obrnuta situacija, samo da se oko aerodinamike potrude, pobjedit Mercedes vise nece biti zelja, vec i realnost.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ali ovo je bas smiješno.
Ferrari koji ima puste inženjere plaćene ko zna koliko i nisu skužili foru...a ovi pokazali cijeli proces ispred cijelog grida...i to ni manje ni vise na kraju uoči novinar AMuS-a...ovi iz Ferrarija sa puhačima za lišće; pokušavaju zagrijati kočnice...tako se dobiju i gube prvenstva...na rupama u pravilniku ;)
Ross je to znao, Newey je to znao, a sada i Merc zna.

Najluđa u svemu ovome je FIA, a i Pirelli...sve se vidi neka reagiraju.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Majki2111
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1193
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Red Bull, Alonso
Lokacija: Samo Zagreb
Mečka je vrh, ponovo korak ispred svih. Ferrari kaska. Prije bi otišio u RBR ili Merceses nego u Ferrari. Već 10 godina konstantno ih pobjeđuju.
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
zekohonda je napisao/la:amo fia, razjebite ovo, što se čeka?
Čini mi se da je bilo govora kako od Silverstona to pada u zaborav.
2PSI-a niži tlak u gumama vam daje razliku od nevjerojatnih 0.300s po krugu, pa si vi zbrojite. U najmanju ruku Mercedes i RB imaju prednost nasprem Ferkana kojih 1 - 1.5 PSI-a. Neznam kako to može toliko puno koštati.. no navodno je ta dosjetka u izvedbi nevjerovatno skupa, i prevelik trošak za manje ekipe. Možda Ferrari jednostavno nije bacao novac na nešto što zna da će se za koju utrku ukinuti, i onako je imao kud i kamo važnije prioritete za usmjeravanje financijskih injekcija. Nije sve tako crno-bijelo kako se može učiniti sa naše perspektive.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Btw.. nije stvar u onom fenu, osrjednjim kućnim industriskim fenom postižete kudikamo veće temperature od 200'C, stvar je u kotaču i materijalima koji su reaktivni. te kako to sve upasati u postojeći sistem kotača da jedan drugom elementu ne smeta kasnije u utrci, recimo u održavanju podrebne radne temperature.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Majki2111
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1193
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Red Bull, Alonso
Lokacija: Samo Zagreb
hattrick je napisao/la:Btw.. nije stvar u onom fenu, osrjednjim kućnim industriskim fenom postižete kudikamo veće temperature od 200'C, stvar je u kotaču i materijalima koji su reaktivni. te kako to sve upasati u postojeći sistem kotača da jedan drugom elementu ne smeta kasnije u utrci, recimo u održavanju podrebne radne temperature.
Da ali koliko sam ja shvatio oni pregrijavaju taj sustav oko kotača taman prije nego što stave prave trkače gume (oko 5 minuta prije starta utrke???). Zatim tijekom vožnje ta se toplina gubi van zbog konstrukcije kočnica i svega toga, i automatski zbog pada temperature pada tlak u gumama. :-| :-|


Sad ako sam ja to dobro skužio, koja je veza između temperature tog metala i tlaka u gumama. Vjerujem da tu ne igra ulogu endoterman i egzoterman proces. Ne znam kako to funkcionira taj prijelaz topline. N eide mi u glavu kako može izravno pasti tlak u gumama čim se ovaj metal samo hladi. Sigurno postoje neke formule. Termodinaika sigurno.
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Jednostavno je.
Ekipe poput Mercedesa ili RBR-a griju na 200 stupnjeva te čim se bolid počne kretati ta temperatura pada, ali neće pasti na 20 stupnjeva već na 100 dok će drugim ekipama koje to ne naprave skroz pasti pa neće imati gume zagrijane kao Merc tj. istom brzinom + neće imati taj niži tlak u gumama koji daje prednost u gripu i zagrijavanju guma.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Majki2111
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1193
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Red Bull, Alonso
Lokacija: Samo Zagreb
Ferrari je napisao/la:Jednostavno je.
Ekipe poput Mercedesa ili RBR-a griju na 200 stupnjeva te čim se bolid počne kretati ta temperatura pada, ali neće pasti na 20 stupnjeva već na 100 dok će drugim ekipama koje to ne naprave skroz pasti pa neće imati gume zagrijane kao Merc tj. istom brzinom + neće imati taj niži tlak u gumama koji daje prednost u gripu i zagrijavanju guma.
Kako ti jednostavnom kontrolom temperature metala izravno možeš utjecati na tlak u gumama. Kolko sam skužio čim temperatura metala padne, padne i tlak u gumama. Kako? Pa imaš cijelu novu tvarr između metala i zraka (sami pneumatik). Ali onaj gubitak temperature izlazi van u zrak na stazu jel tako? Znači čak niti ta toplina od metala koja se izgubila ne igra ulogu.

Ne kužim :facepalm: :facepalm: :( :bang: :bonk:
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24

Post

Majki2111
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1193
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Red Bull, Alonso
Lokacija: Samo Zagreb
Evo čitam po 20 put isto i kolko sam sad skužio ti bez obzira na temperaturu guma ako hladiš natplatak, gubiš tlak u gumama.

Ali nema smisla, ako hladiš nešto on baca van toplinu. ta toplina pročitosam ide u gumu... Tom logikom se guma grije i tlak raste. AAAAAAAA :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24

Post

Majki2111
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1193
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Red Bull, Alonso
Lokacija: Samo Zagreb
Würden die Bremsscheiben zur Felge hin nicht isoliert, würde der Reifendruck immer weiter steigen. Weil die Felge die Hitze von der Bremsscheibe aufnimmt. Die Temperaturzufuhr wird über spezielle Abdichtungen der Bremsverkleidung zum Radträger hin geregelt. Auch die Felgenkonstruktion kann das Ablassen der heißen Luft von den Bremsen nach außen unterstützen.
Die meisten Teams haben auf der Innenseite der Felgen Noppen angebracht. Sie wirken wie ein Verstärker, weil sie die Oberfläche vergrößern. Wer kühlen will, kühlt mehr, wer aufheizen will, heizt mehr. Es liegt an den Ingenieuren und Reifenexperten, wie weit sie das Spiel treiben. Immer abhängig von den äußeren Umständen.
Druck und Temperatur hängen zusammen. Heizt man den Reifen auf, steigt der Druck an. Es gibt Bedingungen, bei denen das unerwünscht ist. Bei Regen oder kaltem Wetter wie in Montreal haben die Teams gerne schnell Hitze im Reifen. Doch bei dem Großteil der Rennen stehen alle vor der Frage: Wie kriegen wir den Luftdruck runter?

Izgleda da je taj prijemos toplog zraka kontroliran nečime. Piše gore negdje. Kad ne znam njemački ja. Ko zna njemački ovdje, puno bi pomogo. Ovdje ni google prevoditelj nije dovoljan. Razbijam mozak ovime već 2 sata. Nedam si mira.
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24

Post

MrDoomroom
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1792
S nama već: 10 god
Zar nije logično da su gume podesite na manji tlak od dozvoljenog prije početka GP vikenda? Grijanjem metala oko gume diže se temperatura u pneumatiku jer nema smisla da sa povećanjem temperature opada tlak u gumi može samo rasti.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Post

MrDoomroom
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1792
S nama već: 10 god
Ne mogu edit posta imam jedno pitanje u kojem trenutku se mjeri tlak u gumama tek kad su na bolidu ili kad su bez ičega onih grijača i koječega na onom stalku???

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 764
S nama već: 9 god 3 mj
Ma nije to samo tako, zagrijati kočnice i evo vremena. Treba to upasati (kao što je neko napisao) da ne stvara probleme u utrci. To je po meni najviše povezano s onom "Hrapavošću" felge s unutarnje strane. Ovo čak po meni ima bitniju ulogu s bržim grijanjem guma. Ma da meni je logičnije da se tlak mjeri prije nego su gume uopće na autu, nisam nikad vidio da se neko šeta oko auta pred sam start. Kotači se koliko znam 5 ili 3 minute prije starta montiraju, i onda je kraj njih samo mehaničar koji skida grijač u zadnji čas.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pročitajte članak....sve vam tamo piše.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡