gudenjacica je napisao/la: 01.07.2024., 20:52
nelinjo je napisao/la: 01.07.2024., 11:54
Ne mogu da vjerujem da neko napada Landa da je zelen, los u duelima... pa decko se sasvim korektno i fer borio... a ovaj kreten se stalno pomicao na kocenju i kako se boriti protiv toga? na kraju je zbog iste stvari ovaj drugi kontakt bio koban! Drago mi je sto je i on stradao, ali na zalost, ne potpuno! Zao mi je Landa i nadam se da ce vec sledeci put pokazati zube ovoj kretenčini!
A da li vi ferraristi kažete i za Schumachera da je bio kretenčina?
Pošto je i on znao napravit dobro sran*e i to sa puno većim posljedicama, npr. osvajanje naslova na račun namjernog zabijanja u drogog. Australija Hill 1994, Španjolska Villeneuve 1997, Kanada Frentzen 1998. Max je imao svojih momenata ali nikad se ovako očito nije zabijao u nekoga. Ali da, Max je kretenčina a Schumacher je najbolji ikad.
Ja obojicu ocijenjujem jako visoko, ali me smetaju ti dupli standardi.
MS nikada (za razliku od npr. Senne) nije osvojio titulu zabijanjem u nekoga.
Hilla je 1994. uredno zatvorio, jer je, po tadašnjim "pisanim i nepisanim pravilima" imao apsolutno svako pravo zatvoriti onaj zavoj Hillu.
To što Damon nije imao strpljenja, to ga je i koštalo titule.
MS je samo IZGUBIO titulu namjernim zabijanjem u nekoga. Čak i da je "onesposobio" Williamsa 1997., izgubio bi titulu za zelenim stolom (i neka bi).
Elem, ovo sam nekada pisao kad je bila tema "ponašanja" na stazi i sudačkih odluka vezano za Hama, a sad moram da pišem vezano za Maxa.
Kao prvo, broj MSovih prekršaja spram broja Maxovih je smiješan. Dalje, MS je ubjedljivo najviše izkažnjavan višestruki svjetski prvak. I to zasluženo, da se razumijemo. Najdrastičniji primjer je naravno onaj gore navedeni iz 1997. kada su mu oduzeti svi bodovi, iako uopšte nije profitirao. Da ne govorim, kako je 1994. kažnjen u Belgiji za "pretanku" dasku, a Berger u Ferrariju pobijedio 2 trke prije, u Njemačkoj, sa takođe pretankom daskom. Kažnjen je na VN VB zbog preticanja u krugu za zagrijavanje, iako su u oba kruga za zagrijavanje (pošto je bio i ponovljeni start) bilo još vozača koji su preticali. Monako kvale 2006. - lagano na kraj grida. Mađarska 2010. vs. Rubensa, 10 mjesta niže na gridu za narednu trku, Senna skoro istu stvar uradio Prostu u Estorilu 22 godine ranije, ali to se tada nije smatralo opasnim, i neka se nije smatralo opasnim).....
Znam, nisu ovo sve kontakti (a počeli smo o kontaktima), ali hoću da poentiram na kazne. Ali čovjek nikad nije poslao konkurenta u ogradu sa 51G niti se micao u zoni preticanja, na kočenju sa 330 na 100.
Npr. Hamilton nije dovoljno i adekvatno kažnjavan, što za kontakte (lik doktorirao lagani understeer, uz blagi dodir bolida koji je na vanjskoj strani, kojem je slijedilo izvrtanje ali ne i nužno i odustajanje - pitati Massu, pa i Rosberga, Vettela obavezno....), što za ostale gluposti, tipa za onu zbunjenost hoću-neću u box kada je npr. pobjedio, pa presmiješnih 10s kazne za slanje konkurenta sa 51G u barijeru (gle čuda, opet "malo pustio bolid na vanjsku" i gle čuda "opet pobijedio").
Tako isto ni Max nije adekvatno i dovoljno kažnjavan, što od sudaca, što od suparnika, čak i u većoj mjeri (i za gore stvari) nego Hamdo. Jer ako ga već suci nisu kažnjavali za micanje na kočenju, onda ga je bar Kimi trebao nabiti. Doduše, nabio ga je poslije timski kolega, u Bakuu, baš zbog tog micanja, ali ništa. Čak ni kad ga je Hamdo nabio u Silverstoneu (iako ja tu Maxa ne krivim, izgleda da nije nadošao).
Dakle, koliki god MS bio "kreten" ne može u istu rečenicu sa Maxom, niti po broju gadarija i opasnih/zabranjenih poteza, a pogotovo po broju nekažnjenih gadarija i opasnih/zabranjenih poteza.
Naravno, ja sam stara škola (pratim sport preko 40 godina) i volio bih da su "kriteriji" kod duela kao prije 20-25-30 i više godina, ali ybga, nisu.
O kontaktu Lando-Max, da se desio 1989., bi se pričalo malo nakon trke, jedan bi otišao kod drugog nakon trke, "popričali bi" i tjt. Niti bi bilo kazni, jer ih tada nije bilo u pravilniku (koliko se sjećam, bio je samo black flag i tjt.).
Danas su stvari drugačije. Sigurnost, drugačija pravila (meni se lično GADI "All the time you have to leave the space", a lik jedva došao prednjim krilom do zadnjih guma ovoga ispred - nije ovo na račun Alonsa, samo koristim njegovu rečenicu), kmečanje, pojedine "mimoze" od vozača, zatim dupli aršini (za Hamdu, poslije za Maxa, bilo je malo i za Čarlija....), mediji (britanski pogotovo), društvene mreže, Liberty i ostala sranja....