
VN Monaka 24.-26.05.2024.
- blown diffuser
- Formula 1
- Postovi: 2336
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Love Parade
- Lokacija: Royston Vasey
Leclerc zasluženo, utrka živa dosada. RB na putu da izgubi konstruktorsko prvenstvo. 


God save Politicians God save our friends the 'Pigs'
God save Idi Amin and God save Ronald Biggs
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Slažem se, nakon dosta prosutih pobjeda i bodova zbog niceg drugog nego pritiska ovo mu je dobro doslosenna66 je napisao/la:Čarli je danas možda i napravio prekretnicu u karijeri. Vrlo bitna pobjeda pod pritiskom.
Sent from my iPhone using Tapatalk


- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Usis`o

Koliko mi je drago zbog pobjede ekipe (a i Čarlija), toliki mi je mentalni ožiljak ostavio sam razvoj situacije na trci.
Nadam se da će i njemu i ekipi ova pobjeda dati dodatni impuls.
Bravo i za Karla i za Mclarenov dvojac.
Opet, ako zbog nečega treba hvaliti prvu četvoricu je činjenica da nikom nije popustila koncentracija u dnašnjoj uspavanki.
Oono je bilo užas za gledati.
Eh, da pohvalim Đorđa Psihopatu
Mislio sam da je Benz uyebao strategiju i prepustio Maxu poziciju.
Realno, i jesu, ali su se onda izvlačili riskiranjem i produžavanjem Đorđovog stinta na mediumu do kraja
Naravno da se u Kneževini ne može preteći, ali je odradio hladno bez greške i nije kiksao niti pukao pod pritiskom (na prastarim gumama, stepen mekšoj komponenti)
RB nije puno izgubio Checovim ispadanjem u Q3 i posljedično onim kršom na startu, s obzirom da je Max bio 6 na gridu, čistom sumnjam da bi Checo bio bolji.
Kevin kriv po meni, suci mu progledali kroz prste.
Ocon ostaje Ocon.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Ovo je bila utrka da Jet Set uspije pokazat full raskoš i to je to.
Drago mi je radi bodova za Ferrari i Mclaren, ali tužno je slaviti ovo kao utrku.
Ovi bolidi su preveliki za Monaco i nikakve tu utrke bilo nije.
Drago mi je radi bodova za Ferrari i Mclaren, ali tužno je slaviti ovo kao utrku.
Ovi bolidi su preveliki za Monaco i nikakve tu utrke bilo nije.
"What a little star." May 26, 2012.
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ovdje vise cak nisu problem ni velicina bolida niti razlike u performansama vec odvratno taktiziranje i voznja na 50%. Time se gubi svaka sansa za neciju gresku i utrka postaje 99% predvidljiva. Tome kad pridodamo velicinu bolida onda dobijemo danasnju VN Monte Carla. Zalit se na nista necu, sve je ocekivano, nakon 1. kruga se znalo tko ce gdje i kako zavrsit. Moje zadovoljstvo ponajvise ovisi o rezultatu vozaca i performansa tima kojeg pratim pa je takvo moje i glediste oko danasnje utrke i cjelokupnog vikenda.
Zanimljivo bi se pitanje trebalo postaviti sucima nakon onih Sainzovih kocenja na izlasku iz sikana. Po cemu se ta taktika razlikuje od Alonsove u Australiji. Magnussena vjerojatno ne gledamo na VN Kanade (osim ako nisam propustio razvoj situacije sto je vrlo lako moguce jer sam koncentraciju za utrku izgubio vec nakon 3. kruga). Sve u svemu, koliko god da mi je drago zbog Leclerca i cinjenice da smo gledali Mclaren vs Ferrari, trenutacni izgled sporta mi kvari svaki dojam. Idemo u Kanadu i nadamo se najboljem.
Zanimljivo bi se pitanje trebalo postaviti sucima nakon onih Sainzovih kocenja na izlasku iz sikana. Po cemu se ta taktika razlikuje od Alonsove u Australiji. Magnussena vjerojatno ne gledamo na VN Kanade (osim ako nisam propustio razvoj situacije sto je vrlo lako moguce jer sam koncentraciju za utrku izgubio vec nakon 3. kruga). Sve u svemu, koliko god da mi je drago zbog Leclerca i cinjenice da smo gledali Mclaren vs Ferrari, trenutacni izgled sporta mi kvari svaki dojam. Idemo u Kanadu i nadamo se najboljem.
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Monte Carlo je Monte Carlo. Ne razumijem zašto se zadnjih godina sve jače pljuje po njemu. Oduvijek je bilo ovako. Uz sve pravilnike.
Najbitnija subota u kalendaru, gdje se boriš sam protiv sebe, odnosno štoperice. Nedjelja se svodi na to da voziš tik uz ogradu i pokušavaš donijeti bolid kući.
Dovoljna je sitna pizdarija da okrene cijelu utrku naglavačke.
Monako je ( uglavnom) dosadnjikav nedjeljom, ali ja i dalje biram takav monako nego 869. utrku VN SAD-a/arapa na ulici ili usred pustinje.
Danas su se 4 vozača pratila do kraja utrke i sva četvorica uz malo sreće ili nesreće realni kandidati za pobjedu. Puno taktiziranja. Svašta je moglo biti da je bio SC.
Iznenađen sam da se i za Imolu govorilo da ju treba izbaciti, a zazivali su je svi kad je nije bilo. Pobjednika i drugoplasiranog dijelilo manje od sekunde do ciljne ravnine, ista takva ekipa veliča Schumacherovu i Alonsovu borbu na istoj stazi.
Ne znam kako smo postali tako nezahvalni kao navijači, ali imamo tri ekipe koje imaju borbe za pobjedu svakog vikenda. Barem tako to trenutno izgleda sudeći po zadnje dvije utrke.
Nakon onakovg dominantnog početka RB ovo je čudo.
Imola i Monako su staze na kojima je tesko pretjecati. Dobro jutro.
Idemo na stazu gdje je to itekako lakše. Ne vidim problem. Imamo trenutno zanimljivu sezonu. Meni je nevjerojatno da se konačno opet bore McLaren i Ferrari.
Ja sam baš guštao u zadnje dvije utrke.
Najbitnija subota u kalendaru, gdje se boriš sam protiv sebe, odnosno štoperice. Nedjelja se svodi na to da voziš tik uz ogradu i pokušavaš donijeti bolid kući.
Dovoljna je sitna pizdarija da okrene cijelu utrku naglavačke.
Monako je ( uglavnom) dosadnjikav nedjeljom, ali ja i dalje biram takav monako nego 869. utrku VN SAD-a/arapa na ulici ili usred pustinje.
Danas su se 4 vozača pratila do kraja utrke i sva četvorica uz malo sreće ili nesreće realni kandidati za pobjedu. Puno taktiziranja. Svašta je moglo biti da je bio SC.
Iznenađen sam da se i za Imolu govorilo da ju treba izbaciti, a zazivali su je svi kad je nije bilo. Pobjednika i drugoplasiranog dijelilo manje od sekunde do ciljne ravnine, ista takva ekipa veliča Schumacherovu i Alonsovu borbu na istoj stazi.
Ne znam kako smo postali tako nezahvalni kao navijači, ali imamo tri ekipe koje imaju borbe za pobjedu svakog vikenda. Barem tako to trenutno izgleda sudeći po zadnje dvije utrke.
Nakon onakovg dominantnog početka RB ovo je čudo.
Imola i Monako su staze na kojima je tesko pretjecati. Dobro jutro.
Idemo na stazu gdje je to itekako lakše. Ne vidim problem. Imamo trenutno zanimljivu sezonu. Meni je nevjerojatno da se konačno opet bore McLaren i Ferrari.
Ja sam baš guštao u zadnje dvije utrke.
Zadnja izmjena: senna66 Verified, dana/u 26.05.2024., 20:31, ukupno mijenjano 2 puta.

- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1269
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Diversity
Maknut šikanu i stavit DRS zonu, pa nek lete.
ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
- 1883
- Karting
- Postovi: 248
- S nama već: 9 god 5 mj
- Lokacija: Nederland
Ti bi od Tabaca napravio gradsku Peraltadu ili Tamburello? Jesi li svjestan sta si rekao?
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7158
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
to je jedino rješenje za sadašnju konfiguraciju, ali mislim da to ne žele iz sigurnosnih razloga. i krug bi bio još kraći.
jedino ostavit šikanu i stavit drs zonu kroz tunel.

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18179
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Davno sam ja o tome govorio.
Ako ikako može.
Bio bi pravac malo ukoso.
Poenta je što su ondje 4 trake.
2 trake idu kuda ide i F1 staza nakon šikane, a druge 2 trake su s "ove" strane ograde.
Inače, te "druge" dvije trake ti izlaze direkt na St. Devote (probaj malo vizualizirat sebi).
Možda je problem ograde (ili čega već) koja dijeli 2 trake od druge 2 trake na tom mjestu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1269
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Diversity
Potpuno. Ako misliš na Tamburello gdje je Senna stradao...sigurnost je ipak značajno poboljšana u 30 godina (iznimke su uvijek moguće. Bianchi npr.). Previše se umrtvljuje čisto utrkivanje, a konstantno pozivanje na sigurnost ide već na onu stvar. Smanjit gabarite bolida, napravit gume da ne traju čitavu utrku kao Barumke koje su dolazile sa Škodama Favorit 90-tih :-)1883 je napisao/la: 26.05.2024., 21:02 Ti bi od Tabaca napravio gradsku Peraltadu ili Tamburello? Jesi li svjestan sta si rekao?
ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Jel ovo bilo prvi puta u povijest da se veliki vođa Monaca udostojio ostati na bini za vrijeme šampanjca i još je i sam krenuo polijevati? Kad ga je Leclerc zagrlio skoro je zaplakao.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Drama oko jedne specijalne utrke. Slazem se da bolidi trebaju biti manji i agilniji u svrhu boljeg utrkivanja u citavom kalendaru, ali Monako nikad nije bila previse uzbudljiva utrka. Znaci postoji cisti primjer gdje vozac sa 160 konja manje nije bio prestignut. Idemo dalje. Ceka nas poslastica u Kanadimonkeyseat je napisao/la: 26.05.2024., 21:11Potpuno. Ako misliš na Tamburello gdje je Senna stradao...sigurnost je ipak značajno poboljšana u 30 godina (iznimke su uvijek moguće. Bianchi npr.). Previše se umrtvljuje čisto utrkivanje, a konstantno pozivanje na sigurnost ide već na onu stvar. Smanjit gabarite bolida, napravit gume da ne traju čitavu utrku kao Barumke koje su dolazile sa Škodama Favorit 90-tih :-)1883 je napisao/la: 26.05.2024., 21:02 Ti bi od Tabaca napravio gradsku Peraltadu ili Tamburello? Jesi li svjestan sta si rekao?
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7158
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
dvije trake koje idu prema st. devoteu idu uzbrdo, nema šanse za njih koristit na taj način. još je tu kamena ograda, stabla...Frantic je napisao/la: 26.05.2024., 21:04Poenta je što su ondje 4 trake.
2 trake idu kuda ide i F1 staza nakon šikane, a druge 2 trake su s "ove" strane ograde.
Inače, te "druge" dvije trake ti izlaze direkt na St. Devote (probaj malo vizualizirat sebi).
Možda je problem ograde (ili čega već) koja dijeli 2 trake od druge 2 trake na tom mjestu.
jedino se mogu koristit na ovaj način:
https://www.youtube.com/watch?v=n3OUR5C ... eister2008
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 950
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Šikana je uvedena nakon gadnih zalijetanja u središnju zonu između dvije i dvije trake.Frantic je napisao/la: 26.05.2024., 21:04Davno sam ja o tome govorio.
Ako ikako može.
Bio bi pravac malo ukoso.
Poenta je što su ondje 4 trake.
2 trake idu kuda ide i F1 staza nakon šikane, a druge 2 trake su s "ove" strane ograde.
Inače, te "druge" dvije trake ti izlaze direkt na St. Devote (probaj malo vizualizirat sebi).
Možda je problem ograde (ili čega već) koja dijeli 2 trake od druge 2 trake na tom mjestu.