Stranica: 9/26.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 12:23
Postao Majki2111

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 12:33
Postao f1zd
https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... lona-test/

AMuS sa svojim GPS prognozama, Ferrari navodno ispred Merca pola sekunde... :facepalm:

Od prošle godine ništa im nevjerujem.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 12:42
Postao LH44
Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 01:35 Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.
Ne može se kopirati i staviti na bolid samo tako, jer se bolid dizajnira tj. aerodinamika od prednjeg krila do difuzora...ne možeš mjenjati čitavu filozofiju u 3-4 tjedna...već u 3-4 mjeseca.

Skroz drugačije filozofije...nema se tu o čemu raspravljati iskreno. Svatko ide svojim putem.
Nema to veze sa otporom zraka ili baku/monza krilima. To je jedan dizajn koji ide skupa sa ostatkom bolida i kada bi ga sada stavio na Mercedes ili RBR to ne bi uopće radilo, kao što ne bi Mercedesovo/RBR krilo na Ferrariju.

Downforce kod prednjeg krila je samo onaj središnji dio...ona trećina u sredini. Sve ostalo samo usmjerava zrak prema bargeboardsima i oko/preko guma kako bi prljavi zrak od gume išao što dalje od bolida i difuzora/podnice.

Unutranji dio je zadužen za Y250 vrtlog, a vanjski dio krila za to da bi stvorio vrtlog koji će pomoći u smanjenju prljavog zraka od gume.
Jel se to Binotto krije iza ovog nicka? :D
Vidjet ćemo, ne vjerujem da Mercedes i Red Bull neće probat to krilo na testiranjima, radilo ne radilo. Jedino ako im u zračnom tunelu pokaže da im to krilo nikako ne ide uz koncept bolida, onda nema svrhe stavljat na bolid.

Evo baš sam obratio pažnju, krajevi krila Mercedesa su podignuti maximalno, smanjen drag... vidjet ćemo, Mercedes je ionako rekao kad odvrće :chill:

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 12:48
Postao Ferrari
f1zd je napisao/la: 20.02.2019., 12:33 https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... lona-test/

AMuS sa svojim GPS prognozama, Ferrari navodno ispred Merca pola sekunde... :facepalm:

Od prošle godine ništa im nevjerujem.
AMuS bez srama :rofl:

Opet kenjaju sa svojim "GPS-om" i "insajedrom iz Renaulta"...da...

Ništa im ne vjerujem, a Mečka ima u bolidu valjda 80-90 kg goriva...

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 13:06
Postao LH44
Nije Ferrari odvrnuo na max, kamoli Mercedes, a oni bi nama prodavali kako je njihovo GPS mjerenje relevantno... Još je Mercedes bio jasan, ne odvrćemo do kvalifikacija ništa... Ferrari je od 2016 najjači na testiranju, ne vidim da su išta osvojili od tada :chill:

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 13:15
Postao senna66
AMuS za mene više ne postoji, prošle godine su si srušili svu reputaciju :zubo:

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 13:19
Postao Vettel-Ferrari
Zašto Merc ne odvrće do kvalifikacija? Msm jasno je jer mogu, ali kako mogu, čime ispituju krajnje kranice bolida i pogonske jedinice, ako to ne rade na predsezonskim testiranjima :?

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 13:21
Postao Ferrari
Vettel-Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 13:19 Zašto Merc ne odvrće do kvalifikacija? Msm jasno je jer mogu, ali kako mogu, čime ispituju krajnje kranice bolida i pogonske jedinice, ako to ne rade na predsezonskim testiranjima :?
Nitko to ne radi na testiranjima.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 13:27
Postao josip123

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 13:28
Postao LH44
@Vettel-Ferrari Budimo realni, ako ičiji kvali mod radi 100% bez problema, onda je to Mercedesov :chill:

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 13:43
Postao Ferrari
Kimi je napravio svoje vrijeme (17.7) na C5 gumi koja je najmekša. Nešto kao prošlogodišnji Hypersoft.
Tako da ne znam koliko je to vrijeme dobro s obzirom da je Vettel drugi na C3 (Medium) i 18.3...

Kimi isto tako nije bio brži u trećem sektoru od Ferrarija iako je imao 2 razine mekše gume.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:04
Postao Vettel-Ferrari
Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 13:21
Vettel-Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 13:19 Zašto Merc ne odvrće do kvalifikacija? Msm jasno je jer mogu, ali kako mogu, čime ispituju krajnje kranice bolida i pogonske jedinice, ako to ne rade na predsezonskim testiranjima :?
Nitko to ne radi na testiranjima.
Istina da niko ne pokazuje maskimalan potencijal, ali Mercedes zadnjih godina pokaže do 80-85% potencijala, dok ostali barem 95%. Jasno je da su to plodovi u kojima uživaju zbog dominantne pogonske jedinice od početka hibridne ere, ali u međuvremenu je dvaput izmjenjena aerodinamika bolida, prije dvije godine radikalna, ove godine nešto manje radikalna, a oni svejedno prate isti program tijekom testiranja već 4-5 godina, koji se uglavnom sastoji od što većeg broja odvoženih krugova na medium i soft komponenti gume.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:07
Postao gjoko-mkd
Na Sky F1 pise da je bio na C4 gumama...druga po mekoću guma

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:08
Postao gjoko-mkd
But just to stress, Raikkonen's time was set on the C4 compound, which translates as a step softer than Vettel's.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:19
Postao Frantic
Da vidimo hoće li biti Williamsa? :kokice:

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:23
Postao zelot
ima vremena da meercedes malo odvrne, zasto bi to radili na prvim teatovima uopce... polako, na drugom testu mogu malo odvrnuti cisto da vide sta brojevi i senzori kazu i dosta :)

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:27
Postao Ferrari
gjoko-mkd je napisao/la: 20.02.2019., 14:08 But just to stress, Raikkonen's time was set on the C4 compound, which translates as a step softer than Vettel's.
Pirelli je potvrdio da je C5.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:30
Postao Pastor
renato2107 je napisao/la: 20.02.2019., 09:23
Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 01:35
LH44 je napisao/la: 20.02.2019., 00:13 Pa ne bih se složio, imao si ta krilca koja su usmjeravala zrak da ide oko prednjih točkova, ali imao si i ona zakrilca na samim krajevima koja su dodatno davala DF, a na samim krajevima krilo je opet bilo specifičnog oblika koji je još dodatno davao DF i usmjeravao zrak oko točkova.

Inače ne vjerujem da iduće sedmice Mercedes i Red Bull neće donijeti to krilo koje dizajnom usmjerava zrak u stranu i na krajevima manje zahvata zrak. Moguće je čak da je to za low-DF staze poput Azerbejdžana ili Monze.
Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.
Ne može se kopirati i staviti na bolid samo tako, jer se bolid dizajnira tj. aerodinamika od prednjeg krila do difuzora...ne možeš mjenjati čitavu filozofiju u 3-4 tjedna...već u 3-4 mjeseca.
....
Tako je.
Čak bi rekao da pitanje je da li je uopće moguće promijeniti koncept krila tokom sezone, jer bi to zbilja značilo sve ispočetka i cijeli bolid mijenjati.
Malo mi je čudno da Ferrari nije potegao i Haas na taj koncept, sad ili se odmiču od Haas-a ili ipak Haas ide sa konvencionalnijim dizajnom, pa da imaju i tu referencu.

Sad, rekao bi da je moguće da je jedan koncept potpuno krivi i znači isti propad performansi kao što su Ferrari i Mclaren imali 2009 kad nisu na vrijeme imali dvostruki difuzor...a možda na kraju ispadne isto, pa će biti nijanse od staze do staze..
Prvo, ne vjerujem da se mora drastično mijenjati koncept bolida. Možda samo neka manja uštimavanja po čitavom bolidu, ali da se treba mijenjati koncept, nema šanse. Evo imamo ove godine potpuno nova krila, pa su svi zadržali isti koncept bolida. Stvar je samo kome šta više odgovara. U onome tamo članku sa Autobilda, Tost kaže isključivo za Mercedes da bi morali drastično mijenjati koncept. Onda ima i izjava Wolfa, da njima to krilo daje manje downforce-a. Mislim da to više ima veze sa low rake, high rake konceptima. Zato su iznenađeni što Ferrariju takvo krilo radi, a njima ne radi. Jer možda ovakvo krilo bolje leži ovima sa high rake konceptom. E u tom slučaju bi, ako se pokaže da je ovo krilo dosta bolje, Mercedes morao mijenjati čitav koncept, i prešaltat se na high rake.

Drugo, Ferrari ne testira ovo krilo na Sauberu, niti testiraju išta na Haasu. Niti to Sauber testira za njih. Jednostavno su sami došli na tu ideju. Isto kao i Toro Rosso. Sauber ima istog sponzora kao i Ferrari, ali to ne znači da Ferrari ima ikakvu kontrolu nad njima. Oni su potpuno zasebna ekipa i konstruktor, sa infrastrukturom top tima. To što su bili bez para, i sa starim motorom, pa sad odjednom mnogo napredovali, nema nikakve veze sa tim što im navodno Ferarri pomaže. Ima veze sa novim vlasnikom, više para i pametnim odlukama. Druga je stvar sa Haasom, koji ništa sami ne proizvode. Aerodinamiku im radi Dallara u Ferrarijevom aerodinamičkom tunelu, i kupuju sve što mogu kupiti od Ferarrija. Pa tako da je logično da i sa aerodinamikom kopiraju Ferrari. Čak idu i sa istim međuosovinskim razmakom. Dok je Sauber potpuno drugačiji bolid. I jedinu sličnost ove godine imaju to krilo. Koje nije toliko ni slično. Samo ima istu filozofiju, ali je kod Saubera dosta ekstremnije. Ostalo sve ima drugačiju filozofiju. Sauber je pravi konstruktor.

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 14:52
Postao renato2107
Je je, Sigurno je Sauber potpuno samostalan, kao i Toro ROso

Re: Testiranja 2019.

Postano: 20.02.2019., 15:11
Postao Multi 21
renato2107 je napisao/la: 20.02.2019., 14:52 Je je, Sigurno je Sauber potpuno samostalan, kao i Toro ROso
Pa eto, Toro Rosso ima potpuno drukčiji koncept prednjeg krila od RB-a.