Pogledao.
Nije loše. Moglo je i bolje. I duže, naravno (kao serija).
Ako je vremenski okvir bio 2 sata, slažem se sa @Slawenom da je put do osvajanja treće titule, tj. prve titule sa Ferrarijem i najbitniji / najznačajniji / najistaknutiji dio njegove karijere, dakle tih, nešto malo manje od 5 godina, od prvih testiranja
simbola impotencije (F310), početkom 1996., do skidanja teškog bremena sa leđa i potpune katarze na VN Japana 2000.
I s pravom zauzima najveći dio filma.
I to je nešto što će ga uvijek izdizati iznad nekih drugih šampiona, takođe izvrsnih vozača.
Dalje, svi sočni momenti u karijeri (izuzev kvalifikacija u Monacu 2006.) su pokriveni (Senin ters Francuska 1992, Australija 1994, Jerez 1997, Spa 1998), nećemo sad pisati o svakom kontaktu/dvoboju sa Sennom, Hillom, DC-em, Montoyom, bratom rođenim, Kimijem, Ferdom,...., Rubensom u Mađarskoj....
Na kraju, vjerujem da (ako mu zdravstveno i psihičko stanje to dozvoljava) žali za 2 postupka u životu (između ostalog).
Takođe, i ja "žalim" za ta 2 postupka.
Jedan je taj što nisu otišli u Dubai umjesto na skijanje.
A možda bi se i tamo nešto desilo, jbga
Drugi je (odnosni prvi, gledajući hronološki) ona "crna sekunda" iz Jereza, jer da nije bio takav kakav jeste (Brawn reče da je bio ubijeđen da nije kiksao, dok mu nisu pustili snimku), tj. da je postupio malo drugačije Jacquesa bi (opet sam nekoliko puta premotao kontakt) i dan-danas izvlačili iz šljunka na vanjskoj strani Dry Sac zavoja.
Kajanje (i priznavanje greške) se može fino iščitati između redova na presici na saslušanju, kasnije te godine.
Opet, da nije bio takav kakav jeste, vjerovatno ne bi bio 7-struki šampion F1.