Stranica: 71/384.

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 15:20
Postao Ferrari
A čuj u hibrid je uloženo dosta love i bilo bi nerealno očekivati da će nešto takvo odbaciti, ali opcija je ta da sve to bude jednostavnije i jeftinije.
2.0 ili 2.2 V6 Twin Turbo će dati puno bolji zvuk (naravno neće biti V8 ili V10 razina) + bez ograničenja od 105kg goriva po utrci to bi trebalo biti OK.
Naravno i dalje će biti ograničenje, ali može biti 120 ili 130kg primjerice.

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 15:47
Postao senja
I sam Bernie je bio za drugačije motore. Ali FIA nije dala ni pomisliti. Sad kad je FIA za promjene, odjednom će biti kako ameri rade dobar posao...

Ja nisam nikako za to povećanje goriva. Jes da bi se sa tim riješili štednje. Ali dođe mi da se ubijem kad vidim po 5, 6 sekundi sporije vrijeme na početku utrke u odnosu na kvalifikacije. :facepalm: Šta bi bilo sa još dodatnih 20, 30 kg goriva? I još bi i sami bolidi bili teži zbog većeg rezervoara. A i ovako su preteški.
Jedino pravo riješenje je dolijevanje goriva. I da bi izbjegli premalo odlazaka u boks, ograničiti rezervoar na nekih 30, 40 kg. Lakši bolidi, nebi ih mogli napuniti kao današnje ni da hoćeš. Time bi se dovelo do minimalnih par odlazaka u boks. A ne to raditi sa slabim gumama, pa da onda i njih moraš štediti.
Ne znam šta izmišljaju toplu vodu. Svaka trkaća serija dosipa gorivo, samo njima skupo i opasno. Kako da ne.

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 15:49
Postao Frantic
Ferrari je napisao/la:https://www.motorsport.com/f1/news/f1-a ... es-888644/

Obavljen prvi sastanak o budućnosti motora nakon 2020.
Ukratko:

-Jeftiniji i jednostavniji motori
-bučniji motori
- mogućnost da se napusti trenutna hibridna tehnologija, ali velika je mogućnost da ostane samo bez MGU H sustava
- moguće ukidanje ograničenja od 105kg goriva
- 1.6 V6 je vjerojatno na odlasku, ali turbo i dio hibridne tehnologije bi trebao ostati

Najvjerojatnije je da ćemo vidjeti V6 Twin Turbo sa MGU K.
Jel i ovo 1.April?? :mrgreen:
@senja, ni ja nisam nasjeo ni na jednu.
Ali ova sa Silverstoneom, Platom, DCijem i Smedleyem je super. :klanjam:

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 15:51
Postao senja
Pa valjda je juče bio taj sastanak. Vjerovatno je ovo prava vijest, iako će ih danas biti vrlo malo. :mrgreen:

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 15:56
Postao zekohonda
vidim istu vijest i na espn-u.
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/190 ... gines-2020

i dalje sam sumnjičav... :P

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 15:57
Postao Frantic
senja je napisao/la:Pa valjda je juče bio taj sastanak. Vjerovatno je ovo prava vijest, iako će ih danas biti vrlo malo. :mrgreen:
Ma znam, al et' :mrgreen:
Evo i @zeko sumnja :chill:

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 16:08
Postao Ferrari
Prava je vijest :)

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 16:28
Postao Ferrari1345
Predobro ovo zvuci. Gdje je caka?

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 18:03
Postao DaveGilmour
Ferrari je napisao/la: Najvjerojatnije je da ćemo vidjeti V6 Twin Turbo sa MGU K.
Riječi ti se pozlatile :klopa:

Re: F1 Vijesti

Postano: 01.04.2017., 22:48
Postao HeatBlast44
ma nije problem V6, problem je 1.6l i glupa ogranicenja protoka goriva. Ne mozes iz tako malo litara sa ogranicenjem ubrizgavanja u 1h izvuc onaj prodoran zvuk od koga se sav najezis, treba to biti barem 2.0l, a najbolje bi bilo da su 2.5l, ako ce vec ograničenja ostavljat. Nekako sam veci ljubitelj atmosferaca, tj. motora koji normalno disu, jednostavno ljepše zvuce atmosferci, mada nije lose kad auto ima turbo ili par, ali punjači jednostavno kvare zvuk na neki način. Pogotovo onaj zvuk "pshhh" koji prave na mjenjanju brzina... Ali svejedno, V8 turbo je za F1 puno bolji od V6, još ako ima više litara to je real deal :cool: osim ako je to samo bolna sala za aprilililili :zubo:

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 08:12
Postao MSC
Nema do zvuka velikog, reskog, atmosferskog benzinca.

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 09:13
Postao Explorer
HeatBlast44 je napisao/la:ma nije problem V6, problem je 1.6l i glupa ogranicenja protoka goriva. Ne mozes iz tako malo litara sa ogranicenjem ubrizgavanja u 1h izvuc onaj prodoran zvuk od koga se sav najezis, treba to biti barem 2.0l, a najbolje bi bilo da su 2.5l, ako ce vec ograničenja ostavljat. Nekako sam veci ljubitelj atmosferaca, tj. motora koji normalno disu, jednostavno ljepše zvuce atmosferci, mada nije lose kad auto ima turbo ili par, ali punjači jednostavno kvare zvuk na neki način. Pogotovo onaj zvuk "pshhh" koji prave na mjenjanju brzina... Ali svejedno, V8 turbo je za F1 puno bolji od V6, još ako ima više litara to je real deal :cool: osim ako je to samo bolna sala za aprilililili :zubo:
Nije ni zapremina 1.6 problem, već štednja goriva. Da si čuo uživo 1.5 turbake iz 80-ih ne bi ovako govorio. Kad oni prođu kosti se tresu.

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 10:36
Postao HeatBlast44
pa dobro rekao sam da iz tako malo litara sa ogranicenjem i stednjom goriva nije moguce izvuc dobar zvuk. vjerovatno ce opet ostavit ogranicenja ako vrate V8, ali opet ce trebat vise litara... Da odvrnu trenutne motore, skinu limit turbo-boosta, bilo bi ovako <3
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=uupZsfs_8s0[/youtube]

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 19:13
Postao senna66

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 19:19
Postao Ferrari Maniac
bye bye Pascal....
Netko je čak spominjao da zapravo lik tankira i da je u momčadi samo reda radi i da mu se zapravo ne da voziti (!?).... u svakom slučaju ne bih se čudio da Giovinazzi nastavi do kraja sezone i neće mi uopće biti žao iskreno, dapače.........

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 19:39
Postao senna66
Pa i meni se cini da mu se neda voziti. Imao je sanse voziti za Merc, a sada je u Sauberu. Pazi ako jedan Alonso moze vozit kantu vec 3. godinu zasto nebi on koji se tek treba dokazati? Naravno, mozda zaista i je nespreman no izgledao mi je poprilicno drugacijeg raspolozenja nego inace kada su ga ispitivali zbog cega nije vozio. Prosle godine sam gledao svaku njegovu izjavu nakon kvala, prije trke ili nakon trke. Uvijek su švabe s RTL-a dosli do njega. Bio je daleko vedrijeg raspolozenja.

Ako je to sve istina onda si je vec sada ozbiljno nastetio. Tko bi zelio takvog vozaca u top momcadi? Bojim se da ima preveliki ego pa cak i za F1 vozaca. Razumijem da je razocaran jer je imao ogromu priliku o kojoj skoro cijeli grid sanja....ali opet....
Merc je definitivno pogodio s izborom vozaca.

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 20:04
Postao f1zd
Što je najgore, sad nije ni u Sauberu :zubo: :facepalm:

Izgleda da je @Krstaš bio u pravu kad je o njemu govorio takve stvari još dok je bio s Oconom u Manoru.

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 20:12
Postao Ferrari
Ajme vas sa bezveznim teorijama...
Čovjek ocito ima problema sa ozlijedom...što će biti kada se vrati za par utrka sa ovim teorijama?

Uostalom ima i pravo biti razočaran sa tim da vozi u backmarker bolidima, a čovjek uvjerljivo osvojio DTM..Manor doveo do boda u Austriji koji bi im značio praktički sezonu da Sauber nije dobio na sreću onaj bod.

I onda Ocon dobije sjedalo u Force Indiji, a Bottas završi u Mercu i on ostane kratkih rukava.
Čak ni u Williams nije mogao dobiti jer je u njemu onaj Stroll upao zbog novca, a razlika i kvaliteti je ogromna...

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 20:19
Postao Iceman
Mora postojati dobar razlog zašto nije dobio mjesto u Force Indiji, Mercedesu i Williamsu. Ok... za Mečku i Willy je jasno zašto, ali to što je Ocon sa manje F1 iskustva dobio mjesto ispred njega je zanimljivo.
Nevezano uz ovo.... on je jedan od onih koji mi ne leže nikako.

Re: F1 Vijesti

Postano: 03.04.2017., 20:31
Postao zekohonda
pascale izdrži!