Re: VN Sao Paula 03.11. - 05.11.2023.
Postano: 06.11.2023., 08:56
nismo vidili ni kako je yuki riješio ocona u prvoj fazi utrke.
užas od prijenosa.
užas od prijenosa.
Ni kad je Stroll prestigao Hamiltona.zekohonda je napisao/la: 06.11.2023., 08:56 nismo vidili ni kako je yuki riješio ocona u prvoj fazi utrke.
užas od prijenosa.
Pogledaj opet oboard Turske 2006 kad Schumi ganja Alonsa. Zvuk, no DRS...milina osim krr-krr zvuk traction controla :-)
Gdje da mu pobjegne kada se sve odigralo u zadnja dva kruga i na Perezovim starijim gumama?Frantic je napisao/la: 05.11.2023., 20:30Ne znam, a ne znaš ni ti....Sta mislis da su obrnute uloge, da je Alonso sjedio u tom autu, koliko bi mu trebalo da skine Checa? 1-2 kruga ne vise sigurno.
Kakve ba linije?
Birao on ili ne birao linije, pratio sam live timing na laptopu uporedo (kao što uvijek radim), Checo je uz pomoć obje DRS zone skidao zaostatak (u prosjeku) sa 0,7 (0,8) na 0,2 (0,3/0,4). Checo ga je pretekao tek kada je na uzbrdici bio na nekih 0,5 zaostatka. I to jedva.
I.opet, kako to nije RB uspio pobjeć nakon preticanja, pa je Ferdo uspio da vrati poziciju
Dakle, Aston je bio vrlo dobar danas, RB nije bio "onaj" RB,.
I uopšte ne onoliko bolji koliko ga želite prikazati.
Kao što rekoh, tatin sin je završio 6,5s iza.
Odlična borba, ali smanjite malo doživljaj.
Perez, da ne zaboravimo, vozi bolid u kojem Max Verstappen ove godine ruši sve rekorde i u kojem je u nedjelju ostvario svoju 17. pobjedu, čime je osigurao da će 2023. završiti s najdominantnijom sezonom u povijesti F1 po svim mogućim mjerama. . Postotak pobjeda Alberta Ascarija od 75% za Ferrari 1952. posljednji je standard koji je pao.
Ovo samo znaci da Alonso i nije imalo neku utrku
Ja nisam spominjao školovanje.Frantic je napisao/la: 06.11.2023., 19:18 Jbga, ajmo opet.
Pohvalio sam Alonsa, svidjela mi se borba (str. 6 ove teme).
I dalje stojim iza toga da je Aston bio brz u Brazilu i tjt.
Što se tiče članka, naslov je clickbite, čuj "masterclass".
Masterclass bi bio da je zadržao iza Maxa, Lewisa (naravno, ne u onakvom, jučerašnjem Mercedesu), itd....
Ključno je ono što sam napisao (prethodna stranica), a to je zaostatak od 0,7-0,8s (nakon zavoja 13) na uzbrdici prije ciljne ravnine, a za to su zaslužni zavoji 10-11-12 (ja bi dodao i 13), a što se i navodi u članku.
A kako je Aston bio juče brz, Checo je to uspio spuštati do nekih 0,2-0,3-0,4, što se opet malo poveća kroz S zavoje, pa opet na drugoj DRS zoni nije uspijevao izvršiti preticanje.
I kako fino piše, bio je iza, u prljavom zraku (dobar dio trke je provodio u prljavom zraku, za razliku od Alonsa, a pogotovo Norrisa i Maxa).
Kada je Checo imao na uzbrdici nešto malo preko 0,5s (ispod 0,6s) odradio je preticanje. I tad nijedna jebena "linija"ne bii izvukla Alonsa. I opet je jedva Checo to završio.
Kad kažem zašto nije pobjegao, mislim na to kako se nije u tom jednom krugu barem malo odvojio (npr. na 0,8) pa da ima više šansi da sačuva 3. mjesto.
Ali eto, i ti spomnješ Checove gume. Pa nisu bile onda bap dobre ni 2-3-4.... kruga prije, dok je bio iza Alonsa (bile su sigurno barem malo lošije nego Alonsove).
Ali priče kako ga je "školovao" i kako se "šprdao" sa njim mi ne stoje. Imao je prilično dobre uslove da to i ostvari. Nije ga "školovao" kao onomad Hamiltona u Mađarskoj (tamo je opet, prilično kumovala i kinfiguracija staze, ali mi je ipak puno jače to "školovanje" - Alonso u još slabijem bolidu nego jučer, a iza Hamilton u top bolidu).
Elem, na kraju, čak i da ga Checo prešao 2-3 kruga ranije i da je Alonso završio 4., ja bi opet napisao "pohvale za Alonsa, odlična borba", samo što bi možda dodao i "Checo na guzove".
Dakle, odlična i pametna vožnja, ne "masterclass", zato sam i napisao da se malo smanji doživljaj.
![]()