Stranica: 8/33.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 10:35
Postao Mr.Spaceguy
https://twitter.com/Chaphen17/status/1230424344674873344 Zanimljiva inovacija :chill:

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 10:38
Postao Pastor
Sarma je napisao/la: 20.02.2020., 10:33 Zato kad i ako budu bili potrebni bodovi Mercedesu, RP je tu - logično. Nisu to čista posla sigurno. :chill:
E to je problem što i sa istim bolidima nebi bilo konkurencije za sami vrh. Kupci nebi smjeli napadati ove velike od kojih kupuju...

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:01
Postao MSC
Har Kl je napisao/la: 20.02.2020., 10:32
Heh.
Treba Mercedes kazniti i izbaciti ih iz takmičenja :cool:
Ma neće nitko nikoga izbaciti ali je debilana da momčad ima praktički prošlogodišnji pobjednički bolid dok ostali razvijaju svoje, a pravila ista. U ostalom, već se vidjelo kako se Ocon miče u Monacu, a i kako rješava utrku u Brazilu, bilo slučajno ili ne.

U ostalom pravilima je regulirano šta momčadi moraju razviti same, a što smiju kupiti.

Ali dobro, pravilima je regulirano i da se ne smije raditi fake izlazak momčadi u box, nekima su felge malo ilegalne ali nek se voze, a neki opet zbog laprdanja imaju dodatnih 19 senzora na bolidu koji ne nađu ništa ali naprave pritisak i stres momčadi pa politički dobro dođe.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:31
Postao Ferrari
Mr.Spaceguy je napisao/la: 20.02.2020., 10:35 https://twitter.com/Chaphen17/status/1230424344674873344 Zanimljiva inovacija :chill:
Pogledaj prednje kotače....

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:35
Postao josip123
Kada povuče volan prema sebi prednji kotači se uvuku prema unutra....

Zanimljivo rješenje. :gandalf: Šta to donosi po pitanju perfomansi, ne znam. Ali treba još vidjeti je li ilegalno ili ne.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:35
Postao Har Kl
MSC je napisao/la: 20.02.2020., 11:01
Har Kl je napisao/la: 20.02.2020., 10:32
Heh.
Treba Mercedes kazniti i izbaciti ih iz takmičenja :cool:
Ma neće nitko nikoga izbaciti ali je debilana da momčad ima praktički prošlogodišnji pobjednički bolid dok ostali razvijaju svoje, a pravila ista. U ostalom, već se vidjelo kako se Ocon miče u Monacu, a i kako rješava utrku u Brazilu, bilo slučajno ili ne.

U ostalom pravilima je regulirano šta momčadi moraju razviti same, a što smiju kupiti.

Ali dobro, pravilima je regulirano i da se ne smije raditi fake izlazak momčadi u box, nekima su felge malo ilegalne ali nek se voze, a neki opet zbog laprdanja imaju dodatnih 19 senzora na bolidu koji ne nađu ništa ali naprave pritisak i stres momčadi pa politički dobro dođe.
1. bold - Ispravno rečeno. Samo, niko se nije bunio dok je Ferrari prodavao svoje dijelove drugim ekipama, kao što se nije ni bunio kad je prodavao gotova rješenja Haasu ili slao svoje ljude u Alfu.

2. bold - Zato i kažem da treba izbaciti Mercedes iz takmičenja. Vidim poentiraš da treba i Red Bull izbaciti. Sve ih izbaciti da gledamo Ferrari kako pobjeđuje :chill:

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:41
Postao Ferrari
slika

10.2.3 no adjustments to ANY suspension systems can be made while the car is in motion.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:41
Postao MSC
Har Kl je napisao/la: 20.02.2020., 11:35
MSC je napisao/la: 20.02.2020., 11:01
Har Kl je napisao/la: 20.02.2020., 10:32
Heh.
Treba Mercedes kazniti i izbaciti ih iz takmičenja :cool:
Ma neće nitko nikoga izbaciti ali je debilana da momčad ima praktički prošlogodišnji pobjednički bolid dok ostali razvijaju svoje, a pravila ista. U ostalom, već se vidjelo kako se Ocon miče u Monacu, a i kako rješava utrku u Brazilu, bilo slučajno ili ne.

U ostalom pravilima je regulirano šta momčadi moraju razviti same, a što smiju kupiti.

Ali dobro, pravilima je regulirano i da se ne smije raditi fake izlazak momčadi u box, nekima su felge malo ilegalne ali nek se voze, a neki opet zbog laprdanja imaju dodatnih 19 senzora na bolidu koji ne nađu ništa ali naprave pritisak i stres momčadi pa politički dobro dođe.
1. bold - Ispravno rečeno. Samo, niko se nije bunio dok je Ferrari prodavao svoje dijelove drugim ekipama, kao što se nije ni bunio kad je prodavao gotova rješenja Haasu ili slao svoje ljude u Alfu.

2. bold - Zato i kažem da treba izbaciti Mercedes iz takmičenja. Vidim poentiraš da treba i Red Bull izbaciti. Sve ih izbaciti da gledamo Ferrari kako pobjeđuje :chill:
Ne treba izbaciti nikoga. Ferrari je za svoja sranja kriv sam. Nitko nije kriv što je Mercedes najbolji već 6 godina, to je zasluga Mercedesa, a ne krivnja.

Ali pravila treba provoditi prema svima jednako i očekujem da će se taj rozi W10 dobro pregledati. Danas se čak i Sky raspričao o tome jer je jasno svim da je ovo praktički ofarbani W10. Ako ga skrše negdje, biti će srebrna boja ispod roze.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:41
Postao Pastor
Hajde ne glupiraj se. Rečeno je da se mogu kupiti ovjesi, mjenjač i motor. Što je jedino što je Haas i kupovao. Dok ovdje iz RP-a tvrde da su samo to i kupili, a svaki im aerodinamički dio (ono što nebi trebali moći kupovati) identičan Mercedesovom... Nema šanse da su to sami razvili do u najsitniji detalj. A ako pogledaš Haas, uvijek su se razlikovali od Ferrarija, aerodinamički. Možda samo površnom oku mogu biti isti...

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:42
Postao Har Kl
Ferrari je napisao/la: 20.02.2020., 11:31
Mr.Spaceguy je napisao/la: 20.02.2020., 10:35 https://twitter.com/Chaphen17/status/1230424344674873344 Zanimljiva inovacija :chill:
Pogledaj prednje kotače....
Što se tiče inovacije, glavno pitanje je da li je ovo legalno, s obzirom da se ne radi o aktivnom ovjesu i u potpunosti je kontrolisano od strane vozača.
Ja se nadam da su iz Mercedesa prvo provjerili legalnost ove inovacije sa FIA pa tek onda krenuli u razvoj.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:43
Postao MrDoomroom
josip123 je napisao/la:Kada povuče volan prema sebi prednji kotači se uvuku prema unutra....

Zanimljivo rješenje. :gandalf: Šta to donosi po pitanju perfomansi, ne znam. Ali treba još vidjeti je li ilegalno ili ne.
Nisam ekspert ali mislim da izravna kotače za bolji top speed a kad ih uvuče unutra nagib se mjenja za bolji prolazak kroz krivine. Camber +/-

Sent from my GM1913 using Tapatalk


Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:44
Postao Ferrari
Har Kl je napisao/la: 20.02.2020., 11:42
Ferrari je napisao/la: 20.02.2020., 11:31
Mr.Spaceguy je napisao/la: 20.02.2020., 10:35 https://twitter.com/Chaphen17/status/1230424344674873344 Zanimljiva inovacija :chill:
Pogledaj prednje kotače....
Što se tiče inovacije, glavno pitanje je da li je ovo legalno, s obzirom da se ne radi o aktivnom ovjesu i u potpunosti je kontrolisano od strane vozača.
Ja se nadam da su iz Mercedesa prvo provjerili legalnost ove inovacije sa FIA pa tek onda krenuli u razvoj.
slika

10.2.3. no adjustments to ANY suspension systems can be made while the car is in motion.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:48
Postao Pastor
MrDoomroom je napisao/la: 20.02.2020., 11:43
josip123 je napisao/la:Kada povuče volan prema sebi prednji kotači se uvuku prema unutra....

Zanimljivo rješenje. :gandalf: Šta to donosi po pitanju perfomansi, ne znam. Ali treba još vidjeti je li ilegalno ili ne.
Nisam ekspert ali mislim da izravna kotače za bolji top speed a kad ih uvuče unutra nagib se mjenja za bolji prolazak kroz krivine. Camber +/-

Sent from my GM1913 using Tapatalk
Prvo, nisam primjetio na videu to pomicanje točkova. Ali ako bi se točkovi pomjerali nazad, mislim da bi to dovelo do toga da se prednje krilo spusti bliže asfaltu. Što ti dođe sličan trik onim savitljivim krilima.

Edit: Ili se misli na pomjeranje točkova jedan prema drugom? Ako je to u pitanju, moglo bi kršiti pravilo o širini bolida.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:52
Postao LH44
josip123 je napisao/la: 20.02.2020., 11:35 Kada povuče volan prema sebi prednji kotači se uvuku prema unutra....

Zanimljivo rješenje. :gandalf: Šta to donosi po pitanju perfomansi, ne znam. Ali treba još vidjeti je li ilegalno ili ne.
Jedino logično objašnjenje bi bilo manje drag/otpora zraka kad se uvuku unutra :misli:

A ovo o RP W10 v2.0, ako su im ovi voljni prodati, a po pravilima nije ilegalno prodavati, onda nema problema. Koliko znam nije dozvoljeno kupovati bolid i nije dozvoljeno dati šasiju drugoj ekipi, kao što je Red Bull radio sa Torro Rossom do 2011. kada su to i zabranili, ali ako su ovi nešto kupili, nešto iskopirali, nema tu ništa ilegalno, svi to rade, ekipe, inače manji od većih, kupuju što god mogu jedni od drugih, McLaren ako se ne varam prodaje svima displej volana.... a ono što ne mogu idu da razumiju kako funkcioniše pa kopiraju. Mislim većina je kopirala Ferrarijeve bočne usisnike iz 2017. pa sad evo od Red Bulla se djelomično kopira ovaj zaobljeni bočni usisnik, od Mercedesa se ovjes kopira itd. svi to rade koliko god mogu da uklope sa svojim bolidom :chill:

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:52
Postao Har Kl
MSC je napisao/la: 20.02.2020., 11:41 Ne treba izbaciti nikoga. Ferrari je za svoja sranja kriv sam. Nitko nije kriv što je Mercedes najbolji već 6 godina, to je zasluga Mercedesa, a ne krivnja.

Ali pravila treba provoditi prema svima jednako i očekujem da će se taj rozi W10 dobro pregledati. Danas se čak i Sky raspričao o tome jer je jasno svim da je ovo praktički ofarbani W10. Ako ga skrše negdje, biti će srebrna boja ispod roze.
Slažem se sa svim rečenim ovdje. Nisam pristalica ove situacije i priznajem da mi se ne sviđa. Međutim smetaju mi dvostruka mjerila.

Upitao si se koga treba kazniti RP ili Mercedes. Mercedes ima pravo svoje tajne dijeliti sa drugim ekipama. Nigdje, ne samo u ovom pravilniku, niko ne može zabraniti da ti podijeliš svoje znanje sa drugima.
Pastor je napisao/la: 20.02.2020., 11:41 Hajde ne glupiraj se. Rečeno je da se mogu kupiti ovjesi, mjenjač i motor. Što je jedino što je Haas i kupovao. Dok ovdje iz RP-a tvrde da su samo to i kupili, a svaki im aerodinamički dio (ono što nebi trebali moći kupovati) identičan Mercedesovom... Nema šanse da su to sami razvili do u najsitniji detalj. A ako pogledaš Haas, uvijek su se razlikovali od Ferrarija, aerodinamički. Možda samo površnom oku mogu biti isti...
Tebi je očito dopušteno vrijeđati ovdje...
Ne mogu ti odgovoriti :thumbs:

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:54
Postao Multi 21
Pastore, Haas iz 2018. je bio čista kopija Ferrarija iz 2017.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:55
Postao Pastor
Multi 21 je napisao/la: 20.02.2020., 11:54 Pastore, Haas iz 2018. je bio čista kopija Ferrarija iz 2017.
Pokaži mi slike. I ja ću ti navesti razlike ako ih ne vidiš.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:56
Postao Har Kl
Multi 21 je napisao/la: 20.02.2020., 11:54 Pastore, Haas iz 2018. je bio čista kopija Ferrarija iz 2017.
Kad Haas tvrdi da je samo nešto kupovao, onda je to istina.
Kad RP tvrdi da je samo nešto kupovao onda je to laž.

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 11:58
Postao LH44
Pastor je napisao/la: 20.02.2020., 11:55
Multi 21 je napisao/la: 20.02.2020., 11:54 Pastore, Haas iz 2018. je bio čista kopija Ferrarija iz 2017.
Pokaži mi slike. I ja ću ti navesti razlike ako ih ne vidiš.
Pa navešću ti i ja razlike RP20 i W10, isto kao što ćeš ti pokazati između VF18 i SF70H, razlika je krompir, krumpir :chill:

Re: Testiranja 2020.

Postano: 20.02.2020., 12:00
Postao Har Kl
Ferrari je napisao/la: 20.02.2020., 11:44 10.2.3. no adjustments to ANY suspension systems can be made while the car is in motion.
Da, samo što ne znamo šta rade. Možda ne upravljaju ovjesom, već je to pomjeranje izazvano nečim drugim.
Kao što rekoh, nadam se da su dobro ovo provjerili sa FIA, prije nego su krenuli u razvoj.