Stranica: 8/26.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 19.02.2019., 22:11
Postao Multi 21
Har Kl je napisao/la: 19.02.2019., 22:05
Možda je Ferrari negdje našao dodatni downforce?
Trebalo bi to prijaviti FIA-i da ih malo propita
Eee a koji dio
Nemoš tako neodređeno, izaberi što želiš da bude provjereno

Re: Testiranja 2019.
Postano: 19.02.2019., 22:12
Postao Mr.Spaceguy
Marc Priestley kaze da je cuo da RBR ima problema sa Hondinim motorom, navodno sa vibracijama.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 19.02.2019., 22:15
Postao Har Kl
S obzirom da nemamo više informacija "iz prve ruke" ovaj put se treba fokusirati na taktiku tzv. Slijepi hitac.
Ako ubode fešta

Re: Testiranja 2019.
Postano: 19.02.2019., 22:28
Postao Lux14
Iceman je napisao/la: 19.02.2019., 22:02
a što su Ferrari i ALfa htjeli postići?
Maksimalni outwash, "guraju" što više zraka prema vanjskoj strani prednjih guma kako bi odmaknuli turbulentni zrak od bolida. Navodno je takav oblik najpogodniji kompromis između generiranja outwasha, downforcea i kontroliranja y250 vrtloga.
Mislim da će prednje krilo biti jedno od stvari koje će davati Ferrariju prednost nad Mercom (uz hidraulički zadnji ovjes), barem u ovom ranijem dijelu sezone.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 19.02.2019., 22:40
Postao Sarma
Baš je tužno vidjeti ovakav Williams

Re: Testiranja 2019.
Postano: 19.02.2019., 23:55
Postao gjoko-mkd
Lux14 je napisao/la: 19.02.2019., 22:28
Iceman je napisao/la: 19.02.2019., 22:02
a što su Ferrari i ALfa htjeli postići?
Maksimalni outwash, "guraju" što više zraka prema vanjskoj strani prednjih guma kako bi odmaknuli turbulentni zrak od bolida. Navodno je takav oblik najpogodniji kompromis između generiranja outwasha, downforcea i kontroliranja y250 vrtloga.
Mislim da će prednje krilo biti jedno od stvari koje će davati Ferrariju prednost nad Mercom (uz hidraulički zadnji ovjes), barem u ovom ranijem dijelu sezone.
da...i do sada je bila priča da se DF na prednjim krilom najviše proizvodio na unutrašnjoj strani, a one kaskade prema krajevima da su koristili da se zrak tera oko kotača pa prema kraju bolida
Kada su izbacili one kaskade, ferari, TR i Alfa Romeo(u stvari ferari ide sa dva koncepta-jedan umereni i jedan radikalan na Alfu) su odlučili da malo žrtvuju DF na prednjim krilom, ali se mnogo dobija oko draga bolida
ovi drugi bolidi pre svega Mercedes i Rb imaju veliki DF na prednjim krilom ali i veliki drag
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 00:13
Postao LH44
Pa ne bih se složio, imao si ta krilca koja su usmjeravala zrak da ide oko prednjih točkova, ali imao si i ona zakrilca na samim krajevima koja su dodatno davala DF, a na samim krajevima krilo je opet bilo specifičnog oblika koji je još dodatno davao DF i usmjeravao zrak oko točkova.
Inače ne vjerujem da iduće sedmice Mercedes i Red Bull neće donijeti to krilo koje dizajnom usmjerava zrak u stranu i na krajevima manje zahvata zrak. Moguće je čak da je to za low-DF staze poput Azerbejdžana ili Monze.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 00:59
Postao gjoko-mkd
To što sam čitao po forumima...to sam prepričao
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 01:35
Postao Ferrari
LH44 je napisao/la: 20.02.2019., 00:13
Pa ne bih se složio, imao si ta krilca koja su usmjeravala zrak da ide oko prednjih točkova, ali imao si i ona zakrilca na samim krajevima koja su dodatno davala DF, a na samim krajevima krilo je opet bilo specifičnog oblika koji je još dodatno davao DF i usmjeravao zrak oko točkova.
Inače ne vjerujem da iduće sedmice Mercedes i Red Bull neće donijeti to krilo koje dizajnom usmjerava zrak u stranu i na krajevima manje zahvata zrak. Moguće je čak da je to za low-DF staze poput Azerbejdžana ili Monze.
Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.
Ne može se kopirati i staviti na bolid samo tako, jer se bolid dizajnira tj. aerodinamika od prednjeg krila do difuzora...ne možeš mjenjati čitavu filozofiju u 3-4 tjedna...već u 3-4 mjeseca.
Skroz drugačije filozofije...nema se tu o čemu raspravljati iskreno. Svatko ide svojim putem.
Nema to veze sa otporom zraka ili baku/monza krilima. To je jedan dizajn koji ide skupa sa ostatkom bolida i kada bi ga sada stavio na Mercedes ili RBR to ne bi uopće radilo, kao što ne bi Mercedesovo/RBR krilo na Ferrariju.
Downforce kod prednjeg krila je samo onaj središnji dio...ona trećina u sredini. Sve ostalo samo usmjerava zrak prema bargeboardsima i oko/preko guma kako bi prljavi zrak od gume išao što dalje od bolida i difuzora/podnice.
Unutranji dio je zadužen za Y250 vrtlog, a vanjski dio krila za to da bi stvorio vrtlog koji će pomoći u smanjenju prljavog zraka od gume.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 08:13
Postao Frantic
`Jutro komorati

Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 08:15
Postao CrashOverride
Jutro i tebi

Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 08:18
Postao zelot
Jutro raja
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 08:36
Postao MSC
Jutro. Jesu došlepali Williamsa do staze?
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 08:41
Postao Explorer
Ovako kažu
Overnight, the Williams FW42 arrived in Barcelona. The team is currently working on it and hopes to get it on track this afternoon.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 09:02
Postao MSC
Ajde bar da se malo provoza i taj bolid. Žao mi je na što je momčad spala. Kad kažeš novim fanovima da je ta momčad osvojila naslova više od Mercedesa, gledaju te kao onog malog s krilima na Dori. WTF.
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 09:23
Postao renato2107
Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 01:35
LH44 je napisao/la: 20.02.2019., 00:13
Pa ne bih se složio, imao si ta krilca koja su usmjeravala zrak da ide oko prednjih točkova, ali imao si i ona zakrilca na samim krajevima koja su dodatno davala DF, a na samim krajevima krilo je opet bilo specifičnog oblika koji je još dodatno davao DF i usmjeravao zrak oko točkova.
Inače ne vjerujem da iduće sedmice Mercedes i Red Bull neće donijeti to krilo koje dizajnom usmjerava zrak u stranu i na krajevima manje zahvata zrak. Moguće je čak da je to za low-DF staze poput Azerbejdžana ili Monze.
Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.
Ne može se kopirati i staviti na bolid samo tako, jer se bolid dizajnira tj. aerodinamika od prednjeg krila do difuzora...ne možeš mjenjati čitavu filozofiju u 3-4 tjedna...već u 3-4 mjeseca.
....
Tako je.
Čak bi rekao da pitanje je da li je uopće moguće promijeniti koncept krila tokom sezone, jer bi to zbilja značilo sve ispočetka i cijeli bolid mijenjati.
Malo mi je čudno da Ferrari nije potegao i Haas na taj koncept, sad ili se odmiču od Haas-a ili ipak Haas ide sa konvencionalnijim dizajnom, pa da imaju i tu referencu.
Sad, rekao bi da je moguće da je jedan koncept potpuno krivi i znači isti propad performansi kao što su Ferrari i Mclaren imali 2009 kad nisu na vrijeme imali dvostruki difuzor...a možda na kraju ispadne isto, pa će biti nijanse od staze do staze..
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 09:23
Postao F12000
U nove radne pobijede

Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 09:34
Postao zekohonda
kolega cucla stavio dobar link na prijenos testiranja...stavljam ovdje sa se ne izgubi u chatu.
https://ok.ru/live/963409944190
Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 10:20
Postao Frantic
Hvala @cucla

Re: Testiranja 2019.
Postano: 20.02.2019., 11:55
Postao Majki2111
Sad je bio replay onboard lecrelc najrbrži krug. To nije ni na 80% Hrpu rubnika nije koristio.