McLaren
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Jedina razlika između RB-a i McL je ta što je McL u lošijoj poziciji , te je vezan za F1 kao brend, dok RB nije, no opet na kraju ako ode RB, tj. Matešić tu ekipu bivšeg Jaguara će kupiti netko drugi, kad tad.. U biti to nema veze sa kontekstom koji sam izjavio u prošlom postu, no nema veze. U svakom slučaju je to trenutno jedina razlika, uz to što McLarenu ide još lošije sa trenutnim partnerom Hondom nego što je to bio slučaj sa RB i Renaultom.
U svakom slučaju su oba tima u neubranom grožđu.. i naravno sve radi toga što se na silu išlo sa novom skupom i neispitanom tehnologijim.. i to u tolikom obujmu. Ako je pri tom istina ona Bernijeva tvrdnja kako je FIA krojila tehnički pravilnik u suradnji sa Mercedesom, to je isto pucanju u glavu samom sebi, pogotovo sa ovim zaključavanjem razvijanja.
Ako Ferrari (ili neki drugi od proizvođača) sljedeće godine ne napravi dovoljno konkurentan PU i paket u cijelosti, mislim da će naglo pasti gledanost, jer i ovu sezonu drži samo taj crveni tim na infuziji.. i to zbog atraktivne rekonstrukcije i napredak neočekivanog gapa u razvijanju nasprem drugih, što nam samo budi nadu u sutra. Ništa više.
bude li takva i sljedeća sezona to više neće imati efekta, i tada će si svi češkat po glavi. Naravno zbog toga što nemaju instrumenta za krojenje sezone (gume, ukidanja aerodinamike tokom i nakon sezone i sl.).
U svakom slučaju su oba tima u neubranom grožđu.. i naravno sve radi toga što se na silu išlo sa novom skupom i neispitanom tehnologijim.. i to u tolikom obujmu. Ako je pri tom istina ona Bernijeva tvrdnja kako je FIA krojila tehnički pravilnik u suradnji sa Mercedesom, to je isto pucanju u glavu samom sebi, pogotovo sa ovim zaključavanjem razvijanja.
Ako Ferrari (ili neki drugi od proizvođača) sljedeće godine ne napravi dovoljno konkurentan PU i paket u cijelosti, mislim da će naglo pasti gledanost, jer i ovu sezonu drži samo taj crveni tim na infuziji.. i to zbog atraktivne rekonstrukcije i napredak neočekivanog gapa u razvijanju nasprem drugih, što nam samo budi nadu u sutra. Ništa više.
bude li takva i sljedeća sezona to više neće imati efekta, i tada će si svi češkat po glavi. Naravno zbog toga što nemaju instrumenta za krojenje sezone (gume, ukidanja aerodinamike tokom i nakon sezone i sl.).
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- mcl
- Baniran
- Postovi: 111
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Mclaren,Hamilton
Ja kolega isto mislim i pricam timovi kao Mclaren ,Wiljiams ,Ferrari su bili u F1 i kad su gubili i bice i dalje tu pa sta je samo proso jedan Wilijams.Dok RB je tu dok mogu da pobedjuju i cim jednu dve sezone nisu konkurentni prete napustanjem .Pa jedan Ferrari je bio 20 godina bez titule 80 i 90 god.pa nisu napustili F1.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
može ima bit. Dok bi kod drugih ekipa (tj. onog što stoji iza njih) to bio ogroman gubitak. Tu je samo biznis u igri.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Zeus
- Formula 4
- Postovi: 338
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, Alonso
- Lokacija: Lovran
https://www.youtube.com/watch?t=150&v=VpvzNFIFkVc
[ link do slike ] 2D i muzika su strava uhuahha!!!
[ link do slike ] 2D i muzika su strava uhuahha!!!

- Zeus
- Formula 4
- Postovi: 338
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, Alonso
- Lokacija: Lovran
U McHonda temi smo, ali dobro...Michelin je od 2005. imao gumu koja je radila bolje u većem spektru uvjeta, Bridgestonu su odgovarali topliji uvjeti, a nadam se da je ovo tvoje mišljenje, a ne tvrdnja, prvo zbog toga jer je to defakto nemoguće, baš bi se spremale posebne gume samo za Renault, ispred očiju FIA-e, Mclarena, Ferrarija i ostalih, drugo, proizvođači guma šalju gume FIA-i odmah iz tvornice, a ona ih raspodjeljuje momčadima.hattrick je napisao/la:U cijeloj priči.. sa ili bez McL i RB-a, FIA si je pucala u nogu sa pravilnikom i ovim novim PU-ovima, također i Ferrari jer su lakovjerno mislili da će taj novi PU biti rješenje njihovih tegoba (u to vrijeme sa nadmoćnim RB-om).. te u tom procesu nisu iskoristiti veto (čini mi se da su jedino oni imali pravo na to).
Danas vidimo kako jedna moćna ekipa i izvrsni proizvođač šasije RB na pragu odustajanja jer ne može naći na tržištu adekvatni PU za borbu za naslove, Ferrari se također muči na sovj način, i McL koji ima sličan problem RB-u.
Ovo me najviše podsjeća na eru kad se trebalo izbaciti Šumijevu dominaciju, pa su si pucali u nogu sa ratom guma (FIA).. tada je bila slična situacija kao i sa mašinama. Michelin koji je bio u najužoj suradnji sa tadašnjim Renaultom davao je najbolju gumu tom timu, ostali su dobivali drugu klasu, Brigestone je bio dva koraka iza Michelina pa su također svi bolidi bili klasa ispod na tim Brigestoneima.. među njima i ciljani Ferrari sa Šumijem. Eto vraga.. danas vidimo sličnu situaciju na gridu.. Mercedes kao i Michelin ima alat zvani PU, i naravno sebe će staviti u najbolju poziciju dok se drugi muče. Svi oni koji nemaju tu mašinu i dovoljan budžet mogu se šmirglat... i to sve kršteno i blagoslovljeno od strane FIA-e.
Da je tako, Mclaren ne bi imao šanse, bili bi Alonso i Fisico 1, 2. Itekako su svi iste gume dobijali.
R25 je bio evolucija R24, 2004. nisu mogli do podija pri kraju sezone jer su se spremali na slijedeću za koju je FIA pripremila pravilnik o 25% manjem downforceu. Već u 6. mjesecu 2004. su startali sa zračnim tunelom za 2005. Motoru je promijenjen kut cilindara sa 90 na 72°, tu se dobilo i na snazi i nižem centru gravitacije, bio je čvršće postavljen nego u R24, tako su mogli još i ovjes jače učvrstiti. Dalje, kako je motor bio kompaktnijih dimenzija sa tim užim kutem cilindara aerodinamičari su dobili lakši zadatak.
Najveća inovacija je bio potpuno novi CE (elektronika), spajanje kontrolera motora sa šasijom, bio je puno lakši, četvrtinu težine starog. Značajna prednost se dobila u opsegu razvoja, 4 puta brži procesor i deset puta više pohrane podataka. Prednji ovjes je imao "V" dizajn, do tada su svi tradicionalno radili jednostruka ramena ili dvostruka ramena, dvostruka ramena su imala značajne aero prednosti, ali je težina anulirala aero dobit. Bob bell je bio teh. direktor, zadržali su sa V dizajnom aero dobit i zadržali mehaničku konfiguraciju prednjeg ovjesa. Drugim riječima revolucija prednjeg ovjesa. Tako da Mass damper nije bio ni blizu prevaga zbog koje je Renault bio tako dobar. Mclaren i Renault su se prije uhvatili novotarija za budućnost, a Ferrari se još uvijek držao svojih neograničenih testiranja u Fioranu, to je još jedan od razloga pada forme Ferrarija u narednim godinama, ne vjerujem da Michael nije želio 8. titulu, ali na kraju 2006. mu je vjerovatno bilo već dosta, bar do tada.
Da je R25 bio raketa prema ostalima, bilo bi ko Mercedes danas, Mclaren je bio na istim gumama, itekako su bili blizu, da je Kimi onda imao pamet Michaela, Davida ili Alonsa, brijem da bi uzeo titulu. Može se lako usporediti broj kvarova i odustajanja Škota i Finca. Ali Kimi nije nikad vozio manje od...pun gas.

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Nitko tada nije spavao što se mehanike tiče i na kraju je odučila guma, kako si naveo na početku; ".Michelin je od 2005. imao gumu koja je radila bolje u većem spektru uvjeta,"
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- luka vz
- F1puls suradnik
- Postovi: 258
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: McLaren
Da ne pišem svoje mišljenje jer bi napisao previše toga, a i nema potrebe
Hatt je napisao stvarno sve
bravo druže...
Žao mi je mclarena, žao mi je što gubimo mlade talentirane vozače i žao mi je što su sve ekipe u tubelu radi sterilnih pravila.
Nadam se da ce jos naci glavnog sponzora da ne izgledaju tako prazno - kako Brudle kaze - izgledaju kao vozaci Formule Ford.
Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk
Hatt je napisao stvarno sve

Žao mi je mclarena, žao mi je što gubimo mlade talentirane vozače i žao mi je što su sve ekipe u tubelu radi sterilnih pravila.
Nadam se da ce jos naci glavnog sponzora da ne izgledaju tako prazno - kako Brudle kaze - izgledaju kao vozaci Formule Ford.
Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18250
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
@Zeus
Naravno da Michelin nije dostavljao posebne gume Renaultu. Ali je, da se najprostije izrazim, pravio gume koje su najbolje ležale Renaultovom bolidu za razliku od osatlih bolida na Michelinu. Slično kao što je Bridgestone radio gume koje su najbolje odgovarale za Ferrari. Samo što je Bridgestone, te 2005., bio lošiji od Michelina.
Naravno da Michelin nije dostavljao posebne gume Renaultu. Ali je, da se najprostije izrazim, pravio gume koje su najbolje ležale Renaultovom bolidu za razliku od osatlih bolida na Michelinu. Slično kao što je Bridgestone radio gume koje su najbolje odgovarale za Ferrari. Samo što je Bridgestone, te 2005., bio lošiji od Michelina.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Zeus
- Formula 4
- Postovi: 338
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, Alonso
- Lokacija: Lovran
Tu smo negdje...ali...2005. je bilo svima na raspolaganju brdo vremena na stazi između trkaćih vikenda. Tako da su i Mclaren i Ferrari imali vremena na pretek naspram danas da bolide uštelaju prema gumama koje su dobili na korištenje. Mogli su u praktički mjesec dana poboljšati bolid, za što im po današnjim pravilima ne bi bila dovoljna cijela sezona. Dovoljno je pogledati rezultate Mclarena na kraju sezone. Bilo kako bilo, Renault je u 2005. ušao sa najbolje pripremljenim bolidom, nikakve gume ih ne bi spašavale da ostatak bolida nije bio izvrstan. Brijem da bi timovi danas sa recimo 4 dana testa izvan trkaćih vikenda, svaki mjesec, radili čuda u razvoju. Ovako stvarno troše više love na aero, i vrijeme u tvornici na krila koja se kasnije vraćaju natrag. Tko zna koliko toga se vraća u tvornicu svaki tr. vikend. Spominju se postoci, Bojler je nešto govorio o ovoj sezoni da je taj postotak puno manji nego prošle, možda je, ali opet je to brdo dijelova koji su prošli sve kontrole da bi bili vraćeni natrag. Sve se vraća na predsezonu, što se tamo pokaže, to i ostaje do kraja sezone.
Ne valja ovaj koncept, i ne može se usporediti sa nikojim prošlim bolidima koji su bili izvrsni od početka sezone, prije su ostali imali uvjete da stignu te izvrsnike...
Ne valja ovaj koncept, i ne može se usporediti sa nikojim prošlim bolidima koji su bili izvrsni od početka sezone, prije su ostali imali uvjete da stignu te izvrsnike...

- mcl
- Baniran
- Postovi: 111
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Mclaren,Hamilton
Pa dobro koliko vidim ovo su samo glasine ali cak i one ne kazu sigurno nego da postoji mogucnost da se to desi ako Honda ne stigne do 28.02 .....itd.Mada sve ovo lici na smirivanje strasti da ne budu velika ocekivanja kao od ove godine alibi 

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4547
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Kao sto je kolega rekao ovu su glasine sa previse ako. Ako nista ne poboljsaju normalno da ce ostati gdje su i bili.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Znaci opametio si se da ne vjerujes vise u glasine i tabloidima!mcl je napisao/la:Pa dobro koliko vidim ovo su samo glasine ali cak i one ne kazu sigurno nego da postoji mogucnost da se to desi ako Honda ne stigne do 28.02 .....itd.Mada sve ovo lici na smirivanje strasti da ne budu velika ocekivanja kao od ove godine alibi

....
Honda je trebala davno da suti i da rade posao koji ce donijeti rezultate. Lazna obecavanja, kao i hvatanjem za povijest su samo probudili gnjev, a to u eri rekonstrukcije im nije potrebno.
Honda je zeljela unikatan motor koji ce da nadmasi Mercedes, sto znaci oni bi trebali nesto bolje od savsrenog napravit, a to je ogroman posao koji se ne moze preko noci!
Mercedes sa hibridima experimentisao jos od 2009 u Brixworth-u, bukvalno su cekali taj dan da dodje da se presaltaju na hibride, a Honda je 2009 zavrsila sa F1, sad su bukvalno na vrat - na nos usli u F1. Honda do 2017 ce i dalje biti u problemima, malo je prostora ostalo da se rijese problemi. Ako nastave pricat o titulama i podijumamima, onda su stvarno jadni.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6058
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Honda iskoristila sve preostale tokene uoči VN Rusije
http://www.motorsport.com/f1/news/honda ... ussian-gp/
http://www.motorsport.com/f1/news/honda ... ussian-gp/
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4547
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Prema izvorima iz Honde. Za sljedecu sezonu trenunto imaju dvije konfiguracije motora. Jedan zadržava filozofiju "size zero" sa velikim updateom vezanim uz turbinu te druga konfiguracija koja je po veličini slična ostalima. Oba dvije sadržavaju kompletno redizajnirani MGU-H.
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
A šta to znači, da su se odrekli svog radikalnog pristupa, odnosno svoje originalnosti s kojom su jedini trebali pobjedit Mercedes, jer je i Alonso tupio kako se kopijom ne može nikako pobjedit Merc, već samo radikalnim i originalnim pristupom kakav ima Honda?
Znači li to da su totalno zabrljali i da idu sve iz početka?
Zato je i onaj članak koji sam stavila od Marka Hughesa posebno interesantan....
Znači li to da su totalno zabrljali i da idu sve iz početka?
Zato je i onaj članak koji sam stavila od Marka Hughesa posebno interesantan....

- alonso5
- Formula 1
- Postovi: 1742
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Alonso & Lorenzo
@Lady kolega Spaceguy je naveo da imaju dvije opcije a ne da su se odrekli jedne a presli na drugu mislim ono znaju najbolje ali po meni bi trebali nastaviti sa tzv. size zero.
Nezz vidjet cemo kako su iskoristili ove zadnje tokene sada u Rusiji nadam se da su nesto pametno skontali.
Nezz vidjet cemo kako su iskoristili ove zadnje tokene sada u Rusiji nadam se da su nesto pametno skontali.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ne treba kritizirati inovativnost i radikalan pristup. Sva 4 proizvođača PU su na svoj način inovativni, neki i radikalni. Jedni su uspjeli i pobijeđuju, drugi su u živom blatu. Kako god, slažem se sa Wolff-om izjavom. Svi oni koji zaostaju za Mercedesom s vremenom ce biti al pari sa Mercedesom (kao što je bilo i u prošloj V8 eri). Neki su već tu poput Ferrarija, a nekima ce trebati godina do dvije (poput Renault-a ili Honde).
Jedino što valja kritizirati su izjave određenih ljudi iz McLaren Honde. Toliko blesavih izjava se nisam naslušao čak ni iz Ferrarija u razdoblju 2010-2014.
Jedino što valja kritizirati su izjave određenih ljudi iz McLaren Honde. Toliko blesavih izjava se nisam naslušao čak ni iz Ferrarija u razdoblju 2010-2014.