F1 Vijesti
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 4 mj
Točnije, 2 MJ mogu iz MGU-K u baterije, a 4 MJ iz baterije prema bilo kojem MGU, dok MGU-K i MGU-H mogu međusobno "prelijevati" neograničeno energije. Recimo to vjerojatno koriste na pravcu kad MGU-H šalje u MGU-K, ili recimo kontra na izlasku iz sporog zavoja pri čemu zavrte turbinu, a pritom malo "koče" motor i to im glumi lažni TC, kao što je RB koristio u zadnjim godinama V8 ere. Ovo prvo po pravcu je npr 2014. najbolje koristio Merc jer su imali jedini turbinu dovoljne veličine. Ove godine je po meni još veći naglasak na tome, jer su kočenja zbilja kratka, pa vjerojatno većinu posla punjenja baterija obavljaju iz MGU-HFerrari je napisao/la:4MJ je dozvoljeno po krugu potrošiti, a 2MJ je dozvoljeno "vraćati" u bateriju po krugu.zekohonda je napisao/la:u f1 trenutno hibridi razvijaju energiju od 2 mj. u wec-u toyota bez mgu-h razvija 8 mj.
promijeništ pravila i hibridna snaga se lako poveća ili se nadoknadi izgubljena zbog micanja mgu-h.
To je iz 2014., a Merc i Ferrari su sigurno još učinkovitiji po tom pitanju.
- zjurina
- Formula 1
- Postovi: 2288
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Leclerc, Ferrari.Honda
- Lokacija: Jastrebarsko
& neka bude čudo, samo da maknu već jednom ove odvratne noseve /njuške (whatever)senna66 je napisao/la:Ross Brawn, Formula 1’s new managing director of motor sports, is assembling an aero team to investigate how to improve the racing.
https://wtf1.com/post/brawn-assembling- ... to-racing/

Neka se neki novi tip nosa pokaže/padne s Neba, revolucionaran i barem 10-20% napredniji i uspješniji aerodinamički, pa samo da ih zamijene


- cavallina
- Karting
- Postovi: 244
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Ferrari, Sainz, Ocon, Vet
- Lokacija: Zagreb
#KeepFightingMichael
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Ajme meni, nisam na to obratio paznju.



The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6078
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Još jedna šokantna promjena u Mercedesu: Lewis Hamilton napušta momčad i Formulu 1, prvim letom juri u Meksiko kako bi isprobao novi volan Formule E!
https://twitter.com/FIAformulaE/status/848065050858401792
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
u ostalim vijestima...vidjeh negdje da se Maldonado vraca u F1 (Sauber). Alonso se vraca u Renault. Honda se oprasta od F1 na kraju ove sezone.
E da i Kimi odlazi u mirovinu i nece voziti u Kini. Glupe fore, jedino u ovo s Hondom se moze povjerovati
E da i Kimi odlazi u mirovinu i nece voziti u Kini. Glupe fore, jedino u ovo s Hondom se moze povjerovati

- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1779
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: #93, #33
Za njega prave poseban sa malo dugmićacroatic f1 je napisao/la:Još jedna šokantna promjena u Mercedesu: Lewis Hamilton napušta momčad i Formulu 1, prvim letom juri u Meksiko kako bi isprobao novi volan Formule E! https://twitter.com/FIAformulaE/status/848065050858401792

Послато са ZTE Blade V6 уз помоћ Тапатока
- Matek14
- GP3
- Postovi: 571
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso, McLaren
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
moram priznat da je ovo stvarno uvjerljivo hahah

Fernando is faster than all of you 

- HeatBlast44
- Baniran
- Postovi: 1781
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
ova je extra koliko su ostale glupe, jedino sam jos pao na Alonsovo oprastanje, ali sam nakon par sekundi skontao koji je dan u pitanju 



- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6078
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Danas nikome na internetu nije za vjerovati i lako se sjebati pa preferiram ove glupe koje je lako pročitati nego ove koje možeš popušit, npr. ovo za FE emojije nisam isprve skužio s obzirom da me takvo što ne bi iznenadilo, a još je i Motorsport prenio istu vijest pa me to dodatno navuklo 

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
https://www.motorsport.com/f1/news/f1-a ... es-888644/
Obavljen prvi sastanak o budućnosti motora nakon 2020.
Ukratko:
-Jeftiniji i jednostavniji motori
-bučniji motori
- mogućnost da se napusti trenutna hibridna tehnologija, ali velika je mogućnost da ostane samo bez MGU H sustava
- moguće ukidanje ograničenja od 105kg goriva
- 1.6 V6 je vjerojatno na odlasku, ali turbo i dio hibridne tehnologije bi trebao ostati
Najvjerojatnije je da ćemo vidjeti V6 Twin Turbo sa MGU K.
Obavljen prvi sastanak o budućnosti motora nakon 2020.
Ukratko:
-Jeftiniji i jednostavniji motori
-bučniji motori
- mogućnost da se napusti trenutna hibridna tehnologija, ali velika je mogućnost da ostane samo bez MGU H sustava
- moguće ukidanje ograničenja od 105kg goriva
- 1.6 V6 je vjerojatno na odlasku, ali turbo i dio hibridne tehnologije bi trebao ostati
Najvjerojatnije je da ćemo vidjeti V6 Twin Turbo sa MGU K.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6078
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
F1 u zadnje vrijeme ide u predobrom smjeru...Doduše ovo je možda samo prvi april...

Šalu na stranu, ovo su upravo stvari koje F1 treba mijenjati vezano za motore. Hibridna tehnologija mora ostati - previše novca uloženo je u razvoj trenutnih pogonskih jedinica, a i previše vremena da bi se samo tako napustili takvi motori. Autoindustrija je već dugo u hibridnoj eri i ona se mora prihvatiti sve dok se u potpunosti ne prijeđe na električni pogon. Ovi motori trebali su privući nove proizvođače, ali troškovi i složenost su ispali preveliki, stoga je pojeftinjenje i pojednostavljenje motora ključ za ulazak novih proizvođača. Veseli činjenica da potencijalni proizvođači već sad sudjeluju u sastavljanju pravila.
Ukidanje ograničenja goriva najbitnija je stvar koju treba mijenjati radi utrkivanja. Sad imamo gume na kojima se može maksimalno pritiskati, ali utrke i dalje nisu u potpunosti flat out zbog goriva koje i dalje treba čuvati u utrci. To svakako treba promijeniti i ovo su zbilja krucijalne stvari koje se u F1 moraju popraviti i veseli me što se kreće u smjeru kojeg bih i sam odabrao.


Šalu na stranu, ovo su upravo stvari koje F1 treba mijenjati vezano za motore. Hibridna tehnologija mora ostati - previše novca uloženo je u razvoj trenutnih pogonskih jedinica, a i previše vremena da bi se samo tako napustili takvi motori. Autoindustrija je već dugo u hibridnoj eri i ona se mora prihvatiti sve dok se u potpunosti ne prijeđe na električni pogon. Ovi motori trebali su privući nove proizvođače, ali troškovi i složenost su ispali preveliki, stoga je pojeftinjenje i pojednostavljenje motora ključ za ulazak novih proizvođača. Veseli činjenica da potencijalni proizvođači već sad sudjeluju u sastavljanju pravila.
Ukidanje ograničenja goriva najbitnija je stvar koju treba mijenjati radi utrkivanja. Sad imamo gume na kojima se može maksimalno pritiskati, ali utrke i dalje nisu u potpunosti flat out zbog goriva koje i dalje treba čuvati u utrci. To svakako treba promijeniti i ovo su zbilja krucijalne stvari koje se u F1 moraju popraviti i veseli me što se kreće u smjeru kojeg bih i sam odabrao.