Sebastian Vettel

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Ferrari je napisao/la: 04.09.2018., 15:44 Komentirao sam na redditu ovaj članak pa ću i ovdje.

2017. nismo bili jednako brzi kao Mercedes...od Silverstonea pa do kraja. Ponajviše na brzim stazama.
Isto tako izostavljena je Kina te godine kada smo izgubili na SC jer smo ušli prvi na suhe gume i imali bi ogroman undercut da nije SC izašao pa smo se onda vratili tamo na 5 ili 6. poziciju, ako se dobro sjećam. Ferrari također tada nije želio koristiti naredbama pa je Vettel morao iza Kimija provesti dobar dio utrke i na kraju preći i njega i Ricciarda...kasnije i Maxa da bi došao na 2. mjesto. Hamilton tada sam samcat odjurio naprijed.
Ne spominje se ni Kanada kada je Max prešao na startu preko Vettelovog prednjeg krila. Hajmo nazad na 20. mjesto bez SC-a pretjecati ostale...završio na 4. poziciji umjesto vrlo vjerojatno barem 2.
Baku smo već prošli, ali treba se sjetiti da je tada završio ispred Hamiltona za 2 boda iako je naravno mogao biti 1. kako se sve odvilo na kraju.
U Silverstoneu nisu bili uopće konkurentni i još nam je na kraju guma pukla na oba bolida...Vettel umjesto da je bio 3. ili 4. završi 7. jer je morao u boks.
Singapur smo prošli. Ne želim to komentirati.
Ja i dalje stojim da Vettel nije kriv za taj sudar jer je ono bio standardan manevar. Vidjeli smo 100 puta. Jbg...Kimi je dobio najbolji start sezone, ušao u mrtvi kut i dogodilo se što se dogodilo. Hamilton prošao neokrznut i dobio utrku.

U Maleziji crko motor u kvalama kada smo trebali imati pole...ajmo Vettel na 20. mjesto, a Kimiju crknuo bolid na startu.
Umjesto P1. mi završili P4 i DNS.
Japan je svima jasan...crknuo bolid.

Nakon toga zbilja nemamo što komentirati jer u Austinu nismo bili konkurentni (žderali smo gume i bili prespori), Mexico je bio čupav, odlična pobjeda u Brazilu sa bolidom koji je IMO bio puno sporiji taj vikend i Abu Dhabi koji je Mercedes poharao.

Idemo na 2018.
Dobili u Australiji gdje nismo trebali dobiti, fantastična pobjeda u Bahrainu (bolidi bili otprilike jednaki), u Kini smo bili odlični u kvalama, ali u utrci Mercedes od Bottasa je definitivno pritiskao i rekao bi da su bili barem jednako brzi. Bottas ide prvi u boks i radi undercut...Ferrari kasni i gubi poziciju. Kasnije izađe SC i Bottas i Vettel prolaze SC liniju i ulazak u boks kojim bi dobili svježe gume. Kasnije Max udara Vettela koji sa barem sigurnog P2 ili P3 pada na 7 ili 8 mjesto i gubimo velike bodove i momentum.
Baku odlične kvale i sve do ulaska u boks je Vettel držao pod kontrolom...Hamilton se 2 ili 3 puta prekočio, spržio gume i morao ranije u boks na Soft gume. Mi ostajemo još 10-ak krugova i ulazimo...što danas više gledam radimo grešku što smo ušli u boks i ostavili Bottasa samoga vani.
Mercedes je sa Bottasom čekao SC ili VSC da dobiju besplatan boks...dva RBR-a se sudaraju doslovno nekoliko krugova prije nego što je Bottas morao ući u boks jer su gume počele taman padati...mi smo trebali odgoditi naš originalni ulazak u boks za dodatnih 6-7-8 krugova i ići direktno na Ultrasoft gume i zaštiti se od Bottasove strategije...čak i da SC uđe mi bi bili na Ultra gumi. Nismo i tjt...

Kasnije Vettel želi iznenaditi Bottasa na restartu i vidi to kao najbolju šansu za pobjedu...s obzirom kako je Mercedes cijelu utrku bio puno brži od Ferrarija u trećem sektoru možda ga ne bi ni prešao...a možda da ga je na restartu prošao Vettel bi bio taj koji bi otišao preko krhotine i probio gumu...ko će ga znati. Hamilton dobio utrku ni kriv ni dužan, a mi P4.

U Španjolskoj smo bili u potpunosti nekonkurentni, Monako je bio maximum P2, dobili u Kanadi bez greške (to je naša daleko najbolja utrka sezone u pogledu strategije, kvala i kontrole utrke), dolazimo u Francusku gdje je Mercedes cijeli vikend bio brža ekipa i 1-2 za Mercedes nije bio upitan...naš maximum je bio P3. Na startu Vettel pokušava razdvojiti dva Mercedesa, ulazi u prljavi zrak te gubi downforce....udara Bottasa koji bi sigurno završio utrku na P2. Mi završavamo utrku na P5...imo tu nismo izgubili previše bodova...greška je bila, ali umjesto 15 osvojili smo 10 bodova.
Silverstone smo odradili lavovski...oba dva bolida su bila jednaka taj vikend.
Dolazi Njemačka...ehh...ne želim se uopće prisjetiti te utrke. Dobre kvale za Vettela i Bottasa no u utrci ovaj ne radi velike probleme Vettelu...Kimi ide ranije u boks na dva zaustavljanja da zatvorimo Hamiltona (Kimi nije bio previše konkurentan taj vikend)...5-6 krugova kasnije ulazi Vettel u boks i vraća se iza Kimija...Ferrari tj. pit wall nerazumno odgađa kazati Kimiju da se makne...nema velike odlučnosti i hladnokrvnosti i tu smo izgubili 3-4 sekunde...na kraju se ipak nekako dogovorili, Kimi pušta Vettela koji se brzo odvaja. Dolazi kiša i Hamiltonu baš u perfektno vrijeme se otvorio ulazak u boks na ultrasoft gume koje su bile najbolje za te uvjete...Vettel se naprijed odvojio od Kimija i Bottasa koji se bore na nekih 7 sekundi (10 u trenutku sudara)...kiša taman da će prestati tj. najgore je prošlo i Vettel koči mrvicu kasnije nego inače...odlazi u pjesak na najgorem dijelu staze gdje se greške ne praštaju. Da je bio asfalt ne bi završio u zidu...ma 9 do 10 puta će vozač to spasiti...ništa izgubili potencijalnu pobjedu.

Hamilton bi bio najmanje 2. tu utrku na novim gumama i IMO imao bi šansu da napade Vettela za P1...možda bi otvorili prednost na dodatnih 7 bodova tu utrku.

Mađarsku smo prošli...Mercedes je bio bolji bolid u full wet uvjetima i na stazi na kojoj baš želiš biti 1-2 oni dobiju tu šansu...na kraju smo izvukli maximum P2 teškom mukom.
Spa smo odradili školski...iako je bilo čupavo oko bokseva.

Već sam sve rekao za Italiju...Ferrari je falio na kvalama...trebali su sve napraviti da No.1 vozač bude na poleu...nisu koristili nikakve naredbe kao Mercedes u kvalama i vidjeli smo rezultat...Hamilton i Mercedes su to izveli fantastično i hladnokrvno.
Sami smo sebi pucali u nogu i nema šta više...

Ja iskreno ne vidim kako možemo osvojiti WDC...30 bodova je puno, a Hamilton bi trebao napraviti nekakvu veliku grešku (sudar ili užas od kvala), a mi moramo imati barem 5 pobjeda u 7 utrka...bez DNF-a ili gubljenja velikih bodova. Ne vidim kako je to izvedivo.
Hamilton je svaki puta profitirao iz naših grešaka...npr. mi 4. on 1...mi 5. on 1....ne ide to tako i tjt.

Mercedes i Hamilton su zaslužili ovo osvojiti...možda to prerano govorim, ali činjenica je ta da smo prošle godine nakon Italije bili u minusu 3 boda...danas nakon Italije 30 bodova. Sorry...ali ne.
Bilo bi čudo da dobijemo ovo...i možda ne baš 100% zasluženo.
:thumbs:
Ukratko:
2017
Greška u Azerbejdžanu, ali nije imao gubitak bodova u odnosu na Hamiltona. Ostalo van njegove moći. Ferrari nije bio dovoljno dobar da se bori za titulu.
2018
Sve osim Njemačke nije bio veliki gubitak. Samo sa Njemačkom, da je bilo kako treba, sada bi vodio u prvenstvu. Hamilton je tu dobio +25, a trebalo je biti najmanje +7 za Vettela, a vjerovatno i više jer je Hamilton bio iza Kimija i Bottasa. Uglavnom, samo tu je izgubljeno preko 30 bodova, kolika je trenutna prednost Hamiltona.

Po meni još ništa nije gotovo, jer Ferarri, za razliku od prošle godine, ima sa čim da se bori u ostatku sezone.

Post

f1zd
Avatar
F1puls konstruktorski prvak
F1puls konstruktorski prvak
Postovi: 4872
S nama već: 9 god 5 mj
Navija za: Vettel,Ferrari
Lokacija: Zadar
Kao Vettelov navijač, ne slažem se. Ove sezone je on sam sebi izbio jako puno bodova...Francuska, Njemačka, Italija, čak i Azerbajdžan... imam osjećaj da stalno puca pod pritiskom, pogotovo na startu. Ove godine Ferrariiji su 3 puta startali iz prvog reda, a imaju samo jednu pobjedu. Vettel nije pobijedio ni u Azerbajdžanu, iako je bio na PP. Sjetite se tek prošle godine, Mexico i Singapur. Znači Vettel ima 2 pobjede zadnjih 7 puta kad je startao sa PPa. Btw, znam da je prije Rusije 2017. imao 10 zaredom...imam osjećaj da se previše trudi i onda napravi njesra. Realno ove godine smo dosad imali malo brži bolid i trebali smo voditi u oba poretka. Iako je imao stvarno puno loše sreće, mislim da je Vettel krivac za to. Jbg.

Post

Sarma Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4711
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Sebastian Vettel jednostavno je Britancu poklonio previše bodova ove sezone. Ako uzmemo u obzir samo gaf u Hockenheimu i nepotreban sudar na startu u Monzi, Nijemac je u ta dva incidenta izgubio 38 bodova, dok ih je Hamilton dobio 14 više nego što je trebao.

Imao je Vettel sudare i s Verstappenom u Kini te Bottasom u Francuskoj, a ne smijemo zaboraviti niti način na koji je upropastio utrku u Azerbajdžanu, ludim napadom pri kojem je oštetio gume te pao s vrha na četvrto mjesto.

Dakle, trebao je Seb uoči Singapura imati prednost u ukupnom poretku barem jednako veliku kakvu Hamilton trenutno ima.

Istina. Za trenutno bodovnu razliku najveći krivac je sam Vettel pa onda i Ferrari. OK, možda nije trebao imati bodovnu prednost kao što trenutno Hamilton ima, ali je trebao imati. Lako je sada pametovat, ipak to su činjenice i realnost.

Naravno da ništa nije još gotovo, mislim da je potrebno jedno odustajanje Hamiltona i pobjeda Vettela, inače bude jako teško.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6176
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Ima malo istine u tom da se Vettel mora boriti protiv tri bolida, pogotovo jer se to već par puta pokazalo zadnje dvije sezone kad Ferrari ima P1 i P2, no ne bih krivio Kimija za to, već ekipu. Timske odredbe se ne mogu odmah na startu primijeniti i bilo bi krajnje glupo to pokušati, ali se mora predvidjeti bar 2-3 moguće situacije ako jedan ili drugi vozač lošije starta, kako se ponašati, bojim se da se tim u Ferrariju prošlog vikenda nisu bavili i da su im omogućili utrkivanje, a izjava od Arrivabenea poslije utrke o vozačima i batleru vrlo moguće ide u korist toj tvrdnji. Ako nije tako i u Ferrariju su predvidjeli sličnu situaciju kao onoj na startu i dali su upute vozačima kako se ponašati u takvoj situaciji, a neki od vozača, ili oba se nisu pridržavali preporuka, trebaju snositi ozbiljne posljedice, bio to Vettel ili Kimi, svejedno. Osobno, mislim da je vjerojatnije da im je Ferrari ostavio slobodu vozačima da se utrkuju, što je velik problem sam po sebi, obzirom na situaciju u prvenstvu i striktno određene hijerarhije prvog i drugog vozača u Mercedesu.

Ali, situacija u četvrtom zavoju je isključivo Vettelova krivica, jer ne zna procijeniti rizik s kim i kad može ulaziti u rizične duele za sebe ili obojicu vozača, u ovom slučaju Hamilton ništa nije gubio i da su obojica se izvrtjeli ili čak ispali iz utrke. I sve se to događa jer nije ostao sabran i nije se mogao pomiriti s trenutnim gubitkom pozicije. Slična stvar mu se desila i u Baku, vodio je veliki dio utrke i zbog okolnosti na stazi izgubio prvo mjesto i zbog frustracija odlučio odmah na restartu riskirati i poklonio Hamiltonu besplatno svoju poziciju, koji je poslije srećom, odnosno nesrećom momčadskog mu kolege pobijedio "ni kriv ni dužan", a bio mu je vozački najslabiji vikend od dotadašnja četiri. U trenutku te greške sam ga nazvao kretenom, jer sam osjetio tijekom SC-a na stazi njegovu frustraciju zbog gubitka prve pozicije i želju da pod cijenu svega je pokuša vratiti odmah na restartu, a poznato je kako završi to kad pod cijenu svega bez da si izgradi pravu priliku za to pokuša nadoknaditi izgubljeno. Zbog istog je previše bio agresivan na startu u Singapuru i Meksiku prošle godine, onda je naučio lekciju i potpuno suprotno reagirao na Silverstoneu (meni najbolja i najdraža njegova pobjeda ove sezone) i onda je opet napravio isto sad u Italiji. I zbog tog sam ga krivio tad u Baku, krivim ga i sad, iako je ta greška neusporediva s Njemačkom, ili sad u Italiji jer je prvenstvo u debelo u drugoj polovini sezone, a omjer između njega i Hamiltona je bitno drugačiji bio, na strani Hamiltona. Jednostavno, Vettel ove sezone nije uspijevao zadržati momentum dobre forme, već naprotiv u ključnim trenutcima kad ju je trebao potvrditi i psihičku snagu okrenuti daleko u svoju korist, on je pravio najveće greške i poklanjao protivniku pobjede (Azerbajdžan, Njemačka i Italija). Sad mu završnica sezone poput one njegove 2013. da osvoji naslov ili Hamiltonove 2016. da ostane u igri za naslov do zadnje utrke, a to će biti ekstremno teško i ako ga ne zadesi nikakav kvar ili kazna. Prošle godine smo vidjeli da nakon Singapura i Malezije može i gore (Japan).

Sve u svemu, Vettelu, kao njegov navijač dajem 70% odgovornosti za stanje u prvenstvu kakvo jest. Ne gubim vjeru za naslovom dok ima stvari u svojim rukama, ali će morati izvući svaki atom iz sebe da osvoji naslov ove sezone. Naravno DNF konkurencije bi ga vratio ozbiljno u igru, ali ne želim razmišljati o hipotezama jer je stanje u prvenstvu trenutno onako kako je zaslužio i ne želim da dodatno profitira od nesreće konkurencije, ali se isto tako nadam da ni njega samog neće zadesiti :D

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
Bravo Vettel-Ferrari, krajnje objektivno iako si navijač Vettela :thumbs:
slika

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 955
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Kimi radi vozačke greške, a Vettel taktičke. Ove druge su puno skuplje, na pogrešnim procjenama je prosuo gomilu bodova. Samo potpuni panj ide insistirati na timskim naredbama na startu. Tada toliko stvari može poći krivo da je to potpuno nemoguće. Bilo bi puno efikasnije da je startao mirnije i kasnije u utrci zamijenio mjesto s Kimijem. To bi tada išlo bez problema i rizika za onoga koji propušta.

Uglavnom, nije dovoljno inteligentan da bi u Ferrariju postao svjetski prvak. Što prije Ferrari to ukopča, to jeftinije za njih..

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Od kud ti to da je Seb inzistirao na startu timske odredbe? U biti bilo gdje.. u Q ili startu. Rekao je samo da se moglo više učiniti tokom Q i to je jedino kritizirao sebe. To što novinari pišu kojekakve naslove sa svojim zaključcima to nema veze sa pameću.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
U vezi one izjave da je Seb navodno rekao da se "bori sa 3 bolida" to je fake news...

Ovo je pravi citat:
He was asked if he felt a disadvantage about not getting team order and he denied that! He actually said he does not need it.
Vettel: "I can manage to fight against three cars and I'm just as happy against - how many are we in total? 20? - 19 cars to fight."
Znači nema veze sa naslovima i kontekstom...klasično užasno novinarstvo.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
:mrgreen: evo.. pitali su Vettela što kaže na to da ga je @wapi prekrižio, i na sve to grmlje i kamenje što prosipaju na njega po f1puls portalu i šire:

Vettel to Sportbild: "I have to live with the criticism and I can. I can still win the title on my own. That's crucial. I‘m going to work hard."

______________
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1037292757944074240 ...sa poprilično oštećenim bolidom.
https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1037319802627543040
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 955
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
hattrick je napisao/la: 05.09.2018., 13:55 Od kud ti to da je Seb inzistirao na startu timske odredbe? U biti bilo gdje.. u Q ili startu. Rekao je samo da se moglo više učiniti tokom Q i to je jedino kritizirao sebe. To što novinari pišu kojekakve naslove sa svojim zaključcima to nema veze sa pameću.
Da je manje razmišljao kako da pretekne Kimija u 1. krugu, Hamilton ga ne bi pretekao. Manjak razuma. Ponaša se kao moja kćer, mora biti po njegovom i to hitno. Strpljen - spašen. Neka gleda Kimija iz 2007. mogao bi ponešto naučiti.

Manje više, otkad znam čitat navijam za Laudu i Ferrari i zato me ovakvo prosipanje bodova u stilu malog djeteta više ljuti nego žalosti.
To mi je naveća karakterna mana pilota F1, kad ne zna kad treba stati na loptu. Vidiš da su ti gume hladne (zakaj su ti hladne, usrao si krug za ugrijavanje), bolid ti je posvuda po stazi, i što radiš razmatraš kako da napadneš Kimija koji ide kao po tračnicama. Totalno pomračenje uma. Naravno da te onda odere k'o zeca.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
wapi je napisao/la: 05.09.2018., 17:12
hattrick je napisao/la: 05.09.2018., 13:55 Od kud ti to da je Seb inzistirao na startu timske odredbe? U biti bilo gdje.. u Q ili startu. Rekao je samo da se moglo više učiniti tokom Q i to je jedino kritizirao sebe. To što novinari pišu kojekakve naslove sa svojim zaključcima to nema veze sa pameću.
Da je manje razmišljao kako da pretekne Kimija u 1. krugu, Hamilton ga ne bi pretekao. Manjak razuma. Ponaša se kao moja kćer, mora biti po njegovom i to hitno. Strpljen - spašen. Neka gleda Kimija iz 2007. mogao bi ponešto naučiti.

Manje više, otkad znam čitat navijam za Laudu i Ferrari i zato me ovakvo prosipanje bodova u stilu malog djeteta više ljuti nego žalosti.
To mi je naveća karakterna mana pilota F1, kad ne zna kad treba stati na loptu. Vidiš da su ti gume hladne (zakaj su ti hladne, usrao si krug za ugrijavanje), bolid ti je posvuda po stazi, i što radiš razmatraš kako da napadneš Kimija koji ide kao po tračnicama. Totalno pomračenje uma. Naravno da te onda odere k'o zeca.
Ja se slažem sa tvojim izjavama, slično sam komentarisao za vrijeme utrke, kao i na kraju. Vettel je sve htio u 2 zavoja da riješi, a utrka traje 53 kruga!

Ruku u vatru bi stavio, da je Seb prošao 2 zavoj savjesno kao 3, da bi prestigao Hamiltona do Parabolice ili do DRS-a 100 %. Koliko god da je Vettelu "smetao" Kimi, toliko bi smetao i Hamiltonu, pa bi tada sve išlo u korist Vettelu.

Onda kada bi Hamilton uradio undercut, tada u Ferrari-ju bi najbolje bilo da jedan ode u box, a drugi da produži, neko će od njih profitirati sigurno, a izbjegao bi se neki direktni duel.

Čovječe koliko je bilo opcija, ali vrag nije dao i djaba.

Vidjelo se da je Vettel bio nabrijan za utrku, svi ga mi volimo što je takav, ali treba nekada imati ručnu i popustiti, nije sramota biti predjen, već je sramota se izvrtiti na stazi + oštetiti bolid.

Sve što je Vettel nervozniji, Hamilton je mirniji, rokada je neophodna za titulu. Hamilton kada je nervozan prvo javno blebeta, a onda na stazi nema taj cool efekat, jer ako ga ima možemo svi mahati tituli zajedno kako odlazi, a bila nam ispred nosa.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18236
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Slažem se. I ja sam tog stava. Negdje sam već napisao, da li na naslovnoj ili na forumu. Da je prošao drugu šikanu kao treći 90% da bi pobijedio.
Možda ne bi bilo 1-2, možda bi to bilo 1-3, ali bi i u tom slučaju zaostaci bili -10 (Vettel) i -5 (Ferrari).
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6176
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Problem Seba zadnjih godina je što on ne može prihvatiti da neko bolje starta od njega i prestigne ga u prvom krugu i onda se preagresivno brani ili ide u duele na nož po cijenu svega. On je otkad je u Ferrariju najviše pobjeda ostvario boljim startovima i vjerojatno i u tom leži uzrok frustracije kad neko od njega bolje starta.

Da je sačekao pravu priliku, kao što je Hamilton prošle godine u Americi, vjerojatno bi pobjedio. Ali jok, on tad umjesto da ide na nož s Hamiltonom i da maksimalno brani poziciju (ma da je Mercedes bio daleko brži) pušta Hamiltona kao da ga za krug prestiže, a sad kad ne smije ići u rizične duele, pogotovo s glavnim konkurentnom, uradi harakiri :S

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
..joj kak volim ovaj generalštab nakon utrke. :zubo:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18236
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
hattrick je napisao/la: 06.09.2018., 08:41 ..joj kak volim ovaj generalštab nakon utrke. :zubo:
A što možemo srat, jel tako? :mrgreen:
Šta ćeš, sasvim normalno i uobičajeno.
Najgora je stvar što smo u pravu. :chill:
Jebaji ga sad, šteta ovako propuštene prilike.
Ali idemo dalje, ništa nije gotovo. :cheer: :kokice:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
hattrick je napisao/la: 06.09.2018., 08:41 ..joj kak volim ovaj generalštab nakon utrke. :zubo:
Druže stvarno poštujem tvoje mišljenje, ali ne možeš ga uvijek braniti. Kritika stoji i opravdana je, jer je Vettel sam sebi đelat. Isto tako sam po prvi put u kontra Ferrari-ja, tj njihove filozofije oko dva vozača, a zucno sam ih branio u prošlosti i to onda kada nisu zaslužili.

Nekada treba biti objektivan.

Srceparajuce je da imamo napokon bolid koji Vettel zaslužuje i s kojim može jurisati na titulu, a onda se desavaju totalne gluposti.

Ok, zanemarimo tu činjenicu da Ferrari ne želi timske odredbe (totalno glupo), još je gluplje da Vettel podržava to!? F1 je timski sport, realno da ako jedan otpadne za titulu vozaca, treba da pomogne timu u konstruktorskim bodovima, te i kolegi koji se bori za titulu. Znači sve naopako i to nikako ne podržavam.

Onda se pitam koja korist od njih dvojice?

Mnogi su počeli da krive Kimija kako je zatvarao Vattela, a evo Vettel nema problema s tim! Opet glupo, ali eto gutamo to. Onda isto tako zašto Vettel nije zatvarao Hamiltona? Znači svi smo se okomili unutar tima, a zaboravljamo Hamiltona glavnu kariku!

Zaključak je da se Vettel bori sa Hamiltonom, a ne sa Kimijem, Kimi je radio sta je trebao da odbrani svoju poziciju, dok Vettel je upropastio svoju.

Dakle pored nebulozne odluke Ferrarija, imamo još jedan Vattela.

Ja još nisam otpisao Vattela, niti ću ikad, jer do zadnjeg trenutka sam fanatik, ali kao isti primam sve ka srcu jer dugo čekamo ovaj trenutak, a oni ga useru, da oprostis na izrazu :pivo:
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

sennacher
Karting
Karting
Postovi: 114
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Seb Vettel
Nevjerojatno kako ljudi drastično mijenjaju mišljenje nakon svakog GP-vikenda. Naravno da je start jedna od najboljih šansi za proboj u poretku što se vidjelo npr. u Spa. Tada je Vettelov fantastičan potez završio na najbolji mogući način kao što je često i inače radio odlične stvari na startu ili prvim zavojima.
U Monzi je završilo sasvim suprotno i sad Hamilton ispada nevjerojatno smiren, koncentriran, taktičan… A zapravo je samo vozio normalnom putanjom i iskoristio situaciju kad mu je Vettel svojom pogreškom ostavio široko otvorena vrata. Rizik od kontakta bio je visok, a sreća je još jednom bila na Hamiltonovoj strani jer kad pod onim kutem Vettel udara iza polovine njegova bolida u većini slučajeva bi se izvrtio Hamilton (da se to dogodilo Charlie bi reagirao prije nego pi prvi bolid došao do ciljne ravnine). Dogodilo se ipak suprotno s time da je Hamilton ostao potpuno neoštećen za razliku od Vettela.
Nakon bitke svi imaju teorije kako bi sve druge opcije bile pametnije kao da je jednostavno na stazi proći konkurentski bolid koji je u kvalama bio sporiji manje od dvije desetinke od vodećeg ili jednostavno sve riješiti kroz box za koji se nikad (osobito kod Ferrarija) ne zna kako će proći.
Dok je Kimi odlučno branio svoju poziciju Vettel se prije svega trebao posvetiti obrani od Hamiltona tj. trebao je samo ostati na trkaćoj putanji kod ulaska u šikanu i to bi bilo to, ali on jednostavno nije kalkulant već tip vozača koji se uvijek utrkuje u određenoj situaciji na stazi ne zbrajajući u tom momentu bodove u prvenstvu. Slična (a zbog trenutka u prvenstvu još gora) situacija dogodila se u Brazilu 2012. na posljednjoj utrci sezone pa ipak je s vidno oštećenim bolidom s posljednje pozicije stigao do bodova potrebnih za osvajanje naslova. Jer Vettel ne odustaje do kraja i ne vjerujem da će drugačije biti i ove sezone. Čak ako u posljednjoj utrci ili dvije više ne bude imao šanse za naslov sve će učiniti da ih dobije jer svaka je utrka važna.
Nekoć davno Senna je u Monacu izgubio gotovu utrku od Prosta kad se slupao u uvjerljivom vodstvu (slično kao Vettel u Njemačkoj). Prost je s dosta kalkulacija osvojio četiri naslova, ali u srcima publike je daleko više zapamćen Senna koji je navodno Hamiltonov idol iako mi je pomalo upitno kojem je od ove dvojice više sličan. A Vettel je takav kakav je i tko ga volio ili ne volio ne treba ga prerano otpisivati, osobito ne u stilu kako će sve nadoknaditi odlični, ali još uvijek nedovoljno dokazani Leclerc. Da se razumijemo i meni je u nedjelju digao tlak do maksimuma, ali idemo dalje utrku po utrku pa što bude.
IL DITTO DI VETTEL

Post

aziz
Karting
Karting
Postovi: 67
S nama već: 7 god 11 mj
sennacher je napisao/la: 06.09.2018., 09:14 Nevjerojatno kako ljudi drastično mijenjaju mišljenje nakon svakog GP-vikenda. Naravno da je start jedna od najboljih šansi za proboj u poretku što se vidjelo npr. u Spa. Tada je Vettelov fantastičan potez završio na najbolji mogući način kao što je često i inače radio odlične stvari na startu ili prvim zavojima.
U Monzi je završilo sasvim suprotno i sad Hamilton ispada nevjerojatno smiren, koncentriran, taktičan… A zapravo je samo vozio normalnom putanjom i iskoristio situaciju kad mu je Vettel svojom pogreškom ostavio široko otvorena vrata. Rizik od kontakta bio je visok, a sreća je još jednom bila na Hamiltonovoj strani jer kad pod onim kutem Vettel udara iza polovine njegova bolida u većini slučajeva bi se izvrtio Hamilton (da se to dogodilo Charlie bi reagirao prije nego pi prvi bolid došao do ciljne ravnine). Dogodilo se ipak suprotno s time da je Hamilton ostao potpuno neoštećen za razliku od Vettela.
Nakon bitke svi imaju teorije kako bi sve druge opcije bile pametnije kao da je jednostavno na stazi proći konkurentski bolid koji je u kvalama bio sporiji manje od dvije desetinke od vodećeg ili jednostavno sve riješiti kroz box za koji se nikad (osobito kod Ferrarija) ne zna kako će proći.
Dok je Kimi odlučno branio svoju poziciju Vettel se prije svega trebao posvetiti obrani od Hamiltona tj. trebao je samo ostati na trkaćoj putanji kod ulaska u šikanu i to bi bilo to, ali on jednostavno nije kalkulant već tip vozača koji se uvijek utrkuje u određenoj situaciji na stazi ne zbrajajući u tom momentu bodove u prvenstvu. Slična (a zbog trenutka u prvenstvu još gora) situacija dogodila se u Brazilu 2012. na posljednjoj utrci sezone pa ipak je s vidno oštećenim bolidom s posljednje pozicije stigao do bodova potrebnih za osvajanje naslova. Jer Vettel ne odustaje do kraja i ne vjerujem da će drugačije biti i ove sezone. Čak ako u posljednjoj utrci ili dvije više ne bude imao šanse za naslov sve će učiniti da ih dobije jer svaka je utrka važna.
Nekoć davno Senna je u Monacu izgubio gotovu utrku od Prosta kad se slupao u uvjerljivom vodstvu (slično kao Vettel u Njemačkoj). Prost je s dosta kalkulacija osvojio četiri naslova, ali u srcima publike je daleko više zapamćen Senna koji je navodno Hamiltonov idol iako mi je pomalo upitno kojem je od ove dvojice više sličan. A Vettel je takav kakav je i tko ga volio ili ne volio ne treba ga prerano otpisivati, osobito ne u stilu kako će sve nadoknaditi odlični, ali još uvijek nedovoljno dokazani Leclerc. Da se razumijemo i meni je u nedjelju digao tlak do maksimuma, ali idemo dalje utrku po utrku pa što bude.
ma brate, usrali su i sefa i stanicu.Pit wall i Vettel jednaku krivicu imaju, ne zna se ko je imao gluplje poteze

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 955
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
hattrick je napisao/la: 05.09.2018., 15:03 :mrgreen: evo.. pitali su Vettela što kaže na to da ga je @wapi prekrižio, i na sve to grmlje i kamenje što prosipaju na njega po f1puls portalu i šire:

Vettel to Sportbild: "I have to live with the criticism and I can. I can still win the title on my own. That's crucial. I‘m going to work hard."
Sad sam tek vidio ovo gore :D (y) :trep:
Ljut sam na njega za popizdit kao da je rookie, a ne konjina u najboljim godinama.

Post

wapi Verified
GP3
GP3
Postovi: 955
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Slavenowsky je napisao/la: 06.09.2018., 09:11
hattrick je napisao/la: 06.09.2018., 08:41 ..joj kak volim ovaj generalštab nakon utrke. :zubo:
Druže stvarno poštujem tvoje mišljenje, ali ne možeš ga uvijek braniti. Kritika stoji i opravdana je, jer je Vettel sam sebi đelat. Isto tako sam po prvi put u kontra Ferrari-ja, tj njihove filozofije oko dva vozača, a zucno sam ih branio u prošlosti i to onda kada nisu zaslužili.

Nekada treba biti objektivan.

Srceparajuce je da imamo napokon bolid koji Vettel zaslužuje i s kojim može jurisati na titulu, a onda se desavaju totalne gluposti.

Ok, zanemarimo tu činjenicu da Ferrari ne želi timske odredbe (totalno glupo), još je gluplje da Vettel podržava to!? F1 je timski sport, realno da ako jedan otpadne za titulu vozaca, treba da pomogne timu u konstruktorskim bodovima, te i kolegi koji se bori za titulu. Znači sve naopako i to nikako ne podržavam.

Onda se pitam koja korist od njih dvojice?

Mnogi su počeli da krive Kimija kako je zatvarao Vattela, a evo Vettel nema problema s tim! Opet glupo, ali eto gutamo to. Onda isto tako zašto Vettel nije zatvarao Hamiltona? Znači svi smo se okomili unutar tima, a zaboravljamo Hamiltona glavnu kariku!

Zaključak je da se Vettel bori sa Hamiltonom, a ne sa Kimijem, Kimi je radio sta je trebao da odbrani svoju poziciju, dok Vettel je upropastio svoju.

Dakle pored nebulozne odluke Ferrarija, imamo još jedan Vattela.

Ja još nisam otpisao Vattela, niti ću ikad, jer do zadnjeg trenutka sam fanatik, ali kao isti primam sve ka srcu jer dugo čekamo ovaj trenutak, a oni ga useru, da oprostis na izrazu :pivo:
Zanemarite taj PR bullshit o utrkivanju 3, 19 ili 17 bolida, batlerima, pravim vozačima i timskim naredbama općenito. To je sve sranje. Sve momčadi na ovom svijetu žele osvojiti prvenstvo i onaj koji nema šanse će biti zamoljen da pusti onog drugog. Nekad će zamoljeni biti panj pa će se inatiti, vraćati stare dugove i slično, a nekad će to izvesti vrlo elegantno, gotovo pa neprimjetno. Kimi se kao aktualni svjetski prvak micao Massi 2008. pa bi se tako maknuo i Sebu sad kad se više i ne sjeća da je ikad bio prvak.

Propuštanje se radi kad neće dovesti do nepotrebnog gubitka pozicije onoga koji propušta, dakle nikad se ne radi na startu, kad su svi u roju, nego kad se kolona malo rastegne. Imali su 53 kruga da naprave zamjenu, nije moralo sve biti u dva zavoja.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡