Povijest F1
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Julian Bailey rođen je 09.10.1961. godine. Vozio za Tyrrell i Lotus, a imao je samo 7 startova i osvojio je samo 1 bod (Lotus, VN San Marina 1989.). Poslije se bavio BTCCom.
09.10.1977., zadnja VN Kanade, na Mosport Parku. Ferrari je došao bez Laude, koji je osigurao titulu prvaka i bio na izlaznim vratima. Andretti je bio na Ppu, Hunt iza njega, a obojica su dobro startali i poveli trku, te napravili toliku prednost da su nakon 2/3 trke stigli trećeplasiranog Massa za čitav krug. Hunt je netom prije pretekao Andrettija, ali je zbog nesporazuma sa timskim kolegom Massom, napravio kontakt i odustao. Andretti je nastavio na prvom mjestui postavio FL. 4 kruga prije kraja motor mu pušta ulje, na koje nalijeće Patrese, izijeće sa staze i udara u ranije parkirani Hesketh Rupeta Keagana. Zatim na istu lokvu ulja nalijeće Vittorio Brambilla u Surteesu i udara u bolide Keagana i Patresea, a sličnu sudbinu su umalo doživjeli i Ongais te Villeneuve. u takvom raspletu događaja pobijedio je Scheckter, drugi je bio depailler, a na treće mjesto se ipak nekako dovukao Mass. Bila je to zadnja (3.) pobjeda za ekipu Waltera Wolfa, te zadnji podijum (8.) za Jochena Massa, kao i zadnja trka za ekipu Rogera Penskea (40.), zatim zadnja trka za pobjednikovog brata, Iana Schecktera, i jedina trka te sezone u kojoj Ferrari nije uzeo ni boda. Mađutim, detalj po kojem će trka biti upamćena je taj što je Hunt nabio suca, nakon odustajanja.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DpZnE7gj0gY[/youtube]
09.10.2005., jedna od najboljih Kimijevih vožnji. Vozilo se u Japanu. Startao je 17. pozicije (zbog kiše na kvalifikacijama i formata istih) i došao na maestralan način do pobjede, preticanjem Fisichelle u zadnjem krugu. To mu je bila i posljednja pobjeda za Mclaren, do koje došao uz postavljen FL (125. Mclarenov). Iza Fisica, na trećem mjestu je završio Alonso, koji je takođe imao odlično preticanje MSa, doduše u vidno lakšem (i bržem) bolidu, ali to ne umanjuje potez. Svoju 6. i zadnju PP je uzeo mlađi brat Schumacher. 50. start Satoa i 150. Villeneuevov.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1nenwBThwLk[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KACmMEgpvKI[/youtube]
6 godina poslije, na istom mjestu, pobjeda Buttona. Završio je ispred Alonsa i Vettela, ali je Nijemac slavio svoju drugu titulu. Britanac je došao do svoje 12. pobjede i 40. podijuma, uz postavljen FL, a Vettel, nakon što je startao sa PPa (190. za Renaultove motore), gubio je pozicije od prve dvojice nakon svakog od boxova. Hamiltom i Massa su imali jedan od svojih kontakata, koji je izazvao i Safeta. Vettel je pokušavao vratiti poziciju, barem od Alonsa ali su ga pit walla zadnjih 10-ak krugova upozoravali da mu je i 3. mjesto dovoljno za titulu. Na kraju su sva trojica završili u 2 sekunde. Poslije toga je uslijedilo par krofni.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gDtVcTIc-Z8[/youtube]
Prije godinu dana, takođe na suzuki, Rosberg je ostvario možda i ključnu pobjedu u trci za titulu, a kasnije se ispostavilo i zadnju (23.), startavši zadnji puta sa PPa (sakupio ih je 30). Hamiltonu je trku kompromitovao loša start, bio je na vlažnijoj strani staze (doduše, bili su i oni iza njega). Na kraju je došao do trećeg mjesta i do svog 100. podijuma u karijeri (postavši tako tek treći koji je dostigao cifru od 100 podijuma), što i nije bio toliki problem, ali pored Maxa nije mogao, tako da je on završio kao drugi, ispred Lewisa, sa manje od sekunde prednosti. Mercedesu je to bila 60. pobjeda, a stigli su i od cifre od 120 podijuma, te na tajnačin (ako je uopšte i bilo sumnje) osigurali treću konstruktorsku titulu u nizu.Vettel je postavio FL.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jS6zi0D3Xiw[/youtube]
09.10.1977., zadnja VN Kanade, na Mosport Parku. Ferrari je došao bez Laude, koji je osigurao titulu prvaka i bio na izlaznim vratima. Andretti je bio na Ppu, Hunt iza njega, a obojica su dobro startali i poveli trku, te napravili toliku prednost da su nakon 2/3 trke stigli trećeplasiranog Massa za čitav krug. Hunt je netom prije pretekao Andrettija, ali je zbog nesporazuma sa timskim kolegom Massom, napravio kontakt i odustao. Andretti je nastavio na prvom mjestui postavio FL. 4 kruga prije kraja motor mu pušta ulje, na koje nalijeće Patrese, izijeće sa staze i udara u ranije parkirani Hesketh Rupeta Keagana. Zatim na istu lokvu ulja nalijeće Vittorio Brambilla u Surteesu i udara u bolide Keagana i Patresea, a sličnu sudbinu su umalo doživjeli i Ongais te Villeneuve. u takvom raspletu događaja pobijedio je Scheckter, drugi je bio depailler, a na treće mjesto se ipak nekako dovukao Mass. Bila je to zadnja (3.) pobjeda za ekipu Waltera Wolfa, te zadnji podijum (8.) za Jochena Massa, kao i zadnja trka za ekipu Rogera Penskea (40.), zatim zadnja trka za pobjednikovog brata, Iana Schecktera, i jedina trka te sezone u kojoj Ferrari nije uzeo ni boda. Mađutim, detalj po kojem će trka biti upamćena je taj što je Hunt nabio suca, nakon odustajanja.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DpZnE7gj0gY[/youtube]
09.10.2005., jedna od najboljih Kimijevih vožnji. Vozilo se u Japanu. Startao je 17. pozicije (zbog kiše na kvalifikacijama i formata istih) i došao na maestralan način do pobjede, preticanjem Fisichelle u zadnjem krugu. To mu je bila i posljednja pobjeda za Mclaren, do koje došao uz postavljen FL (125. Mclarenov). Iza Fisica, na trećem mjestu je završio Alonso, koji je takođe imao odlično preticanje MSa, doduše u vidno lakšem (i bržem) bolidu, ali to ne umanjuje potez. Svoju 6. i zadnju PP je uzeo mlađi brat Schumacher. 50. start Satoa i 150. Villeneuevov.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1nenwBThwLk[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KACmMEgpvKI[/youtube]
6 godina poslije, na istom mjestu, pobjeda Buttona. Završio je ispred Alonsa i Vettela, ali je Nijemac slavio svoju drugu titulu. Britanac je došao do svoje 12. pobjede i 40. podijuma, uz postavljen FL, a Vettel, nakon što je startao sa PPa (190. za Renaultove motore), gubio je pozicije od prve dvojice nakon svakog od boxova. Hamiltom i Massa su imali jedan od svojih kontakata, koji je izazvao i Safeta. Vettel je pokušavao vratiti poziciju, barem od Alonsa ali su ga pit walla zadnjih 10-ak krugova upozoravali da mu je i 3. mjesto dovoljno za titulu. Na kraju su sva trojica završili u 2 sekunde. Poslije toga je uslijedilo par krofni.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gDtVcTIc-Z8[/youtube]
Prije godinu dana, takođe na suzuki, Rosberg je ostvario možda i ključnu pobjedu u trci za titulu, a kasnije se ispostavilo i zadnju (23.), startavši zadnji puta sa PPa (sakupio ih je 30). Hamiltonu je trku kompromitovao loša start, bio je na vlažnijoj strani staze (doduše, bili su i oni iza njega). Na kraju je došao do trećeg mjesta i do svog 100. podijuma u karijeri (postavši tako tek treći koji je dostigao cifru od 100 podijuma), što i nije bio toliki problem, ali pored Maxa nije mogao, tako da je on završio kao drugi, ispred Lewisa, sa manje od sekunde prednosti. Mercedesu je to bila 60. pobjeda, a stigli su i od cifre od 120 podijuma, te na tajnačin (ako je uopšte i bilo sumnje) osigurali treću konstruktorsku titulu u nizu.Vettel je postavio FL.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jS6zi0D3Xiw[/youtube]
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
10.10.1930. rođen Eugenio Castellotti. Vozio za ferrari u periodu 1955. - 1957. U 14 nastupa ostvario je 3 podijuma, od 8 završenih trka. Ima i jednu najbolju startnu poziciju. Nije stigao pokazati puni potencijal jer je poginuo na testiranju Ferrarijevog bolida 14.03.1957. na stazi u Modeni, kada je izletio, te ispao je iz bolida i završio skoro 100 metara dalje od mjesta gdje je izletio, dok se bolid prevrtao i završio na tribinama.
10.10.1976. vožena trka na Watkins Glenu. Hunt je ostvario veoma bitnu pobjedu, odnosno napravio hattrrick, međutim naradio se za pobjedu. Scheckter je bio vrlo raspoložen u svom 50. nastupu, te je sa drugog startnog mjesta odlično startao i vodio dobar dio trke, ali je ostao kratak za 8 sekundi. Treći je završio Huntov glavni konkurent za titulu i još uvijek i nakon te trke vodeći u prvenstvu (bilo je 68 - 65 za Laudu). Ferrari je mogao biti zadovoljan jer su sa 220. podijumom osigurali konstruktorsku titulu. DFV8 je "upisao" 95 pobjedu i 80. PP. Pescarolo je vozio zadnju trku (57.), dok je Andretti imao 50. entry. Vikend je obilježilo hladno i kišovito vrijeme, te je na stazu je u noći sa subote na nedjelju pao i snijeg
, međutim vozače je sunce koliko toliko poslužilo u nedjelju, i pružilo im suhu trku, doduše tek na nekih 15 stepeni C.
10.10.2004., na Suzuki, MS postavlja rekordnu 13 pobjedu u sezoni (Vettel je ponovio tih 13 pobjeda, ali iz 19 trka, dok je njegovom idolu to pošlo za rukom iz 18 trka), startavši sa PPa. Iza je završio njegov brat, dok je treći bio, te godine vrlo dobri Button, koji je ostvario svoj 10. podijum. Rubens se loše kvalifikovao, ali se sa 15 mjesta probio do 6. kada je imao kontakt sa DCijem, zbog kojeg su obojica odustali. Alonsu je to bila 50. trka, kao i ekipi Toyote, dok je BAR ubilježio 100. nastup, a Olivier panis svoj zanji (158.). Zanimljivst trke je bila u tome što je tbog tajfuna "Ma-on", čiji je obod zahvatio i Suzuku, u subotu sve bilo otkazano, pa su obje kvalifikacijske runde vozile u nedjelju ujutro po jo još uvijek relativno mokroj stazi, koja se osušila do trke (razlog zbog kojeg je grid bio malo promiješan, pa je Rubens zaglavio na 15. mjestu).
6 godina poslije, na istoj stazi, dupla pobjeda Red Bulla, u kojoj je pobijedio Vettel (startao sa PPa), a Webber bio drugi (uz postavljen FL). Treći je bio treći kandidat za prvaka Alonso (doduše, tada su još i Button i Hamilton imali šansu za titulu, bile su tri trke do kraja prvenstva). Webberov FL je bio 130. koji je odrađen sa Renaultovim motorom. Di Grassi nije ni startao jer se izvrtio u 130R na putu do grida, zatim alo gužve na startu, Rosbergov nepritegnuti točak, pritisak Alonsa i Webbera na Vettela na kraju (bezuspješan). Webber je završio ispod sekunde, a Alonso još dodatno 2 sekunde iza.
10.10.1976. vožena trka na Watkins Glenu. Hunt je ostvario veoma bitnu pobjedu, odnosno napravio hattrrick, međutim naradio se za pobjedu. Scheckter je bio vrlo raspoložen u svom 50. nastupu, te je sa drugog startnog mjesta odlično startao i vodio dobar dio trke, ali je ostao kratak za 8 sekundi. Treći je završio Huntov glavni konkurent za titulu i još uvijek i nakon te trke vodeći u prvenstvu (bilo je 68 - 65 za Laudu). Ferrari je mogao biti zadovoljan jer su sa 220. podijumom osigurali konstruktorsku titulu. DFV8 je "upisao" 95 pobjedu i 80. PP. Pescarolo je vozio zadnju trku (57.), dok je Andretti imao 50. entry. Vikend je obilježilo hladno i kišovito vrijeme, te je na stazu je u noći sa subote na nedjelju pao i snijeg

10.10.2004., na Suzuki, MS postavlja rekordnu 13 pobjedu u sezoni (Vettel je ponovio tih 13 pobjeda, ali iz 19 trka, dok je njegovom idolu to pošlo za rukom iz 18 trka), startavši sa PPa. Iza je završio njegov brat, dok je treći bio, te godine vrlo dobri Button, koji je ostvario svoj 10. podijum. Rubens se loše kvalifikovao, ali se sa 15 mjesta probio do 6. kada je imao kontakt sa DCijem, zbog kojeg su obojica odustali. Alonsu je to bila 50. trka, kao i ekipi Toyote, dok je BAR ubilježio 100. nastup, a Olivier panis svoj zanji (158.). Zanimljivst trke je bila u tome što je tbog tajfuna "Ma-on", čiji je obod zahvatio i Suzuku, u subotu sve bilo otkazano, pa su obje kvalifikacijske runde vozile u nedjelju ujutro po jo još uvijek relativno mokroj stazi, koja se osušila do trke (razlog zbog kojeg je grid bio malo promiješan, pa je Rubens zaglavio na 15. mjestu).
6 godina poslije, na istoj stazi, dupla pobjeda Red Bulla, u kojoj je pobijedio Vettel (startao sa PPa), a Webber bio drugi (uz postavljen FL). Treći je bio treći kandidat za prvaka Alonso (doduše, tada su još i Button i Hamilton imali šansu za titulu, bile su tri trke do kraja prvenstva). Webberov FL je bio 130. koji je odrađen sa Renaultovim motorom. Di Grassi nije ni startao jer se izvrtio u 130R na putu do grida, zatim alo gužve na startu, Rosbergov nepritegnuti točak, pritisak Alonsa i Webbera na Vettela na kraju (bezuspješan). Webber je završio ispod sekunde, a Alonso još dodatno 2 sekunde iza.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1324
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
I ja se pridružujem 
Meni jedan od najdražih likova u F1.

Meni jedan od najdražih likova u F1.
-
luke flywalker Verified
- GP3
- Postovi: 883
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Mika Hakkinen
- Lokacija: Sarajevo
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1324
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Nije F1, ali je svejedno genijalna izjava
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z3xj5b7hVco[/youtube]
I'm going for first says John Cleland
Mali off topic, ali Murray je zaslužio svoju posvetu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z3xj5b7hVco[/youtube]
I'm going for first says John Cleland

Mali off topic, ali Murray je zaslužio svoju posvetu

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Alfonso Antonio Vicente Eduardo Angel Blas Francisco de Borja Cabeza de Vaca y Leighton, Marquis of Portago, skraćeno Alfonso de Portago, rođen je na današnji dan 1928. U 5 nastupa za Ferrari tokom 1956. i 1957., ovaj španski aristokrata, sakupio 1 podijum i 4 boda. Takođe, jedan od mnogih koji nije stigao pokazati sav talenat. Pogiunuo zajedno sa suvozačem na Mile Miglia u Ferrariju 335S, 12.05.1957., kada im je pukla guma pri nekih 240km/h. Zanimljivo je da se bavio i zimskim sportovima, tačnije bobom (dvosjedom). Na OI 1956 u Cortini, sa de Portagom za upravljačem medalja im je izmakla za 0,16sec, da bi godinu poslije na šampionatu u St.Moritzu osvojili bronzu. Jedna od krivina na bob stazi u St.Moritzu nosi njegovo ime, kao i krivina br. 7 na auto/moto stazi u Jarami.
Prije 2 godine vožena je VN Rusije. Rosberg je bio najbolji u subotu, ali takođe i solidan zaostatak za Lewisom u bodovima. Poveo je trku, ali mu je zaglavljena pedala gasa donijela odustajanje i ubila svaku nadu za borbu za titulu (a i onako su mu šanse bile male). Hamilton je bez problema pobijedio, ispred Vettela, a na treće mjesto se više sretno nego spretno dovezao Perez, ponaviše zbog kontakta u zadnjem krugu između Bottasa i Raikkonena, zbog kojeg je mlađi Finac odustao, a stariji popio kaznu od 30sec, te umjesto kao 5., klasifikovan je kao 8. Alonsu je to bio 250. entry, a Vettel je u potjeri za Hamiltonom postavio FL. Mercedes je, bez obzira na odustajanje Rosberga (kojeg je čak i Vettel pretekao za 7 bodova), osigurao konstruktorsku titulu (drugu u nizu, a i ukupno). Sainz je imao izlijetanje na trećem treningu zbog kojeg je propustio kvalifikacije, a Grosjean u trci, izazvavši Safeta.
Prije 2 godine vožena je VN Rusije. Rosberg je bio najbolji u subotu, ali takođe i solidan zaostatak za Lewisom u bodovima. Poveo je trku, ali mu je zaglavljena pedala gasa donijela odustajanje i ubila svaku nadu za borbu za titulu (a i onako su mu šanse bile male). Hamilton je bez problema pobijedio, ispred Vettela, a na treće mjesto se više sretno nego spretno dovezao Perez, ponaviše zbog kontakta u zadnjem krugu između Bottasa i Raikkonena, zbog kojeg je mlađi Finac odustao, a stariji popio kaznu od 30sec, te umjesto kao 5., klasifikovan je kao 8. Alonsu je to bio 250. entry, a Vettel je u potjeri za Hamiltonom postavio FL. Mercedes je, bez obzira na odustajanje Rosberga (kojeg je čak i Vettel pretekao za 7 bodova), osigurao konstruktorsku titulu (drugu u nizu, a i ukupno). Sainz je imao izlijetanje na trećem treningu zbog kojeg je propustio kvalifikacije, a Grosjean u trci, izazvavši Safeta.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ne bih znao bez googlanja.Nigel je napisao/la: 12.10.2017., 09:56 nikako se logirat s mojim starim nikom uff otvorio ovaj novi,znaš li frantic zašto je ispala watkins glen iz kalendara?
12.10.1906. rođen Piero Taruffi, jedan iz prve generacije. Vozio za sva 3 italijanska proizvođača (za Ferrari ostvario jedinu pobjedu), te za Benz i Vanwall. U 18 startova ostvario 5 podijuma i 41 bod, a najbolji je bio 1952. (kada je i ostvario tu pobjedu), završivši 3., iza timskih kolega, Ascarija i Farine.
Što se tiče trka, ne idemo puno daleko u prošlost.
Prva na današnji dan je održana 1986. u Meksiku. Tamo se F1 vratila nakon 16 godina (zanimljivo, kao i svjetsko prvenstvo u fudbalu, održano tamo 1970. i 1986.). Gerhard Berger je ostvario svoju prvu pobjedu (kao i ekipa Benettona). Ostvario ju je ponajviše zahvaljujući Pirellijevim gumama koje su bile trajnije od Goodyearovih, pa on nije ni išao u box na zamjenu guma. Iza je završio Prost, a treći je bio Senna (ostvario 50. PP za Renault motore), dok su Williamsi, ajmo reći, podbacili na 4. i 5. mjestu (Piquet, koji je postavio FL, pa Mansell). Da spomenemo i šestoplasiranog, a to je bio Alliot u Ligieru. PierCarlo Ghinzani je vozio svoju 50. trku. Bila je to i zadnja pobjeda za BMW turbo motor (poslije su pobjeđivali sa atmosferskim). Stanje na tabeli prije zadnje trke je bilo Mansell 70 (72) - Prost 64 (65) - Piquet 63, dok je Senna ispao iz borbe za titulu.
11 godina poslije na Suzuki, MS stiže Stewarta po broju pobjeda. I to u svojoj jubilarnoj 100. trci (zanimljivo, Škotu je trebalo 99). Završio je ispred HHFa (koji je postavio FL), te timskog kolege Irvinea. Villeneuve je diskvalifikovan zbog incidenta na treningu kada je imao 2 brza kruga, pod žutim zastavama, pa je trabao ići nazad na gridu. Williams prvo ulaže žalbu, Villeneuve ipak starta prvi, vozi rezervisano, završava peti, Williams nakon trke povlači žalbu, čime ovaj dobija diskvalifikaciju.

12.10.2003., ponovo na Suzuki. Pobjeda Rubensa, startom sa PPa, ali najviše slavi MS, koji je 8. mjestom (startao sa 14.) osvojio svoju 6. (4. zaredom) titulu prvaka, a s obzirom da je Raikkonen (vozio svoju 50. trku) završio drugi (Kimiju je bila potrebna pobjeda, a da MS ne osvoji ni boda). Treći je bio DC (60. podijum). Montoya (takođe vozio 50. trku), koji se u slučaju pobjede mogao (u najboljem slučaju) samo izjednačiti sa MSom po broju bodova (ali bi Nijemac opet bio prvak po osnovu više pobjeda), je bio prvi koji je odustao (hidraulika). Njegov zimski kolega, Ralf, je postavio FL, a usput se 3x izvrtio, jednom od toga u paru sa starijim bratom. Zadnja trka za Kiesu (5.), Firmana (14.), Wilsona (16., RIP Justin), Maxa Seniora (106.), te HHFa (156.). Sato prvi put vozi za BAR Hondu, te na oduševljenje domaće publike osvaja 6. mjesto i 3 boda. Ferrari osvaja konstruktorsku titulu (5. zaredom), a to je bio zadnji put da je VN Japana bila zadnja trka u prvenstvu.
5 godina poslije, opet VN Japana, ali staza je Fuji. Alonsa je izgleda bilo malo krenulo, jer je pobijedio drugu trku zaredom (nakon one u Singapuru). Massa relativno loš u kvalifikacijama. Hamilton na PPu, Kimi pred njega i odmah situacije u kojoj Lewis tjera Kimija van staze, zbog čega je popio kasnije i kaznu. pali su iza Masse, a pri duelu Hamilton - Massa dolazi do kontakta zbog čega je Massa popio kaznu. Uglavnom, dvojica najvećih kandidata za titulu završavaju na 7. mjestu, sa 2 boda (Massa), odnosno, 12. (Hamilton). U takvoj situaciji najbolje se snašao Alonso, zatim Kubica (koji je takođe bio dobar dio trke u vodstvu), dok je Kimi bio treći. Massa je postavio FL (svoj 10.). Renault kao ekipa ubilježio 35. pobjedu, a kao proizvođač motora 115., dok je Mclarenu to bila 140. PP. Piquet Jr. je bio solidan na 4. mjestu, a Kubica jezadržao teoretske šanse za titulu, jer su bile 2 trke do kraja, a on je kasnio 12 bodova za Hamiltonom. Heidfeld imao 150. entry, a Trulli 200.
Prije 3 godine, Sochi. Prva VN Rusije. Lewis je startao sa PPa i vodio čitavu trku. najbitniji detalj trke je bio masivan lock-up Rosberga odmah nakon starta, zbog čega je u drugom krugu morao u box na izmjenu guma, te pao skoro na zečelje. Poslije smo kroz trku praktički gledali njegovo probijanje do drugog mjesta. Treći je završio čovjek koji ga je zamijenio u Mercedesu, a pri tome je napravio prvi FL u karijeri. Lewis cse sa 31. pobjedom izjednačio po broju pobjeda sa mansellom, kao Britancem koji je do tada imao najviše pobjeda (31). Chilton je vozio svoju zadnju trku, kao jedini vozač Marussije (bila je to i zadnja trka te ekipe 2014.), ana bolidu je nosio natpis "#JB17", a svi vozači su imali na kacigama stiker sa natpisom "Tous avec Jules #17", te su održali i minutu šutnje. Mercedes je ovom dvostrukom pobjedom osigurao prvu konstruktorsku titulu (tokom dominacije originalnih srebrenih strijela nije bilo konstruktorskog prvenstva, uvedeno je tek 1958.). Lewis podigao prednost nad Nicom na 17 bodova (291 - 274).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Na današnji dan održane 3 trke u Japanu.
1996. je bila prva trka u Japanu koja se vozila kao zadnja u prvenstvu, nakon 1977. godine. Damon Hill pobjedom ovjerio titulu prvaka. Villeneuevu je bila potrebna pobjeda, a da Hill ne osvoji ni boda, što je praktički bilo nemoguće, pogotovo nakon što je Kanađanin (iako je bio najbolji na kvalifikacijama) slabo startao (u ponovljenom startu, zbog DCa). Probijao se sa 6. mjesta, postavio FL, međutim, u 37. krugu mu je otpao točak. Iza Hilla, koji je upisao 40. podijum u karijeri, plasirali su se MS i Hakkinen. To je bila i 95. pobjeda Williamsa, a 326. i zadnji start za Ligier (nagodinu "postao" Prost). Takođe, zadnji start za Lamya i Brunlea, a trebao je biti i za Lavaggija, da se uspio kvalifikovati.
2002., kada je sve već odavno bilo riješeno, još jedna dvostruka pobjeda Ferrarija. MS je do svoje 64. pobjede, došao sa 50. PP, a pošto je usput postavio i FL, bio je to hattrick, a bio bi Grand slam, da nije bilo jednog kruga kada je zbog boxa vodio Rubens, koji je završio drugi, lagano, sa 0,5sec iza MSa. Nekih 25sec poslije kroz cilj je prošao Kimi, kao trećeplasirani. Heidfeld je vozio 50. trku, Ralf 100., azadnju su vozili Yoong (14.), Salo (109.) i Irvine (147.), dok je McNishu trebala biti zadnja, ali nije startao zbog povreda zadobijenih izlijetanjem u 130R,pa je ostao na 16 trka. Mclaren stigao do 350. podijuma.
2013., jedna u nizu od onih 9 Vettelovih pobjeda do kraja sezone, iako je Webber imao i PP, te postavio FL. Sa starta se ispalio Grosjean, koji je čak i vodio pola trke. Međutim pao je pod naletima Bikova, a Webberova izmjena na strategiju od 3 boxa se pokazala bezuspješnom, te je završio drugi, a pomenuti Grosjean kao treći. Vettel je već stigao do 35. pobjede u karijeri, dok je Renault, kao proizvođač motora, postavio novi rekord, a to je da je sa 209. najboljom startnom pozicijom, pretekao Ferrarijeve motore.
1996. je bila prva trka u Japanu koja se vozila kao zadnja u prvenstvu, nakon 1977. godine. Damon Hill pobjedom ovjerio titulu prvaka. Villeneuevu je bila potrebna pobjeda, a da Hill ne osvoji ni boda, što je praktički bilo nemoguće, pogotovo nakon što je Kanađanin (iako je bio najbolji na kvalifikacijama) slabo startao (u ponovljenom startu, zbog DCa). Probijao se sa 6. mjesta, postavio FL, međutim, u 37. krugu mu je otpao točak. Iza Hilla, koji je upisao 40. podijum u karijeri, plasirali su se MS i Hakkinen. To je bila i 95. pobjeda Williamsa, a 326. i zadnji start za Ligier (nagodinu "postao" Prost). Takođe, zadnji start za Lamya i Brunlea, a trebao je biti i za Lavaggija, da se uspio kvalifikovati.
2002., kada je sve već odavno bilo riješeno, još jedna dvostruka pobjeda Ferrarija. MS je do svoje 64. pobjede, došao sa 50. PP, a pošto je usput postavio i FL, bio je to hattrick, a bio bi Grand slam, da nije bilo jednog kruga kada je zbog boxa vodio Rubens, koji je završio drugi, lagano, sa 0,5sec iza MSa. Nekih 25sec poslije kroz cilj je prošao Kimi, kao trećeplasirani. Heidfeld je vozio 50. trku, Ralf 100., azadnju su vozili Yoong (14.), Salo (109.) i Irvine (147.), dok je McNishu trebala biti zadnja, ali nije startao zbog povreda zadobijenih izlijetanjem u 130R,pa je ostao na 16 trka. Mclaren stigao do 350. podijuma.
2013., jedna u nizu od onih 9 Vettelovih pobjeda do kraja sezone, iako je Webber imao i PP, te postavio FL. Sa starta se ispalio Grosjean, koji je čak i vodio pola trke. Međutim pao je pod naletima Bikova, a Webberova izmjena na strategiju od 3 boxa se pokazala bezuspješnom, te je završio drugi, a pomenuti Grosjean kao treći. Vettel je već stigao do 35. pobjede u karijeri, dok je Renault, kao proizvođač motora, postavio novi rekord, a to je da je sa 209. najboljom startnom pozicijom, pretekao Ferrarijeve motore.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
14.10.2001., na VN Japana, na Suzuki, u zadnjoj trci sezone, Mika Hakkinen i Jean Alesi su vozili svoje zadnje trke, 161. i 201., respektivno. Kao i Tomas Enge, ali on je manje bitan.
Benetton takođe, a sakupili su ih 260., kao i Prost (ekipa, 83). Inače, pobijedio je MS, startavši sa PPa, drugi je bio Montoya (startao kao drugi), a treći DC (startao kao 7.). Ralf je postavio FL, a Hakkinen je u svojoj zadnjoj trci došao i do zadnjih bodova, a Alesi je opet imao jedino odustajanje te sezone. Bolidi BARa su startali 50. puta.
A prije 5 godina, VN Južne Koreje. Webber starta sa PP, postavlja i najbolji krug trke, ali Vettel je bolje startao, poveo trku, vodio svo vrijeme i upisao jubilarnu 25. pobjedu. Webber se morao zadovoljiti drugim mjestom. A Alonso trećim, iako je vettel prešao u vodstvo za 6 bodova u ukupnom poretku. Lewis je imao sadržajnu trku, ali je završio 10., za razliku od Buttona koji je završio odmah na startu. osim toga i brige Red Bulla za stanje prednje desne gume na Vettelovom bolidu, nazanimljiviji dio trke je bio taj što je PSY mahao ciljnom zastavicom. Inače, 250. start za Sauber, 600. za Williams, te 200. PP za Renault motore.

Benetton takođe, a sakupili su ih 260., kao i Prost (ekipa, 83). Inače, pobijedio je MS, startavši sa PPa, drugi je bio Montoya (startao kao drugi), a treći DC (startao kao 7.). Ralf je postavio FL, a Hakkinen je u svojoj zadnjoj trci došao i do zadnjih bodova, a Alesi je opet imao jedino odustajanje te sezone. Bolidi BARa su startali 50. puta.
A prije 5 godina, VN Južne Koreje. Webber starta sa PP, postavlja i najbolji krug trke, ali Vettel je bolje startao, poveo trku, vodio svo vrijeme i upisao jubilarnu 25. pobjedu. Webber se morao zadovoljiti drugim mjestom. A Alonso trećim, iako je vettel prešao u vodstvo za 6 bodova u ukupnom poretku. Lewis je imao sadržajnu trku, ali je završio 10., za razliku od Buttona koji je završio odmah na startu. osim toga i brige Red Bulla za stanje prednje desne gume na Vettelovom bolidu, nazanimljiviji dio trke je bio taj što je PSY mahao ciljnom zastavicom. Inače, 250. start za Sauber, 600. za Williams, te 200. PP za Renault motore.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Na današnji dan, prije 34 godine, rođen najpoznatiji nećak F1, Bruno Senna. Vozio je (i vozi), svašta nešto, a u F1 je u 46 startova osvojio 33 boda, te 1 FL, u Williamsu, na onoj hatičnoj VN Belgije, 2012.
Isti dan, njegov zemljak, i veliki Aytonov konkurent je osvojio drugu titulu svjetskog prvaka. I prvu za turbo motor. Dakle, Nelson Piquet je u bolidu Brabham-BMW, na VN JAR, došao do 3. mjesta (vodio je, pa je popustio), te tako postao prvak. Na PPu je bio Tambay, ali su ga Brabhami (Piquet i Patrese) odmah pretekli i počeli se odvajati, a Piquet je pri tome postavio i FL. Prost se probijao do 3. mjesta kada ga je u 35. krugu iznevjerio turbo. Saznanjem da mu je potrebno da prođe kroz cilj minimalno 4., Piqueta pretiču (bolje rečeno, on ih pušta), Patrese i De Cesaris, te sa 4 boda, osvaja 2 više (59 - 57) ukupno od Prosta (dakle, opet u zadnjoj trci, kao i 2 godine prije, kada je Reutemannu preoteo titulu za 1 bod). Istovremeno i Ferrari osigurava konstruktorsku titulu, a na narednu će čekati čak 16 godina, dok će Patrese na naredno pobjedu čekati nekih 6,5 godina. Bio je to 25. podijum za Alfa Romeo. Bila je to zadnja trka za Jariera (134.), Sullivana (15.), te Boesela (23.).
Isti dan, njegov zemljak, i veliki Aytonov konkurent je osvojio drugu titulu svjetskog prvaka. I prvu za turbo motor. Dakle, Nelson Piquet je u bolidu Brabham-BMW, na VN JAR, došao do 3. mjesta (vodio je, pa je popustio), te tako postao prvak. Na PPu je bio Tambay, ali su ga Brabhami (Piquet i Patrese) odmah pretekli i počeli se odvajati, a Piquet je pri tome postavio i FL. Prost se probijao do 3. mjesta kada ga je u 35. krugu iznevjerio turbo. Saznanjem da mu je potrebno da prođe kroz cilj minimalno 4., Piqueta pretiču (bolje rečeno, on ih pušta), Patrese i De Cesaris, te sa 4 boda, osvaja 2 više (59 - 57) ukupno od Prosta (dakle, opet u zadnjoj trci, kao i 2 godine prije, kada je Reutemannu preoteo titulu za 1 bod). Istovremeno i Ferrari osigurava konstruktorsku titulu, a na narednu će čekati čak 16 godina, dok će Patrese na naredno pobjedu čekati nekih 6,5 godina. Bio je to 25. podijum za Alfa Romeo. Bila je to zadnja trka za Jariera (134.), Sullivana (15.), te Boesela (23.).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
16.10.1994. se trebala voziti VN Argentine, ali pošto još nije bilo sve spremno, trka je premještena u Jerez i nazvana VN Evrope (Argentina se u kalendar vratila 1995.). MS je nakon 2 trke "bana" ponovo sjeo u bolid i odmah ostvario triple. Hill je bolje startao, ali je MS došao do pobjede sa ulaskom više u box, i to lijepih 25sec ispred Hilla. Treći je bio Hakkinen. Tako je Ms došao do svoje 10. pobjede (15. za Benetton) u 50. nastupu. Hill je došao do svog 20. podijuma. Ta pobjeda je bila zadnja za Fordov motor, sve do VN Brazila 2003. godine. Bila je to zadnja trka za Erica Bernarda (45.), te Andreu De Cesarisa (208.), te prva za Hideki Nodu i Domenica Schitarellu. Mansell je zamijenio DCa za zadnje tri trke sezone, kako bi se "osigurala" konstruktorska titula, a Herbert je napustio Lotus, samo tu trku vozio za Ligier, da bi se narednu obreo u Benettonu. Dvije trke do kraja stanje je bilo 86 - 81 za MSa.
11 godina poslije na VN Kine (zadnja trka sezone), pobjeđuje (startom sa PPa) novi šampion Alonso, ispred Raikkonena (30. podijum, uz postavljen FL), te mlađeg Schumachera. Trka je bila zanimljiva zbog konstruktorskog poretka, ali je kvar motora kod Montoye praktički sve riješio tako da je Renault, nakon što je na prethodnoj trci ostvario prvu vozačku titulu, to isto ponovio i na konstruktorskom nivou (uz Fisicovo 4. mjesto). Ujedno to im je bila 25. pobjeda, te 70. podijum, kao i 105. pobjeda (ali samo za motore). Button je vozio jubilarnu 100. trku, ekipa Jordana svoju 250. (i zadnju)
, kao i Antonio Pizzonia (20.), dok su BMW motori startali 200. VN.
16.10.2011. na stazi u Yeongamu se vozila VN Južne Koreje. Novi (stari) prvak Vettel dolazi do svoje 20. pobjede (25. Red Bullova), iako je drugoplasirani Hamilton bio na PPu, ali je izgubio vodstvo u prvom krugu, kojeg je Vettel sa izuzetkom 2 kruga zbog boxova, držao čitavu trku, uz postavljen FL. Treći je bio Webber. Red Bull je tim rezultatom i matematički osigurao (i ponovio) osvajanje titule u konstruktorskom poretku (uz 140. pobjedu za Renaultove motore). Mclaren je obilježio jedna lijep jubilej, a to je bila 700. trka. Massa upisao 150. entry. Vidjeli smo zanimljivu borbu između Rosberga i Buttona, te jedan solidan udarac Petrova u stražnji dio MSova Mercedesa.
11 godina poslije na VN Kine (zadnja trka sezone), pobjeđuje (startom sa PPa) novi šampion Alonso, ispred Raikkonena (30. podijum, uz postavljen FL), te mlađeg Schumachera. Trka je bila zanimljiva zbog konstruktorskog poretka, ali je kvar motora kod Montoye praktički sve riješio tako da je Renault, nakon što je na prethodnoj trci ostvario prvu vozačku titulu, to isto ponovio i na konstruktorskom nivou (uz Fisicovo 4. mjesto). Ujedno to im je bila 25. pobjeda, te 70. podijum, kao i 105. pobjeda (ali samo za motore). Button je vozio jubilarnu 100. trku, ekipa Jordana svoju 250. (i zadnju)

16.10.2011. na stazi u Yeongamu se vozila VN Južne Koreje. Novi (stari) prvak Vettel dolazi do svoje 20. pobjede (25. Red Bullova), iako je drugoplasirani Hamilton bio na PPu, ali je izgubio vodstvo u prvom krugu, kojeg je Vettel sa izuzetkom 2 kruga zbog boxova, držao čitavu trku, uz postavljen FL. Treći je bio Webber. Red Bull je tim rezultatom i matematički osigurao (i ponovio) osvajanje titule u konstruktorskom poretku (uz 140. pobjedu za Renaultove motore). Mclaren je obilježio jedna lijep jubilej, a to je bila 700. trka. Massa upisao 150. entry. Vidjeli smo zanimljivu borbu između Rosberga i Buttona, te jedan solidan udarac Petrova u stražnji dio MSova Mercedesa.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
17.10.1981. na VN Las Vegasa (zadnjoj trci sezone), Piquet je za 1 bod osvojio titulu. Sve što je moglo poći loše za Reutemanna u zadnje dvije, je i pošlo. Ni Piquet nije bio lišen problema. Reutemann je bio na PP (6. i zadnja u karijeri), Piquet 4. na startu, ali su pali na 5., odnosno 8. mjesto. Argentinac je padao sve više u poretku, te je zbog problema sa mjenjačem i upravljanjem završio kao 8., dok je Piquet bio fizički toliko iscprljen da mu je trebalo 15 minuta da dođe sebi nakon trke u kojoj je osvojio 5. mjesto (uz preticanje upravo Reutemanna u početnom stadiju trke) i 2 boda, koja su mu bila dovoljna za titulu (50 - 49 u bodovima). Jones nije ispuštao vodstvo čitavu trku, što mu je bila zadnja pobjeda u Williamsu (zadnja ukupno i u karijeri, 12., uz zadnji, 24. podijum), u zadnjoj trci u Williamsu, te zadnja nekog Australca, sve do Webberove 2009. na VN Njemačke. Iza je završio Prost, dok je treći bio (jedini podijum u karijeri) Giacomelli u Alfa Romeu. Pironi je u Ferrariju postavio FL. Direktor trke je bio Paul Newman.
17.10.1999., VN Malezije, na novoj stazi u Sepangu. Jedna od najboljih staza Hermanna Tilkea. MS je pokazao svoju veličinu, da je nakon 6 trka koje nije vozio zbog loma noge na VN VB te godine, na novoj stazi bio najbolji u kvalifikacijama za sekundu ispred timskog kolege Irvinea, dva puta ga puštao ispred sebe (jer se ovaj borio za titulu sa Hakkinenom), dizao i spuštao tempo, te balansirao onoliko koliko je bilo potrebno da zadrži Hakkinena iza sebe, a da Irvine bude ispred. Uz postavljen FL. Tako je i završeno, Irvine, MS, Mika. Irac je pred zadnju trku otišao na prednost 70 - 66. To mu je bila i zadnja pobjeda u karijeri (4.), MS se dokopao 70. podijuma, a Ferrari 125. pobjede i 140. FLa. Herbert i ekipa Stewarta su ostvarili zadnje bodove. Oboje su nastavili u Jaguaru (tj. Stewart se "pretvorio" u Jaguar, za sezonu 2000., ali su bili bezuspješni). Zanimljivo je da je to bila treća trka u nizu u kojoj je vozač ostvario zadnju pobjedu u karijeri (HHF na VN Italije dvije trke prije, Herbert na prethodnoj VN Evrope, te Irvine na ovoj trci).
17.10.1999., VN Malezije, na novoj stazi u Sepangu. Jedna od najboljih staza Hermanna Tilkea. MS je pokazao svoju veličinu, da je nakon 6 trka koje nije vozio zbog loma noge na VN VB te godine, na novoj stazi bio najbolji u kvalifikacijama za sekundu ispred timskog kolege Irvinea, dva puta ga puštao ispred sebe (jer se ovaj borio za titulu sa Hakkinenom), dizao i spuštao tempo, te balansirao onoliko koliko je bilo potrebno da zadrži Hakkinena iza sebe, a da Irvine bude ispred. Uz postavljen FL. Tako je i završeno, Irvine, MS, Mika. Irac je pred zadnju trku otišao na prednost 70 - 66. To mu je bila i zadnja pobjeda u karijeri (4.), MS se dokopao 70. podijuma, a Ferrari 125. pobjede i 140. FLa. Herbert i ekipa Stewarta su ostvarili zadnje bodove. Oboje su nastavili u Jaguaru (tj. Stewart se "pretvorio" u Jaguar, za sezonu 2000., ali su bili bezuspješni). Zanimljivo je da je to bila treća trka u nizu u kojoj je vozač ostvario zadnju pobjedu u karijeri (HHF na VN Italije dvije trke prije, Herbert na prethodnoj VN Evrope, te Irvine na ovoj trci).
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
47 godina prije našeg @zeke rođen je Ludovico Scarfiotti. Odradio je samo 10 startova, 6 za Ferrari, 1 za Eagle i 3 za Cooper. Ima tu jednu pobjedu na VN Italije 1966., što mu je i jedini podijum, uz posdtavljen FL. Pobjednik Le Mansa 1963. godine, i veropski prvak u brdskom šampionatu 1962. godine. Poginuo na brdskoj trci na Roßfeldhöhenringstraße u Porscheu 910, kada je auto ostao visiti na drveću, a nesretni Ludovico ispao iz auta, prilikom čega je zadobio teške povrede od kojih je podlegao.
18.10.1987. vožena je VN Meksika. Trka se podijelila na dva dijela. razlog - krš Warwicka zbog pucanja stražnjeg ovjesa, oslabljenog kontaktom sa Nakajimom ranije u trci. Pobjeda Mansella, startom sa PPa, čime je održao šanse (ali male) za osvajanje titulu, jer je njegov timski kolega (dakle, dupla pobjeda Williamsa) Piquet završio drugi (postavio svoj 23. i zadnji FL, a to mu je bio 50. podijum) i dvije trke prije kraja bio 12 bodova ispred Britanca (73 - 61). Patrese u Brabhamu je bio treći, što je ujedno bio i predzadnji Brabhamov podijum. Piquet je kroz cilj prošao kao prvi, ali je prednost Mansella iz prvog dijela trke (prije Warwickove nesreće) bila prevelika, pa je kumulativno bio ispred Piqueta 26sec. Berger vozio 50. trku, a Cheever 100. Ekipa Williamsa doša do 40. pobjede i 40. FLa. Debi Yannicka Dalmasa.
18.10.2009. na VN Brazila, ekipa Brawna se u svojoj prvoj i jedinoj sezoni okitila titulom vozačkog i konstruktorskog naslova, a Button postao 10. britanski F1 prvak. Iako je u kvalifikacijama zaglavio na 14. mjestu, zbog kiše koja je malo ispremještala grid, a zbog čega su te kvalifikacije bile najduže ikad (??), sa 2 sata i 41 minutu, Button se u trci dovukao do 5. mjesta, a s obzirom da je njegov prvi pratilac, Vettel, bio 4., otišao je na nedostižnih 15 bodova prednosti prije zadnje trke. Rubens, koji je imao PP (zadnja; 14.,,odnosno 5. i zadnja za Brawn) i možda zadnju pravu priliku da pobijedi pred domaćom publikom, nije pace, a kasniji kontakt sa Hamiltonom, nakon kojeg mu je pukla i guma, bacio ga je na kraju na 8. mjesto. Webber, koji je dohvatio prvo mjesto nakon prvih boxova i nije ga ispuštao do kraja, te time došao do svoje druge pobjede, uz postavljen FL. Drugi je bio Kubica (17. i zadnji podijum za ekipu BMW Saubera, te 86. i zadnji podijum za BMWov motor), a treći Hamilton. Renaultovi motori su došli do 120. pobjede. Kobayashi debitovao na toj trci.
18.10.1987. vožena je VN Meksika. Trka se podijelila na dva dijela. razlog - krš Warwicka zbog pucanja stražnjeg ovjesa, oslabljenog kontaktom sa Nakajimom ranije u trci. Pobjeda Mansella, startom sa PPa, čime je održao šanse (ali male) za osvajanje titulu, jer je njegov timski kolega (dakle, dupla pobjeda Williamsa) Piquet završio drugi (postavio svoj 23. i zadnji FL, a to mu je bio 50. podijum) i dvije trke prije kraja bio 12 bodova ispred Britanca (73 - 61). Patrese u Brabhamu je bio treći, što je ujedno bio i predzadnji Brabhamov podijum. Piquet je kroz cilj prošao kao prvi, ali je prednost Mansella iz prvog dijela trke (prije Warwickove nesreće) bila prevelika, pa je kumulativno bio ispred Piqueta 26sec. Berger vozio 50. trku, a Cheever 100. Ekipa Williamsa doša do 40. pobjede i 40. FLa. Debi Yannicka Dalmasa.
18.10.2009. na VN Brazila, ekipa Brawna se u svojoj prvoj i jedinoj sezoni okitila titulom vozačkog i konstruktorskog naslova, a Button postao 10. britanski F1 prvak. Iako je u kvalifikacijama zaglavio na 14. mjestu, zbog kiše koja je malo ispremještala grid, a zbog čega su te kvalifikacije bile najduže ikad (??), sa 2 sata i 41 minutu, Button se u trci dovukao do 5. mjesta, a s obzirom da je njegov prvi pratilac, Vettel, bio 4., otišao je na nedostižnih 15 bodova prednosti prije zadnje trke. Rubens, koji je imao PP (zadnja; 14.,,odnosno 5. i zadnja za Brawn) i možda zadnju pravu priliku da pobijedi pred domaćom publikom, nije pace, a kasniji kontakt sa Hamiltonom, nakon kojeg mu je pukla i guma, bacio ga je na kraju na 8. mjesto. Webber, koji je dohvatio prvo mjesto nakon prvih boxova i nije ga ispuštao do kraja, te time došao do svoje druge pobjede, uz postavljen FL. Drugi je bio Kubica (17. i zadnji podijum za ekipu BMW Saubera, te 86. i zadnji podijum za BMWov motor), a treći Hamilton. Renaultovi motori su došli do 120. pobjede. Kobayashi debitovao na toj trci.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Frantic ne da nije uvažio croaticeve i zekine zamolbe vezano za oduzimanje i zbrajanje datuma nego sad još tjera i da učimo povijest foruma pa spajamo s povijesti F1....


47 godina prije našeg @zeke rođen je Ludovico Scarfiotti....

Sisu (fin.)
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6082
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
E sad već pretjerujemo Frantiče... 

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18319
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”