
Ne toluko zbog F1, koliko zbog trka izdržljivosti, tj. Le Mansa. U F1 je, vozeći Matru, March, Iso-Marlboro, BRM i Surtees, u 57 startova, osvojio po 1 podijum i FL. Međutim, on je čovjek sa najviše nastupa na Le Mansu (čak 33!!

Matra team - Pescarolo, Servoz-Gavin, Beltoise, Stewart
[ link do slike ]
25.09.1991. rođen Alex Rossi. Testni vozač Caterhama i Marussie. Odradio je 5 trka u manor-Marussiji 2015., a najpoznatiji je po pobjedi na Indy 500, prošle godine, kao rookie.
25.09.1982. (bila je subota), održana je trka na parkingu iza Caesar's Palace u Las Vegasu. Bio je to prvi slučaj da su se 3 trke održale na teritoriju jedne države. U jednoj od najluđih sezona, obilježenoj pogibijama, nesrećama, u kojoj smo imali čak 11 pobjednika, u kojoj su Ferrarijevi vozači imali sve predispozicije za osvajanje titule, istu je odnio Keijo Erik "Keke" Rosberg, kojem je i 5. mjesto bilo dovoljno za osvajanje titule (osvojio bi je i bez bodova jer je John Watson u Mclarenu, u tom slučaju morao pobijediti, a nije, osvojio je drugo mjesto). Svoju prvu pobjedu je ostvario Michelle Alboreto u Tyrrellu (i predzadnju za ekipu Kena Tyrrella), a postavio je i svoj prvi FL. Cheever (Ligier) je završio kao treći. Prost je bio najbolji u kvalifikacijama, poveo je, zajedno sa Arnouxom, ali je zbog vibracija, na kraju pao na 4. mjesto, gdje je i završio. Watson se nakon lošeg starta probijao, došao do utješnog drugog mjesta, a Rosberg je lagano priveo trku kraju. Bila je to zadnja (128.) trka Maria Andrettija, koji je vozio Ferrari (mijenjao povrijeđenog Pironija, koji je ostao na 39 bodova, kao viceprvak, iako nije vozio 5 zadnjih trka u prvenstvu). Trka je bila jubilarna 100. za ekipu Williamsa (i slavljenička), dok su motori Matre odvezli svoju 125. i zadnju trku, upisavši 24. podijum. Ferrari osvojio konstruktorsku titulu, iako su šanse za istu imali i Mclaren i Renault. Pored Andrettija, zadnju trku vozili i Henton, Daly, Keegan i Byrne.
Tačno godinu poslije, na Brands Hatchu, vožena VN Evrope. Piquet je ostvario 10. pobjedu i završio ispred Prosta i Mansella. Elio De Angelis je prvi put startao sa najbolje pozicije, ali je odmah izgubio vodstvo od Patresea, da bi došlo do kontakta izmađu njih dvojice kada je De Angelis pokušao izvršiti preticanje. Piquet je preuzeo vodstvo i nije ga ispuštao do kraja. Mansell je postavio svoj prvi FL. Na toj trci ekipa Theodorea je zadnji put startala, samo sa jedinim bolidom (Roberto Guerrero, kome je to takođe bio zadnji start), a Britanci su imali priliku vidjeti debi Jonathana Palmera (Williams), te 150. start Johna Watsona. Piquetova pobjeda je bila 10. pšodijum za BMW motore. Stanje na tabeli pred zadnju trku je bilo Prost 57 - Piquet 55 - Arnoux 49, te Ferrari 89 - Renault 78.
Estoril, 25.09.1988. Mclaren locka prvi startni red, naravno (ovaj put je Prost bio na PPu). Međutim, nakon što je start 2x ponavljan, iz trećeg starta, Senna je krenuo najbolje, ali ga odmah na početku drugog kruga Prost pretekao, iako ga je Senna momački stisnuo prema zidovima boxa. Brazilac je nakon toga zapao u probleme sa očitavanjem nivoa goriva. Nakon toga, Capelli u Marchu je uspio preteći Sennu, što je bilo jedini puta pored Prostovih problema na VN VB, da je neki drugi bolid pretekao Mclaren-Hondu. Senna je potom ušao u box po nove gume, a na kraju je zajedno sa Alboretom ostao bez goriva, ali su klasificirani kao 5. i 6. Berger je postavio FL, što je bio 110. FL za Ferrari. Streiff je vozio 50. trku, a Capellijev prvi podijum u karijeri je bio prvi za march nakon 12 godina (20. za tu ekipu).
Prost - Senna detalj je na 10:32.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NSE_M9Ej8IM[/youtube]
6 godina poslije, opet u Estorilu, dvostruka pobjeda Williamsa, u odsustvu kažnjenog MSa. Berger je bio najbolji na kvalama (njegova 10. PP), ali ga je izdao mjenjač nakon 7 krugova. DC je došao do svog prvog podijuma, uz postavljeni FL, ali ga je obilaženje Comasa koštalo prve pozicije, jer je napravio grešku koju je iskoristio Hill, dok je na trećem mjestu završio Hakkinen. Gounon, Adams i Dalmas vozili zadnje trke, Barrichello prvi puta vodio u nekoj trci, Herber vozio zadnju trku za lotus, a od naredne trke DCa u bolidu Williamsa zamijenio Mansell. To je bila zadnja trka sve do dan danas da u njoj nije startao nijedan svjetski šampion, a samo su trojica koja su startala tu trku pobjeđivala ranije (Hill, Berger i Alboreto).
25.09.2005. nakon VN Brazila, Alonso je postao, u to vrijeme najmlađi svjetski šampion. Mclaren je ostvario duplu pobjedu, Montoya ispred Kimija, ali je Fernandu treće mjesto bilo dovoljno za ovjeru titule, jer je pobjegao Kimiju na 23 boda, dvije trke prije kraja. Alonso je imao PP, ali je smirenom vožnjom došao do trećeg mjesta, Kimi je postavio FL, dok je Montoyi to bila 7. i zadnja pobjeda u F1. Felipe je imao jubilarni 50. start, a Sato 50. entry.
6 godina nakon toga, votilo se u Singapuru. Pobjeda Vettela, koji je startao sa PPa, te je vodio čitavu trku, a Buttonov FL ga je zeznuo za Grand Slam. Button je ujedno završio drugi, vrlo blizu, ali nedovoljno (1,7sec), ispred trećeplasiranog Webbera. Lewis imao jedan od onih silnih incidenata sa Massom. Djed izazvao Safeta. Jedno lijepo preticanje Webbera nad Alonsom.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uyh97nZ1nE8[/youtube]