Stranica: 7/8.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 18:01
Postao Pastor
croatic f1 je napisao/la: 24.07.2022., 17:53 Bilo je primjetno da VSC završava sto godina, izgleda to nije baš po pravilniku - očito još uvijek nisu usavršili procedure kod kraja SC/VSC perioda, ovaj put je barem pomoglo Mercu :prcnjau:
https://twitter.com/EliGP/status/1551216701391491072
I meni je to bilo sumnjivo. Zaglavio se VSC. :mrgreen:

edit: Puno bolje mi je to riješeno na FE (FCY), gdje bude odbrojavanje do zelenog.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 18:01
Postao Pastor

Poruka o gasu je bila poslije greške, kada je pokušao da ubaci u rikverc.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 18:08
Postao Pastor
AMG je napisao/la: 24.07.2022., 17:53 Ne govoriš ništa za Leclerca? Pa tko se to još bori ili se borio s Verstappenom za prvenstvo pa da ga se može uzeti za primjer?

Mislim znam da je tvoj cilj diskreditiranje Hamiltona kao jednog od najkompletnijih vozača na gridu pa iz toga i proizlaze ove tvoje smijesne i ne povezane poruke.
Samo sam reagirao na tvoj komentar da se Hamilton može boriti sa Maxom. Što očito nije realnost. Demonstrirano u prošloj sezoni... Leclerc mi je nebitan.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 18:11
Postao Dani
Hamilton je i više nego pokazao ne samo da se može boriti sa Maxom već ga i redovito pobjeđivati. Realno je mercedes bio nešto sporiji bolid na početku sezone, a kasnije nešto brži. Kao rb ove u odnosu na ferrari. Ipak su im bila podrezana krila raznim zabranama i to je Max odlično iskoristio. Lewis je naslov po meni izgubio u Azeru kada je umjesto p2 išao na sve ili ništa i izgubio 18 bodova.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 18:27
Postao Pastor
U dosta bržem bolidu na kraju sezone...
A u borbi za naslov je ostao do kraja najviše zahvaljujući izbacivanju Maxa iz utrke...

Off topic, ali treba ispraviti pogrešne navode. :thumbs:

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 20:55
Postao croatic f1
Pastor je napisao/la: 24.07.2022., 18:01 Puno bolje mi je to riješeno na FE (FCY), gdje bude odbrojavanje do zelenog.
Ako se ne varam, oni tijekom FCY imaju postavljeno ograničenje na 50 km/h, a u F1 je postavljeno delta vrijeme po sektorima. Fiksno ograničenje brzine mi se čini kao bolja i poštenija opcija iskreno.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 21:37
Postao Dani
Pastor je napisao/la: 24.07.2022., 18:27 U dosta bržem bolidu na kraju sezone...
A u borbi za naslov je ostao do kraja najviše zahvaljujući izbacivanju Maxa iz utrke...

Off topic, ali treba ispraviti pogrešne navode. :thumbs:
offtopic ali da ga malo ispravim . Izbacivao je i Max Hamiltona nekoliko puta prije toga u početnim utrkama. A niti Monza nije bila bezazlena. No dobro može se gledati kroz ružičaste naočale.
A sada prekid na tu temu, baš kao što si i rekao.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 24.07.2022., 22:04
Postao Pastor
Ne, činjenica je da nije. Nije nigdje profitirao sa 25-0 tako da je izbacio konkurenta za titulu iz utrke... Sve ostalo su ružičaste čale koje spominješ...

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 00:01
Postao Ciki-F1
Dani je napisao/la: 24.07.2022., 21:37
Pastor je napisao/la: 24.07.2022., 18:27 U dosta bržem bolidu na kraju sezone...
A u borbi za naslov je ostao do kraja najviše zahvaljujući izbacivanju Maxa iz utrke...

Off topic, ali treba ispraviti pogrešne navode. :thumbs:
offtopic ali da ga malo ispravim . Izbacivao je i Max Hamiltona nekoliko puta prije toga u početnim utrkama. A niti Monza nije bila bezazlena. No dobro može se gledati kroz ružičaste naočale.
A sada prekid na tu temu, baš kao što si i rekao.
:misli: kada je to Max Hamiltona lansirao u zid pri 250kmh+?

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 07:50
Postao Frantic
Frantic je napisao/la: 23.07.2022., 17:09 Zanimljivo da Čarli ima isti broj PPa kao i Max (16) :shock:

I 21 pobjedu manje (26 - 5) :chill:
27-5

Gledao reprizu, nakon 18. kruga više nije bilo zanimljivo, jbga :mrgreen:

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 08:11
Postao toky13
Mogao bi Max , do kraja godine izjednaciti se sa Nigelom ili cak Fernandom.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 08:40
Postao Explorer
Mogao bi, što stvarno zvuči suludo kad uzmeš u obzir da još nije napunio 25 godina, reklo bi se da mu tek dolazi vozački prime. Ako RB nastavi biti kvalitetna momčad, mogli bi lako pasti Schumijevi i Lujini rekordi.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 08:50
Postao Ferrari
Titula je gotova. Nema se šta više govoriti. Ni konstruktorska ni vozačka. Za ovu prvu se treba još i bojati jer mislim da će nas Mercedes preskočiti.

63 boda zaostatka, 10 utrka do kraja, Leclerc svaku utrku treba osvojiti cca 7 bodova više od Maxa. Ne vidim u kojem scenariju se to može dogoditi.

Jedino da Max i RB dožive kataklizmu, što nije realno s obzirom na viđeno do sada. Veća je vjerojatnost tj. sigurno je da će Ferrari imati barem još dvije kataklizme timske/vozačke prirode, a izgleda da je Leclerc malo izgubio glavu.

Znači ovo je čista igra brojki i nekog mog iskustva. 63 boda NE MOŽEMO nadoknaditi kada 2017 i 2018 gdje smo vodili prvenstvo nakon ljetne pauze (Spa, Singapur) nismo mogli osvojiti.

Naš vodstvo u vozačkom prvenstvu ove godine je trajalo 6 utrka. Ista ekipa kao i prije 5 god, drugi vozački par, lošija konkurencija, kompletniji bolid (možda i najjači od 2008 za nas).

Ain't happening. Još jedna godina za kojom ćemo žaliti i koja je propala.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 09:51
Postao nelinjo
Šta je tu je... kad se sve sagleda od početka do kraja, treba biti realan i reci da je naslov bio čista utopija i pusta želja nas, navijaca!

Krenimo od početka...
Bahrain, Arabia... gdje Leclerc pokazuje da je vozač za velika djela, tim i pitwall sa svim svojim odlukama, kao i nebrojeno puta do sad na početku sezone djeluje ok.
Jedina losa tacka Ferrarija je bio Carlos Sainz sa svojim ludorijama i forsiranju ne bi li se dokazao kao takmac Leclercu i Maxsu! Australia, laganica...
Od Imole i ociglednog napretka RBa18 i odustajanja Ferrarija od uvođenja nadogradnji za neku narednu teku krece "onaj" pritisak na Ferrari kojeg oni ne mogu savladati... sve na dalje je bilo haoticno stanje, pocevsi od prvog odustajanja Leclerca radi pouzdanosti! Od Azerbejdzana, ja više ni u teoriju nisam ocekivao borbu za titulu!
Htio neko priznati ili ne, RB je bolji tim i jači pitwall čak i od Mercedesa i to sve one godine dok je mercedes bio glavni! Cak i kad se nisu borili za naslov, ja se ne sjećam neke njihove loše odluke po pitanju strategije! Maxu je mnogo lakše u takvom okruženju, to je činjenica! On zna da ga pit neće iznevjeriti!
A Ferrari... e to je već za nauku! Ovaj auto je brz, ali nije lako voziti kad znaš da svakog momenta može nešta da rikne i kad te inzinjer poziva u box, a ti pretiče direktnog rivala za što bolji plasman! :lolz: za to treba biti nadaren!
Šta god neko pisao o Leclercu, dečko je vozacina! Čista TOP klasa i trenutno jedina svijetla tacka ovog tima (bio je to Carlos, i polako se vraca)! Sve ostalo.... pa ne znam šta bi se trebalo desiti da Ferrari sa ovakvim timom bude prvak.

Forza!

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 09:55
Postao zelot
da, realno su leclecu sanse sada vec jako male ali nije da ih nema. naravno, uz racunicu da max jednom ne zavrsi, a mozda i dva puta. ako se sainz uspije umjesat u vrh rededovito pa da max mora voditi ozbiljne borbe kotac uz kotac protiv oba ferrarija, otvara se sansa za za svasta. vidjeli smo da rbr nije najpouzdanij bas. sklopovi motora sad vec lagano imaju kilometrazu i svasta je moguce.

Najveci problem leclercu su realno ekipa na wallu. tu previse gubi.

cini se kao da je skoro pa wdc gotov ali ima jos puno do kraja ipak.

po meni bi fer sad vec trebao posjesti sainza za stol i objasniti sainzu da nazalost, najvse i najbolje sto moze uciniti je iskljucivo gurati i pomagati leclercu i tu traziti pokoji bod do kraja sezone. to znaci i u slucaju 1-2 za ferr da sainz mora predati prvo mjesto. jbg, zaostaje skoro90 bodova i vidi se da ne moze parirati leclercu po brzini tako da. vise srece 2023 ali 2022 nema sta traziti.

onda bi i ferr radio manje gresaka jer bi se taktika znala tocno sto i kako.

Maxa i rbr mogu pobjediti samo ako sve bace na leclerca i njemu podrede obje garaze. i opet je pitanje bi li bilo dovoljno.

nadam se da ce prvenstvo ostati otvoreno sto duze ali ne na nacin da maxu doslovno crkne 2x bolid...

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 12:53
Postao MSC
Mene nebi čudilo da do kraja Sainz bude ispred Leclerca.

Leclerc mi je oduvijek onako ultra, al baš ultra brz ali od početka mi izgleda kao netko tko se ne može sastavit s glavom. Ovo prosipanje drvlja i kamenja po sebi nakon grešaka radi oduvijek ali realno, pa koga boli dupe za to. U duelima sa Sebom se vidjelo da ne koristi glavu, a drvlje i kamenje se svaljivalo na Seba pošto je ovaj bio young star, budućnost, bla bla bla.

Ne tvrdim da ga sad za to što se razbio treba osuđivati i ne znam šta radit od njega, ali po meni, i mislim da je to realno - on u ovom trenu ima brzinu, ali nema mindset za postati prvakom. Tako pobjedit Maxa i Red Bull koji je taktiči 80 klasa iznad Ferrarija uz pouzdaniji bolid - nemoguće.

Sainz je napokon živnuo, došao na svoje i to mi se sviđa.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 12:58
Postao MSC
zelot je napisao/la: 25.07.2022., 09:55 Najveci problem leclercu su realno ekipa na wallu. tu previse gubi.

cini se kao da je skoro pa wdc gotov ali ima jos puno do kraja ipak.

po meni bi fer sad vec trebao posjesti sainza za stol i objasniti sainzu da nazalost, najvse i najbolje sto moze uciniti je iskljucivo gurati i pomagati leclercu i tu traziti pokoji bod do kraja sezone. to znaci i u slucaju 1-2 za ferr da sainz mora predati prvo mjesto. jbg, zaostaje skoro90 bodova i vidi se da ne moze parirati leclercu po brzini tako da. vise srece 2023 ali 2022 nema sta traziti.

onda bi i ferr radio manje gresaka jer bi se taktika znala tocno sto i kako.

Maxa i rbr mogu pobjediti samo ako sve bace na leclerca i njemu podrede obje garaze. i opet je pitanje bi li bilo dovoljno.

nadam se da ce prvenstvo ostati otvoreno sto duze ali ne na nacin da maxu doslovno crkne 2x bolid...
Po meni ovo može vrijedit još utrku, dvije max. Ako tad ne uhvate dvije pobjede, dalje im ne treba nikakva timska taktika jer je gotovo.

Drugo, po meni je Sainz nekako sve bolji i bolji s tim bolidom zadnjih utrka. Velik je napredak ostvario od početka sezone i nebi me iznenadilo da na kraju sezone u ukupnom poretku završi ispred Leclerca. Jednostavno, na staziji je malo sporiji u jednom krugu za sad, ali u glavi daleko stabilniji, razmišlja taktički i općenito nekako u utrci djeluje pametniji. A spor više sigurno nije.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 13:34
Postao senna66
Ma ljudi, gotovo je.
Jednostavno je gotovo. Najveće prepreke su RB kao daleko posloženija i pametna ekipa te nepouzdanost Ferrarija.
Tek onda bodovna prednost.

Vjerujte mi da bi Leclerc uz bodovnu prednost koju Max ima, hladno izgubio naslov zbog Ferrarija.
Dakle tu su bodovi totalno sada nebitni.
Leclerc se bori sa Ferrarijem, a ne Maxom. Također je vrlo vjerojatno da će doživjeti sudbinu Seba, jer trenutno mu sve izgleda kao copy paste njegove priče.

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 15:26
Postao klikerbgd
Treba cudo da se desi da Max i RB ovo ispuste ,treba biti realan. Sainz stvarno poataje sve bolji ,def nije brz kao Carli ali kad se pogleda ukupno meni se cini da je kompletniji vozac .
To opet ne znaci da ce biti prvak nekada ali ako se teorijski pogleda po meni je bitnije biti kompletan u svemu jako dobar a ne biti vrh /kao Ricc preticanja sa onim kocenjima njegovim sto je smarao godinama / a ostalo neki prosek. Kao i za sve ,BALANS na kraju dovede do vrha

Re: VN Francuske 22.-24. srpnja 2022.

Postano: 25.07.2022., 16:59
Postao Pastor
zelot je napisao/la: 25.07.2022., 09:55 da, realno su leclecu sanse sada vec jako male ali nije da ih nema. naravno, uz racunicu da max jednom ne zavrsi, a mozda i dva puta. ako se sainz uspije umjesat u vrh rededovito pa da max mora voditi ozbiljne borbe kotac uz kotac protiv oba ferrarija, otvara se sansa za za svasta. vidjeli smo da rbr nije najpouzdanij bas. sklopovi motora sad vec lagano imaju kilometrazu i svasta je moguce.

Najveci problem leclercu su realno ekipa na wallu. tu previse gubi.

cini se kao da je skoro pa wdc gotov ali ima jos puno do kraja ipak.

po meni bi fer sad vec trebao posjesti sainza za stol i objasniti sainzu da nazalost, najvse i najbolje sto moze uciniti je iskljucivo gurati i pomagati leclercu i tu traziti pokoji bod do kraja sezone. to znaci i u slucaju 1-2 za ferr da sainz mora predati prvo mjesto. jbg, zaostaje skoro90 bodova i vidi se da ne moze parirati leclercu po brzini tako da. vise srece 2023 ali 2022 nema sta traziti.

onda bi i ferr radio manje gresaka jer bi se taktika znala tocno sto i kako.

Maxa i rbr mogu pobjediti samo ako sve bace na leclerca i njemu podrede obje garaze. i opet je pitanje bi li bilo dovoljno.

nadam se da ce prvenstvo ostati otvoreno sto duze ali ne na nacin da maxu doslovno crkne 2x bolid...
Red Bull je imao nekih sitnih problema na početku sezone, koji su doveli do nekoliko odustajanja, ali ih nisu koštali ovih komponenti koje su ograničene u sezoni, i za koje se dobijaju kazne. I mislim da im se slične stvari neće više dešavati, jer su sada vjerovatno već dosta poboljšali kontrolu kvalitete. A lani je Hondin motor vrlo malo gubio performansi sa kliometražom, tako da očekujem da ni tu neće imati problema. Mislim da će se prije opet desiti da se na Ferrariju nešto pokvari. Leclerc je već davno odradio kaznu zbog prekoračenja dozvoljenih komponenti motora, a dugo je još do kraja... Mislim da bi mogao imati još kazni.

A mislim da i uvođenje novih komponenti koje još nisu zamrznute moraju uvesti prije onog datuma kada se zamrzavaju, ako ih misle koristiti u budućnosti. A to Ferrari ne može uraditi bez kazne. A Red Bull je čini mi se još u granici dozvoljenog sa tim komponentama.