Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.

Post

Crankshaft
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 224
S nama već: 9 god
Navija za: Alonso, Renault
raca je napisao/la:Kod nas, skoro sve što nije WW sa oznakom D, je podcjenjeno.
Htjedoh to i ja jučer napisati, samo što bih dodao bilo koju oznaku, ne mora biti 'D'. Strašno. Isto vrijedi i za njemački premium trojac.

Post

fjaka
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 417
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: jordan
@MSC lipo te molin da se kaniš tjuninga ubacivanja drugih motora i sl. :mrgreen:
jer je ono prelipo za vidit - na one prve dvi slike sa njegovin felgama, i jako se malo auta onog godišta može vidit uopće a kamoli u onakvom stanju
i ako već imaš volje i znanja a mislin da imaš radije se posveti ubacivanju šta više originalnih dijelova :thumbs: :moli:

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1674
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Auto ima sve originalne dijelove ili dijelove koji su išli za taj model. Ni jedan jedini dio osim kočionih pločica i metlica brisača nije zamjenski ni nešto drugo. Unutra je i originalni radio, svi konektori i instalacije na autu su originalne, onakve kakve su izašle iz tvornice. Ono što se moglo reparirati je reparirano, a što je mijenjano, mijenjano je originalnim dijelovima. Čak su i lajtunzi na kočnicama i dovodu benzina GMovi. Opel je pod General Motorsom, jel..

Felge sa prve dvije slike, te srebrne su čelične 13 colke originalne, samo tako pofarbane. Imam ih 10 komada doma ali je problem što su sve širine 5,5 jota i problem je staviti 175/70/13 gume na njih, a auto se daleko bolje vozi na tim gumama. Dosta više gripa odozada ima, dodirna ploha je veća i auto bolje skreće i bolje koči što je posebno bitno po kiši pošto su kočnice hidrauličke, bez ABSa, naravno, a ni diskovi nisu ventilirajući.

Ove crne Felge su ATS Classic 1. To je također originalna General Motorsova felga, isto tako 13 cola ali u 6 jota širini i ona je dizajnom iz sedamdesetih i jedan od top odabira za taj auto. Kadett se nije mogao iz tvornice dobiti na njima, ali su išle na njih i smatraju se originalnom felgom pošto je proizvođač felge i vozila isti, godina felge odgovara godini vozila i da sad ne nabrajam dalje. Na njima moram ispolirati i rubove da bude to -to. Sad je zima pa ih po malo i uređujem. Dok ovaj snijeg prođe, biti će u top stanju.

A oko motora ti je isto zanimljiva priča. Neću sigurno staviti moderan motor. Iskopao sam informaciju da se može atestirati 2.0 EH motor s kojime je dolazio Kadett GT/E. Dakle, isto dio koji je originalan i koji sjeda unutra bez ikakvih preinaka na bilo kojem dijelu šasije. Jedino što bih morao napraviti od limarskih radova je novi nosač za hladnjak i getribu što se složi za jedno poslijepodne. Fora kod tog motora je što ima injection, odnosno elektroniku za zbrizgavanje benzina, popularno zvano ajnšpric, a ja hoću karburator pa bih morao dati napraviti ili negdje naći originalnu usisnu granu što komplicira život. Ili jednostavnije staviti glavu od 2.4 motora koja paše na šaraf i imati legalan, 90% originalan auto sa 200tinjak konjića.

Ovaj tvornički 1.2 se može nasvirati na stotinjka konja bez turba ali pošto volim moment i kubikažu, skloniji sam ići na opelov 2.0 kakav je u Kadetta i išao s tom 2.4 glavom. Kombinacija ima milijun koje mogu zadržati auto u originalu tako da ono... Nešto će biti. Radim polako, a i limarija treba manje korekcije pa je sad to prioritet.

Evo i još koja zanimljiva slika:

Servisna knjiga i podatci o prvom vlasniku. Imam i račun iz Njemačke iz 1979 kao i uvozni list i svu papirologiju iz 1981.

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

Dok je imao samo jedan retrovizor.

[ link do slike ]



I jedna s naboljim frendom i probnim maglenkama koji su mi odlične dizajnom ali moram naći original nosače za vezni lim da ne vise s branika.

[ link do slike ]



Kako god, ima tu posla još puno. Puno sam toga napravio sam, šta nisam znao ili mogao sam platio drugima i tako... Za deset dana ide na regu za još jednu godinu službe.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

KrBoy93
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 431
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
@MSC ovo desno je Ascona? Lijepo autić izgleda, nabaci koju sliku ako imas :D

Post

roki
Baniran
Baniran
Postovi: 22
S nama već: 8 god 6 mj
to desno je Rekord a mozda i komodore mada pre bi rekao da je rekord

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1674
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Rekord frendov. Ima i Commodore, regan, isto dvoja vrata i vozi se svakodnevno.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18367
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Hehe, kupio ga Turčin u Njemačkoj, 1979. :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

roki
Baniran
Baniran
Postovi: 22
S nama već: 8 god 6 mj
Kad spominjemo Rekorda da se pohvalim i moj otac ima u garazi Rekorda 1980 god 2.0 s berlina cetvoro vrata.Otac ga je kupio novog i presao je pravih 76000km .Auto je u garazi zimi se nije ni vozio a i ovako se slabo vozi.Prva boja koja nigde nije izbledela a unutrasnjost kao da je juce izasao iz fabrike.Jedino jednom zamenjene gume i menjani akumulatori i auspuh.Ostalo sve fabricki pravi oldtajmer.Iako svi vozimo svako svoj auto Opel se i dalje registruje i provoza mada je sada prava atrakcija kad se pojavi na pumpi i parkingu.

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1674
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Da, turčin ga kupio 1979, a u Hrvatsku je uvežen 1981. :mrgreen:

@roki - Super za Rekorda u takvom stanju, šteta samo što dvoja vrata viška ima. Ovaj crni je kupljen od prvog vlasnika i rađen je na novo, iz nule iako nije imao puno kilometara.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1674
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Inače, kad vas već zanima, ovo je slika društva, krajem ljeta/početkom jeseni, ne znam točan datum.

[ link do slike ]

[ link do slike ]

Da se ne mučite, žuto - bijeli je Ascona i240, veliki bijeli već spomenuti Commodore coupe, crvena Manta B i dva Kadetta, kolegin zeleni C1 i moj plavi C2.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

fjaka
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 417
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: jordan
opeltreffen :trep:

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1674
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Nema boljih i bržih oldija od Opela. Odnosno ima ali po višestruko višim cijenama i manjom dostupnosti za obične smrtnike. Opel je tada bio stepenica ispod Mercedesa. Audi je bio krš, VW je imao samo Golfa GTIa i Scirocca od kojih je svaki sportski Opel bio daleko brži.

Sedamdesetih je 2.0 sa sto i više ks bio standard, a postojali su i 2.2, 2.4, 2.5, 3.0, 3.6, 3.8, 5.4 i ostali veliki motori. U jačim modelima si mogao imati ventilirajuće diskove, klimu, servo, el. podizače prozora... Ma sve što čovjek treba, a tada je postojalo. Opel Ascona i400 je i zadnji rally prvak grupe B koji je to uspio samo sa zadnjim pogonom u legendarnoj sezoni. Lotus Omega je i dan danas brža od 80% AMG, M i ostalih super luksuznih velikih limuzina, a preko 30 godina je prošlo.

90ih je Opel postao konfekcija. Odlaskom Calibre i Omege, nestao je i Opel što se mene tiče. Doma imam jednoga iz 2008. Dobar je auto, ali nije to više to.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

roki
Baniran
Baniran
Postovi: 22
S nama već: 8 god 6 mj
@MSC Opelje bio dobar sedamdesetih i rani pocetak osamdesetih.Ali vec posle toga sa pojvom omege i tada novog Kadeta kvalitet im je dosta opao.Sto se tice sportskih modela pa Omega Lotus nikako nije mogla da se nosi sa Mercedesovim 190 2,3 AMG ili 124 AMG a bila je verzija Brabus.Audi je imao dobre 80 kuatro model kupe a o BMW ne znam previse ali su svakako bili jaki.Opel od Omege limarijski mnogo los ako ne i najlosiji pa truleli su na sve strane.JedinA Svetla tacka su im bili motori i to benzinci posto su dizeli 1,6 i 2,3 bili katastrofe.Ali sto se tice modela iz sedamdesetih tu kapa dole pogotovo mi se svidja i dan danas Opel Manta sa okruglim farovima i okruglim stopaljkama ,mislim da je to prva Manta.Inace opel Rekord sa 2,0 motorom i 100ks ljudi koji su ih imali kazu da su prelZILI PO 500 000 km bez problema

Post

roki
Baniran
Baniran
Postovi: 22
S nama već: 8 god 6 mj
Da dodam Opel Manta 1974 e taj model je za sportsko sredjivanje dusu dao

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1674
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Ovo za Lotus Omegu se nikako ne mogu sloziti. Pricamo o cestovnim autima, ne trkacima. Lotus Omega je klasa Mercedesa 124 500e i BMWa 5.

S ostalim se slazem. :)
"What a little star." May 26, 2012.

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1674
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
"What a little star." May 26, 2012.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18367
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ma Omega Lotus je bila zvijer.
Sjećam se jednog uporednog testa protiv 911 turbo, sa njegovih tadašnjih 320 ili 340 ks. Iako je imala više konja od elfera, bila je i 200-250kg teža, ali mu je odlično parirala. Elfer je jedino dobio prednost na kraju prednost zbog značke i imidža, a po svemu ostalom su bili tu negdje, iako je elfer čistokrvni kupe, a lotusica limuzina srednje više klase.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

roki
Baniran
Baniran
Postovi: 22
S nama već: 8 god 6 mj
Imao si i Mercedes w124 60 AMG sa oko 400ks.Ali ok stvar ukusa.

Post

fjaka
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 417
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: jordan
[ link do slike ]

a šta kažete na ovu opelicu? :mrgreen:

teški šestak naprid, prosti prijenos i pogon nazad, koliko je to uopće bilo vozljivo? :mrgreen:

Post

fjaka
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 417
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: jordan
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡