Samo da se malo vratim na kočnice: Evo stavila sam članak na temi Red Bull, a ovdje ću samo citat:
However the main problem in Sepang Red Bull on a track with sharp deceleration as the Malaysian, was not optimal operation of the new braking system (which would no longer Brembo, but Hitcho or, according to other sources, Carbon Industries)
........................
A sad ću se opet vratit Vettelu: Ako je istina to za kočnice od lani sa Red Bullom + onaj mali citat koji si stavio hattrick, kad je Horner rekao da im je Seb nakon samo 3 mjeseca rekao da mjenjaju kočnice, šta se pokazalo kao veliki dobitak, onda je možda i riješena enigma oko lanjskog 'čudnog' neprilagođavanja Vettela bolidu. Mislim da u cijeloj lanjskoj priči ima još puno toga šta će vjerovatno kad tad izać na vidijelo.....
Kočnice su strašno bitne i ako vozač nema 100 povjerenja u njih, ništa od dobrih performansi. Slično je bilo i sa Hamiltonom 2013 kad je došao u Merc. On je bio potpuno naučen na kočnice iz McLarena, i Pady Lowe je upravo radio na tome da stave samo Hamiltonu kočnice kakve je imao u McLarenu i zato je i imao dosta problema.
Očito su Lewis I Sebastian posebno osjetljivi na kočnicama zbog svog specifičnog stila, a to je jako kasno kočenje i rano dodavanje gasa....