Uz izvinjenje za preskakanje jučerašnjeg dana (poso, jbga, teren, sastanci, kući stigo oko 10 naveče, jedva smogo snage da se istuširam i operem zube

i skršio se u krevet), danas radim duplu šihtu.
28.08.1977., Zandvoort. Lauda, Laffitte, Scheckter. 15. pobjeda za Austrijanca, uz postavljeni FL, dok je najbolju stratnu poziciju imao Andretti, koji je loše startao, Hunt je poveo pa odustao, kasnije je i Andretti odustao, dok se Lauda morao pozabaviti Laffitteom. Regazzoni obilježio 100. GP vikend. Tambay u Ensignu se neočekivano našao na 5. mjestu (što bi bio jedini podijum za tu ekipu), ali je u zadnjem krugu ostao bez goriva, te je klasifikovan kao 5. (Ensingnov najbolji rezultat je 4. mjesto Marca Surera, na VN Brazila, 1981.).
6 godina poslije, na istoj stazi, Arnoux je ostvario svoju zadnju pobjedu (sedmu). Tambay je ovaj put imao više sreće (i bolji bolid), nego prije 6 godina, a pošto je vozio Ferrari, imali smo 1-2 pobjedu za ekipu iz Maranella. Watson u Mclarenu je bio treći (20. i zadnji podijum, na 150. GP vikendu, ne i startu). U tome mu nije pomogao i novi motor (ugrađen samo u Laudin Mclaren, napravljen od strane Porschea, a brendiran kao TAG-Porsche), već dobri stari i isluženi Fordov DFV8. Na PPu je bio Piquet, koji je vodio preko 40 krugova do kontakta sa Prostom (odustala obojica). Arnoux je ostvario i 10 FL. Lauda je odustao zbog kočnica. Taj podijum je bio ujedno i zadnji podijum za bolid pokretan atmosferskim motorom sve do 1988. (VN Kakande, Boutsen, Benetton-Ford). Ekipa Alfa Romea nastupila na 150. trci.
28.08.1988., Spa. Dvostruka pobjeda Mclarena (klasika za tu sezonu - Senna ispred Prosta), treći je Capelli u Marchu, sa prvim podijumom. Mclarenov dvojac u nepromijenjenom poretku proveo čitavu trku na prve dvije pozicije (Senna je startao sa PPa). Treći je završio Boutsen, ali su i on i timski mu kolega Nannini (završio 4.I) diskvalifikovani zbog nepravilnosti oko goriva, što je Capellija, ni krivog ni dužnog promoviralo na podjum. FL je postavio Berger. Mclaren osigurao kostruktorsku titulu. Senna 75 - Prost 72, pet trka do kraja.
Ovo je daska (ili fosna, a u F1 to stručno zovu "skid block").
Tačnije, tri daske. Jelove.
[ link do slike ]
Jedan ovaka sofisticiran "uređaj" (ne baš sad od jelovine) se nalazi ispod svakog bolida na sredini šasije. Mora biti debljine 10mm (+/- 1mm). Uveden je 1994. godine.
28.08.1994. se opet vozilo na Spa. I desila se daska.Dan daske. MS je ostvario pobjedu (barem se ispočetka mislilo da je tako), od urednih 14 sekundi ispred D.Hilla, međutim, naknadnim pregledom je ustanovljeno da je daska previše "potrošena", što je "omogućilo aerodinamičku prednost", pa je pobjeda dodijeljena D.Hillu, bez obzira što je MS zajahao rubnike/pasice (kako već kaže Novak) u Pouchonu. Na podijumu su još bili Hakkinen, te Max Sr. (drugi i posljednji puta u karijeri). Hill je postavio FL, dok je prvu (i iznenađujuću) PP u karijeri osvojio mlađahni Rubens Barrichello (po kiši), takođe i ekipa Jordana, dok je za motor Harta to bila druga i posljednja PP. Benettonov 60. podijum, Mclarenov 250., dok je Minardi vozio 150. trku.
28.08.2011., Spa. Dvostruko slavlje Bikova (Vettel - Webber), ispred trećeplasiranog Buttona. Vettelov 30. podijum, a startao je sa najbolje pozicije, dok mu je timski postavio FL. Djed proslavljao 20 godina od debija, pa je koristio posebnu zlatnu kacigu, a bio je nadahnut (završio 5., a startao je posljednji, 24.

). Pastor osvojio prve bodove.
Prije godinu i dan, na trci u Spa pobijedio je Rosberg, ispred Riccija (100. trka), a Lewis je ispucao sve komponente za zamjenu, dobio xy mjesta kazne, startao zadnji, te uz pomoć prekida i nadmoćnog bolida došao do 3. mjesta, uz postavljen FL. Rosberg je do svoje 20. pobjede došao startavši sa PPa. Esteban Ocon je imao debi za ekipu Manora. Jedan od najboljih rezultat Hulkenberga (4. mjesto

), dok je Magnussen imao izlijetanje u Raidillonu, kada je pretrpio silu od 12,5G, što je i prouzrokovalo prekid trke.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=dhjjyVzzHpk[/youtube]