Re: Mercedes
Postano: 04.05.2020., 15:27
U cijeloj priči Lewis-ov milion gore ili dole je najmanji problem.
Dobro.. Volio bih ga ja vidjeti u Ferrariju,pa kad mu srede neku strategiju koja će ga koštati pobjede,pa da čujem taj team radio ufff Da se barem ostvari toHar Kl je napisao/la: 04.05.2020., 15:27 U cijeloj priči Lewis-ov milion gore ili dole je najmanji problem.
Aaaa Lewis bi barem odmah svalio na Ruedu, a ne kao Vettel koji ih štiti i brani, a oni ništa ne mijenjaju u radu, ovako bi barem neko nešto poduzeo.Wehrlein94 je napisao/la:Dobro.. Volio bih ga ja vidjeti u Ferrariju,pa kad mu srede neku strategiju koja će ga koštati pobjede,pa da čujem taj team radio ufff Da se barem ostvari toHar Kl je napisao/la: 04.05.2020., 15:27 U cijeloj priči Lewis-ov milion gore ili dole je najmanji problem.
Da, maknuli bi LujuLH44 je napisao/la: 07.05.2020., 11:28Aaaa Lewis bi barem odmah svalio na Ruedu, a ne kao Vettel koji ih štiti i brani, a oni ništa ne mijenjaju u radu, ovako bi barem neko nešto poduzeo.Wehrlein94 je napisao/la:Dobro.. Volio bih ga ja vidjeti u Ferrariju,pa kad mu srede neku strategiju koja će ga koštati pobjede,pa da čujem taj team radio ufff Da se barem ostvari toHar Kl je napisao/la: 04.05.2020., 15:27 U cijeloj priči Lewis-ov milion gore ili dole je najmanji problem.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Pa velike su šanse da bi, jer Lewis to ne bi trpio ni dva GP vikenda, odmah bi u medije prosuo sveFerrari je napisao/la:Da, maknuli bi LujuLH44 je napisao/la: 07.05.2020., 11:28Aaaa Lewis bi barem odmah svalio na Ruedu, a ne kao Vettel koji ih štiti i brani, a oni ništa ne mijenjaju u radu, ovako bi barem neko nešto poduzeo.Wehrlein94 je napisao/la:
Dobro.. Volio bih ga ja vidjeti u Ferrariju,pa kad mu srede neku strategiju koja će ga koštati pobjede,pa da čujem taj team radio ufff Da se barem ostvari to
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk![]()
Ma sve to stoji, ali ja smatram vrlinom to što nekada moraš prešutjeti neke stvari, ne zamjeriti ekipi i slično kada se nešto dogodi ili ne ide po planu.LH44 je napisao/la: 08.05.2020., 12:14Pa velike su šanse da bi, jer Lewis to ne bi trpio ni dva GP vikenda, odmah bi u medije prosuo sveFerrari je napisao/la:Da, maknuli bi LujuLH44 je napisao/la: 07.05.2020., 11:28 Aaaa Lewis bi barem odmah svalio na Ruedu, a ne kao Vettel koji ih štiti i brani, a oni ništa ne mijenjaju u radu, ovako bi barem neko nešto poduzeo.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk![]()
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Ja se apsolutno slazem sa ovime..Ferrari je napisao/la: 08.05.2020., 12:58 Ferrari je skroz druga razina u svakoj kategoriji i mišljenja sam (koliko god to bilo nekima kontroverzno ili šokantno) da Lewis nije ništa bolji ili jači od drugih oko tog nekog "pritiska" ili "pucanja pod pritiskom"...zapravo mislim da je on dosta osjetljiv i da mu se samopouzdanje lako može srušiti u određenim situacijama.
Ma dobro to je sve hipotetički, da je ovaj vamo on bi bolje, da je ovaj tamo ne bi znao onako itd. Ja se slažem da Lewis ne bi osvojio 2018 (o 2017 neću da polemišem, Ferrari je bio lošiji i kraj, 2018 je već barabar) naslov jer ne bi mogao kompenzirati ono što je Ferrari zeznuo strategijama i nadogradnjama, ali naravno u obrnutim ulogama sa Vettelom koji bi odvezao bez onih grešaka koje je pravio te sezone, ne protiv vozača kalibra Bottasa sa kojim bi brisao pod u SF71H na isti način kao što je brisao pod u W09. Jedino mislim da bi odvezao bolje u ključnim momentima gdje ne treba praviti kardinalne greške, jer ipak mislim da se svi slažemo da je s vremenom postao psihički jači, jer ga je 2016. naučila da nema popuštanja, neozbiljnosti i da to nije Lewis iz 2011. kojeg cura izbaci iz takta. Ali o tom po tom, da je Lewis labilan i pobjediv, sigurno, ali vala svaki vozač je pod pritiskom labav, pitanje samo koliko. Mislim Alonso je zadnjih par utrka 2012 često bio sporiji od Masse, kad već pritisak spominjem. Labavi da te zabaviFerrari je napisao/la: 08.05.2020., 12:58Ma sve to stoji, ali ja smatram vrlinom to što nekada moraš prešutjeti neke stvari, ne zamjeriti ekipi i slično kada se nešto dogodi ili ne ide po planu.LH44 je napisao/la: 08.05.2020., 12:14Pa velike su šanse da bi, jer Lewis to ne bi trpio ni dva GP vikenda, odmah bi u medije prosuo sveFerrari je napisao/la: Da, maknuli bi Luju![]()
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Ako želiš graditi ekipu i dovesti je do vrha. Istina za volju Lujo se nije ni imao toliko razloga za "prosuti" nešto po Mercedesu jer su mu donijeli u cijeloj karijeri svih 6 titula, a kao ekipa 5 i to je daleko najbolja ekipa koju on nije gradio.
Doduše dan danas čujemo na Team radiu kada se žali oko nekakvih gluposti poput guma ili neke sitne promjene u strategiji (na kraju ta strategija bude pogođena i opet osvoji utrku)...a u McLarenu se isto nije iskazao u toj "pozadini" i kada ekipa nije baš funkcionirala. O Rosbergu i njemu ne treba previše govoriti. Znamo da je bio na rubu odlaska iz Mercedesa nakon Španjolske 2016.
Zato sam i uvjerenja da Lewis ne bi apsolutno ništa značajno u Ferrariju napravio i da ne bi donio ni jednu od određenih spomenutih titula u nedavnim raspravama (2017 ili 2018) jer mislim da pod 1) ne bi došao do faze kada bi Ferrari mogao napraviti iole konkurentan bolid, 2) greške koje Ferrari radi u strategiji i količina puta u kojima je Vettel morao ispravljati te odluke iz bolida su nebrojene, a Lewis nije baš vozač koji to voli i zna raditi 3) Ferrari je skroz druga razina u svakoj kategoriji i mišljenja sam (koliko god to bilo nekima kontroverzno ili šokantno) da Lewis nije ništa bolji ili jači od drugih oko tog nekog "pritiska" ili "pucanja pod pritiskom"...zapravo mislim da je on dosta osjetljiv i da mu se samopouzdanje lako može srušiti u određenim situacijama.
Ne znam da li ćeš se ti složiti s tim, ali ne znam...to je nekakvo moje mišljenje (gledam ga cijelu karijeru) i ako netko ima problem s tim...e jebiga. We agree to disagree u tom trenutku![]()
Da, ali to govori o ekipi i njihovoj organizaciji, odgovornosti i nekakvoj hijerarhiji.Lewis: I don't get it guys... Just throwing away a win...
James: Lewis, it's James, I have thrown away a win today, but you still have the potential to get back up....
Odmah znači preuzeo krivicu, odmah da se zna ko je zajebo i ko treba da se preispita i mijenja pristup, a ne u Ferrariju "we talk after, keep your head down" a onda poslije trke u medijima se ponavlja po 50. put "I mean obviously, it's always easy in the hindsight, honestly!", a Rueda ništa ne mijenja, što bi mijenjao išta čovjek, ne valja takav biti, danas ovakav, sutra onakavI tako godinama pod tepih guraj prljavštinu i čudi se što idalje nešto smrdi
Mi ne znamo što se događa behind the scenes. Po svemu što sam ja čuo, Vettel uvijek kaže svaku kritiku koju ima o ekipi, bolidu, strategiji i slično, ali na kao jedan fin, ali strog način. To je i Leclerc rekao, ali pročitao sam to isto od Alberta Antoninija, a i Kvyat je u podcastu prije par dana rekao da se Vettel trudi maksimalno i da uvijek pokušava dignuti ekipu, kazati kritike, uputiti na slabosti i pozitivu bolida itd.LH44 je napisao/la: 08.05.2020., 23:07 Ma jasno je meni da je to organizacija i hijerarhija u ekipi, ne sporim ja da je Mercedes na tom polju najbolji, jedino im Red Bull parira, ja samo kažem da i Vettel ima udio u lošoj organizaciji, jer stanje koje ne mijenjaš i ne nastojiš da mijenjaš, BIRAŠ, a Seb upravo svojom šutnjom bira lošu organizaciju, umjesto da odmah opali po njoj, ako ne direktno, barem suptilno, pa neka se kroz medije vuče šta je pisac htio reći. Naravno stvorio bi haos, ali barem bi u tom izazvanom haosu bio stvoren motiv unutar Marranella da se nešto mora mijenjati po pitanju taktike, nadogradnji itd. čime bi se cijela hijerarhija i organizacija preispitala i naravno efikasno promjenila.
Zato ja po tom pitanju ponavljam da ima tu dijelom i Sebove krivice, a mislim da se i @senna66 slagao sa mnom dok su se vodile rasprave o tome, jer on svojom šutnjom i branjenjem ekipe konstantnim ponavljanjem "It's always easy in the hindsight", zapravo NE REAGUJE na to, nego BIRA tako kako jeste.
OK, po pitanju nadogradnja on ne bi ništa mogao promijeniti, to ako inžinjer fula, štoperica i telemetrija pokažu, a zna se da ne lažu, ali druga stvar je kad štoperica i telemetrija nešto ne pokazuju kao činjenicu, ali se jasno vidi da je profulano i da su bodovi izgubljeni lošom taktikom. E tu vozač može nastupiti, i to odmah na radio kao Lewis "it's ridiculous guys, ridiculous, just throwing away a win" i upire na ekipu, pošto je na utrci, mora da su mehaničari zeznuli ili je pouzdanost ili taktika
Ovako svi šute na to, Rueda nastavlja vaditi živce Tifosima, a(jer
nema veze s ovim
) nije mirna
![]()
Puno žuči se prosipa zbog Vettelovog ugovora...Ferrari je napisao/la: 10.05.2020., 18:29Mi ne znamo što se događa behind the scenes. Po svemu što sam ja čuo, Vettel uvijek kaže svaku kritiku koju ima o ekipi, bolidu, strategiji i slično, ali na kao jedan fin, ali strog način. To je i Leclerc rekao, ali pročitao sam to isto od Alberta Antoninija, a i Kvyat je u podcastu prije par dana rekao da se Vettel trudi maksimalno i da uvijek pokušava dignuti ekipu, kazati kritike, uputiti na slabosti i pozitivu bolida itd.LH44 je napisao/la: 08.05.2020., 23:07 Ma jasno je meni da je to organizacija i hijerarhija u ekipi, ne sporim ja da je Mercedes na tom polju najbolji, jedino im Red Bull parira, ja samo kažem da i Vettel ima udio u lošoj organizaciji, jer stanje koje ne mijenjaš i ne nastojiš da mijenjaš, BIRAŠ, a Seb upravo svojom šutnjom bira lošu organizaciju, umjesto da odmah opali po njoj, ako ne direktno, barem suptilno, pa neka se kroz medije vuče šta je pisac htio reći. Naravno stvorio bi haos, ali barem bi u tom izazvanom haosu bio stvoren motiv unutar Marranella da se nešto mora mijenjati po pitanju taktike, nadogradnji itd. čime bi se cijela hijerarhija i organizacija preispitala i naravno efikasno promjenila.
Zato ja po tom pitanju ponavljam da ima tu dijelom i Sebove krivice, a mislim da se i @senna66 slagao sa mnom dok su se vodile rasprave o tome, jer on svojom šutnjom i branjenjem ekipe konstantnim ponavljanjem "It's always easy in the hindsight", zapravo NE REAGUJE na to, nego BIRA tako kako jeste.
OK, po pitanju nadogradnja on ne bi ništa mogao promijeniti, to ako inžinjer fula, štoperica i telemetrija pokažu, a zna se da ne lažu, ali druga stvar je kad štoperica i telemetrija nešto ne pokazuju kao činjenicu, ali se jasno vidi da je profulano i da su bodovi izgubljeni lošom taktikom. E tu vozač može nastupiti, i to odmah na radio kao Lewis "it's ridiculous guys, ridiculous, just throwing away a win" i upire na ekipu, pošto je na utrci, mora da su mehaničari zeznuli ili je pouzdanost ili taktika
Ovako svi šute na to, Rueda nastavlja vaditi živce Tifosima, a(jer
nema veze s ovim
) nije mirna
![]()
To da li ekipa sluša i da li je sposobna slušati je druga stvar...
Nije poanta da kenjaš u medijima, doduše neki vozači to rade kako bi sebe oprali i opravdali, ako bolid ili ekipa nisu u najboljoj situaciji.
Pa dobro sad, te 2017-te je bio jako dobar, sem one gluposti u Bakuu. Možda samo 2-3 vozača tad na gridu bi bolje odvezla tu sezonu, a možda i ne bi.Har Kl je napisao/la: 10.05.2020., 19:13 Njegove vožnje 2017-19 nisu vožnje koje se očekuju od vozača tog kalibra, a koji je plaćen u skladu sa svojim kalibrom.
Ne znam ... IMO 2017. je početak kraja (ili kraj početka što bi jedan ugledni BH političar rekaoVettel-Ferrari je napisao/la: 10.05.2020., 22:09Pa dobro sad, te 2017-te je bio jako dobar, sem one gluposti u Bakuu. Možda samo 2-3 vozača tad na gridu bi bolje odvezla tu sezonu, a možda i ne bi.Har Kl je napisao/la: 10.05.2020., 19:13 Njegove vožnje 2017-19 nisu vožnje koje se očekuju od vozača tog kalibra, a koji je plaćen u skladu sa svojim kalibrom.
Prije 2017. je bila 2016. koju je dosta lošije odvozio. Na kraju krajeva, 2017. ne bi dobio trogodišnji ugovor da mu je vožnja bila lošija od one koja se očekuje. Rekao bih da je u to vrijeme bio na vrhuncu karijere i vozač za kojim se dizalo najviše prašine, jer je izgledalo da ide ka petoj tituli, ali jbg onda se u par utrka preokrenulo sve za 180 stupnjeva...
Ne znam, po meni je 2017. dosta bolje vozio već 2016.Har Kl je napisao/la: 12.05.2020., 08:29Ne znam ... IMO 2017. je početak kraja (ili kraj početka što bi jedan ugledni BH političar rekaoVettel-Ferrari je napisao/la: 10.05.2020., 22:09Pa dobro sad, te 2017-te je bio jako dobar, sem one gluposti u Bakuu. Možda samo 2-3 vozača tad na gridu bi bolje odvezla tu sezonu, a možda i ne bi.Har Kl je napisao/la: 10.05.2020., 19:13 Njegove vožnje 2017-19 nisu vožnje koje se očekuju od vozača tog kalibra, a koji je plaćen u skladu sa svojim kalibrom.
Prije 2017. je bila 2016. koju je dosta lošije odvozio. Na kraju krajeva, 2017. ne bi dobio trogodišnji ugovor da mu je vožnja bila lošija od one koja se očekuje. Rekao bih da je u to vrijeme bio na vrhuncu karijere i vozač za kojim se dizalo najviše prašine, jer je izgledalo da ide ka petoj tituli, ali jbg onda se u par utrka preokrenulo sve za 180 stupnjeva....
Da je ostalo samo na toj sezoni, niko ne bi spominjao ...
Što se tiče 2016. nešto se ne sjećam da je loše odvezao, bolid je bio jako loš, tako da je teško procijeniti.
Definitivno najbolja sezona, u Ferrariju, je 2015.