Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Arrivabene: you will see another Ferrari
“We will accelerate some developments for Canada – you will see another Ferrari,” he is quoted by Speed Week amid speculation of a further engine upgrade.
“It’s absurd to go into Q1 fastest and not be able to repeat it in Q2 and Q3,” he said. “We need a deep analysis of what happens between the chassis and the tyres with the temperatures and the pressures,” he added.
....

Ferrari: Tyres key to saving 2016 F1 campaign
It was interesting that Ferrari's head of trackside engineering Jock Clear was spotted over the Monaco Grand Prix focusing on the way rivals were operating their tyres and wheels.
Nevjerojatno je da su gume sad boljka, stvarno su pehovi. Jasno se vidi, da je Ferrari na svim segmentima napredovao, ali gume su vecinom postale kljucan faktor. Mercedes je imao slican problem u Singapuru i nevjerojatno je isto da tako mali debalans sa pritiskom u gumama, moze izazvat tako lose preformanse, a isto tako mogu dati dobar tempo u utrci.

Kad budu dali i tokene na ove gume, pa ce i one biti vrhunac inzenjerstva :facepalm:
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Dosta su jake kritike u talijanskim medijima...ja računam na pobjedu u Kanadi.
Sve ispod toga bi mi bilo razočaranje. Jednostavno je vrijeme da se trgnu i da se krene naprijed nakon zadnje 3 utrke.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Ciki-F1
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1198
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
Lokacija: Istra (vajku srcu)
Slavenowsky je napisao/la:
Nevjerojatno je da su gume sad boljka, stvarno su pehovi. Jasno se vidi, da je Ferrari na svim segmentima napredovao, ali gume su vecinom postale kljucan faktor. Mercedes je imao slican problem u Singapuru i nevjerojatno je isto da tako mali debalans sa pritiskom u gumama, moze izazvat tako lose preformanse, a isto tako mogu dati dobar tempo u utrci.

Kad budu dali i tokene na ove gume, pa ce i one biti vrhunac inzenjerstva :facepalm:
Ja mislim da Merc, RB i TR varaju s pritiskom u gumama za vrijeme utrke, zato Ferkani ne mogu parirati u praksi koliko mogu na papiru. Da se to izregulira, mislim da bi bili redovito u borbi za pobjede.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18282
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ciki-F1 je napisao/la:
Slavenowsky je napisao/la:
Nevjerojatno je da su gume sad boljka, stvarno su pehovi. Jasno se vidi, da je Ferrari na svim segmentima napredovao, ali gume su vecinom postale kljucan faktor. Mercedes je imao slican problem u Singapuru i nevjerojatno je isto da tako mali debalans sa pritiskom u gumama, moze izazvat tako lose preformanse, a isto tako mogu dati dobar tempo u utrci.

Kad budu dali i tokene na ove gume, pa ce i one biti vrhunac inzenjerstva :facepalm:
Ja mislim da Merc, RB i TR varaju s pritiskom u gumama za vrijeme utrke, zato Ferkani ne mogu parirati u praksi koliko mogu na papiru. Da se to izregulira, mislim da bi bili redovito u borbi za pobjede.
Ja mislim da Ferrari neko sabotira. :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Malo mi je to cudno, da su recimo u Ferrari-ju 3 stint dali Vettelu S gume, takvo sto je i FI svojim vozacima uradila, no Mercedes je cak uzeo Ultra Soft gume i to znajuci da ima 40 i kusur krugova do kraja!

Je li moguce da u Ferrariju, kao i u Force Indiji nisu znali da ce US i SS po izdrzljivosti biti tako konkurentan kao Soft!?

I svarno zar je moguce da Mercedes i RBR imaju svaki put nekog genijalca koji zna vise od ostalih!? :) fascinantno!
Zadnja izmjena: Slavenowsky, dana/u 01.06.2016., 13:57, ukupno mijenjano 1 put.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18282
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Slavenowsky je napisao/la:Malo mi je to cudno, da su recimo u Ferrari-ju 3 stint dali Vettelu S gume, takvo sto je i FI svojim vozacima uradila, no Mercedes je cak uzeo Ultra Soft gume i to znajuci da ima 40 i kusur krugova do kraja!

Ok, razumljivo je da je staza takva gdje se nivo gasa drzi ispod 50 %, te da je asfalt hladan i vecinom izlizan, je li moguce da u Ferrariju, kao i u Force Indiji nisu znali da ce US i SS po izdrzljivosti biti tako konkurentan kao Soft!?

I svarno zar je moguce da Mercedes i RBR imaju svaki put nekog genijalca koji zna vise od ostalih!? :) fascinantno!
Rekoh ja. Klasična sabotaža. :mrgreen: :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Nije ovo drug za sprdanicju ;)

Ovo su fkt stvari za duzu analizu, radi se o stvarno zanimljivim teorijama, koje se ne baziraju na X files-u, vec stvarno o vrhuncu inzenjerstva. Na kakvim stvarima ljudi nadju brzinu to je cudo :gandalf:
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
Slažem se Ciki, jedino što se to ne zove varanje već zaobilaženje i traženje rupa u regulativi. To je nešto što rade valiki mozgovi. Znam da je jednom prilikom Horner izjavio kako AN prilikom izlaska novog tehničkog pravilnika dijelio taj pravilnik svom svojim inžinjerima kako bi dobro prostudirali moguće sive zone i guranju tehničkog pravilnika do krajnjih granica.. naravno tražeći moguće rupe i kreativna rješenja. To čini razliku kroz sezonu. Kad se izmjeni pravilnik i pokrpaju rupe pametni već steknu prednost i pripremaju se za sljedeći sličan korak, cilj je uvjek biti korak ispred drugih. Nešto što je Ferrariju falilo ovih godina jer su morali vječito sustizati nekog od rivala.

Arrivabene govori kako su pritisci u gumama (aka. menadžment guma) jedan od glavnih razloga slabih rezultata na kvalifikacijama, vjerovatno, no ja bih više dao važnosti u race paceu i brzini po jednom krugu onom neizbalansiranom turbu (prevelika pužnica), jer se sumnja da je upravno on bio razlog što Ferrari nema onaj ekstra 'over-boost' koji ima Mercedes u Q3. Vjerujem da je Arreivabene upravo zbog toga nagovijestio 'totalno drukčiji Ferrari' od VN Kanade. Živi bili pa vidjeli, kamo sreće da je tako.

..i da, aerodinamka je daleko od nekog agresivnog rješenja, pogledajte samo razliku u debljini prednjih suspenzija i nagibu bolida (rake) između Ferrarija i RB-a, ili prostor koji je slobodan za ulaz zaraka oko nosa bolida između Mercedesa i Ferrariju, pa mi recite koliko je danas Ferrari agresivan u tom aerodimičkom pristupu.

slika

slika

slika
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18282
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Slavenowsky je napisao/la:Nije ovo drug za sprdanicju ;)

Ovo su fkt stvari za duzu analizu, radi se o stvarno zanimljivim teorijama, koje se ne baziraju na X files-u, vec stvarno o vrhuncu inzenjerstva. Na kakvim stvarima ljudi nadju brzinu to je cudo :gandalf:
Ma znam.
Zayebajem se od "muke". :mad:
Ako u Kanadi ne bude napretka (da ne kažem pobjede :klanjam: ), ne znam, neka se ubiju. Il` nek` nađu druge profesije, il` šta već....
I neka pogledaju taj "pritisak" u gumama već jednom. :gandalf:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Kad vidiš usporedbu podnice Red Bull-a vs Ferrarija shvatiš odmah razliku (koliko samo više zraka ispod podnice prolazi do difuzora kod RB-a). To je ono o čemu sam pisao prije par dana, a napadalo me se zbog toga. Ferrari ima solidan bolid, ali nedovoljno dobar za napraviti taj zadnji korak. Ferrari će se tek naći u problem u kad počnemo pričati o sezoni 2017. 100%.
James Allison je odličan inžinjer, ali fali mu kvalitetan trust mozgova koji su uglavnom nastanjeni u Engleskoj.

Post

mzf1
F1puls vozački prvak
F1puls vozački prvak
Postovi: 370
S nama već: 10 god 4 mj
Iceman je napisao/la:Kad vidiš usporedbu podnice Red Bull-a vs Ferrarija shvatiš odmah razliku (koliko samo više zraka ispod podnice prolazi do difuzora kod RB-a). To je ono o čemu sam pisao prije par dana, a napadalo me se zbog toga. Ferrari ima solidan bolid, ali nedovoljno dobar za napraviti taj zadnji korak. Ferrari će se tek naći u problem u kad počnemo pričati o sezoni 2017. 100%.
James Allison je odličan inžinjer, ali fali mu kvalitetan trust mozgova koji su uglavnom nastanjeni u Engleskoj.
Razlika je u kutu nagiba podnice, i ne mislim da mi možemo od oka viditi problem, jer isto tako RB zbog tog sigurno ima i veći drag. Stvar je optimizacije i najboljeg kompromisa, a ne nešto tako očito ko kut pod kojim stoji podnica.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Iceman je napisao/la:Kad vidiš usporedbu podnice Red Bull-a vs Ferrarija shvatiš odmah razliku (koliko samo više zraka ispod podnice prolazi do difuzora kod RB-a). To je ono o čemu sam pisao prije par dana, a napadalo me se zbog toga. Ferrari ima solidan bolid, ali nedovoljno dobar za napraviti taj zadnji korak. Ferrari će se tek naći u problem u kad počnemo pričati o sezoni 2017. 100%.
James Allison je odličan inžinjer, ali fali mu kvalitetan trust mozgova koji su uglavnom nastanjeni u Engleskoj.
Niko tebe ne napada zbog sto smatras da je Ferrari u malom deficitu naspram RBR, nego tvoji komentari se baziraju na tome, da ti kritikujes danasnju upravu koja se promjenila doslovno od nule. Predhodne postove sam ti napisao od cega je sve Ferrari krenuo i koliko je potrebno da se jedan tim stabilizuje. Kako ces ocekivat instant rezultate na pravilniku koji te je srozao, ne ove, vec prijasnju upravu, pa se treba vadit iz govana, al doslovno.

Mislim glupo je bilo sta reci za rad jednog od iskusnih inzenjera Allisona, koji je imao udjela u šampionskom Bennetonu, pa onda u 5 godina vladavine Ferrarija, pa onda 2 godine Renaulta, te onda socijalno ugrozenog Lotusa, s kojim je radio cuda, a upravo zbog svojih genijalnih pristupa.

Ovo mu je prva godina sa Ferrarijem, gdje je vodja navale. Odmah na prvu mozes primjetiti promjenu na bolidu, jer ovaj bolid od svih se najvise razlikuje, uporedi proslu godinu i ovu, vizuelna razlika je nevjerovatna, a isto tako i preformanse su dobre. Kuca se radi od temelja, a ne od krova, a Ferrariju malo fali, no ovaj slucaj sa gumama je crna rupa u pravilniku. Brown je zbog takvih stvari i uzeo titulu.

Razumijem da si nezadovoljan rezultatima, al nemoj biti od onih koji zele samo dominaciju, pa nisu valjda oni toliko retardirani da ulazu 350 mil godisnje na razvoj bolida, a da pri tome mlataraju praznu slamu. Problem je i veci nego sto se cini, a po meni ova danasnja urpava radi sve da vrati navijacu sjaj u ocima, no tesko je sa ovako vezanim rukama, pa evo i sa vezanim rukama, su postigli dosta toga, ne razumijem kako ne vidis razliku...

@Frantic :pivo: :pivo:
...

Generalno niko od njih nije odmakao u svjetlosnim godinama, RBR nije cudo od bolida, ono jeste produkt jednog genija, no i RBR nema bas toliko noviteta, koji ce ugrabit pola sekunde i preskocit Mercedes!

Ferrari je sam po sebi novitet, do duse nije revolucionaran, ali ne kopira RBR, nije slican ni Mercedesu, no svi oni implementiraju neke preinake, koje su vidljive. Ne znam jel Ferrari ili McLH u Singapuru su se pojavili sa doslovno izrezanim podnicama, pa su svi pomislili da je to bio uzrok Ferrarijevog uspjeha, znaci ipak se radi, ovaj bolid je jos mlad, a promjena pravilnika moze da pomogne Ferrariju, samo insajderi sire dezinformacije!
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 763
S nama već: 9 god 3 mj
Sve na mijesti, šampionski bolid se gradi par godina, a pogotovo kad se grabi prvo za nekim tko je par koraka ispred. Mercedes je krenuo 2010 sa šampionskim bolidom pa im je trebalo (i uz pomoć promjene pravila), RB je isto par godina radio dok se dovuko do 1. mjesta. A kasnije si uvijek korak ispred svih

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
hattrick je napisao/la:.
.i da, aerodinamka je daleko od nekog agresivnog rješenja, pogledajte samo razliku u debljini prednjih suspenzija i nagibu bolida (rake) između Ferrarija i RB-a, ili prostor koji je slobodan za ulaz zaraka oko nosa bolida između Mercedesa i Ferrariju, pa mi recite koliko je danas Ferrari agresivan u tom aerodimičkom pristupu.

slika

slika

slika
Imaju bas tanak wishbone, ali imaju odvojen volanski stub, od ove godine dosta timova primjenjuje taj sistem. Dok kod Ferrarija je sve u paketu i sad mozda aerodinamika tu trpi, haj ga znaj!?

Ovu sad sto imaju, ne daje neki extreman look, ali na neki cudnovat nacin funkcionise, naravno da se ima tu sta jos dodat, ali za prvu sezonu su dosta utegnutiji.

Mislim da su ove godine vise paznje posvetili motoru (sto nije bio slucaj u 2013/14) pa je aerodinamika malo u stagnaciji, jos i Allison je prosao kroz jedan zivotni šok, pa se tu mora osjetit mali pad! Ja iskreno bi crk'o bez svoje drage hehehe, a njemu svaka cast sto je smogao snage i nastavio dalje!

Sve u svemu, ovaj bolid ima potencijala, tacnije ima se prostora za napredak! Motor je kljucna karika, kad se on dovede u fazu egala sa Mercedesim, onda je aerodinamika laksi posao.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

srle
Karting
Karting
Postovi: 48
S nama već: 9 god 4 mj
Slavenowsky nebi se složio baš sa tobom vezano za motor. Najbolji primjer je RB i reno, razlika nebo i zemlja a isti motor. Nekako smo navikli da ferrari kaska ili ide u potpnuno krivom smjeru što se tiče razvoja.

Post

alonso5
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1742
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Alonso & Lorenzo
Mislim da bi se trebali iskljucivo koncentrirati na sljedecu sezonu.Ove godine sigurno imaju 2 najbolji bolid (vidjet cemo sad kakav ce RbR biti u Kanadi) i njihov vrh bi bio kad bi pobijedili 2-3 puta.
Ali zato dogodine svi krecu od 0 sto se sasije tice i tu Allison kao stara lija mora odigrati svoju ulogu.
Sljedeca godina je krucijalna za Ferrari ako misle ici na osvajanje titule bas kao i za Alonsa i McH.
Jer tko sljedece godine prvi udari dobre temelje taj bi iducih 3-4 godine mogao konstantno osvajati naslove.
Samo me je strah da ta ekipa bude Mercedes.
Vidi se da Ferrari ima auto koji u utrci radi odlicno ali ako Qvale nemozes sastavit kako treba odnosno da udjes u 1 startni red mislim da onda i nemozes ocekivati borbu za pobijede.
@srle slazem se s tvojim komentarom da Ferrari uvijek ode u krivom smjeru sto se tice aerodinamike tu jos kaskaju za konkurencijom a sljedece godine ce upravo naglasak biti na aerodinamici.
I cim prije se prebace na sljedecu sezonu to ce biti bolje kako za njih tako i za Ferrarijeve navijace.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18282
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
renato2107 je napisao/la:Sve na mijesti, šampionski bolid se gradi par godina, a pogotovo kad se grabi prvo za nekim tko je par koraka ispred. Mercedes je krenuo 2010 sa šampionskim bolidom pa im je trebalo (i uz pomoć promjene pravila), RB je isto par godina radio dok se dovuko do 1. mjesta. A kasnije si uvijek korak ispred svih
Stoji sve to. Ja, konkretno to razumijem pošto sam "proživio" čekanje titule od 21 godinu. Dobro, nisam pratio F1 1979. godine, ali sam počeo pratiti 3-4 godine poslije, tako da je to opet puno za čekati.
Međutim, danas su svi nestrpljivi pa se govori, i mlađi naraštaji, a i mi malo stariji (jbga, popustili malo živci :mrgreen: ) nema titule od 2007., a i to je na valovima Scumachera & Co., plus veliki poklon od njihovih prijatelja iz Mclarena.
Isti taj Ferrari je (kao i Benz i RB) stvarao ekipu 4-5 godina koja je uzela 6 konstruktorskih titula i 5 vozačkih (možda bi bila i 6. da Michael nije poolomio nogu).
Razlika je u tome što Ferrari u svojim redovima par godina prije dolaska Michaela nije imao top vozače ( :klanjam: se Alesiju i Bergeru, ali ipaaaaak nisu bili toliko top vozači) i 4-5 godina prije toga se nisu borili za titulu prvaka (unazad do 1990, a prije toga 1985, ali tada je Alboreto bio daleko iza Prosta), i bili su možda u najvećoj dubiozi ikad (hint 1993), pa nije bilo tolikog pritiska, plus što smo imali neograničen razvoj i testiranja, dok je prije Vettela u ekipi ipak bio top vozač (Alonso), koji je uz to u prethodnih 5 sezona 2x izgubio titulu u zadnjoj trci sezone, a uz sve te silne medije i internet, pritisak je puno veći nego ga je imao npr. Michael koji je zamalo 1997. bio prvak, dakle u drugoj sezoni u Ferariju, a dodatna otežavajuća okolnost su "zabrana razvoja" i "ograničena testiranja".
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Problem je sto se Ferrari i dalje gleda u retrospektivi.

Ferrari je od kraja 2014 dizivio ogromnu promjenu u infrastrukturi, cak i vecu od one iz 1996! Promjenio se predsjednik, promjenio se timski sef, tehnicki direktor, dizajner, mehanicki direktor, jedan vozac, fabricka laboratorija, filozofija bolida itd. itd.

Znaci desila se totalna revolucija momcadi. Luca je u svom mandatu samo evulirao mocad i trazio instant rezultate. Sto je naravno bilo pogresno.

Nikad mi nece biti jasno zasto su otpustili Costu? Pa taj im je lik donjeo titulu 2007, pa umalo 2008, te i 2010, to su bile godine kad se nije sanjao pole!

Onda slijedi 2014 godina, dolaze hibridi, koji su totalna nepoznanica u Ferrari-jevoj industriji.

Pored toga sto su zaribali sa aerodinamikom koja je bila ocajna, onaj uzasni mravojed, zaribali su i sa motorom, kljucnom karikom u novoj eri. A, jos tuznije je bilo cuti da je Ferrari zrtvovao snagu motora zbog aerodinamike??? Dovoljan dokaz u kakvu je provaliju tim gurnut. Krivca su nasli u Luca Marmoriniju, ni krivog ni duznog nogiraju. Renault ga je odmah iste godine uzeo u svoje redove, pa me mozda i ne cudi njihova uzlazeca forma, mozda je to i njegovo maslo, kao i Costino u Mercedesu?

Sad gledamo sadasnjost, uzmite bolid iz 2015, pa iz 2016, na tom bolidu je sve drugacije, nije inovativno, ali je dozivio revoluciju.

Prvo pogledajte straznji dio, Ferrari da bi dosao do toga morao kompletan PJ da rekonstruise, ako zeli jos vecu snagu, moralo se ici radikalno.

Onda tu je nos, kao inprednji ovjes kojeg ste svi silno iscekivali, to je sve zahvaljujuci uskoj saradnji mehanickog dijela i aerodinamickog, a oba sektora vodi Allison kao tehnicki direktor.

Posto se u hibridnoj eri akcenat vodi na motor, upravo sam iz tog razloga spomenuo da se Ferrari vise podredio mehanickom sektoru, a da aerodinamika sad ispasta, bolje receno kaska za motorom. Posto je ovo prva sezona Allisona kao tehnickog direktora, treba biti strpljiv, nista se preko neci nije uradilo, niti je moglo.

Ferrari je ovu sezonu dobro poceo, imali su dobar start u Australiji, onaj SC je pokvario strategiju, a siguran sam 100 % i pobjedu.

Onda se iznenada desi smrt i to umire zena od Allisona, glavnog faktora za razvoj ovogodisnjeg bolida, pa mora doci do krize rezultata, pocevsi od lose logistike, pa i mehanickog dijela, koji je jos bio u razvoju, sve je to stvaralo nekakav pritisak u timu, slican onom iz prikasnjih godina.

Duga je sezona ljudi, a u timu je sad malo pametnija ekipa, koja ima jos puno posla, a upravo 2017 moze biti vrhunac Allisona! Nikad se ne zna.. :)
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Ciki-F1
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1198
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
Lokacija: Istra (vajku srcu)
Da budem najiskreniji, mislim da je 2016 sezona "blef" za sezonu 2017. Mislim da će Ferr. biti spremniji od ostatka, pogotovo jer su (nadam se) shvatili da njima te promjene malo teže padaju. Kapacitet imaju za paralelan razvoj dva različita bolida bolida. Mislim da su bili svjesni kako je Merc nemoguće uhvatiti u ovoj eri i pod ovim pravilima, jednostavno imaju previše zalihe prednosti. U tom slučaju najbolje je napraviti što i oni (merc), uzmeš si koju god za pripremu bolida za nova pravila i stvoriš prednost.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......

Post

reso20
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 716
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: hattrick
Navodno su napravili poboljsanja na turbu i dobili 25ks dodatnih...
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡