Problem je sto se Ferrari i dalje gleda u retrospektivi.
Ferrari je od kraja 2014 dizivio ogromnu promjenu u infrastrukturi, cak i vecu od one iz 1996! Promjenio se predsjednik, promjenio se timski sef, tehnicki direktor, dizajner, mehanicki direktor, jedan vozac, fabricka laboratorija, filozofija bolida itd. itd.
Znaci desila se totalna revolucija momcadi. Luca je u svom mandatu samo evulirao mocad i trazio instant rezultate. Sto je naravno bilo pogresno.
Nikad mi nece biti jasno zasto su otpustili Costu? Pa taj im je lik donjeo titulu 2007, pa umalo 2008, te i 2010, to su bile godine kad se nije sanjao pole!
Onda slijedi 2014 godina, dolaze hibridi, koji su totalna nepoznanica u Ferrari-jevoj industriji.
Pored toga sto su zaribali sa aerodinamikom koja je bila ocajna, onaj uzasni mravojed, zaribali su i sa motorom, kljucnom karikom u novoj eri. A, jos tuznije je bilo cuti da je Ferrari zrtvovao snagu motora zbog aerodinamike??? Dovoljan dokaz u kakvu je provaliju tim gurnut. Krivca su nasli u Luca Marmoriniju, ni krivog ni duznog nogiraju. Renault ga je odmah iste godine uzeo u svoje redove, pa me mozda i ne cudi njihova uzlazeca forma, mozda je to i njegovo maslo, kao i Costino u Mercedesu?
Sad gledamo sadasnjost, uzmite bolid iz 2015, pa iz 2016, na tom bolidu je sve drugacije, nije inovativno, ali je dozivio revoluciju.
Prvo pogledajte straznji dio, Ferrari da bi dosao do toga morao kompletan PJ da rekonstruise, ako zeli jos vecu snagu, moralo se ici radikalno.
Onda tu je nos, kao inprednji ovjes kojeg ste svi silno iscekivali, to je sve zahvaljujuci uskoj saradnji mehanickog dijela i aerodinamickog, a oba sektora vodi Allison kao tehnicki direktor.
Posto se u hibridnoj eri akcenat vodi na motor, upravo sam iz tog razloga spomenuo da se Ferrari vise podredio mehanickom sektoru, a da aerodinamika sad ispasta, bolje receno kaska za motorom. Posto je ovo prva sezona Allisona kao tehnickog direktora, treba biti strpljiv, nista se preko neci nije uradilo, niti je moglo.
Ferrari je ovu sezonu dobro poceo, imali su dobar start u Australiji, onaj SC je pokvario strategiju, a siguran sam 100 % i pobjedu.
Onda se iznenada desi smrt i to umire zena od Allisona, glavnog faktora za razvoj ovogodisnjeg bolida, pa mora doci do krize rezultata, pocevsi od lose logistike, pa i mehanickog dijela, koji je jos bio u razvoju, sve je to stvaralo nekakav pritisak u timu, slican onom iz prikasnjih godina.
Duga je sezona ljudi, a u timu je sad malo pametnija ekipa, koja ima jos puno posla, a upravo 2017 moze biti vrhunac Allisona! Nikad se ne zna..
