McLaren
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Vettel
Ovo bi bilo super, za Sauber. A i meni je izgledalo kao da je ovo pljuvanje namjerno, da bi se rastali što prije. Možda su uvjerili Alonsa da mogu napraviti bolid, i da im samo fali dobar motor.
Ovako bi to bilo super za sve. Za Sauber, koji će imati Hondu samo za sebe. I koja bi valjda trebala profunkcionisati već jednom. Za McLaren. A i za Renault, da im Alonso ne donese nemir sa svojim muljanjima, sad kad se fino uzdižu. Bolje im je da gonjaju Sainza...
Ovako bi to bilo super za sve. Za Sauber, koji će imati Hondu samo za sebe. I koja bi valjda trebala profunkcionisati već jednom. Za McLaren. A i za Renault, da im Alonso ne donese nemir sa svojim muljanjima, sad kad se fino uzdižu. Bolje im je da gonjaju Sainza...
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18202
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Hmmm, vrlo zanimljivo, ne i iznenađujuće.Mr.Spaceguy je napisao/la: 12.05.2017., 20:23 McLaren and Honda to seperate for 2018, Sauber will be exclusively supplied by Honda
Bilo je i vrijeme.
....
E to bi tek bio cirkus.Ferrari je napisao/la:Sada kada Honda proradi 2018. pa Sauber skoci u sredinu poretka, a RBR upadne 2019. na njihovu platformu![]()
Ocito je da Mclaren sve cini da zadrzi Alonsa...naravno ukoliko ima istine u svemu ovome.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=HiTPzMEZVWU[/youtube]
Tko to nama sjedi zajedno za stolom na 1:25.
Tko to nama sjedi zajedno za stolom na 1:25.

-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Svi tu nesta pricaju o Ferrari-Merc borbi....A sta je s Force indiom protiv Mclarena....India je jedini tim koji je zavrsio sve utrke u bodovima s oba vozaca, a Mclaren jedini tim koji nije zavrsio u bodovima
Btw dolaze vijesti kako je vrlika mogucnost da Honda ne donosi nadogradnju u Kanadu vec jos kasnije....

-
raca
- GP3
- Postovi: 637
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: karlovac
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6048
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Da ne bi ispalo da samo Ferrari ima cool postere...



- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7168
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
ispričavam se ako je ovo već neko stavio, komentiro...bio sam na putu, nisam sve pratio.
http://en.f1i.com/news/269004-boullier- ... vorce.html
http://en.f1i.com/news/269004-boullier- ... vorce.html
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 9 god 11 mj
Bojler bzvze zateže odnose sa Hondom. Budući da oni gotovo sve plaćaju ako i dignu sidro što će ostati od Mclarena? Uostalom koliko je "težak" McLaren financijski bez Honde?zekohonda je napisao/la:ispričavam se ako je ovo već neko stavio, komentiro...bio sam na putu, nisam sve pratio.
http://en.f1i.com/news/269004-boullier- ... vorce.html
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6048
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
U zadnje vrijeme stalno dolaze vijesti o rastanku McLarena i Honde, zatim dođe vijest u kojem se ta mogućnost odbacuje, pa se opet priča o rastanku i tako u krug...
Iskreno ne znam zašto ljudi misle da bi taj rastanak uništio McLaren. Da, Honda naveliko financira McLaren, ali nije McLaren nekakav siroček koji će propasti ako izgubi tvorničku podršku. Po meni bi im čak bilo bolje da budu customer momčad sa solidnim statusom u sredini poretka, nego ovakva tvornička momčad koja se samo bruka, uništava si ugled i ostvaruje sve manje prihode.
Iskreno ne znam zašto ljudi misle da bi taj rastanak uništio McLaren. Da, Honda naveliko financira McLaren, ali nije McLaren nekakav siroček koji će propasti ako izgubi tvorničku podršku. Po meni bi im čak bilo bolje da budu customer momčad sa solidnim statusom u sredini poretka, nego ovakva tvornička momčad koja se samo bruka, uništava si ugled i ostvaruje sve manje prihode.
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Mcl bi trebao preći na Reno motore te biti negdje u sredini poretka ili čak malo više. A istovremeno s BMW napraviti dogovor da BMW napravi PU i da je dobro testira i uskladi. Ali sumnjam da će bilo tko novi ići ulagati u razvoj ovih PU kada se spominje da će otići u povijest kroz koju god.
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1317
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Mislim da nema šanse da neki novi proizvođač motora uđe u F1 prije 2021. Smatram da za to postoje 2 razloga : 1. Svi koji su planirali ući su vjerojatno pozorno pratili kako će se Honda kao novi proizvođač snaći u F1. Hondin projekt se zasada pokazao kao totalni fijasko što je vjerojatno odbilo sve potencijalne proizvođače.Ciki-F1 je napisao/la: 30.05.2017., 23:47 Mcl bi trebao preći na Reno motore te biti negdje u sredini poretka ili čak malo više. A istovremeno s BMW napraviti dogovor da BMW napravi PU i da je dobro testira i uskladi. Ali sumnjam da će bilo tko novi ići ulagati u razvoj ovih PU kada se spominje da će otići u povijest kroz koju god.
2. Za 2021. su najavljeni novi, jednostavniji i jeftiniji motori. Stoga bi ulazak u F1 u ovom trenu bio nadasve glup. Spiskalo bi se gro love za motor koji će tako i tako za tri godine ući u povijest. A i sama kompliciranost trenutnih motora ne jamči ni da će ta velika ulaganja dovesti do priželjkivanog uspjeha.
Što se tiče McLarena do 2021., mislim da bi trebali ostati s Hondom. Jednom kad Honda proradi, ako proradi naravno, McLaren će postati ozbiljna prijetnja jer šasija im je očito i više nego solidna.
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1951
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
CroaticF1,
McLaren bi puno izgubio, kad bi neko kao npr Martini Williamsu došao u Meklaren bilo bi super. Oni bukvalno nisu imali glavnog sponzora u ovoj novoj turbo hibrid eri što je vrlo loše, čak se i Mansur pobunio ove godine (jedan od većinskih vlasnika) i viđen je u Mercedesovom motorhomu jedared.
Ako bahreinci i Mansur izgube strpljenje mogao bi McLaren totalno propasti a zadnji ekser na kovčegu bi zadala Honda s rastankom.
Dobro, Honda bi već na kraju ove godine mogla napustiti McLaren ali zato Zak Brown mora pod hitno naći ne samo sponzore nego glavnog sponzora. Ron Denis je "našao" "glavnog sponzora" u obliku Honde kao dobavljača tj. nešto kao "pay driver" ali kao "pay PU" ali nije tu stao nego je kontaktirao one kineze ali ostatak ekipe je opovrgnuo sporazum i krivicu svalio na Rona. Ne znam ali ti nepoznati investitori (bahreinci, Mansur, ..)mi se ne sviđaju, ako im se ne svidi oni mogu lako otići dok ako imaš sponzora u vidu kompanije mnogo si sigurniji jer je to obostrano zadovoljstvo.
A mogao je McLaren biti moderno čudo te pokušati nadjačati dobavljača uz Prodromoua i ostale "čarobnjake" tima, uz naravno Alonsa i Batona tada. McLaren je imao važeći ugovor s Mercedesom 2015. godine ali su raskinuli radi prelaska na Hondu pa su još morali plaćati penale Mercedesu. Da su tada našli glavnog sponzora i odjebali Hondin predlog ko zna šta bi bilo.
DaveGilmour,
Ostale kompanije nisu ulazile u F1 jer je hibridna tehnologija F1 preskupa za proizvodnju te je nekima filozofija usmerena na PU WECa, Formule E ili na primer WRCa i jednostavno od F1 ne bi imali koristi. Hondin neuspeh je irelevantan jer zapravo njihov projekt je neka ludačka zamisao ako uporedimo s F1 filozofijom. NJima je cilj napraviti PU u nekom nebitnom vremenskom razmaku a inženjeri su zapravo mlade nade Honde u procesu učenja i F1 projekt je zapravo jedno veliko učenje a McLaren je jedan veliki skupi pokusni kunić. Skraćeno Honda ima vremena a McLaren nema.
McLaren bi puno izgubio, kad bi neko kao npr Martini Williamsu došao u Meklaren bilo bi super. Oni bukvalno nisu imali glavnog sponzora u ovoj novoj turbo hibrid eri što je vrlo loše, čak se i Mansur pobunio ove godine (jedan od većinskih vlasnika) i viđen je u Mercedesovom motorhomu jedared.
Ako bahreinci i Mansur izgube strpljenje mogao bi McLaren totalno propasti a zadnji ekser na kovčegu bi zadala Honda s rastankom.
Dobro, Honda bi već na kraju ove godine mogla napustiti McLaren ali zato Zak Brown mora pod hitno naći ne samo sponzore nego glavnog sponzora. Ron Denis je "našao" "glavnog sponzora" u obliku Honde kao dobavljača tj. nešto kao "pay driver" ali kao "pay PU" ali nije tu stao nego je kontaktirao one kineze ali ostatak ekipe je opovrgnuo sporazum i krivicu svalio na Rona. Ne znam ali ti nepoznati investitori (bahreinci, Mansur, ..)mi se ne sviđaju, ako im se ne svidi oni mogu lako otići dok ako imaš sponzora u vidu kompanije mnogo si sigurniji jer je to obostrano zadovoljstvo.
A mogao je McLaren biti moderno čudo te pokušati nadjačati dobavljača uz Prodromoua i ostale "čarobnjake" tima, uz naravno Alonsa i Batona tada. McLaren je imao važeći ugovor s Mercedesom 2015. godine ali su raskinuli radi prelaska na Hondu pa su još morali plaćati penale Mercedesu. Da su tada našli glavnog sponzora i odjebali Hondin predlog ko zna šta bi bilo.
DaveGilmour,
Ostale kompanije nisu ulazile u F1 jer je hibridna tehnologija F1 preskupa za proizvodnju te je nekima filozofija usmerena na PU WECa, Formule E ili na primer WRCa i jednostavno od F1 ne bi imali koristi. Hondin neuspeh je irelevantan jer zapravo njihov projekt je neka ludačka zamisao ako uporedimo s F1 filozofijom. NJima je cilj napraviti PU u nekom nebitnom vremenskom razmaku a inženjeri su zapravo mlade nade Honde u procesu učenja i F1 projekt je zapravo jedno veliko učenje a McLaren je jedan veliki skupi pokusni kunić. Skraćeno Honda ima vremena a McLaren nema.

- Azavi
- Karting
- Postovi: 95
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Raikkonen
- Kontakt:
Da se ne zapali bilo bi sasvim ok



"I continuously go further and further learning about my own limitations, my body limitation, psychological limitations. It's a way of life for me." - Ayrton Senna
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Move to lower centre of gravity and lighter weight has been a big factor for the chassis performance, Mclaren believe they comfortably have the 4th best chassis on the grid.
- The move to lean combustion tech was initially supposed to bring as much as 50hp, and move them closer to Merc/Ferrari levels (Honda also believe Merc/Ferrari to be around the 48/49% thermal efficiency mark)
-Some of the problems with the combustion lie with BP/Castrol, to such an extent that Honda were still using Exxonmobil fuel in the 2nd test in order to try and get some mileage.
-The MGU-H problems stem from the bearings which are unable to withstand the amount of friction generated , but this is a serious problem and Honda have still not fully solved this (hence why they only last two races)
-Barcelona they introduced Phase 2, the upgrades brought 10HP and cured some of the vibrations issues, However they estimate they are still down on Mercedes by 80HP in the race and as much as 100HP in qualifying
-For the Phase 3 they are redesigning the major components and are swapping the Magneti Marelli injectors for Bosch ones instead (same as Merc)
- As has been reported numerous times, the main problem with Honda is with their internal culture and reluctance to collaborate and use outside help, but this is slowly changing: not only are they collaborating with Mario Illen but also with Ricardo, who help develop the McLaren road car engines, Ricardo are working on the engine software and have already seen improvements from this.
.-AVL are also in talks to work with Honda, however the Mercedes partnership has been put on hold because of Hostility from Force India, to get around this, Merc may just instead release some of their engineers to Honda (similar to what they did with Ferrari and Renault)
-There is currently no indication of when the Phase 3 PU upgrade will come.
- The move to lean combustion tech was initially supposed to bring as much as 50hp, and move them closer to Merc/Ferrari levels (Honda also believe Merc/Ferrari to be around the 48/49% thermal efficiency mark)
-Some of the problems with the combustion lie with BP/Castrol, to such an extent that Honda were still using Exxonmobil fuel in the 2nd test in order to try and get some mileage.
-The MGU-H problems stem from the bearings which are unable to withstand the amount of friction generated , but this is a serious problem and Honda have still not fully solved this (hence why they only last two races)
-Barcelona they introduced Phase 2, the upgrades brought 10HP and cured some of the vibrations issues, However they estimate they are still down on Mercedes by 80HP in the race and as much as 100HP in qualifying
-For the Phase 3 they are redesigning the major components and are swapping the Magneti Marelli injectors for Bosch ones instead (same as Merc)
- As has been reported numerous times, the main problem with Honda is with their internal culture and reluctance to collaborate and use outside help, but this is slowly changing: not only are they collaborating with Mario Illen but also with Ricardo, who help develop the McLaren road car engines, Ricardo are working on the engine software and have already seen improvements from this.
.-AVL are also in talks to work with Honda, however the Mercedes partnership has been put on hold because of Hostility from Force India, to get around this, Merc may just instead release some of their engineers to Honda (similar to what they did with Ferrari and Renault)
-There is currently no indication of when the Phase 3 PU upgrade will come.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7168
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
i ja ga odlego preko reda...odličan!

dosta stavari sam znao, ali dosta i ne baš.

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.