Stranica: 54/479.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 15.05.2016., 21:35
Postao senja
Meni djeluje da se oni drže taktike kakvu su odredili prije utrke. I da ne znaju djelovati prema dešavanjima na stazi. To se desilo sa prvom utrkom nakon crvene zastave. Pa prošlu utrku kad su predugo držali Kimija na stazi. Mogli su komotno zadržati Hamiltona iza sebe. I evo i danas pokazuju da nemaju odgovora na dešavanja na stazi.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 15.05.2016., 21:58
Postao Frantic
senja je napisao/la:Meni djeluje da se oni drže taktike kakvu su odredili prije utrke. I da ne znaju djelovati prema dešavanjima na stazi. To se desilo sa prvom utrkom nakon crvene zastave. Pa prošlu utrku kad su predugo držali Kimija na stazi. Mogli su komotno zadržati Hamiltona iza sebe. I evo i danas pokazuju da nemaju odgovora na dešavanja na stazi.
Slažem se. Nema adaptacije i flexibilnosti. Prvo što mi je palo na pamet je VN Mađarske 1998. i ona promjena taktike, kada je Ross pozvao Michaela u box (u kontri, totalnoj), odradio što treba i samo mu rekao, ajd sad hoću 30 kvalifikacijskih krugova. A takođe je u pitanju staza na kojoj "nema" preticanja.

Re: Scuderia Ferrari
Postano: 16.05.2016., 13:26
Postao Ferrari
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3394 ... advantage/
"We had an opportunity and we failed to take advantage."
Ferrari će raditi na quali paceu na sutrašnjem testu
http://www.motorsport.com/f1/news/ferra ... st-737313/
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 20.05.2016., 10:45
Postao Slavenowsky
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 20.05.2016., 17:51
Postao hattrick
Evo malo raznibrige za Ferrarijeve fanove (i ostale, naravno).
Sarah Valentina Winkhaus, koja je veliki Sebov fan i ujedno Sky Sport F1 prezenterica na njemačkoj televiziji, nedavno je imala auditorijal za slavni muški časopis Playboy. Dečki.. ako ste do sad gledali nju na njemačkom Sky-u, od sada će te je gledati drugim parom naočala..
..ovo je pristojniji video, ali ispod vam se nalazi link sa pregršt slika u 'bezobrazno' viiisokoj rezoluciji

:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=P1UJKPatE9Y[/youtube]
Kompletni foto-sesion, za one iznad 16god. 
-
LINK
Pogledajte koji su
auspusi talijanima draži..
[ link do slike ]
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 24.05.2016., 17:08
Postao Slavenowsky
Nakon nesto duzeg vremena, Allison se javio, ovaj put u svom standardnom tonu. Pred svaki trkaci vikend, Allison je davao svoje prognoze i ocekivanja tima, tako je bilo i ovaj put pred Monako:
http://www.gptoday.com/full_story/view/ ... _progress/
Malo ohrabrujuce izjave:
"We spent a couple of days in Barcelona after the Grand Prix through a whole range of technical set-ups and improvements to our car," Allison commented.
"It was a very successful test for us and happily we made some progresses, so we are looking forward to taking more lessons and applying them in Monaco."
Nadam se da ce u Monaku pozitivno iznenadit.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 24.05.2016., 22:39
Postao Slavenowsky
Allison ce biti sa ekipom u Monaku, sasvim sam siguran da ce ekipa totalno drugacije izgledat kad je on tu. Drago mi je da se 'psihicki' oporavio i smogao snage da nastavi dalje

Re: Scuderia Ferrari
Postano: 24.05.2016., 23:00
Postao Explorer
Hoće sigurno, nema sumnje u to. Ipak je on napravio ovaj auto.
Svaka mu čast što se uspio vratiti, velika snaga uma.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 26.05.2016., 18:20
Postao Slavenowsky
Danas su vozaci bili na drugacijim programima, moguce je da ce biti na totalno drugacijoj strategiji u utrci?
http://formula1.ferrari.com/en/monaco-g ... programme/
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 18:08
Postao hattrick
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 18:22
Postao Explorer
Pisajući članak, došao sam do podatka koji je pomalo zastrašujuć. Ferrari je u zadnjih 138 kvalifikacija (od 2009. do danas) osvojio samo pet pole positiona, što je jako loš učinak i s tim se jednostavno ne može računati na borbu za naslov. Vozač donosi razliku, ali ne može nadomijestiti nedostatak bolida.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 18:25
Postao Iceman
Već sam dao komentar na 10-toj stranici teme Monaco GP, ali bolje da ovdje nastavim s obzirom da se tamo bavimo Ferrarijem.
Uopće ne razumijem to konstantno opravdavanje Ferrarija i kritiziranje ljudi koji nemaju razumijevanja za ovakvu situaciju. Zašto jedan navijač Ferrarija ne bi mogao kritizirati Ferrari a da ga drugi odmah ne svrstavaju u kategoriju pravili ili ne-pravi navijač? Što kritika ne postoji? Kad kritiziraš državu ili vladu nisi domoljub?
Ali vratimo se na Ferrari, a ne na navijače, ovakve ili onakve.
Vrtite priču kako je Ferrari zapravo odličan bolid, ali problem su gume. A na čemu onda da taj Ferrari vozi? Jbg prošla su vremena kada su se Bridgestonice radile samo za njih. Ne možete odvajati gume kao da su one problem. Problem je u bolidu, ne u gumama. Bolid ima svojih mana kada funkcionira u tako uskom operativnom prozoru.
Nisam stručnjak pa da bih mogao pisati o navedenoj temi, ali slušajući i čitajući razne F1 strane novinare i stručnjake da se isčitati da Ferrarijeva šasija nije top šasija, i da u svemu negdje manjkaju.
I ovi problemi s gumama proizlaze iz toga.
Nekako stjećem dojam da će kao i u Alonsovo vrijeme Ferrari doći na cca pola sekunde zaostatka u kvalifikacijama i tu će stati i zacementirati se, ali tako se naslov neće osvojiti.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 18:27
Postao Kuštelaar
Explorer je napisao/la:Pisajući članak, došao sam do podatka koji je pomalo zastrašujuć. Ferrari je u zadnjih 138 kvalifikacija (od 2009. do danas) osvojio samo pet pole positiona, što je jako loš učinak i s tim se jednostavno ne može računati na borbu za naslov. Vozač donosi razliku, ali ne može nadomijestiti nedostatak bolida.
Porazan podatak!!!!!
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 18:31
Postao Mr.Spaceguy
Explorer je napisao/la:Pisajući članak, došao sam do podatka koji je pomalo zastrašujuć. Ferrari je u zadnjih 138 kvalifikacija (od 2009. do danas) osvojio samo pet pole positiona, što je jako loš učinak i s tim se jednostavno ne može računati na borbu za naslov. Vozač donosi razliku, ali ne može nadomijestiti nedostatak bolida.
Ferrari može biti sretan što se uopće borio za dva naslova u ovih zadnjih 6 godina. Očigledno da ne znaju kako riješiti problem brzine u jednom krugu.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 18:38
Postao Explorer
Definitivno poražavajuće, ništa drugo.
Koliko god smo se veselili ovoj sezoni i konkurentnosti Ferrarija, morali smo biti svjesni 2014. i ogromnog zaostatka za Mercedesom, a od tada je prošlo tek dvije godine, uz rekonstrukciju ekipe, novu tvornicu i rad na bolidu za 2017. još od prošle zime. Red Bull je ipak bio ustaljen i jedino što im je falilo cijelo ovo vrijeme bio je dobar motor, jer im je šasija najbolja već jako dugo vremena.
Ovaj bolid je dobar (govorim to cijelo vrijeme, jer dobar ne znači odličan), ali to nije dovoljno za apetite kakve Ferrari ima. Dovoljno je pogledati prednji kraj Ferrarija u odnosu na Mercedes i Ferrari. Mislim da je sve jasno. Uz to su ove godine prešli na push rod. Sjetite se samo početka 2012., koja je to tek katastrofa bila.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 19:03
Postao hattrick
Brawna za predsjednika, Newey za tehničkog direktora.. jedini problem nam ostaju svi oni silni pozeri koji imaju grupne vježbe na stazi.
Baš čitam neke stare tekstove kad je Ferrari popušio za nokat onu šansu dovđenja AN za 2014. Tada je u tim pregovorima sudjelovao LdM, i naravno sve je izašlo u talijanske novine.. AN to pročitao i odustao u zadnji čas od ugovora tvrdeći da je to bio dokaz koliko je jaka politika u tom crvenom timu... Pratija je tamo na velikoj vlasti, pa se neke navike jednostavno nemogu iskorjeniti.

Ferrari je cijelu priču opovrgavao, dok je Helmut Marko priznao na ServusTV-u (gdje je bio prisutan i AN) kako je Ferrari nudio suludu cifru i ograomne ovalasti AN-ju.
Čak i sam Brawn zaobilazi Ferrari iz istih razloga.. jedino što spašava tu ekipu su enormni izvori financiranja.
Nadam se da će se to promjeniti sa vremenom.. jer nada uvijek umire zadnja. Boljitak se osjeti, nema govora, no neki začin očito još nedostaje.
Zanimljivo je kako su se neki problemi (oko taktike i funkcioniranja racing tima) pojavili upravo nakon dolaska Jock Cleara.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.05.2016., 19:13
Postao Ferrari
Ma i još jedan problem je što iz Ferrarija apsolutno sve procuri. Znam ipak je to najveći tim, najviše navijača itd., ali jebemu mi smo svi znali što će Ferrari imati na ovom bolidu mjesec dana prije predstavljanja. Od nikog drugog to nisi vidio...
Drugi je što nisu "revolucionarni" u ničemu...pogledaš RBR, Merc, Toro Rosso...svi imaju nešto novo što nije kopirano od drugih...ili prije BrawnGp sa onim difuzorom, Sauber i RBR sa ispuhom...S duct...ništa Ferrari nije otkrio već bi samo kopirao.
Ovogodišnji bolid je napravljen od svega onoga što su vidjeli kod drugih u zadnje dvije sezone. Kratki nos od Williamsa, uži stražnji kraj od RBR, Mclarena...gdje su neke neviđene stvari? Nema ih...
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 29.05.2016., 00:05
Postao Slavenowsky
Sta da je bilo interneta 1996, mnogi bi Ferrari zatrpali forum kritikama!
15 godina Ferrari nije osvojio nista i dovodi pola Bennetona koji je osvojio 2 titule za redom. Onda idu 4 godine peglanja, Schumi stalno 2, sto bi rekao Alonso "vjecito drugi", da bi nakon 4 godine eksperimentisanja, 5 bila okrunisana titulom.
Samo oni najvjerniji su docekali taj dan, al zato su poslije uzivali isto tako 5 godina. Dominacija se ne stvara preko noci, vec treba proci jedan period dobre prirpeme, a takav isti su imali RBR i Mercedes.
Sad se trebaju prvo sredit krive Drine, greske koje konstantno pravila bivsa uprava, a ovoj novoj treba dati sansu.
Ovo je prvi bolid pod palicom Allisona i treba imat strpljenja, nije bome ni Newey odmah od RBR napravio cudo i njemu je trebalo 5 godina da RBR dovede do trona.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 29.05.2016., 01:05
Postao Explorer
Neweyev prvi auto u Red Bullu je bio RB4 koji je debitirao 2008. godine, što znači da mu je trebalo dvije godine, a ne pet.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 29.05.2016., 09:03
Postao Slavenowsky
Nije Marko, on je s McL zavrsio jos 2005, nije htio produzit ugovor, cak se spominjalo da bi otisao u penziju, ali na kraju je presao u redove RBR 2006, gdje je navodno bio saucesnik u razvijanju B2!
Vazda se u sali pricalo da je Newey radio sa Ferrarijem, ali motorom.
Na kraju se RBR presaltao na Renault motore, sto je fakticki i vise pogodovalo Neweyu. Njegov debitanski bolid je bio B3 upravo sa Renaultom. Svejedno od 07 pa do 00, dok se ne osvoji titula je 4 godine, a ne 2
No poenta price nije on, vec njegov period u RBR i razvijanje istog. Slicna sudbina je bila i one ekipe iz Bennetona, dosli su 1996 i 2000 osvojili titulu.
Ovoj novoj upravi treba jednostavno dati vremena.