Scuderia Ferrari
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
..kaže J.Saward iz gornjeg teksta kako se šuška da je Arrivabene stavljan na čelo tima samo zato što ima dobre veze sa Bernijem.. u svrhu bolje političke pozicije za buduću promjenu (od 2017-2018), te da nije idealno rješenje za sam tim bez obzira što je bio u F1 već dugo vremena kao marketinški stručnjak za FIA-u (dosta blizu Berniju i Ferrariju). Marchionne je taj politički posao odradio iznad očekivanja.. tako da nisu faktički niti koristili Arrivabenea za to što su ga namjenili. Kako je sad Marchionne sjeo na poziciju izvršnog u Ferrariju priča se da je vrijeme za promjenu.. tim bi sada trebao voditi netko tko jako dobro poznaje njegovo funkcioniranje, pogotovo sa tehničke strane. Na tu poziciju najbolje paše Allison, pošto on također jako dobro poznaje tu ekipu ali i jako dobro poznavanje tehničke pozadine samog tima.. što je od bitnog značaja kako bi se posložile kockice u potpunosti. Ovo sa Aldo Costom u biti nekužim.. stoga neću niti komentirat. Zar ga iz nekog razloga nisu najurili iz Ferrarija, i sad bi ga natrag.. i to koliko sam skužio kao tehničkog direktora... pišurija, no tko zna, možda je čovjek jednostavno krivo procijenjen i bezrazložno otjeran iz ekipe.
Meni je Arrivabene izrazito drag.. no također i Allison kojeg svi vole u ekipi. I siguran sam da će kao kompletni paket Allison biti kudikamo bolje rješenje. Ako je to šuškanje istinito, siguran sam kako u Ferrariju imaju više podataka za baratanje kako bi donijeli ispravnu odluku.
Meni je Arrivabene izrazito drag.. no također i Allison kojeg svi vole u ekipi. I siguran sam da će kao kompletni paket Allison biti kudikamo bolje rješenje. Ako je to šuškanje istinito, siguran sam kako u Ferrariju imaju više podataka za baratanje kako bi donijeli ispravnu odluku.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Treba jedno znati, da tehnicki direktor ima vecu ulogu u timu, nego timski šef. Allison se svakako pita za sve stvari koje su tehnicke prirode, da li je produkt "necega" dobar ili ne, takve stvari ne odlucuje Arrivabene, sto je i logicno! Arrivabene je "psiholog" ekipe, neko ko ce voditi konce unutar ekipe, a i van nje. Sad za sad mu dobro ide. No sto se tice forme Ferrari-ja, niko ne moze da uzme bič pa da krene mlavit Allisona, Restu, Binotto-a i da izvlace nemoguce iz bolida, jer pravilnici to koce, ali opet se dosta toga uradilo.
Po meni Arrivabene je pravi covjek za Ferrari, bila bi greska mijenjati ga.
Po meni Arrivabene je pravi covjek za Ferrari, bila bi greska mijenjati ga.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4547
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Marchione je razočaran i nezadovoljan izostankom pobjeda i pouzdanošću bolida. U njegovoj glavi netko mora snositi posljedice.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Mediji to znaju napuhat i vise nego sto treba. Sad je Autosprint najcitanija novina, jer su bacili udicu, a mi se polako hvatamo. Prvo zar bi Mercedes bio tako lud, a i nemocan da pusti tek tako lako Costu iz tima? Drugo, zar bi Allison ovakav skrhan (a gdje nece biti) pored gubitka zene, da se nosi sa jos vecim pritiskom (obavezom)? Slucaj Australija i Bahrain su tehnicke prirode, to je opet dio koji nadgleda Allison. A svi znamo da Allison nije u timu vec skoro 2 mjeseca, pa se mora osjetit pad forme, jos treba dodat manjak srece, pa se onda stvori nekakav naboj u timu, kojeg novinari izbacuju na povrsinu.
Sa tehnicke strane bilo bi lijepo vidjet dva strucna lika u Ferrariju na velikim pozicijama, ali opet i to ne mora znacit da bi bilo sve super.
Sa tehnicke strane bilo bi lijepo vidjet dva strucna lika u Ferrariju na velikim pozicijama, ali opet i to ne mora znacit da bi bilo sve super.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
To je onda loš pristup Marchionea.Mr.Spaceguy je napisao/la:Marchione je razočaran i nezadovoljan izostankom pobjeda i pouzdanošću bolida. U njegovoj glavi netko mora snositi posljedice.
Ne možeš rezati stalno...trebaš pustiti ekipu da radi, a on je stavio ogroman pritisak na njih. Isto los pristup.
Uostalom Marchione je kazao da ce rezultati doći i da je zadovoljan urađenim do sada, a sad sto ce se dogoditi...
Gdje ima dima ima i vatre ja kažem.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18277
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1668
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Arrivabene je najbolji šef momčadi na gridu. Neka ga Marchione smijeni pa može staviti i smeće od Punta na grid komotno. Čak ne mora ni vozače skupe plaćati onda... I završiti će svaku utrku i to sa 18l nafte.
"What a little star." May 26, 2012.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18277
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ništa od Coste, a nova meta je Key
http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... et-735206/
http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... et-735206/
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Nova podnica i novi difuzor
[ link do slike ]
[ link do slike ]
jos neki sitni detalji na zadnjem krilu:

[ link do slike ]
[ link do slike ]
jos neki sitni detalji na zadnjem krilu:

🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4547
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ferrarijev zaostatak u kvalifikacijama od Australije 2015 do Španjolske .


- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Očigledno najveća boljka Ferrarija je logistika! Danas definitivno dokazano!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Definitivno treba se stat u kraj losim odlukama. Ovo se ucestilo pravo.
Proslu i pretprolsu utrku Ferrari pravi bukvalno iste greske u strategiji. Ma tacno se osjeti nedostatak Allisona. Vec 3 utrku kako ga nema, Ferrari grijesi.
Bez potrebe ostaju duze na stazi, kad pogledamo vremena tokom cijele utrke, Ferrari je bio dosta bolji od RBR, samo staza ne pruza dovoljno prostora za preticanje, pa se je RBR dobro branio!
Ni Merc im ne bi mogao nista, jednostavno pred ulazak na ciljnu ravninu se momacki ispale i dovoljno da pobjegnu DRS-u, a ostali dio staze je nemoguce za preticat.
...
Jos nemamo adekvatne podatke zasto su bili losi u kvalama? Ocigledno kriju (opet logistika), utrka koja bi trebala mnogo vise da obeca i tu su zaribali, najvise logistika, dokle vise!?
Bojim se sve dok Allisona ne bude ovakve stvari ce se desavat, a i kad dodje pitanje je hoce li biti onaj stari?
Proslu i pretprolsu utrku Ferrari pravi bukvalno iste greske u strategiji. Ma tacno se osjeti nedostatak Allisona. Vec 3 utrku kako ga nema, Ferrari grijesi.
Bez potrebe ostaju duze na stazi, kad pogledamo vremena tokom cijele utrke, Ferrari je bio dosta bolji od RBR, samo staza ne pruza dovoljno prostora za preticanje, pa se je RBR dobro branio!
Ni Merc im ne bi mogao nista, jednostavno pred ulazak na ciljnu ravninu se momacki ispale i dovoljno da pobjegnu DRS-u, a ostali dio staze je nemoguce za preticat.
...
Jos nemamo adekvatne podatke zasto su bili losi u kvalama? Ocigledno kriju (opet logistika), utrka koja bi trebala mnogo vise da obeca i tu su zaribali, najvise logistika, dokle vise!?
Bojim se sve dok Allisona ne bude ovakve stvari ce se desavat, a i kad dodje pitanje je hoce li biti onaj stari?
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Već si u par navrata napisao nedostatak Allisona. Jedan od ovih sileđija sa Sky Sports-a (ili nekog drugog F1 medija) je rekao kako se Allison vratio momčadi tamo negdje oko Kine, ali ne na samoj utrci već u Maranellu (da se posveti onome u čemu je najbolji, a to je razvoj bolida). Dolazit će na nekoliko utrka ove sezone, najviše na europske zbog kratkih relacija među državama.
Jock Clear je njegova desna ruka na stazi, zato je valjda i doveden u Ferrari. Zato mi jeb.eno nije jasno zašto ga stalno spominjete? Allison se treba posvetiti smanjenju zaostatka za Mercedesom, a ne hebenim strateškim odlukama Ferrarija.
Jock Clear je njegova desna ruka na stazi, zato je valjda i doveden u Ferrari. Zato mi jeb.eno nije jasno zašto ga stalno spominjete? Allison se treba posvetiti smanjenju zaostatka za Mercedesom, a ne hebenim strateškim odlukama Ferrarija.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Allison je kao strateg jako mocan mozak, na pit wallu ne dizajnira bilode, vec donosi strateske odluke. Jedno je Jock Clear drugo je Allison.
Pogledaj malo logicki, nakon VN Australije Ferrari nikako da se sastavi sa kvalama i dobrom strategijom? Pitas li se zasto? Vi se uhvatili Sky-a i te insajderske informacije, pogledate li malo stranice Ferrarija ili forume? Navijaci osjete da nesto fali, nesto nedostaje.
Ferrari je na VN Australije imao odlicnu utrku, pa isto tako isli su drugacijom strategijom, koja je mogla donijeti pobjedu, da nije bilo hebenog SC-a! A sta sad rade? Cekaju druge sta ce uradit, onda kad odrade ovi strategiju, Ferrari ide iza njih? Ma to je odlicno!
Zna se sta je bio Brown u Ferrariju, a i sa njim Allison u onoj eri Ferrarijeve dominacije, Ferrari je imao najbolje strateske odluke pocetkom 00'h. Ako bolid nije brz, dobijali su kroz boxove itd.
Danas ni boxovi ne pomazu.
A isto tako za dizajniranje bolida su u timu Resta i Rory a ne i Allison kako ga ti odbacujes iz strateskih planova, on kao tehnicki direktor je kljucna karika u strateskim odlukama.
Pogledaj malo logicki, nakon VN Australije Ferrari nikako da se sastavi sa kvalama i dobrom strategijom? Pitas li se zasto? Vi se uhvatili Sky-a i te insajderske informacije, pogledate li malo stranice Ferrarija ili forume? Navijaci osjete da nesto fali, nesto nedostaje.
Ferrari je na VN Australije imao odlicnu utrku, pa isto tako isli su drugacijom strategijom, koja je mogla donijeti pobjedu, da nije bilo hebenog SC-a! A sta sad rade? Cekaju druge sta ce uradit, onda kad odrade ovi strategiju, Ferrari ide iza njih? Ma to je odlicno!
Zna se sta je bio Brown u Ferrariju, a i sa njim Allison u onoj eri Ferrarijeve dominacije, Ferrari je imao najbolje strateske odluke pocetkom 00'h. Ako bolid nije brz, dobijali su kroz boxove itd.
Danas ni boxovi ne pomazu.
A isto tako za dizajniranje bolida su u timu Resta i Rory a ne i Allison kako ga ti odbacujes iz strateskih planova, on kao tehnicki direktor je kljucna karika u strateskim odlukama.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ma daj...ako tim ovisi o jednom čovjeku neka stave ključ u bravu. To što je smiješno...pa svi su vidjeli danas koliko su sjebali taktiku...pa ne trebaš biti stručnjak da pratiš vremena, slušaš feedback vozača i odlučiš kada je optimalno ući u boks.
To je smiješno...Ferrari ima dvije utrke da se sredi inače neka se prebace na novu godinu jer Renault donosi 4 desetinke upgradea za PU...onda je tek Ferrari najebao, ako se ne sredi na svim razinama...to vrijedi za vozače, inžinjere, mehaničare...sve.
Dosta mi je slušanja iste priče 10 godina...uvijek isto...danas su mogli hladno dobiti, a oni učine grešku ko amateri.
To je smiješno...Ferrari ima dvije utrke da se sredi inače neka se prebace na novu godinu jer Renault donosi 4 desetinke upgradea za PU...onda je tek Ferrari najebao, ako se ne sredi na svim razinama...to vrijedi za vozače, inžinjere, mehaničare...sve.
Dosta mi je slušanja iste priče 10 godina...uvijek isto...danas su mogli hladno dobiti, a oni učine grešku ko amateri.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Kad gledas uspjehe drugih, onda sve ovi o jednom čovjeku! Sta je RBR bez Neweya!? Ili recimo Mercedes bez Andy Cowela, a i Coste!? Sta je bio Lotus sa Allisonom, a ta bez njega ili recimo sta je sad Ferrari bez njega itd.
Al hajd izbacite njegov utjecaj u timu, gdje se izgubio taj mod u ekipi!? Ko vuče konce!? Ko je sad zaslužan za ovakav pad forme, a bio je u uzlaznoj putanji! I danas se izgubila pobjeda zbog loše strategije, ko je kriv!? Tim je najviše zakazao u strateškom planu, brzine i dalje tu ima, bolid je danas savršeno funkcionira, nije bilo kvarova, ali ko pravda one 3,5 s Vettela u boxu? Ko pogotovo onu lošu taktiku ulaska u box 25 i kusur krugova do kraja utrke!?
Za pit wallom sijede 4 čovjeka sa Arrivabeneom, sta oni rade, kako se dogovaraju, ko vuče glavne konce!? Kad bolid savrseno radi, tad strategija zakaze, ne samo jednom, već evo 3 x! Možda to nekom glupo zvuči, ali Ferrari nije više isti nakon što je Allison uzeo malu pauzu! Allison je sve do smrti svoje žene bio sa ekipom, sad neće tu biti jer neće da ga tim izlaze medijskom pritisku itd. A isto tako ako je se vratio u ekipu još od VN Kine, sigurno nije u punom kapacitetu, ko zna kako je čovjek prihvatio smrt svoje žene i da li je onaj isti!?
Ova staza je bila teška za preticanje, ni Mercedes ne bi mogao lako da se izbori sa Red Bullom, no šanse kroz boxove su imali pa zaribali i opet ću reći, ovo nije bilo prvi put, nešto tu jednostavno ne štima.
Al hajd izbacite njegov utjecaj u timu, gdje se izgubio taj mod u ekipi!? Ko vuče konce!? Ko je sad zaslužan za ovakav pad forme, a bio je u uzlaznoj putanji! I danas se izgubila pobjeda zbog loše strategije, ko je kriv!? Tim je najviše zakazao u strateškom planu, brzine i dalje tu ima, bolid je danas savršeno funkcionira, nije bilo kvarova, ali ko pravda one 3,5 s Vettela u boxu? Ko pogotovo onu lošu taktiku ulaska u box 25 i kusur krugova do kraja utrke!?
Za pit wallom sijede 4 čovjeka sa Arrivabeneom, sta oni rade, kako se dogovaraju, ko vuče glavne konce!? Kad bolid savrseno radi, tad strategija zakaze, ne samo jednom, već evo 3 x! Možda to nekom glupo zvuči, ali Ferrari nije više isti nakon što je Allison uzeo malu pauzu! Allison je sve do smrti svoje žene bio sa ekipom, sad neće tu biti jer neće da ga tim izlaze medijskom pritisku itd. A isto tako ako je se vratio u ekipu još od VN Kine, sigurno nije u punom kapacitetu, ko zna kako je čovjek prihvatio smrt svoje žene i da li je onaj isti!?
Ova staza je bila teška za preticanje, ni Mercedes ne bi mogao lako da se izbori sa Red Bullom, no šanse kroz boxove su imali pa zaribali i opet ću reći, ovo nije bilo prvi put, nešto tu jednostavno ne štima.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...