F1 Vijesti
- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 10 god
Onako na oko RB kao da krade sve od McLarena krenuli sa sponzorima do mogućeg PU.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Značajna je promjena zato što se mijenja na bolje. Svrha promjene je da se drastično ubrzaju bolidi. Dok je 2009 skresana aerodinamika totalno, i stavljeni slickovi. Što je dovelo do približno istih vremena. Tako da u tom pogledu nije bila velika promjena. Još su i motori ostali isti.zekohonda je napisao/la:prošli tjedan na jednom postu je bila rasprava u kojem je senja tvrdio kako ova nova pravila ne donose tolike promjene kao '08. na '09., a ostatak forumaša (uključujući mene) se nije složio. james key se isto ne slaže.
http://www.pitpass.com/58064/Key-2017-r ... t-20-years
Ali ja i dalje ostajem pri tom mišljenju da je ta promjena 2009 godine bila drastičnija po sami izgled bolida. To je bilo nebo i zemlja. A za sljedeću godinu ćemo tek vidjeti. Ja mislim da će većina aerodinamičkih riješenja ostati ista. I dalje će biti hrpa elemenata na prednjem krilu, sidepodi, zadnji kraj bolida. Mislim da će to većinom izgledati isto. Ali eto vidjet ćemo.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7185
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
znači promjena može samo bit pozitivna? ili nije promjena ako su vremena po krugu slična? ili je ipak promjena jer se drastično mijenja izgled?
daj se odluči, ovako si pozitivno kontradiktoran.
u biti, ćeo sam ovaj link postavit:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... ds-f1-deal
ameri ipak idu dalje.
daj se odluči, ovako si pozitivno kontradiktoran.

u biti, ćeo sam ovaj link postavit:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... ds-f1-deal
ameri ipak idu dalje.

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6206
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
http://www.bbc.com/sport/formula1/38319688
Carlos Sainz, who races for Red Bull junior team Toro Rosso, has also been linked to the Mercedes seat. The world champions are said by a source to have expressed some interest but have not made a formal approach for him.
But Horner said neither he nor lead Red Bull drivers Ricciardo and Max Verstappen were available.
"Why would we do that?" Horner said. "Carlos has done a great job. He is a Red Bull driver. We have invested in him to get him into F1 and they are all on long-term contracts so it wouldn't make any sense to feed one of your main opponents with one of your assets."
Bojim se da RB ne uništi Sainzovu karijeru F1 vozača sa ovakvim stavovima, a nije da nisu uništili već nekolicini dobrih vozača. I ptice na grani znaju da on nema šansi u RB sve dok su Ricciardo i Verstappen isporučuju dobre rezultate, a nema sumnje da će ih i dalje isporučivati. Mislim da postoje samo dvije mogućnosti da Sainz zamjeni nekog od ove dvojice na kraju iduće sezone, a to su da RB potpuno podbaci ili da odnos Ric-Max se toliko zakuha da jedan od njih dvojice moradne napustiti ekipu, a u tom slučaju zna se tko bi je napustio. A i ako zamjeni Ricciarda našao bi se u goroj situaciji već u Torro Rossu s Verstappenom, jer Maxa se već od prve utrke ove sezone pored Ricciarda favoriziralo, a ne mogu ni zamisliti kako bi to bilo nakon skoro dvije pune sezone. Sainz se dosad pokazao više već dobar vozač za top ekipe. Momak je u 2015. po čistoj brzini (u kvalifikacijama) pobijedio "vunderkinda" sa skoro dvije desetinke u prosjeku, a ove godine je bez obzira na situaciju natamburo Kvyata u svemu, čovjeka koji je nakon jedne sezone u TR zamjenio Vettela i koji je prošle sezone završio ispred Ricciarda u poretku.
Baš me zanima kako bi se ponijeli s njim, ako mu sljedeće sezone padne forma uslijed manjka motivacije, ne bih me čudilo da mu dadnu nogu na kraju sezone kad sjedišta u dobrim ekipama već budu popunjena.
Carlos Sainz, who races for Red Bull junior team Toro Rosso, has also been linked to the Mercedes seat. The world champions are said by a source to have expressed some interest but have not made a formal approach for him.
But Horner said neither he nor lead Red Bull drivers Ricciardo and Max Verstappen were available.
"Why would we do that?" Horner said. "Carlos has done a great job. He is a Red Bull driver. We have invested in him to get him into F1 and they are all on long-term contracts so it wouldn't make any sense to feed one of your main opponents with one of your assets."
Bojim se da RB ne uništi Sainzovu karijeru F1 vozača sa ovakvim stavovima, a nije da nisu uništili već nekolicini dobrih vozača. I ptice na grani znaju da on nema šansi u RB sve dok su Ricciardo i Verstappen isporučuju dobre rezultate, a nema sumnje da će ih i dalje isporučivati. Mislim da postoje samo dvije mogućnosti da Sainz zamjeni nekog od ove dvojice na kraju iduće sezone, a to su da RB potpuno podbaci ili da odnos Ric-Max se toliko zakuha da jedan od njih dvojice moradne napustiti ekipu, a u tom slučaju zna se tko bi je napustio. A i ako zamjeni Ricciarda našao bi se u goroj situaciji već u Torro Rossu s Verstappenom, jer Maxa se već od prve utrke ove sezone pored Ricciarda favoriziralo, a ne mogu ni zamisliti kako bi to bilo nakon skoro dvije pune sezone. Sainz se dosad pokazao više već dobar vozač za top ekipe. Momak je u 2015. po čistoj brzini (u kvalifikacijama) pobijedio "vunderkinda" sa skoro dvije desetinke u prosjeku, a ove godine je bez obzira na situaciju natamburo Kvyata u svemu, čovjeka koji je nakon jedne sezone u TR zamjenio Vettela i koji je prošle sezone završio ispred Ricciarda u poretku.
Baš me zanima kako bi se ponijeli s njim, ako mu sljedeće sezone padne forma uslijed manjka motivacije, ne bih me čudilo da mu dadnu nogu na kraju sezone kad sjedišta u dobrim ekipama već budu popunjena.
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: Vettel
Ne. Ti si tamo na komentarima rekao da je ovo veća promjena zato što će bolidi biti brži. Ali sve zavisi šta je cilj promjene. Onda je bio cilj smanjen uticaj aerodinamike. I zbog toga su bolidi sigurno bili sporiji. Ali su bolje gume vratile izgubljeno na aerodinamici, pa smo imali slična vremena. Ove promjene imaju drugačiji cilj. Tako da to što su brži ne znači da su promjene veće.zekohonda je napisao/la:znači promjena može samo bit pozitivna? ili nije promjena ako su vremena po krugu slična? ili je ipak promjena jer se drastično mijenja izgled?
daj se odluči, ovako si pozitivno kontradiktoran.![]()
u biti, ćeo sam ovaj link postavit:
http://www.autosport.com/news/report.ph ... ds-f1-deal
ameri ipak idu dalje.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7185
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7185
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
prvo bi pravednije rasporedio lovu među timovima, pa onda razmišljo o ograničavanju budžeta. da ne govorim koliko bi to bilo tešk kontrolirat.
http://www.motorsport.com/f1/news/liber ... rt-860066/
http://www.motorsport.com/f1/news/liber ... rt-860066/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Pa samim time što bi se uveo cap, podrazumijeva se da bi lova bila pravednije raspoređena. Sigurno se neće sve momčadi ranga Merc, Ferrari, RB, McL spuštati do capa Manora s obzirom na njihov sadašnji proračun. Definitivno bi bilo jako teško kontrolirati, pogotovo u F1, ali ako ništa drugo Ameri su, a oni su de facto vodeći u proračunskim capovima u sportovima - NHL, NBA, NFL, MLB... Samim capom bi se definitivno postigla puno veća konkurentnost svih timova što možemo vidjeti na primjeru tih liga - vodeće u svijetu zahvaljujući svojim salary capovima.
Sisu (fin.)
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ovo je glupost.
Kao prvo treba postenija raspodjela novca. Pod drugo momčadi poput Ferrarija, RBRa zarađuju od sponzora preko 200 milijuna. Što bi oni trebali sa tim novcima? Isto tako to je njihova lova...Mogu trošiti koliko žele jer je NJIHOVA.
Doduše znamo da neće proći ovo jer je već odbijeno 2009.
Cap je baš glupa ideja...onda neka uvedu standardne bolide ko u Indycaru ili Nascaru. Smijeh.
60 godina to nije bio problem sada odjednom je...Ako nemaš love odi iz F1 i bok. Nije ovo zajebancija.
Opet kažem pravedna raspodjela novca bi djelomično popravila stanje sa novcima koje definitvno nije fer u toj raspodjeli od FOMa, ali i dalje timovi poput RBRa i Ferrarija zarade hrpu love od sponzora tako da na to ne mogu utjecati.
Kao prvo treba postenija raspodjela novca. Pod drugo momčadi poput Ferrarija, RBRa zarađuju od sponzora preko 200 milijuna. Što bi oni trebali sa tim novcima? Isto tako to je njihova lova...Mogu trošiti koliko žele jer je NJIHOVA.
Doduše znamo da neće proći ovo jer je već odbijeno 2009.
Cap je baš glupa ideja...onda neka uvedu standardne bolide ko u Indycaru ili Nascaru. Smijeh.
60 godina to nije bio problem sada odjednom je...Ako nemaš love odi iz F1 i bok. Nije ovo zajebancija.
Opet kažem pravedna raspodjela novca bi djelomično popravila stanje sa novcima koje definitvno nije fer u toj raspodjeli od FOMa, ali i dalje timovi poput RBRa i Ferrarija zarade hrpu love od sponzora tako da na to ne mogu utjecati.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18318
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Pravednija raspodjela. Definitivno.zekohonda je napisao/la:prvo bi pravednije rasporedio lovu među timovima, pa onda razmišljo o ograničavanju budžeta. da ne govorim koliko bi to bilo tešk kontrolirat.
http://www.motorsport.com/f1/news/liber ... rt-860066/
Ograničavanje budžeta. Ako bi to išlo na to da dobijemo praktično "iste" bolide, onda NE.
Vidim da većina ovdje razmišlja na ovaj način.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ma kada sam ovo pročitao odmah sam se za glavu uhvatio:
The report quotes an unnamed senior source familiar with Liberty's cost-cap plans as saying: "It makes no sense to have teams spending the better part of $400m. That money is not doing anything good for fans. It is just wasted on competing on technology.
Ili ne znaju ništa o F1 ili nas hebu u mozak. F1 je UVIJEK bila skupa. F1 je uvijek bila o najboljim i najnaprednijim bolidima i najbržim vozačima...to što jedan tim dominira zadnje 3 sezone nije problem nikakvog novca. Seru kvake.
Prosječni fan zna da je baš taj veliki novac koji se ulaže u sport, tehnologiju, preciznost, desetinku i ostalo jedan od najprivlačnijih aspekata samog sporta.
Koji vrag da gledam jednake bolide? Daj inovaciju.
Kako je RBR uspio? Došli 2005. kupili jadni Jaguar i evo gdje su. Istina oni kao kompanija imaju hrpu love, ali nisu imali budžet od 400 milijuna 2005, 2006, 2007, 2008 pa vjerojatno ni 2009. već su to stekli sami.
Tako da lova nije problem.
Najveći problem oko love je raspodjela. OK ne može dobiti Manor/Sauber jednako love kao RBR ili Ferrari, ali mogu dobiti 20 milja više nego što dobiju primjerice (bubam)
Isto tako imamo primjer Manora gdje njegov trenutni vlasnik neki bogataš upravo prodaje momčad jer je zaradio od nje tj. od FOM-a. Znači to je isto problem već dugo godina da dođu takvi vlasnici samo da bi dignuli brzu lovu u 2-3 sezone i prodali dalje. Dobiju 50 milja dolara za sezonu, a potroše 30-35 milja dok ostatak uzme vlasnik i digne sidro. A momčad se muči na dnu čak i sa Mercovim motorom.
Vijay Mallya je još jedan primjer. Tip ne može izaći iz UK-a jer je muljao sa porezima...a onda takvi traže više love od FOM-a i velikih igrača poput Merca, Ferrarija, RBR-a i McLarena. Nije ni to fer.
Anyway treba se naći kompromis, ali ovakvi prijedlozi poput ograničavanja budžeta jednostavno neće proći.
The report quotes an unnamed senior source familiar with Liberty's cost-cap plans as saying: "It makes no sense to have teams spending the better part of $400m. That money is not doing anything good for fans. It is just wasted on competing on technology.

Ili ne znaju ništa o F1 ili nas hebu u mozak. F1 je UVIJEK bila skupa. F1 je uvijek bila o najboljim i najnaprednijim bolidima i najbržim vozačima...to što jedan tim dominira zadnje 3 sezone nije problem nikakvog novca. Seru kvake.
Prosječni fan zna da je baš taj veliki novac koji se ulaže u sport, tehnologiju, preciznost, desetinku i ostalo jedan od najprivlačnijih aspekata samog sporta.
Koji vrag da gledam jednake bolide? Daj inovaciju.
Kako je RBR uspio? Došli 2005. kupili jadni Jaguar i evo gdje su. Istina oni kao kompanija imaju hrpu love, ali nisu imali budžet od 400 milijuna 2005, 2006, 2007, 2008 pa vjerojatno ni 2009. već su to stekli sami.
Tako da lova nije problem.
Najveći problem oko love je raspodjela. OK ne može dobiti Manor/Sauber jednako love kao RBR ili Ferrari, ali mogu dobiti 20 milja više nego što dobiju primjerice (bubam)
Isto tako imamo primjer Manora gdje njegov trenutni vlasnik neki bogataš upravo prodaje momčad jer je zaradio od nje tj. od FOM-a. Znači to je isto problem već dugo godina da dođu takvi vlasnici samo da bi dignuli brzu lovu u 2-3 sezone i prodali dalje. Dobiju 50 milja dolara za sezonu, a potroše 30-35 milja dok ostatak uzme vlasnik i digne sidro. A momčad se muči na dnu čak i sa Mercovim motorom.
Vijay Mallya je još jedan primjer. Tip ne može izaći iz UK-a jer je muljao sa porezima...a onda takvi traže više love od FOM-a i velikih igrača poput Merca, Ferrarija, RBR-a i McLarena. Nije ni to fer.
Anyway treba se naći kompromis, ali ovakvi prijedlozi poput ograničavanja budžeta jednostavno neće proći.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18318
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ma čisto sumnjam da će doći do ograničavanja budžeta.
Ako bude kao sa ostailm bitnim odlukama, ono, da svi moraju biti "ZA".
To niko neće moći nametnuti ovim velikim igračima.
A jedan je Vijay Mallya
Ako bude kao sa ostailm bitnim odlukama, ono, da svi moraju biti "ZA".
To niko neće moći nametnuti ovim velikim igračima.

A jedan je Vijay Mallya

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Da se nadovežem na predhodne komentare.
Nisam siguran da će budget cap proći kod velikih momčadi.
A drugo.... nevjerojatno je da F1 nije sama po sebi skužila gdje je problem, ili možda je, ali nije ga u stanju riješiti.
Dakle ako strateška grupa koju čine određene momčadi u F1 + FIA + Bernie kroje pravila pod velikim utjecajem tih istih momčadi, onda je to problem.
Kako je moguće da Adrian Neweyji bude glavni zagovaratelj novog aerodinamičkog paketa za 2017 na dalje? Dakle taj čovjek je član xy momčadi koja će pod njegovim vodstvom imati najveće beneficije od novih pravila iz razloga što ih je on krojio. Naravno da su ga drugi predstavnici podržali, ali zašto bi određena struja krojila pravila kada na taj način kroje prvenstva? Kao i ovi štrumfovi iz Mečke kada je u pitanju PU.
Pa to trebaju neovisni predstavnici FIA-e odrediti u kojem će smjeru ići F1.
Nisam siguran da će budget cap proći kod velikih momčadi.
A drugo.... nevjerojatno je da F1 nije sama po sebi skužila gdje je problem, ili možda je, ali nije ga u stanju riješiti.
Dakle ako strateška grupa koju čine određene momčadi u F1 + FIA + Bernie kroje pravila pod velikim utjecajem tih istih momčadi, onda je to problem.
Kako je moguće da Adrian Neweyji bude glavni zagovaratelj novog aerodinamičkog paketa za 2017 na dalje? Dakle taj čovjek je član xy momčadi koja će pod njegovim vodstvom imati najveće beneficije od novih pravila iz razloga što ih je on krojio. Naravno da su ga drugi predstavnici podržali, ali zašto bi određena struja krojila pravila kada na taj način kroje prvenstva? Kao i ovi štrumfovi iz Mečke kada je u pitanju PU.
Pa to trebaju neovisni predstavnici FIA-e odrediti u kojem će smjeru ići F1.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Kao i sve, odluka je donešena od strane svih većih timova. Glavni cilj je bio 'ubrzati' formulu kako bi vozačima bilo iskušenje voziti, a samim time dodati F1 jedan agresivniji izgled. To je naravno moguće jedino ponovnim otvaranjem aerodinamike (maknuti se od sadašnje "kutije"), što naravno paše RB jer imaju izvrsnog aerodinamičara, iako odluka nema veze sa njim, već zbog atraktivnosti sporta. RB je imao prijedlog da se sadašnja F1 ubrza za kojih desetak i više sekundi po krugu, dok je McLaren imao prijedlog paketa (aerodinamičkih 'gabarita ) da se F1 ubrza kojih 5 sekundi po krugu. Donešena je odluka i prihvaćen nešto konzervativniji prijedlog McLarenova jer su se konkurentski timovi bojali da je u tih 10-15 sekundi (iz RB prijedloga paketa pravila šasije) ostavljeno previše mjesta genijalnom AN-ju, te da bi RB opet ponovio onu dominaciju.
..i tako za sada priča završava.
..i tako za sada priča završava.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- KERS
- Karting
- Postovi: 143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Mclaren
HIGH VOLTAGE!! 

- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6206
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Jako izjednačeni rezultati, ali rekao bi da je presudila razlika između odličnog i izvanrednog vozača. Čudno je to što je na kraju krajeva Rosberg ispao konkurentniji Hamiltonu subotom već nedjeljom i tko zna tko bi ga još u kvalifikacijama s grida uspio pobijediti. Omjer u pobjedama Rosberg si je najviše narušio konzervativnom borbom zadnji par utrka, ali zbog tog se je valjda i umirovio kao prvak.KERS je napisao/la:http://maxf1.net/lewis-vs-nico-konacna-statistika/
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18318
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Očekivane brojke, ovako kad premotaš film bez nekog "provjeravanja" rezultata.KERS je napisao/la:http://maxf1.net/lewis-vs-nico-konacna-statistika/
Zanimljivo je to što je po SAMO jedna trka (da je otišla na mlin onog drugog), mogla dovest do situacije da Nico ima 2 titule u međusobnom duelu, ili da Lewis ima 3 titule.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6082
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Pirelli objavio odabir guma za Australiju i Kinu
http://www.pirelli.com/global/en-ww/aus ... -compounds
http://www.pirelli.com/global/en-ww/aus ... -compounds
Pirelli announces compound choices and mandatory sets for the 2017 Grands Prix of Australia and China
NEW MATERIALS AND A COMPLETELY FRESH DESIGN PHILOSOPHY DEFINE THE NEW-GENERATION RANGE OF TYRES
Milan, December 22, 2016 - With the 2016 championship just over, Pirelli is already thinking to the coming F1 season. As the tyre nomination for long-haul events have to be made 15 weeks in advance, whereas for European races the deadline is nine weeks in advance, Pirelli announces the following three compounds for the first and second rounds of the 2017 Formula One season.
In AUSTRALIA*, to be held (March 24 - 26) on the Albert Park circuit in Melbourne:
P Zero Yellow soft
P Zero Red supersoft
P Zero Purple ultrasoft
These are the tyres that must be available (one of them to be used) at some point in the race:
One set of P Zero Yellow soft
One set of P Zero Red supersoft
There are the tyres assigned for Q3 in qualifying:
One set of P Zero Purple ultrasoft
In CHINA*, to be held (April 7 - 9) on the Shanghai circuit:
P Zero White medium
P Zero Yellow soft
P Zero Red supersoft
These are the tyres that must be available (one of them to be used) at some point in the race:
One set of P Zero White medium
One set of P Zero Yellow soft
There are the tyres assigned for Q3 in qualifying:
One set of P Zero Red supersoft
Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.
The teams are free to choose the remaining 10 sets; making up 13 sets in total for the weekend.
2017 TYRES’ NEW FRAME
• The range has been completely transformed, with new sizes (305/670-13 at the front and 405/670-13 at the rear) as well as new profiles, constructions and compounds.
• The compounds in particular make use of entirely new materials and a completely fresh design philosophy.
• After a very positive testing programme with the new sizes Pirelli has decided to additionally homologate a back-up compound alongside each of the five new base compounds. These extra compounds are formulated using more traditional criteria compared to the new base compounds.
• For the first part of the championship, only the new-generation base compounds have been selected.
• The back-up compounds could be introduced later during the course of next season to respond to any particular requirements once the real performance levels of the 2017 cars have been identified.