Scuderia Ferrari
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
[ link do slike ]
Uskoro je u planu prelazak svih radnika u novu Ferrarijevu tvornicu, što uvijek znači totalni kaos na početku takve migracije inžinjera u novi pogon. Arrivabene govori da je bez obzira na takve okolnosti taj potez prelaska bitno što prije pokrenuti kako bi svaki segment Ferrari F1 tima bio pod istom kapom (razvijanje šasije i agregata)..
Arrivabene:
-odijel za motor će biti smješten u podzemnu etažu (podrum)
-ostale dvije etaže zadužene su za razvitak šasije; aerodinamika i uredi za inžinjere
-poboljšani simulator omogućuje precizniju pripremu za utrke (o njemu smo govorili tokom testova)
-samo za 'dino'testni stol za ispitivanje i razvitak novih hibridnih agregata košta 40 milijuna eura
-objekt je površine od 25 000 m2 i može zaprimiti 700 ljudi (zaposlenika)
Uskoro je u planu prelazak svih radnika u novu Ferrarijevu tvornicu, što uvijek znači totalni kaos na početku takve migracije inžinjera u novi pogon. Arrivabene govori da je bez obzira na takve okolnosti taj potez prelaska bitno što prije pokrenuti kako bi svaki segment Ferrari F1 tima bio pod istom kapom (razvijanje šasije i agregata)..
Arrivabene:
Koliko je u tvornicu uloženog novca stroga je tajna.. no možemo pretpostaviti kako je to do sada najveće Ferrarijevo ulaganje . Evo par podataka do kojih je moguće doći:"To sigurno nije idealna situacija, ali je to ono što želimo učiniti. Trebamo tri do četri mjeseca kako bi se inženjeri tamo u potpunosti smjestili."
-odijel za motor će biti smješten u podzemnu etažu (podrum)
-ostale dvije etaže zadužene su za razvitak šasije; aerodinamika i uredi za inžinjere
-poboljšani simulator omogućuje precizniju pripremu za utrke (o njemu smo govorili tokom testova)
-samo za 'dino'testni stol za ispitivanje i razvitak novih hibridnih agregata košta 40 milijuna eura
-objekt je površine od 25 000 m2 i može zaprimiti 700 ljudi (zaposlenika)
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Fino fino. Naravno, bez ulaganja nema napretka, samo što to mnogima nije jasno.
Drago mi je da Ferrari i na drugim područjima bilježi dobre rezultate
http://corseclienti.ferrari.com/2015en/ ... s-sebring/
Drago mi je da Ferrari i na drugim područjima bilježi dobre rezultate

http://corseclienti.ferrari.com/2015en/ ... s-sebring/
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Možda nespada baš direktno u ovu temu, no ako uzmemo da su sastavni dio ovog tima njegovi najbrojniji navijači Tifose.. onda bi se moglo uklopiti 
It's not easy being a fan of the oldest and most successful F1 team of all time. Your friends and family probably don't understand the angst you face every fortnight, but luckily we've devised this guide to help them gain an insight into your world of red blurs and prancing horses.
1. Waking up in the early hours to watch FP1 during a race in Asia is worth it just in case the new James Allison wonder aerodynamic part is fitted to the front end of the car. It is not.
2. You added Rory Byrne as a friend on Facebook. He ignored your friend request.
3. "Correlation problems related to the windtunnel", you have realised, is just management speak for "we've built another dog of a car".
4. You named your dogs F138 and F14 T.
5. You follow people named Maximiliano and Lorenzo on Twitter because they claim to be Ferrari insiders with intimate knowledge of the inner workings at Maranello. They do not.
6. Your understanding of Italian grammar is based solely on knowing the difference between one tifoso and many tifosi. For everything else you've bookmarked Google translate.
..totalna istina.
7. And this means that you can tell your OmniCorse from your Gazzetta dello Sport, but still you struggle to understand why every single Italian newspaper tends to report the same news in a different way. All of which usually turns out to be false.
8. You've written a dozen letters to Popular Mechanics magazine asking them to write a feature that explains the merits of a pull-rod front suspension.
9. You hope that no one will remember your polemic on the forum in 2012 during which you demanded that Ferrari sign Sergio Perez.
10. You've donated your Fernando Alonso merchandise to the local charity shop and you don't expect it to fly off the shelves.
11. Sebastien Vettel was the driver you hated most when he was at Red Bull and the constant design changes to his helmet annoyed you as much as the sound of V6 power units. But now Seb seems like an alright bloke and you wonder why drivers don't get more creative with their helmets.
12. When a co-worker congratulates you for an idea that has "gained traction", you have to bite your lip to stop yourself from finishing their sentence with "in low-speed corners".
13. You're in the market to buy a new family-friendly four-door vehicle and the first question you ask the dealer is: "Does this come in Marlboro red?"
_____________________________________________
Max Yamabiko: Decoding Ferrari’s power unit shift

It's not easy being a fan of the oldest and most successful F1 team of all time. Your friends and family probably don't understand the angst you face every fortnight, but luckily we've devised this guide to help them gain an insight into your world of red blurs and prancing horses.
1. Waking up in the early hours to watch FP1 during a race in Asia is worth it just in case the new James Allison wonder aerodynamic part is fitted to the front end of the car. It is not.
2. You added Rory Byrne as a friend on Facebook. He ignored your friend request.
3. "Correlation problems related to the windtunnel", you have realised, is just management speak for "we've built another dog of a car".

4. You named your dogs F138 and F14 T.
5. You follow people named Maximiliano and Lorenzo on Twitter because they claim to be Ferrari insiders with intimate knowledge of the inner workings at Maranello. They do not.
6. Your understanding of Italian grammar is based solely on knowing the difference between one tifoso and many tifosi. For everything else you've bookmarked Google translate.

7. And this means that you can tell your OmniCorse from your Gazzetta dello Sport, but still you struggle to understand why every single Italian newspaper tends to report the same news in a different way. All of which usually turns out to be false.

8. You've written a dozen letters to Popular Mechanics magazine asking them to write a feature that explains the merits of a pull-rod front suspension.
9. You hope that no one will remember your polemic on the forum in 2012 during which you demanded that Ferrari sign Sergio Perez.
10. You've donated your Fernando Alonso merchandise to the local charity shop and you don't expect it to fly off the shelves.
11. Sebastien Vettel was the driver you hated most when he was at Red Bull and the constant design changes to his helmet annoyed you as much as the sound of V6 power units. But now Seb seems like an alright bloke and you wonder why drivers don't get more creative with their helmets.

12. When a co-worker congratulates you for an idea that has "gained traction", you have to bite your lip to stop yourself from finishing their sentence with "in low-speed corners".
13. You're in the market to buy a new family-friendly four-door vehicle and the first question you ask the dealer is: "Does this come in Marlboro red?"
_____________________________________________
Max Yamabiko: Decoding Ferrari’s power unit shift
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Još jedan Massin komentar koji baca rukavicu prošlom menadžmentu.. i pohvala novim strujama u Ferrariju:
Massa: "When Alonso was in Ferrari nobody ever listened my indications and my opinions."
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/580352495114985472
Massa: "When Alonso was in Ferrari nobody ever listened my indications and my opinions."
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/580352495114985472
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Baš sad čekam da mi frend pošalje Vettelov onboard sa Australije. Interesanto, rekao mi je ( a taj se ful kuži u sve vezano za F1) da se na onboardu točno vidi kako Vettel vozi taj bolid na samoj granici, ali i da ima potpunu kontrolu nad bolidom. Rekao mi je također da je njegova vožnja bila čisto savršenstvo i da se vidi da ima ful, ful povjerenja u bolid.
Izgleda sa je ovaj bolid legao i Raikkonenu i Vettelu i da ćemo gledat još puno lijepih stvari tokom sezone.....
Izgleda sa je ovaj bolid legao i Raikkonenu i Vettelu i da ćemo gledat još puno lijepih stvari tokom sezone.....

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Kako Lauda kaže.. ako Ferrari složi bolid mogli bi dobit "Vettel efekt".
____________________________________________________
Ovo stvarno nekužim..
https://twitter.com/FansOfSebVettel/status/580437402809970688
____________________________________________________
Ovo stvarno nekužim..
https://twitter.com/FansOfSebVettel/status/580437402809970688
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Kaj?
Pa vozio se prvi stint iza Masse, a s obzirom da se u Melbournu baš lako ne prestiže, razmak između Merca i Ferrarija je takav kakav je. Želim reći, Ferrari još nema bolid na razini Mercedesa da bi bez problema prestigao Williams, napravio prednost i smanjio zaostatak za Williamsom. Po meni Ferrari trenutno ima al pari bolid sa Williamsom, a ovisno o stazi jednom će Ferrari biti malo brži, a jednom Williams. To govorim za barem ovaj prvi dio sezone, a što će biti kada Ferrari donese nadogradnje, to ćemo tek vidjeti.
Što se tiče ovog zadnjeg:
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/580403805054980096
Pa vozio se prvi stint iza Masse, a s obzirom da se u Melbournu baš lako ne prestiže, razmak između Merca i Ferrarija je takav kakav je. Želim reći, Ferrari još nema bolid na razini Mercedesa da bi bez problema prestigao Williams, napravio prednost i smanjio zaostatak za Williamsom. Po meni Ferrari trenutno ima al pari bolid sa Williamsom, a ovisno o stazi jednom će Ferrari biti malo brži, a jednom Williams. To govorim za barem ovaj prvi dio sezone, a što će biti kada Ferrari donese nadogradnje, to ćemo tek vidjeti.
Što se tiče ovog zadnjeg:
https://twitter.com/Gianlu_DAle/status/580403805054980096
- zjurina
- Formula 1
- Postovi: 2284
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Leclerc, Ferrari.Honda
- Lokacija: Jastrebarsko
& konačno jedan značajan tehnički detalj 2014 vs. 2015 - međuosovinski razmak je povečan za 5 cm
[ link do slike ]
[ link do slike ]

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Hmmm....hattrick je napisao/la:
Ovo stvarno nekužim..
https://twitter.com/FansOfSebVettel/status/580437402809970688
Ako je istina da su se Mercedesi ipak donekle ganjali, a ne samo kružili, onda ovaj tweet ima smisla....
Se sjećaš šta sam pisala u temi VN Australije o tempu Vettela u 22 i 23 krugu kada je Massa otišao u box? E pa, sad sam pogledala malo tablicu i usporedila krugove sa Hamiltonom i Rosbergom jer su njih dvojica bili na istoj strategiji kao Vettel. Po toj tablici, Vettel je bio brži u 22 i 23 krugu na toliko starim gumama ( i Ham i Ros su imali toliko stare gume), te također Vettelov tempo u 26, 27 krugu nakon izlaska iz boxa je bio tu negdje s Mercedesima. Imao je bolje vrijeme od Lewisa, a tu negdje sa Nicom. Tek kad je dovoljno odmaknuo Massi, Vettel je spustio tempo.
Evo usporedbe Vettel vs Hamilton
http://macofan.com/en/index.php?page=ch ... 20Hamilton
A i vjerovatno u Ferrariju znaju još puno stvari koje mi ne znamo....

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Eh ja kad sam o ovome pisao niko nije vjerovao, svi ste se uhvatilii Mercedesa kao nekog vanzemaljca, sto je po meni prenapuhano! I opet ponavljam, Vettel bi sigurno mogao brze da se nije stedio iza Masse i ova vremena od + 30 su samo dokaz te stednje (da uzme prvo postolje - logicno)! Nema svrhe ganjati Mercedes ako se ne moze preci, samo ce preforsirati motor, ali da je vozio punom snagom, mogao je ozbiljno prici Mercedesu! Sad zaostatak je misterija, ali sigurno moze dopsta nize od 30+!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Pa dobro Slavene.... mogao je možda doć na cca 17 - 20 sekundi, a to je još uvijek dosta daleko od Mercedesa.
Mercedes je i dalje dosta naprijed, samo je pitanje koliko?
Ako budu sad suhe kvale u Maleziji i Merc bude u drugom sektoru oko 4 desetinke do pola sekunde brži, onda ih više ni 100 Ferrarija neće stić tokom sezone.
----------------------------
Ferrari: Iñaki Rueda is the new head of the strategies
Original link
Mercedes je i dalje dosta naprijed, samo je pitanje koliko?
Ako budu sad suhe kvale u Maleziji i Merc bude u drugom sektoru oko 4 desetinke do pola sekunde brži, onda ih više ni 100 Ferrarija neće stić tokom sezone.
----------------------------
Ferrari: Iñaki Rueda is the new head of the strategies
Ferrari runs for cover: Scuderia in Melbourne showed the shortcomings that Maurizio Arrivabene wants to be brought as quickly as possible. The pit stop of the Red Army were not from the top teams and the crew made a special preparation before Sepang, while strategies too difensivistiche views in qualifying had already been decided to turn the page.
The responsibility of the strategies was entrusted to Iñaki Rueda who takes the role that was Neil Martin. To anticipate the news was good Roberto Chinchero Autosprint, saw that Ferrari has not yet officially announced the arrival of new faces from Lotus. Spanish (Iberian although it has a name that seems Japanese) is not the only technical come from Enstone: after completing the period of gardening has arrived in Maranello also Daniele Casanova.
Both work in the area of simulation, the department is directed by James Tortora. Iñaki Rueda will be the man of reference of the virtual garage that operates in Maranello, analyzing data coming from the track and reprocessing in place, while Daniel Casanova will develop the performance of the SF15-T. Are technicians who enjoy the full confidence of the technical director James Allison.
Original link

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ne nije daleko, i mislim da je Ferrari unutar 10 - 15 sekundi! Opet za razliku od prosle godine ovaj rezultat je "Canis Majoris" i za relativno kratko vrijeme skinuti Mercedesovu minutu na 15 sekundi je fantastican rezultat! Sto je ocit dokaz da se moze sustici Mercedes! Ferrari ima resurse, oni su glavni faktor za napredak, a svi znamo da je Mercedes skoro milijardu potrosio na hibride i njegov razvoj (mislim od 2009 pa do danas), tako sad cini i Ferrari!
Pa ukljucite logiku, ako je Arrivabene izjavio da ce Ferrari ici na jednu ili dvije pobjede, onda je ocito da Ferrari mora skinuti Mercedesova vremena i doci u takva da im uzmu jednu ili dvije pobjede! Drugacije ne moze.
Ferrari ide sad tom logikom, koristiti ovaj potencijal, ne ici direktno na Mercedesa, stvoriti finu zalihu ispred ostale konkurencije, onda dobiti dobar update i navaliti na Mercedesa, ali to se nece jos desiti do sredine sezone, pa mozda malo i jace, ali sam siguran u to da ce Ferrari pokazati zube Mercedesu.
Pa ukljucite logiku, ako je Arrivabene izjavio da ce Ferrari ici na jednu ili dvije pobjede, onda je ocito da Ferrari mora skinuti Mercedesova vremena i doci u takva da im uzmu jednu ili dvije pobjede! Drugacije ne moze.
Ferrari ide sad tom logikom, koristiti ovaj potencijal, ne ici direktno na Mercedesa, stvoriti finu zalihu ispred ostale konkurencije, onda dobiti dobar update i navaliti na Mercedesa, ali to se nece jos desiti do sredine sezone, pa mozda malo i jace, ali sam siguran u to da ce Ferrari pokazati zube Mercedesu.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Race Performance Ratings explained - Cornering
Iz ovih grafova možete najviše vidjeti tko je koliko gurao tokom utrke.. npr poslije drugog stinta Massa i Kimi su najviše gurali bolid do maksimuma, dok je Vettel uglavnom cijelu utrku obavio poprilično bez nekakvog velikog stiskanja, čak dosta manjeg od dva Mercedesa koji su se međusobno ganjali. Što znači da je barem Vettelov bolid tu utrku vozio poprilično konzervativno, a razlog je vjerovatno samo testiranje bolida na cijelu utrku.. Nakon toga izjavili su kako je tim vrlo zadovoljan telemetrijom te da se bolid ponašao vrlo pouzdano, što znači da će sljedeću utrku moći otvoriti nešto jače 'špinu'
Po svemu sudeći nakon prve nadogradnje PU-a (a samim tim i novim aero-paketom) mogli bi vidjeti Ferrari kako dahće na vrat Mercu.. i ne mislim da bi to bilo nerealno.
Sljedeća utrka je pravi test izdržljivosti i performanse.. ako izdrže onaj tempo i budu blizo Mercu (po kiši ili po suhom) onda su na konju. Mislim da će opet hrpa bolida pocrkavat.. te da će zbog toga Sauber ponovo najviše profitirati. Ferrari mora popraviti kvalifikacijski krug, to mu je trenutni imperativ, jer ova razlika za Mercedesom je prevelika, a tu se samim time nameće Williams. Ako ponovno Williams bude u kvalama ispred Ferrarija, opet će se ponovit ovaj scenarij da Merc pobijegne previše ispred, te opet nećemo vidjeti onu realnu razliku između Ferrarija i Mercedesa. Vjerujem da bi u tom slučaju Vettelov bolid puno više stiskao i ona krivulja bi bila znatno drugačija.
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Iz ovih grafova možete najviše vidjeti tko je koliko gurao tokom utrke.. npr poslije drugog stinta Massa i Kimi su najviše gurali bolid do maksimuma, dok je Vettel uglavnom cijelu utrku obavio poprilično bez nekakvog velikog stiskanja, čak dosta manjeg od dva Mercedesa koji su se međusobno ganjali. Što znači da je barem Vettelov bolid tu utrku vozio poprilično konzervativno, a razlog je vjerovatno samo testiranje bolida na cijelu utrku.. Nakon toga izjavili su kako je tim vrlo zadovoljan telemetrijom te da se bolid ponašao vrlo pouzdano, što znači da će sljedeću utrku moći otvoriti nešto jače 'špinu'

Po svemu sudeći nakon prve nadogradnje PU-a (a samim tim i novim aero-paketom) mogli bi vidjeti Ferrari kako dahće na vrat Mercu.. i ne mislim da bi to bilo nerealno.
Sljedeća utrka je pravi test izdržljivosti i performanse.. ako izdrže onaj tempo i budu blizo Mercu (po kiši ili po suhom) onda su na konju. Mislim da će opet hrpa bolida pocrkavat.. te da će zbog toga Sauber ponovo najviše profitirati. Ferrari mora popraviti kvalifikacijski krug, to mu je trenutni imperativ, jer ova razlika za Mercedesom je prevelika, a tu se samim time nameće Williams. Ako ponovno Williams bude u kvalama ispred Ferrarija, opet će se ponovit ovaj scenarij da Merc pobijegne previše ispred, te opet nećemo vidjeti onu realnu razliku između Ferrarija i Mercedesa. Vjerujem da bi u tom slučaju Vettelov bolid puno više stiskao i ona krivulja bi bila znatno drugačija.
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rsQC4gRNdWo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jk5FQJDihe4[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jk5FQJDihe4[/youtube]
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Super, super..
"But we think we can be a fair bit closer to them if we get everything right – we didn't get everything right in Melbourne and in Malaysia we hope to, so I hope we can put our car in a strong third and fourth on the grid." <3
_________________
Video - what’s new on the 2015 Ferrari
"But we think we can be a fair bit closer to them if we get everything right – we didn't get everything right in Melbourne and in Malaysia we hope to, so I hope we can put our car in a strong third and fourth on the grid." <3
_________________
Video - what’s new on the 2015 Ferrari
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
