Stranica: 6/15.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 17.01.2017., 20:56
Postao MSC
Moderna njemačka plastičarija koju imam doma za everyday nije bitna ni vrijedna spomena. Ali zato je plavi ljubav.

Kadett C2, 1979. Tvorničkih 600tinjak kilograma težak, kardan, zadnji pogon. Uz propisan motor za sreću dovoljno. :prcnjau:

Želja je složiti ga u legalni (atestirani) auto po uzoru na RWD rally pile s kraja sedamdesetih. I idemo prema tome... Naravno, regan je i slaže se uz gotovo svakodnevne vožnje. Kiša, snijeg, tako svejedno.

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

[ link do slike ]

Sad je ipak prevelik snijeg pa odmara na jako suhom i prozračnom mjestu.

[ link do slike ]

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 17.01.2017., 21:02
Postao zekohonda
odlično!!!
i driftanje po snijegu pogotovo! :klanjam:

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 17.01.2017., 21:06
Postao KrBoy93
Lijepo... :thumbs:

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 17.01.2017., 21:09
Postao Explorer
Prekrasan. Bočna lajsna oko prozora mu dosta diže raiting :)

EDIT: Ne citirajte poruke koje imaju dosta slika. Jednostavno izbrišite sadržaj i to je to, ako baš želite da se vidi na koga se referirate.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 17.01.2017., 21:09
Postao MSC
zekohonda je napisao/la:odlično!!!
i driftanje po snijegu pogotovo! :klanjam:

Po snijegu kad se prvi dokopaš kružnog toka. To je od nekidan slika. Uživaš, a ne trošiš ni diff, ni gume, ni ovjes.

Iako, može ovaj i po suhom. :cool:

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 17.01.2017., 23:50
Postao Crankshaft
Koji motor je u njemu?

Moj prijatelj ima istog takvog, isto 1979. godište, jedino je sive boje. Lijep auto.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 09:13
Postao MSC
Motor je benzinac unutra. :prcnjau: To je za sad dovoljno reći dok se ne završi sve za atest.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 09:24
Postao MSC
Želja mi je unutra atestirati ili 3.0 iz Omege MV6 ili 2.4 CIH. Oba motora stanu unutra. Omegin je 6 cilindara, CIH je 4 ali je jebeno jak i dobar. 200 ks je lagodna snaga za oba motora i savršen omjer za šasiju koja bi s bilo kojim od tih motora imala i dalje manje od 700kg. To naravno vuče svakakve preinake. Ne odgovara praktički ništa originalno, no nije problem doći do dijelova neki poseban. Skršenih omega i rekorda koliko te srce hoće. Problem je jedino diferencijal jači, a da stane na Kadetta, da nije preširok. To sam nabavio od Mante A. I mora se raditi kardan na novo što je prilično skupa igra. Uzme se kardan od većeg, jačeg auta koji ti je onda predugačak i ne pašu dosjedi. Taj se kardan onda krati, rade se dosjedi i mora se cijeli balansirati. Velik posao.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 09:31
Postao Frantic
MSC je napisao/la:Želja mi je unutra atestirati ili 3.0 iz Omege MV6 ili 2.4 CIH. Oba motora stanu unutra. Omegin je 6 cilindara, CIH je 4 ali je jebeno jak i dobar. 200 ks je lagodna snaga za oba motora i savršen omjer za šasiju koja bi s bilo kojim od tih motora imala i dalje manje od 700kg. To naravno vuče svakakve preinake. Ne odgovara praktički ništa originalno, no nije problem doći do dijelova neki poseban. Skršenih omega i rekorda koliko te srce hoće. Problem je jedino diferencijal jači, a da stane na Kadetta, da nije preširok. To sam nabavio od Mante A. I mora se raditi kardan na novo što je prilično skupa igra. Uzme se kardan od većeg, jačeg auta koji ti je onda predugačak i ne pašu dosjedi. Taj se kardan onda krati, rade se dosjedi i mora se cijeli balansirati. Velik posao.
Čuj, svaki ćeif ima svoju cijenu. :chill:
Ako ti je stalo, ako imaš vremena, novaca i prostora, polako, laganini, pa makar ga radio narednih 10 god. :pivo:

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 10:39
Postao senna66
Prekrasan auto, cak i boja koju inace ne volim. :D

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 12:34
Postao MSC
Prostor imam, vrijeme je problem. Novci kako -tako. Nekad je dobro, nekad nije. Ide uglavnom prema planu.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 15:04
Postao Crankshaft
Da da, kao da slušam njega. Mislim da je on govorio kako bi ubacio drugi motor unutra, ali isto bi bilo puno posla. S druge strane, želi ga ostaviti što više tvorničkom pa se i sam dvoji što bi i kako bi. U svakom slučaju fin autić i s tih 60 ks koliko ima njegov.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 15:59
Postao hattrick
..ne znam jel se tko sjeća ove slikovnice, no našao sam jedan istoimeni crtić za kolegu @MSC:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pTF6v3ejaJQ[/youtube]

:pivo:

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 18:21
Postao MSC
Crankshaft je napisao/la:Da da, kao da slušam njega. Mislim da je on govorio kako bi ubacio drugi motor unutra, ali isto bi bilo puno posla. S druge strane, želi ga ostaviti što više tvorničkom pa se i sam dvoji što bi i kako bi. U svakom slučaju fin autić i s tih 60 ks koliko ima njegov.
Ma meni puno posla ne predstavlja problem već izazov. Oldtimer je kad složiš onakvoga kakav je iz tvornice izašao. Oldschool je kad složiš staru mrcinu. Ja volim oldschool s tim da vizualno ostane original. Ako ne uleti V6, ima Opel odlične motore iz 70ih koji su sve samo ne slabi. Da bar danas takve aute rade.

@ hattrick, znam crtić. Fora je. :pivo:

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 19:14
Postao zekohonda
odličan crtić, prvi put ga vidim!
ovaj šiljo motormania što youtube izbaci pored je još bolji. samo previše road rage-a. :mrgreen:

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 18.01.2017., 21:41
Postao zjurina
Ajd da i ja svojeg "puknem" ovdje.
Nije "vrh", al je respektabilna zvjerčica

Rover 25 1,8 16V Sport

slika

slika

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 19.01.2017., 08:07
Postao MSC
Ti mali Roveri su prilično podcijenjeni kod nas, a solidan autić, dobri motori i prilično dobro opremljeni.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 19.01.2017., 15:00
Postao zjurina
MSC je napisao/la:Ti mali Roveri su prilično podcijenjeni kod nas, a solidan autić, dobri motori i prilično dobro opremljeni.
Da, "mali model" 25 sa motorizacijom od velike 75-etice, daje "gadan" rezultat.
Praktički MG ZR 180 u lux izdanju. Iako nema VVC, ne zaostaje puno.
Također imam neke planove s njim, al polako to ide, osim ako ne legne neki dobitak na Lotu :chill:

A podcijenjeni jesu i to poprilično, obzirom da večinom vlada mišljenje kako je to propali brend/marka pa nema dijelova.
Plus također poprilično rašireno mijenje u svezi K verzije tih motora i loše brtve glave, koja "voli" popustiti, odnosno pregorit.
Trenutno je stanje zadovoljavajuče za auto od 14-15 godina, sa nekoliko bubotaka tu i tamo, al imo to je razumljivo.
Motor reagira trenutno i auto "ide" ko bijesna kuja, a ako popustim "tešku nogu" i potrošnja pada na razumljivih 7,4-8 litara.
A opremljenost je fina, sa sva četri prozora i retrovizori na struju...itd. Osim što grijanje tih retrovizora negdje odbilo poslušnost.
Interijer je svjetli, (svijetlo krem) što mi se najviše sviđa, i gepard detaljima na sicevima, plus ubačenih par drvenih ( imitacija) detalja.
Plus, u autu naslieđen odličan Pioneer radio sa CD playerom.
Sportski kožni volan, diskovi na sva četiri, prednji samoventilirajuči bušeni... & blabla

slika

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 19.01.2017., 15:33
Postao Explorer
Najbolja marka poslije Saaba koja je propala.
Imali su neki svoj, interesantan dizajn. 25 je u odnosu na neke konkurente tih godina bio pravi luksuz.

Re: Limeni ljubimci (sadašnji i bivši)

Postano: 20.01.2017., 11:12
Postao raca
MSC je napisao/la:Ti mali Roveri su prilično podcijenjeni kod nas, a solidan autić, dobri motori i prilično dobro opremljeni.
Kod nas, skoro sve što nije WW sa oznakom D, je podcjenjeno. Taman kad sam prije godinu dana i ja odlučio probati "bezvremenski stroj", moj me mehaničar nagovori na Japanca benzinca, naravno, kod nas strahovito podcjenjenog. Ako ne bude većih kvarova, mislim da ću ga voziti dok ne navrši barem 20 godina :klanjam: