Stranica: 6/17.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 20:52
Postao Dani
Zasto se cudite? Pa pogodak odozada moze ostetiti mjenjac koji je dio bolida. Moze ga ostetiti i agresivan prelazak preko pasica. Tako da pitanje stoji. Druga je stvar da je mala vjerojatnost za to.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 20:57
Postao monkeyseat
Ferrari je promjenio gear ratio (prema pravilniku može se jednom u sezoni promjeniti omjer brzina u mjenjaču).
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:02
Postao Ferrari
Dani je napisao/la: 07.07.2017., 20:52
Zasto se cudite? Pa pogodak odozada moze ostetiti mjenjac koji je dio bolida. Moze ga ostetiti i agresivan prelazak preko pasica. Tako da pitanje stoji. Druga je stvar da je mala vjerojatnost za to.
Daj ne trolaj.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:03
Postao HeatBlast44
Može @Dani ali ono je bilo pri 50kmh, teško da je tu išta oštećeno osim difuzora.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:13
Postao Ferrari
Ma uopce mi ne ide u glavu da bi netko to povukao tj. tu teoriju.
Brzina je bila 50 kmh, a mjenjac se kvari jedino kada udariš u stražnji kraj BOČNO...jer tek tada osovina može probiti mjenjačku kutiju...
Znaci nema veze s vezom...
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:16
Postao DaveGilmour
monkeyseat je napisao/la: 07.07.2017., 20:57
Ferrari je promjenio gear ratio (prema pravilniku može se jednom u sezoni promjeniti omjer brzina u mjenjaču).
Koja je uopće poanta zabrane svojevoljnog mijenjanje gear ratia?
I što smatrate, koliko bi vremena bila brža da postoji potpuna sloboda u tom segmentu?
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:18
Postao Ferrari
DaveGilmour je napisao/la: 07.07.2017., 21:16
monkeyseat je napisao/la: 07.07.2017., 20:57
Ferrari je promjenio gear ratio (prema pravilniku može se jednom u sezoni promjeniti omjer brzina u mjenjaču).
Koja je uopće poanta zabrane svojevoljnog mijenjanje gear ratia?
I što smatrate, koliko bi vremena bila brža da postoji potpuna sloboda u tom segmentu?
Teško je to predvidjeti...mislim da to nije toliki problem.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:21
Postao avetma
Naravno da nema veze s vezom, ali su tenzije toliko visoke da se svakakve gluposti trkeljaju ovih dana.
Što se tiče Austrije, nije P5 nikakav poseban deficit za Hamiltona, po treninzima se čini kao da Mercedes ima dovoljno brzine da uz dobar start i malo sreće na kraju bude u borbi za P1 ili P2. Naravno, ako ne bude u formi kao u Mađarskoj prije dvije godine. Zanimljivo je što su za promjenu mjenjača znali još u utorak, to baca novo svjetlo na ovo silno ganjanje dodatne kazne Vettelu.
Pozitivno iznenađenje zasad je McLaren, čini se kao da bi se mogli ustaliti u sredini poretka ako se ovaj motor pokaže pouzdan.
Ferrari malo zaostaje za Mercedesom, a Red Bull se njima približio, s tim da opet stoji upitnik oko toga hoće li doći do cilja.
Gume će sigurno biti faktor, po prvi put imam dojam da bi moglo biti raspadanja ove godine. Nema toliko razlike među komponentama, ali par kadrova je pokazalo kako se ljušte po sredini, recimo kod Ericssona na P2. Supersoft će biti zanimljiv, trajniji je bio na treningu od ultrasofta, a ne toliko sporiji. Opet, i temperature će igrati ulogu.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:25
Postao Ferrari
Da.
Hamilton je bio najbrži danas na obje komponente dok se Ferrari mučio na Ultra Softu...
Supersoft je bio bolji.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:29
Postao DaveGilmour
Džaba vam to razglabanje o gumama kad će padati kiša

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:47
Postao monkeyseat
DaveGilmour je napisao/la: 07.07.2017., 21:16
monkeyseat je napisao/la: 07.07.2017., 20:57
Ferrari je promjenio gear ratio (prema pravilniku može se jednom u sezoni promjeniti omjer brzina u mjenjaču).
Koja je uopće poanta zabrane svojevoljnog mijenjanje gear ratia?
I što smatrate, koliko bi vremena bila brža da postoji potpuna sloboda u tom segmentu?
Pa vjerojatno bi pala još koja desetinka jer bi se mogao omjer prilagoditi za svaku stazu posebno da se izvuče maksimum. Npr. za monzu duži prijenosni omjer (veća krajnja brzina), a za Monaco kraći (bolje ubrzanje).
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 21:52
Postao Black Queen
HeatBlast44 je napisao/la: 07.07.2017., 20:30
Kojem debilu je ovo palo napamet

https://twitter.com/andrewbensonf1/status/883391408157020161
A sto misliš? Pa ovima na Sky-u. Likovi su danas Hornera tokom treninga pitali da li je incindent s Vettelom utjecao na probleme koje Hamilton trenutno ima...

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 22:16
Postao HeatBlast44
monkeyseat je napisao/la: 07.07.2017., 21:47
DaveGilmour je napisao/la: 07.07.2017., 21:16
monkeyseat je napisao/la: 07.07.2017., 20:57
Ferrari je promjenio gear ratio (prema pravilniku može se jednom u sezoni promjeniti omjer brzina u mjenjaču).
Koja je uopće poanta zabrane svojevoljnog mijenjanje gear ratia?
I što smatrate, koliko bi vremena bila brža da postoji potpuna sloboda u tom segmentu?
Pa vjerojatno bi pala još koja desetinka jer bi se mogao omjer prilagoditi za svaku stazu posebno da se izvuče maksimum. Npr. za monzu duži prijenosni omjer (veća krajnja brzina), a za Monaco kraći (bolje ubrzanje).
Ufff skidale bi se sekunde sa dozvoljenim naštimavanjem mjenjača, pogotovo u Monaku bi to još bilo spušteno, jer bi do 8. Brzine ubrzavali ko ludi. Svaka staza bi bukvalno imala posebno naštiman mjenjač, a to bi se definitivno odrazilo na štoperici. Znam kako na rFactoru može da donese sekundu, pa i više, aa tako je i u stvarnosti
Što se tiče sumnje da je Seb razvalio mjenjač Lewisu u Bakuu, ono ga je samo malo pogurao od zada, da bi se oštetili diferencijal, osovina, vješanje ili mjenjač treba lupit u točkove i to malo jače, pa ima dosta zabijanja u zadnje tockove gdje im ne bude ništa, dok se ovjes na prednjim točkovima polomi ko čačkalice. Debilni Crofty... ne mogu se danas njegovog bisera sjetiti, uglavnom šta taj lik može izvalit, aaa komentator je na takvoj televiziji, još kad pođe mucat u neznanju, ono hoće nešto da kaže, a nema pojma o tome, pa zamuca ko učenik kad se bori za prolaz pa ga prpa uhvati

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 22:18
Postao Black Queen
Mene je to danas toliko naživciralo pa sam jednostavno prestala gledati. Jedno je ne znati,a drugo je kad si glup

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 07.07.2017., 23:24
Postao luke flywalker
Itekakoo znaju svi izvaliti biser ba sky uk, ali ove razbe teorije su sastavni dio njuhovog posla, donekle ig razumijem, trebaju preuvelicavat sta god da se desi pogotovo ako je "masni" da se gledaoci loze ali ne u onoj njeri pa jbt sace se ovaj udar vetela dobkraja sezone pivlacuti po sky uk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 08.07.2017., 00:32
Postao Dani
Ferrari je napisao/la: 07.07.2017., 21:13
Ma uopce mi ne ide u glavu da bi netko to povukao tj. tu teoriju.
Brzina je bila 50 kmh, a mjenjac se kvari jedino kada udariš u stražnji kraj BOČNO...jer tek tada osovina može probiti mjenjačku kutiju...
Znaci nema veze s vezom...
E sad ti trolaš i pričaš gluposti. uopće nije važno da ga bočno udari. Važna je sila i vibracije koje tada djeluju na stražnji kraj , a sve se to dalje prenosi na motor i mjenjač.

Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 08.07.2017., 02:02
Postao Slavenowsky
Dani je napisao/la: 07.07.2017., 20:52
Zasto se cudite? Pa pogodak odozada moze ostetiti mjenjac koji je dio bolida. Moze ga ostetiti i agresivan prelazak preko pasica. Tako da pitanje stoji. Druga je stvar da je mala vjerojatnost za to.
Dani, mijenjac bi u Bakuu vec pokazao neki problem, telemetrija bi pokazala nesto, a ne nakon 2 sedmice i na 2 treningu doci do zakljucka da bi mogao biti problem zbog Vettela?!
Ovo su bas sumnjicavi extremi, koji idu do krajnjih granica gluposti. I da je ta "ugi - bugi" teorija tacna, onda isto tako preko vibracija od udarca u bolid (Newton-ov zakon gibanja) i Vettel mogao imati problema!? Kada bi isli putem extrema, Hamilton je uzrok i posljedica svog problema!
Nekada jednostavno ne treba previse analizirati stvari, Hamilton nije ni prvi, a ni posljednji koji je zamjenio mijenjac.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 08.07.2017., 04:11
Postao senja
Vettel-Ferrari je napisao/la: 07.07.2017., 10:41
Sad se sjetih da je prošle godine bilo kiše tokom kvalifikacija, pa je i to razlog zašto su već sad ovoliko brži krugovi...
Najbrže vrijeme na prošlogodišnjem FP3: Sebastian Vettel Ferrari 1m07.098s
Najbrže vrijeme prošle godine je bilo na Q2: 1:06.228. Tek je na Q3 počela kiša.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 08.07.2017., 06:47
Postao Dani
@ slavene ali bas sad citam da je kvar mjenjaca nastao na utrci u bakuu. To je izjavio mercedesov glasnogovornik. Kao sto sam rekao. Kvar je mogao nastati i prejakim jahanjem pasica. No kaj je, tu je. Ostaje utrka.
Re: VN Austrije (Red Bull Ring) 07. - 09. srpnja 2017.
Postano: 08.07.2017., 11:00
Postao hattrick
Mjenjač se uglavnom prilikom udarca uništi ako bolid lupi stržnjim dijelom bolida, točnije onim dijelom što viri ispod stražnjeg krila i na kojem je svijetlo, jer je upravo u toj poziciji mijenjač i trganjem tog zaštotnog dijela prenose se vibracije direktno na mjenjač koji je od cijelog mehaničkog bolida vrlo podložan kvarenju uslijed vibracija i udaraca. Naravno, prilikom Sebovog stražnjeg pikanja u Hamiltonov bolid nije došlo do kvara mjenjača pošto je Hamilton nastavio utrku, no sudeći po udarcu, ta "korpa" u kojoj je mijenjač dobila je određen udarac, koji u kombinaciji sa Hamiltonovim stiskanjem ispred i iza Vettela i onih silnih restartova očito za taj mijenjač bilo previše. Ne zaboravimo da Hamilton ima vrlo agresivni način stila vožnje koji nije nikad bio blag prema mijenjačima, što uz kombinaciju drugih okolnosti i tipom staze može predstavljati problem, također jedan od odlučujućih faktora u prvenstvu, kao i Ferrarijev turbo.