NIsam siguran.. no evo kako kažu na svojoj službenoj u pitanju je Brembo. Koliko sam skužio da i sam dobavljač ima varijacije u materijalima (
prošli link).. stoga čak ne moraš promjenuti dobavljača da ne zafrkneš samog vozača u odabiru komponente kočnica. Možda.. dukčija komponenta, potrebna drukčiji sistem hlađenja da bi se održao optimalni režim rada kočnica i možda drukčiji stil vožnje... da negovorim komplikacije po BBW. svega pomalo, pa ti budi pametan.
RB9:
BRAKES
BREMBO CALLIPERS. CARBON DISCS AND PADS
RB10:
BRAKES:
BREMBO CALIPERS. FRICTION MATERIAL; CARBON/CARBON COMPOSITES DISCS AND PADS
..isčupano sa službene stranice.
RB11:
BRAKES:
BREMBO CALIPERS
Uglavnom ti se vrti oko više stvari.. možda bi to bolje objasnio ovaj video:
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=s3r76etMUVA[/youtube]
Recimo Hamilton voli one "tvrđe" koje reagiraju agresivnije jer mu više paše uz stil vožnje, no mislim da je od njih Mercedes morao odustati zbog toga što se prebrzo griju i mjenjaju ponašanje i na kraju eksplodiraju (ili se varam, možda je to bio mekani Brembo), mislim da mu se upravo to desilo na jednoj utrci da mu se razletio disk zbog prevelike temperature.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=VoPBSQFWXHU[/youtube]
Jednom prilikom je DC izjavio, kad vidite crni dim iz kočnica znate samo jedno.. da neće izdržati do kraja.. crni dim na karbonsim diskovima znači da se taljenjem, tj. visokim temperatirama promjenio kemiski sastav i od tada kočnice samo još rapidnije propadaju i sve više su nepouzdanije, morate više stiskati i na kraju vam se razlete. Stoga kad vidiš nekog da mu se dimi iz kočnice.. možeš odmah predpostaviti da je u teškoj banani kao što je to bio RB na prošloj utrci.
Evo sada primjer Hamiltona koji zna poslovično imati problema sa kočenicama upravo zbog svog stila..
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=W3kDcg00f-Y[/youtube]
..malo sam otišao od teme, sory ekipa.
Jedno je sada najbitnije.. Vettel više NEMA problema ni sa kočnicama niti sa BBW, te mu je napokon, za njega od krucijalne važnosti, bolid precizan na prednjem kraju i lagan za namještanje setupa.. kako je rekao "sada se mogu igrati sa postavkama setupa".. i nekako mislim da je on tu taj "mastermind" nasprem drugih vozača.. kako kaže Lauda, gledamo još jedan "Vettel efekt" koji će podariti ovoj sada izvrsnoj ekipi još koji naslov. Simbioza je rođena.. i iz svega toga će imati svi koristi.. i Kimi i Vettel i Ferrari.