Eee a koji dioHar Kl je napisao/la: 19.02.2019., 22:05 Možda je Ferrari negdje našao dodatni downforce?
Trebalo bi to prijaviti FIA-i da ih malo propita![]()

Nemoš tako neodređeno, izaberi što želiš da bude provjereno

Eee a koji dioHar Kl je napisao/la: 19.02.2019., 22:05 Možda je Ferrari negdje našao dodatni downforce?
Trebalo bi to prijaviti FIA-i da ih malo propita![]()
Maksimalni outwash, "guraju" što više zraka prema vanjskoj strani prednjih guma kako bi odmaknuli turbulentni zrak od bolida. Navodno je takav oblik najpogodniji kompromis između generiranja outwasha, downforcea i kontroliranja y250 vrtloga.
da...i do sada je bila priča da se DF na prednjim krilom najviše proizvodio na unutrašnjoj strani, a one kaskade prema krajevima da su koristili da se zrak tera oko kotača pa prema kraju bolidaLux14 je napisao/la: 19.02.2019., 22:28Maksimalni outwash, "guraju" što više zraka prema vanjskoj strani prednjih guma kako bi odmaknuli turbulentni zrak od bolida. Navodno je takav oblik najpogodniji kompromis između generiranja outwasha, downforcea i kontroliranja y250 vrtloga.
Mislim da će prednje krilo biti jedno od stvari koje će davati Ferrariju prednost nad Mercom (uz hidraulički zadnji ovjes), barem u ovom ranijem dijelu sezone.
Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.LH44 je napisao/la: 20.02.2019., 00:13 Pa ne bih se složio, imao si ta krilca koja su usmjeravala zrak da ide oko prednjih točkova, ali imao si i ona zakrilca na samim krajevima koja su dodatno davala DF, a na samim krajevima krilo je opet bilo specifičnog oblika koji je još dodatno davao DF i usmjeravao zrak oko točkova.
Inače ne vjerujem da iduće sedmice Mercedes i Red Bull neće donijeti to krilo koje dizajnom usmjerava zrak u stranu i na krajevima manje zahvata zrak. Moguće je čak da je to za low-DF staze poput Azerbejdžana ili Monze.
Tako je.Ferrari je napisao/la: 20.02.2019., 01:35Red Bull i Mercedes idu na upwash, a Ferrari, Sauber, McLaren, Renault na agresivni outwash sa nižim krilcima prema endplateu.LH44 je napisao/la: 20.02.2019., 00:13 Pa ne bih se složio, imao si ta krilca koja su usmjeravala zrak da ide oko prednjih točkova, ali imao si i ona zakrilca na samim krajevima koja su dodatno davala DF, a na samim krajevima krilo je opet bilo specifičnog oblika koji je još dodatno davao DF i usmjeravao zrak oko točkova.
Inače ne vjerujem da iduće sedmice Mercedes i Red Bull neće donijeti to krilo koje dizajnom usmjerava zrak u stranu i na krajevima manje zahvata zrak. Moguće je čak da je to za low-DF staze poput Azerbejdžana ili Monze.
Ne može se kopirati i staviti na bolid samo tako, jer se bolid dizajnira tj. aerodinamika od prednjeg krila do difuzora...ne možeš mjenjati čitavu filozofiju u 3-4 tjedna...već u 3-4 mjeseca.
....