ma pusti ti to...u nas bi HAAS morao platiti odstetu šahtu zbog fizičkih i duševnih boli.Perica9 je napisao/la:Trebalo im samo godinu danazekohonda je napisao/la: 27.09.2018., 14:36 haas obeštećen zbog oštećenja u sepangu prošle godine... sjećate se onog šahta?
https://www.racefans.net/2018/09/27/sep ... 017-crash/
F1 Vijesti
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari

-
PharaohAthem
- Karting
- Postovi: 7
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Kvyat potvrden za TR 2019
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9724
- S nama već: 9 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Arrivabene bi fotelju u Ferrariju mogao zamjeniti foteljom u Juventusu 

Fino Alla Fine
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
zašto sam protiv mgu -h od stoljeća sedmog!
https://www.racefans.net/2018/10/02/cos ... f1-engine/
https://www.racefans.net/2018/10/02/cos ... f1-engine/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
stefan BELLOF
- Karting
- Postovi: 188
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Ferrari
Ja sam bio protiv svega toga. Postoje utrke izdrzljivosti za te stvari,F1 je uvik bila nesto drugo. Dan danas mislim istozekohonda je napisao/la: 02.10.2018., 10:06 zašto sam protiv mgu -h od stoljeća sedmog!
https://www.racefans.net/2018/10/02/cos ... f1-engine/
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 956
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Ma da. Samo, i ja bi rado vozio <neki_luksuzni_auto>, ali nemam love. Pa sad da radim pritisak na tvornicu da maknu jedno dvije nule iz cijene?!
F1 nije i ne mora biti za svakoga. Sramota je da svih 10 top ten proizvođača automobila nema svog predstavnika + još toliko dobro vođenih privatnih timova koji su kupci motora. I što će ti više.
Niti jedan od 10 najvećih proizvođača nema prihod ispod 100 milijardi dolara, dakle da za ulaz u F1 potroše milijardu i onda po 300-400M godišnje je objektivno za njih kikiriki.
F1 nije i ne mora biti za svakoga. Sramota je da svih 10 top ten proizvođača automobila nema svog predstavnika + još toliko dobro vođenih privatnih timova koji su kupci motora. I što će ti više.
Niti jedan od 10 najvećih proizvođača nema prihod ispod 100 milijardi dolara, dakle da za ulaz u F1 potroše milijardu i onda po 300-400M godišnje je objektivno za njih kikiriki.
-
Loki18
- Karting
- Postovi: 110
- S nama već: 6 god 10 mj
- Navija za: LEC, GAS
Korejci su se bome primili posla
https://www.essentiallysports.com/hanko ... ogram/amp/
https://www.essentiallysports.com/hanko ... ogram/amp/


- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
Kakva glupost. Ovi su odustali upravo kada su svi bili pristali da se riješe MGU-H-a. Onda kada se vidjelo da neće niko novi ući, onda su se opet vratile priče o ostanku MGU-H...zekohonda je napisao/la: 02.10.2018., 10:06 zašto sam protiv mgu -h od stoljeća sedmog!
https://www.racefans.net/2018/10/02/cos ... f1-engine/
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
ti samo o cosworthu, a ja o mgu-h....Pastor je napisao/la: 02.10.2018., 19:55Kakva glupost. Ovi su odustali upravo kada su svi bili pristali da se riješe MGU-H-a. Onda kada se vidjelo da neće niko novi ući, onda su se opet vratile priče o ostanku MGU-H...zekohonda je napisao/la: 02.10.2018., 10:06 zašto sam protiv mgu -h od stoljeća sedmog!
https://www.racefans.net/2018/10/02/cos ... f1-engine/
ali je li glupost nisam siguran s obzirom da kaže ''“I went to one of those meetings and Ferrari’s [Maurizio] Arrivabene stood up and said, very eloquently ‘Basically, Mr FIA, we have spent a billion dollars on this set of rules and you can’t just tear it up and have a simpler one because the world doesn’t work like that.’''
jedna priča za medije, druga na sastanku.

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
Berislav
- Karting
- Postovi: 14
- S nama već: 8 god
Za A.Vetmu...
U svezi današnjeg članka napisah ovo (isprike za dužinu)....
Radi se o baterijama u Ferrarija. Bilo bi mi drago kad bi se ta trakavica složila, naravno od svog početka u javnosti, pa do današnjeg dana u obliku nekakvog sažetka. Ja se sječam prvo Charlesa i njegovog izvješča (FIA) u svezi analize hardwarea/softwarea u Ferraria. Rekao je između ostalog da ne vidi razloge zašto njihov software vidi njihovu bateriju kao dvije baterije, ali je za njega važno da je sve po pravilima. Sad prvi puta ćujem da su imali dvije baterije te je normalno da im treba i drugi senzor. Nadalje s Charlesom. Pripomenuo je još da u tom trenutku tj. tada, nisu još imali dovoljno znanja i hardwarea za detaljniju analizu. Danas, u jutro čitam na Autosportu članak G.Andersona gdje je spomenuo tu situaciju u eufemistički pisanom pasusu (...We haven't heard so much from Toto Wolff or anyone else lately about how Mercedes was slightly confused by how Ferrari was so competitive in the middle of the season. Is that because Mercedes was able to introduce engine developments that overcame this deficit, or was Ferrari, as some suspected, pushing the boundaries just that little bit too far - and has now been quietly pulled back by the FIA? ....). (https://www.autosport.com/f1/feature/85 ... -the-rails). I na kraju pročitam da su u pitanju ipak dvije baterije. Što je i logično jer se ta druga vjerojatno mogla puniti brže (i time krače) od dozvoljenog za prvu bateriju. Neznam zašto je FIA skrivala to, a i pojašnjenje, do sada.
U svezi današnjeg članka napisah ovo (isprike za dužinu)....
Radi se o baterijama u Ferrarija. Bilo bi mi drago kad bi se ta trakavica složila, naravno od svog početka u javnosti, pa do današnjeg dana u obliku nekakvog sažetka. Ja se sječam prvo Charlesa i njegovog izvješča (FIA) u svezi analize hardwarea/softwarea u Ferraria. Rekao je između ostalog da ne vidi razloge zašto njihov software vidi njihovu bateriju kao dvije baterije, ali je za njega važno da je sve po pravilima. Sad prvi puta ćujem da su imali dvije baterije te je normalno da im treba i drugi senzor. Nadalje s Charlesom. Pripomenuo je još da u tom trenutku tj. tada, nisu još imali dovoljno znanja i hardwarea za detaljniju analizu. Danas, u jutro čitam na Autosportu članak G.Andersona gdje je spomenuo tu situaciju u eufemistički pisanom pasusu (...We haven't heard so much from Toto Wolff or anyone else lately about how Mercedes was slightly confused by how Ferrari was so competitive in the middle of the season. Is that because Mercedes was able to introduce engine developments that overcame this deficit, or was Ferrari, as some suspected, pushing the boundaries just that little bit too far - and has now been quietly pulled back by the FIA? ....). (https://www.autosport.com/f1/feature/85 ... -the-rails). I na kraju pročitam da su u pitanju ipak dvije baterije. Što je i logično jer se ta druga vjerojatno mogla puniti brže (i time krače) od dozvoljenog za prvu bateriju. Neznam zašto je FIA skrivala to, a i pojašnjenje, do sada.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
https://twitter.com/tgruener/status/1047431697514545152
Sisu (fin.)
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
https://it.motorsport.com/f1/news/sorpr ... i/3186153/
Kaže da Mercedes sa novim zadnjim ovjesom, predstavljenim u Rusiji, simulira upravljanje zadnjim točkovima.
Kaže da Mercedes sa novim zadnjim ovjesom, predstavljenim u Rusiji, simulira upravljanje zadnjim točkovima.
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 764
- S nama već: 9 god 4 mj
Opa...jel to smrdi da su počeli u drugom taboru kopati? Po meni je i ovo ilegalno, ak je rečeno nema upravljanja zadnjim kotačima onda nema na bilo koji način...sad 2 dnf i na 0 su s bodovima, pa juriš na zadnjih 5 utrka.
Iako, od kuda uopće drugim timovima takve interne informacije pa da se žale, nije to nešto što se vidi izvana

Iako, od kuda uopće drugim timovima takve interne informacije pa da se žale, nije to nešto što se vidi izvana
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Seb
Zbog prelazaka iz jedne ekipe u drugu. Za Ferrarijevu podijeljenu bateriju se pouzdano zna da je Allison to otkrio konkurenciji.renato2107 je napisao/la: 04.10.2018., 15:22 Opa...jel to smrdi da su počeli u drugom taboru kopati? Po meni je i ovo ilegalno, ak je rečeno nema upravljanja zadnjim kotačima onda nema na bilo koji način...sad 2 dnf i na 0 su s bodovima, pa juriš na zadnjih 5 utrka.![]()
Iako, od kuda uopće drugim timovima takve interne informacije pa da se žale, nije to nešto što se vidi izvana
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Kimi
Sisu (fin.)