Paddock
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
@raca
to je bilo prije šampiosnke 2014....pretpostavljam i da su masu para potrošili na razvoj nove pu.
to je bilo prije šampiosnke 2014....pretpostavljam i da su masu para potrošili na razvoj nove pu.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Sad ja kužim zašto je hattrick zavolio Webbera u zadnje vrijeme. 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IcOktV12KK4[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IcOktV12KK4[/youtube]
Obrigado Felipe
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
..vjerovatno sam zbog njegovih novih stavova "došlo mi iz guzice u glavu" puno draži, tu nema dvojbe. no da sam istog mišljenja što se njega tiče u onim situacijama i vremenima kad je bio vruće glave tu nema dvojbe. Btw.. što i dalje govori njegovo tumačenje (viđenje) multi21 i okolnih stvari u njegovoj karijeri sa Sebom (i u knjizi).
_____________
btw.. ja spadamu skupinu "prevarenih", vjerujte mi da sam do sada također mislio da na F1 logu one crtice prestavljaju broj 1:

, ima li još netko "prevaren" kao ja?
_____________
btw.. ja spadamu skupinu "prevarenih", vjerujte mi da sam do sada također mislio da na F1 logu one crtice prestavljaju broj 1:

, ima li još netko "prevaren" kao ja?

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
A štaćeš.. žensko. Vidi i ono što treba i što netreba. 
..ja uglavnom gledam ili ono što netreba, ili što nesmijem.

..ja uglavnom gledam ili ono što netreba, ili što nesmijem.

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Kak bi rekli englezi mind boggling. Definitino prevaren.
- dmw
- Baniran
- Postovi: 234
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Alonso
Pa nije Alonso kriv sto je Renault potono kad je on otiso. Naprotiv Renault je kriv sto ga je izgubio posle 2006, trebali su mu ponuditi vecu platu i nastaviti sa ulaganjima u tim ali oni to nisu hteli kao da im je 2 titule bilo dovoljno. Kasnije su se sami s*ebali i napustili sport.avetma je napisao/la:Ispadne da uvijek kad Alonso negdje dođe - to ne vodi ničemu.dmw je napisao/la: Alonso je srecan jer je usao u novi projekat dok sa Ferarijem bi opet bio drugi to nicemu nije vodilo.Ovo u McLarenu definitivno nakon više od pola sezone izgleda kao da ne vodi ničemu, u Ferrariju nije vodilo ničemu, u McLarenu 2007. nije vodilo ničemu... U Renaultu je doduše vodilo nečemu - najvećoj sramoti Formule 1 i odlasku momčadi iz sporta.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Nisam ni rekao da je kriv. Samo primjećujem uzorak kako je išlo momčadima u kojima je bio. Ničem nije vodilo i uglavnom bi sve te njegove momčadi išle nizbrdo. McLaren 2007., onda i Renault, pa Ferrari i sad McLaren.dmw je napisao/la:Pa nije Alonso kriv sto je Renault potono kad je on otiso.
-
mzf1
- F1puls vozački prvak
- Postovi: 370
- S nama već: 10 god 3 mj
I onda pogledaš Vettelove momčadi i njihove putanje prije i poslije njegovog boravka u timu.avetma je napisao/la:Nisam ni rekao da je kriv. Samo primjećujem uzorak kako je išlo momčadima u kojima je bio. Ničem nije vodilo i uglavnom bi sve te njegove momčadi išle nizbrdo. McLaren 2007., onda i Renault, pa Ferrari i sad McLaren.dmw je napisao/la:Pa nije Alonso kriv sto je Renault potono kad je on otiso.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Zna se tko je varao s Bennetonom i tko je glavni mastermind chrashgatea. Po meni je veca sramota sto je McLaren krao podatke od ferrarija.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Mr.Spaceguy je napisao/la:Zna se tko je varao s Bennetonom i tko je glavni mastermind chrashgatea. Po meni je veca sramota sto je McLaren krao podatke od ferrarija.
To za Benetton nikad ništa nije dokazano.
A da je FB glavni mastermind crashgatea, tu se slažem.
S druge strane, meni je ipak crashgate veća sramota od spygatea.
A i mnogi drugi su varali, nekad dokazano, nekad ne, nekad prolazilo nekažnjeno, nekad kažnjavano blaže (npr. ukidanje nečega), nekad kažnjavano rigoroznije (oduzimanje bodova, novčane kazne.....). Bilo je i vucaranja po sudovima, itd....
Jbga, ovo je takav sport.
Opustiš se i uživaš.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 3 mj
Teams given strict guideline over tyre use
F1 teams have been given detailed restrictions on the use of their tyres ahead of the start of the Singapore Grand Prix.
FIA race direction Charlie Whiting has reminded them they will only be considered to be using the tyres safely providing the restrictions on camber and tyre pressure are followed.
We have been informed by Pirelli that their tyres may only be operated safely if the prescriptions set out in their Preview document at each Event are strictly followed. We will therefore be enforcing the following parameters:
1) Minimum tyre starting pressure front and rear
The starting pressures will be established as follows:
a) During all practice sessions and qualifying, it will be the pressure measured immediately after the set of tyres in question is fitted to the car.
b) The race start set will be measured at any time after the five minute signal.
c) During the race it will be the pressure measured immediately before the set of tyres in question is fitted to the car.
In all cases:
d) When measured, the pressure must be equal to or higher than the minimum set out in the Preview. If the pressure is below the minimum requirement teams will be given the opportunity to increase it, however, at no time after the five minute signal may pressures in the race start set be reduced.
e) Measurements may be taken from any corner of the car.
f) Measurements must be made with a gauge calibrated at or by Pirelli, and subsequently sealed by the FIA.
After the checks have been carried out, and any necessary adjustment made in the presence of a scrutineer, no further adjustments may be made.
2) Maximum EOS camber front and rear
Procedures for carrying out these checks have already been established.
3) Maximum tyre temperatures in blankets
Tyre temperatures in blankets will be checked with an IR gun as before. These checks will be made both on the tread and the sidewall of the tyre. When measured, the temperature must be equal to or lower than the maximum set out in the Preview.
These checks will also be carried out at future Events until further notice.
Pirelli has specified minimum starting pressures of 18psi for the front and 17psi for the rear.
F1 teams have been given detailed restrictions on the use of their tyres ahead of the start of the Singapore Grand Prix.
FIA race direction Charlie Whiting has reminded them they will only be considered to be using the tyres safely providing the restrictions on camber and tyre pressure are followed.
We have been informed by Pirelli that their tyres may only be operated safely if the prescriptions set out in their Preview document at each Event are strictly followed. We will therefore be enforcing the following parameters:
1) Minimum tyre starting pressure front and rear
The starting pressures will be established as follows:
a) During all practice sessions and qualifying, it will be the pressure measured immediately after the set of tyres in question is fitted to the car.
b) The race start set will be measured at any time after the five minute signal.
c) During the race it will be the pressure measured immediately before the set of tyres in question is fitted to the car.
In all cases:
d) When measured, the pressure must be equal to or higher than the minimum set out in the Preview. If the pressure is below the minimum requirement teams will be given the opportunity to increase it, however, at no time after the five minute signal may pressures in the race start set be reduced.
e) Measurements may be taken from any corner of the car.
f) Measurements must be made with a gauge calibrated at or by Pirelli, and subsequently sealed by the FIA.
After the checks have been carried out, and any necessary adjustment made in the presence of a scrutineer, no further adjustments may be made.
2) Maximum EOS camber front and rear
Procedures for carrying out these checks have already been established.
3) Maximum tyre temperatures in blankets
Tyre temperatures in blankets will be checked with an IR gun as before. These checks will be made both on the tread and the sidewall of the tyre. When measured, the temperature must be equal to or lower than the maximum set out in the Preview.
These checks will also be carried out at future Events until further notice.
Pirelli has specified minimum starting pressures of 18psi for the front and 17psi for the rear.

- MrDoomroom
- Formula 1
- Postovi: 1792
- S nama već: 9 god 11 mj
Po meni se da zakljuciti da je Mercedesov bolid aerodinamicki postavljem i da su se manje oslanjali na mehanicki grip. Nedostatak mehanickog gripa nadoknadivali su vecim negativnim camberom i manjim pritiskom u gumama i tako imas izbalansiran bolid. Zato je i doslo do tako velikog pada u preformansama Mercedesa. Pokusali su sa tvrdim ovijesom na straznjoj osovini ali bolid po takvoj stazi i takvim setupom jednostavno ne upija sve neravnine i dobije se nemiran bolid koji ce svaki zavoj kasniti sve vise i vise. Postavlja se pitanje dali ce ove probleme Mercedes vuci i na drugim stazama, jer nije mala stvar kad se ogranici camber i pritisak u gumama. Zanimljivo bi bilo znati koliko je puta Mercedes isao preko limita od preporuke Pirellia. Tada sa nekom vecom sigurnoscu mogli reci kako je bolid podesen.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Još jedan kviz.. i meni ispalo Alonso. 
[ link do slike ]
http://wtf1.co.uk/world-champion-quiz/
________________
Fora reklamica:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fLCEd8xk1BE[/youtube]
..skužite poslije čega ide kosilica.

[ link do slike ]
http://wtf1.co.uk/world-champion-quiz/
________________
Fora reklamica:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fLCEd8xk1BE[/youtube]
..skužite poslije čega ide kosilica.

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
pa kažnjeni su zbog maknutog filtera za gorivo i pretanke podnice.Frantic je napisao/la:Mr.Spaceguy je napisao/la:Zna se tko je varao s Bennetonom i tko je glavni mastermind chrashgatea. Po meni je veca sramota sto je McLaren krao podatke od ferrarija.
To za Benetton nikad ništa nije dokazano.
a za launch control koji je postojo na bolidu su prošli lišo jerbo FIA nije mogla dokazat da su ga koristili. hint: start VN francuske.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ma mislio sam na elektroniku i te stvari. Kao što smo rekli, nikad ništa nije dokazano.
Što se tiče filtera većina timova ga je maknula, i to prema preporuci proizvođača (Intertechnique).
A što se tiče podnice, jbga, previše se istrošila. I to je službena vijest.
Nešto im je Benetton te godine bio trnu u oku. Kao da su se svim silama trudili da Williamsov vozač (nakon tragičnog San Marina) osvoji titulu.
Na kraju je Benettonu skresano 16 Michaelovih bodova (preticanje u krugu za zagrijavanje/crna zastava, te pomenuta DASKA), plus što je dobio kaznu 2 trke.
Ako je 6 bodova iz VB bilo opravdano (a jeste), ovih 10 bodova iz Belgije je na granici opravdanog, dok su 2 trke kazne definitivno pretjerane.
Benetton je te godine mogao osvojiti i kontruktorsku titulu.
Što se tiče filtera većina timova ga je maknula, i to prema preporuci proizvođača (Intertechnique).
A što se tiče podnice, jbga, previše se istrošila. I to je službena vijest.

Nešto im je Benetton te godine bio trnu u oku. Kao da su se svim silama trudili da Williamsov vozač (nakon tragičnog San Marina) osvoji titulu.
Na kraju je Benettonu skresano 16 Michaelovih bodova (preticanje u krugu za zagrijavanje/crna zastava, te pomenuta DASKA), plus što je dobio kaznu 2 trke.
Ako je 6 bodova iz VB bilo opravdano (a jeste), ovih 10 bodova iz Belgije je na granici opravdanog, dok su 2 trke kazne definitivno pretjerane.
Benetton je te godine mogao osvojiti i kontruktorsku titulu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7157
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.