F1 Vijesti
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Da te uputim u sto? Nisam razumio.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Ono kad se spomene zamrzavanje razvoja u F1. I to ni manje ni više nego motora.... 

Sisu (fin.)
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Zracni.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
hematokrit
- Baniran
- Postovi: 49
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Ne podržavam. Sorry ak nisi sposoban napravit motor onda vozi ono što si napravio. Ta karitas riješenja mi idu na neku stvar. Zašto bi svi morali biti izjednačeni? Onda nek idu u NASCAR tamo je sve izjednačeno. Nikad ne treba pristat na ikakvo ograničanjanje razvoja u f1,a pogotovo motora.zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 13:11 renault predlaže zamrzavanje pu od 2019.
ako bi ih malo izjednačili, uveli one nove pu za 2021....podržavam prijedlog.
https://www.motorsport.com/f1/news/rena ... 0-1020042/
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Zamrzavanje motora ima itekako logike ukoliko se prebacuju na nove motore 2021.
Proizvođači bi mogli razvijati novi motor u miru i sa puno manjim troškovima...to smo imali tamo 2009. prije uvođenja hibrida.
Naravno ne vidim da će ovo proći jer je trenutna politička situacija između timova u F1 u baš lošem stanju...timovi se ne mogu dogovoriti što će pojesti, a kamoli da se dogovore oko zamrzavanja motora.
Ako se moglo Ferrari osakatiti 2005. i RBR onda ne vidim problem ukoliko se "osakati" malo i Mercedes zbog bolje konkurencije i manjih troškova novih motora koji bi se razvijali u međuvremenu.
Proizvođači bi mogli razvijati novi motor u miru i sa puno manjim troškovima...to smo imali tamo 2009. prije uvođenja hibrida.
Naravno ne vidim da će ovo proći jer je trenutna politička situacija između timova u F1 u baš lošem stanju...timovi se ne mogu dogovoriti što će pojesti, a kamoli da se dogovore oko zamrzavanja motora.
Ako se moglo Ferrari osakatiti 2005. i RBR onda ne vidim problem ukoliko se "osakati" malo i Mercedes zbog bolje konkurencije i manjih troškova novih motora koji bi se razvijali u međuvremenu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7184
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6082
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
U potpunosti se slažem s tobom, pogotovo s boldanim. Super je imati svemirske bolide sa super naprednom tehnologijom, ali koliko ti to vrijedi kad su utrke dosadne i vrlo predvidljive? Hoće li se netko navući na F1 samo zato jer vole gledati visoku tehnologiju na djelu, bez bliskog i napetog utrkivanja? Čisto sumnjam.zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09 zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09 zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
Apsolutno se slažem s tobom. Siguran sam da motoristi svo znanje i razvoj PU kroz sezone implementiraju u svoje cestovne automobile/bolide, ali mislim da je možda i veći problem kad već pričamo o zanimljivim utrkama aerodinamika bolida. O tome sam nešto pričao početkom prošle godine. Ovi bolidi izgledaju cool bez haloa, ali cool izgleda i MP4/4. Horner i Marko samo znaju tupiti o motorima, ali treba i shebat svu tu aerodinamiku koja je smrt normalnom utrkivanju.
- zjurina
- Formula 1
- Postovi: 2288
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Leclerc, Ferrari.Honda
- Lokacija: Jastrebarsko
Slažem se sa @zekohonda - "...a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke..." , osim što bih ja tu dodao i "...gledati i atraktivne bolide"Iceman je napisao/la: 30.03.2018., 12:21zekohonda je napisao/la: 29.03.2018., 19:09 zamrzavanje i izjednačavanje motora , su.... kako da kažem...ideološka pitanja.
apsolutno razumijem argumente onih koji su protiv tih ideja.
ali mene sve više i više zaboli za 'tehnološki napredak i razvoj' , a samo hoću gledat zanimljive, brze i glasne utrke.
Apsolutno se slažem s tobom. Siguran sam da motoristi svo znanje i razvoj PU kroz sezone implementiraju u svoje cestovne automobile/bolide, ali mislim da je možda i veći problem kad već pričamo o zanimljivim utrkama aerodinamika bolida. O tome sam nešto pričao početkom prošle godine. Ovi bolidi izgledaju cool bez haloa, ali cool izgleda i MP4/4. Horner i Marko samo znaju tupiti o motorima, ali treba i shebat svu tu aerodinamiku koja je smrt normalnom utrkivanju.

& slažem se sa @iceman - & također bih dodao opasku kako Horner i Marko zbilja znaju tupiti to što tupe, s tim da imaju i debelu debelu sreću sto imaju i naboljeg dizajnera, pa tako i najbolji bolid, bez obzira na te iste motore ...
Ako sam u krivu neka mi neko kaže.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Horner i Marko ne bi tupili da su na mjestu Mercedesa...ono valjda je to svima jasno.
Pa nisu oni dobrotvori...žele pravila usmjeriti na svoj mlin kao što to žele i ostale momčadi...normalno da RBR-u više odgovara aero formula sa izjednačenijim motorima nego trenutna...oni ne rade svoj motor, nemaju tvorničku podršku i žele nešto drugačije...onda taj isti Horner dođe pa optužuje Mercedes i Ferrari za kartel...pa onda Marko dođe pa kaže da je RBR 55 konja udaljen od Mercedesa što je potpuna nebuloza...to bi značilo da bi RBR bio 1.6 sec od Mercedesa u Melbourneu...razlika je nekih 25 do 30 konja...ne 55-60.
Pa nisu oni dobrotvori...žele pravila usmjeriti na svoj mlin kao što to žele i ostale momčadi...normalno da RBR-u više odgovara aero formula sa izjednačenijim motorima nego trenutna...oni ne rade svoj motor, nemaju tvorničku podršku i žele nešto drugačije...onda taj isti Horner dođe pa optužuje Mercedes i Ferrari za kartel...pa onda Marko dođe pa kaže da je RBR 55 konja udaljen od Mercedesa što je potpuna nebuloza...to bi značilo da bi RBR bio 1.6 sec od Mercedesa u Melbourneu...razlika je nekih 25 do 30 konja...ne 55-60.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
hematokrit
- Baniran
- Postovi: 49
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Renault je bio jedan od najglasnijih za uvođenje 1,6 kosilica,pa sad nek jedu svoja godna,bolje nisu niti zaslužili.
Troškovi ovih motora su odavno premašili sve kvazi uštede i maksimalno su osakatili utrkivanje. Živo me zanima koliko je i ako je uopće bilo skuplje imati V8-ce koje su se mjenjale za svaki ili svaki drugi GP vikend od ovih V6 brabonjaka koji moraju cijelu sezonu izdržat
Uz svu odvratnu hibridnu tehnologiju koja se nikada nije prestala razvijati. Uvjeren sam da su troškovi isti,a možda i veći nego kada su bili pravi motori u F1.
Vrati prave motore,od hibridnih govana ostavi samo KERS kao nekada(ali niti to) skreši aerodinamiku i po gasu.
Troškovi ovih motora su odavno premašili sve kvazi uštede i maksimalno su osakatili utrkivanje. Živo me zanima koliko je i ako je uopće bilo skuplje imati V8-ce koje su se mjenjale za svaki ili svaki drugi GP vikend od ovih V6 brabonjaka koji moraju cijelu sezonu izdržat

Uz svu odvratnu hibridnu tehnologiju koja se nikada nije prestala razvijati. Uvjeren sam da su troškovi isti,a možda i veći nego kada su bili pravi motori u F1.
Vrati prave motore,od hibridnih govana ostavi samo KERS kao nekada(ali niti to) skreši aerodinamiku i po gasu.
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
RB zeli da F1 zabrani kvalifikacijski party mod.
Ima li nesto sto oni ne bi zabranili?
https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... s-1020591/
Ima li nesto sto oni ne bi zabranili?
https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... s-1020591/

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 8 god
- Navija za: Mercedes
Interesantne su bile mape motora, koje su oni mućkali sa Renault-om, prije pet - šest godina.senna66 je napisao/la: 31.03.2018., 11:47 RB zeli da F1 zabrani kvalifikacijski party mod.
Ima li nesto sto oni ne bi zabranili?
https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... s-1020591/
Zabrana bi stisnula grid, a otežala Mercedesu posao u kvalifikacijama.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ali nema tu nekakve "tajne"...kvali mod samo daje full snagu koju motor može dati u tom trenutku.
Sve je na kraju u tome koliko taj motor ima snage i kako je prenosi šasija...
Ograničavati mape motora ili "Strat" motora koji Mercedes ili netko drugi ima je bizarno...
Sve je na kraju u tome koliko taj motor ima snage i kako je prenosi šasija...
Ograničavati mape motora ili "Strat" motora koji Mercedes ili netko drugi ima je bizarno...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1080
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
Priča je da Mercedes crpi snagu od Mgu-h u režimu tako da namerno oslabljuju ICE a pojačaju Mgu-h.
Znamo da je efikasnost motora sa unutrašnjim izgaranjem max 50% , a kod elektromotora-generatora iznad 80-90%. Pošto se u sadašnjem F1 jedino nije ograničena energija koja se šalje iz Mgu-h prema Mgu-k, energija koja se šalje na lopatice turbine, umesto da se maksimalno koristi za pogon kompresora, oni je jednim deom koriste tako što forsiraju Mgu-h i proizvoditi što više električne energije.
Tako na pravcima ICE razvija nešto manje snage nego što bi to mogao, no ukupno pomoću Mgu-h proizvodi se mnogo više. Normalno takav režim Mgu-h nemože mnogo duže vremena da izdrži
U suštini tu negde se treba tražiti famozni Q mod Mercedesa
Znamo da je efikasnost motora sa unutrašnjim izgaranjem max 50% , a kod elektromotora-generatora iznad 80-90%. Pošto se u sadašnjem F1 jedino nije ograničena energija koja se šalje iz Mgu-h prema Mgu-k, energija koja se šalje na lopatice turbine, umesto da se maksimalno koristi za pogon kompresora, oni je jednim deom koriste tako što forsiraju Mgu-h i proizvoditi što više električne energije.
Tako na pravcima ICE razvija nešto manje snage nego što bi to mogao, no ukupno pomoću Mgu-h proizvodi se mnogo više. Normalno takav režim Mgu-h nemože mnogo duže vremena da izdrži
U suštini tu negde se treba tražiti famozni Q mod Mercedesa
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 8 god
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
https://www.autosport.com/f1/news/13512 ... -ricciardo
"I think it proves it's not necessarily about the lap time. We do need the raceability, because that's the spectacle."
"I think it proves it's not necessarily about the lap time. We do need the raceability, because that's the spectacle."
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti