Testiranja F1 2015.
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
Super-soft times hint at scale of Merc advantage
Posted at 12:42
"These recent fast times set by Felipe Massa in the Williams and Kimi Raikkonen's Ferrari fit exactly the pattern that has emerged over the last few days. Both setting a 1:22.3 on super-softs, they are still 0.5secs short of the time set on soft tyres by Nico Rosberg's Mercedes on Friday - and the softs are at least that margin slower than the super-softs.
"There is more and more evidence that the Mercedes has an advantage of about a second over the other teams and that Williams, Ferrari and Red Bull are exceptionally closely matched behind, even if we are yet to see a qualifying-type lap from the Red Bull this week."
Posted at 12:42
"These recent fast times set by Felipe Massa in the Williams and Kimi Raikkonen's Ferrari fit exactly the pattern that has emerged over the last few days. Both setting a 1:22.3 on super-softs, they are still 0.5secs short of the time set on soft tyres by Nico Rosberg's Mercedes on Friday - and the softs are at least that margin slower than the super-softs.
"There is more and more evidence that the Mercedes has an advantage of about a second over the other teams and that Williams, Ferrari and Red Bull are exceptionally closely matched behind, even if we are yet to see a qualifying-type lap from the Red Bull this week."

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2459
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Pitanje za ekipu....
Ajmo pretpostaviti da su Massa i Kimi vozili sa jednakom količinom goriva. Postavili su vrijeme na super soft gumama, jel bi mogli na temelju toga reći da Ferrari ima PU al pari sa Mercedesovim?
Što vi mislite o tome?
Iako opet jel moguće da Mercedes ima toliko superiornu šasiju i aero paket u odnosu na Williams?
Mislim što sad to čini razliku između Williamsa i Mercedesa? Ako je Mercedes ovako nadmoćan u odnosu na konkurenciju, onda je to velik udarac za konkurenciju, ali posebno velik za Williams koji je najavljivao borbu za naslov.
Nezz.... meni je sve ovo dosta čudno.
Ajmo pretpostaviti da su Massa i Kimi vozili sa jednakom količinom goriva. Postavili su vrijeme na super soft gumama, jel bi mogli na temelju toga reći da Ferrari ima PU al pari sa Mercedesovim?
Što vi mislite o tome?
Iako opet jel moguće da Mercedes ima toliko superiornu šasiju i aero paket u odnosu na Williams?
Mislim što sad to čini razliku između Williamsa i Mercedesa? Ako je Mercedes ovako nadmoćan u odnosu na konkurenciju, onda je to velik udarac za konkurenciju, ali posebno velik za Williams koji je najavljivao borbu za naslov.
Nezz.... meni je sve ovo dosta čudno.
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
How the fastest laps look across the two Barcelona tests at lunch on Day Three.
[ link do slike ]
----------------
Iceman,
Mercedes ima cijelokupni paket puno bolji od svih ostalih i to im donosi tu veliku prednost.
Šta se tiče Ferrarija i Williamsa: moje mišljenje je da Williams ima bolji motor, a Ferrari bolju šasiju i zato su tu negdje po vremenima.
Još moramo vidijet šta nam ima reć Red Bull.....
E sad je pitanje kad će Ferrari donijet onih 30 KS koje su najavljivali? Ili ih već imaju?
[ link do slike ]
----------------
Iceman,
Mercedes ima cijelokupni paket puno bolji od svih ostalih i to im donosi tu veliku prednost.
Šta se tiče Ferrarija i Williamsa: moje mišljenje je da Williams ima bolji motor, a Ferrari bolju šasiju i zato su tu negdje po vremenima.
Još moramo vidijet šta nam ima reć Red Bull.....
E sad je pitanje kad će Ferrari donijet onih 30 KS koje su najavljivali? Ili ih već imaju?

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Toplo se nadam da ovo nije maksimum od strane Ferrarija i Williamsa



U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Mislim da je za ovu novu 'mercedesovu eru' presudan mehanički dizajn, kao što je AN nedavno rekao, između ostalog jedan od glavnih razloga zašto se djelomično povukao iz F1. Maldonado je baš jučer izjavio na pitanje dali će moći konkurirati Mercedesu da je presudna prednost mercedesa u odnosu na druge istopogonjene timove (u ovom slučaju Lotus) Mercedesova bolja upakiranost šasije sa PU-om, samim time i mehanički dio koji uvjetuje mehanički grip (kao što su suspenzije, prenošenje snage na kotače, vozljivost i sl.) Drugim riječima cijeli komplet Mercedesa )pošto je njihov agregat) uhodaniji i za barem korak iznad onih koji imaju istu mašinu pod haubom. Tako barem ja pretpostavljam da bi se radilo o tome, jer sumnjam da su aero razlike toliko velike između tih timova.. Ipak su kroz hrpa prošlogodišnjih izmjena pravilnika uspjeli uškopiti aerodinamiku dobrano, te kako vidimo ove slabije ekipe sa nešto slabijim agregatima je pokušavaju nešto više forsirati kako bi kolko-tolko smanjili deficit krajnje brzine, no na uštap balansa i rizika preagresivnog upakiravanja agregata (pregrijavanje, balans i sl. problemi).
Nedavno je Button rekao kako u ovoj eri je u biti najhitnija snaga PU u svim segmentima.. jer sa snažnijim hibridom ti jednostavno sve bolje radi.. aerodinamika, obnova energije, kočnice, mehanički grip o ostalo.. o tome sam pričao puno prije, gdje se objašnjavalo kako je taj sistem sada toliko kompliciran da su sa performansama agregata ovisne svi ostali objekti za dobro ponašanje bolida, čak i one pomalo nelogične, tipa kočnice i njihova predvidljivost (bitan faktor za brži krug i kasnije kočenje).
btw.. podivljao vam je okvir za uređivanje poruke posta (u punoj verziji)
Nedavno je Button rekao kako u ovoj eri je u biti najhitnija snaga PU u svim segmentima.. jer sa snažnijim hibridom ti jednostavno sve bolje radi.. aerodinamika, obnova energije, kočnice, mehanički grip o ostalo.. o tome sam pričao puno prije, gdje se objašnjavalo kako je taj sistem sada toliko kompliciran da su sa performansama agregata ovisne svi ostali objekti za dobro ponašanje bolida, čak i one pomalo nelogične, tipa kočnice i njihova predvidljivost (bitan faktor za brži krug i kasnije kočenje).
btw.. podivljao vam je okvir za uređivanje poruke posta (u punoj verziji)

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
Ja bi još nadodala i gorivo koje Mercedes koristi. Nedavno je bio jedan članak o uljima koje Mercedes koristi i nešto vezano za hidrogen.
Ali uglavnom kao šta kaže hattrick, apsolutno cijeli Mercedesov paket je najbolji i to u svim segmentima i zato imaju takvu dominaciju.
Ali uglavnom kao šta kaže hattrick, apsolutno cijeli Mercedesov paket je najbolji i to u svim segmentima i zato imaju takvu dominaciju.

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2459
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ekipa
Samo bih dodao da je Ferrari veliki pobjednik nove F1 sezone. Koliko god da smo mi (Ferrarijevi fanovi ili njihovih vozača) navijali da taj razmak za Mercom bude manji, ili barem se nadali, treba ipak biti realan i reći da ovo što je Ferrari napravio je velika pobjeda. Prošle sezone su bili u katastrofalnom stanju i svi su smatrali da će se ta katastofa prenjeti na ovu sezonu, ali ne. Ako su ova vremena ona prava vremena, onda je stvarno super da je Ferrari uspio napraviti toliki skok u performansama kada je za pretpostaviti i da je Williams poboljšao svoj paket.
Mislim da je Ferrari tek zagrebao površinu i da pravi posao tek slijedi. Rekao bih možda i teži nego što je to do sada bio.
Sorry na malom offtopicu

Samo bih dodao da je Ferrari veliki pobjednik nove F1 sezone. Koliko god da smo mi (Ferrarijevi fanovi ili njihovih vozača) navijali da taj razmak za Mercom bude manji, ili barem se nadali, treba ipak biti realan i reći da ovo što je Ferrari napravio je velika pobjeda. Prošle sezone su bili u katastrofalnom stanju i svi su smatrali da će se ta katastofa prenjeti na ovu sezonu, ali ne. Ako su ova vremena ona prava vremena, onda je stvarno super da je Ferrari uspio napraviti toliki skok u performansama kada je za pretpostaviti i da je Williams poboljšao svoj paket.
Mislim da je Ferrari tek zagrebao površinu i da pravi posao tek slijedi. Rekao bih možda i teži nego što je to do sada bio.
Sorry na malom offtopicu

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Špekulira se da hidrogen stavljaju u maziva, jer je u gorivu nedopušten, no da navodno Mercedesov agregat najbolje odgovara tom gorivu i suprotno. Kažu da je najsličniju tu gušću formuli goriva Petronasovom napravio Mobil, te da je Mobil ponudio suradnju Ferrariju, no pošto je Ferrari prečvrstim marketinškim ugovorom povezan sa Shellom nije bilo ništa od suradnje. Nadalje, Shell je napravio tu jaču i gušću formulu benzina za Ferrari (mislim da je to bilo prošle godine negdje na početku), no ubrzo su skuži da se Ferrarijev agregat užasno grije sa tom mješavinom, te su odustali od toga. Tko zna, možda su u Ferrariju ove godine poradili na tom segmentu i upasali tu jaču mješavinu sa agregatom, te dobili nešto više snage, no pitanje je koliko.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
Ne, nije to offtopic Iceman, jer i ovako i onako se priča u 'pauzicama' oko svih mogućih prednosti koje su napravile ekipe od prošle godine, tako da ovakvi komentari su svakako dobrodošli i u ovoj temi.
poslje ručka Ferrari ide na simulaciju utrke.....
poslje ručka Ferrari ide na simulaciju utrke.....

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
14:09
Officially taking a step back from F1 this year he may be, but Adrian Newey is in the paddock and in the Red Bull garage today. What has he got up his sleeve to help Red Bull close what appears to be another large gap to Mercedes?
[ link do slike ]
Officially taking a step back from F1 this year he may be, but Adrian Newey is in the paddock and in the Red Bull garage today. What has he got up his sleeve to help Red Bull close what appears to be another large gap to Mercedes?
[ link do slike ]

- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Lady gdje nađeš ona vremena sa long runova koje objavljuješ? Možeš li zalijepiti vremena Masse kada završi ovaj long run na tvrdim?
E-ups, završio je.
E-ups, završio je.

Obrigado Felipe
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
Evo vam moji linkovi s kojih pratim:
http://www.f1today.net/en/live/2015/02/ ... -catalunya
http://live.autosport.com/commentary.ph ... 1425113143
http://www1.skysports.com/live-blog/124 ... three-live
http://www.bbc.com/sport/live/formula1/31608573
http://www.f1fanatic.co.uk/f1-informati ... hes-tests/
http://www.gpupdate.net/en/testresults/ ... uary-2015/
........................
Massa's opening 19 lap stint on Hards: 1:30.7, 1:30.8, 1:29.7, 1:29.6, 1:29.9, 1:30.1, 1:30.3, 1:30.2, 1:30.0, 1:30.3, 1:30.5, 1:30.5, 1:31.7, 1:31.4, 1:31.8, 1:31.4

http://www.f1today.net/en/live/2015/02/ ... -catalunya
http://live.autosport.com/commentary.ph ... 1425113143
http://www1.skysports.com/live-blog/124 ... three-live
http://www.bbc.com/sport/live/formula1/31608573
http://www.f1fanatic.co.uk/f1-informati ... hes-tests/
http://www.gpupdate.net/en/testresults/ ... uary-2015/
........................
Massa's opening 19 lap stint on Hards: 1:30.7, 1:30.8, 1:29.7, 1:29.6, 1:29.9, 1:30.1, 1:30.3, 1:30.2, 1:30.0, 1:30.3, 1:30.5, 1:30.5, 1:31.7, 1:31.4, 1:31.8, 1:31.4


- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Hvala.
Dakle slično Kimiju na mediumu, ali Ferrari je sigurno pun goriva.

Dakle slično Kimiju na mediumu, ali Ferrari je sigurno pun goriva.
Obrigado Felipe
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
14:42 - And with that Raikkonen pits.
His opening stint on mediums: Out lap 2:01.4, 1:30.6, 1:30.6, 1:30.2, 1:30.3, 1:30.4, 1:30.7, 1:30.7, 1:30.7, 1:30.7, 1:31.0, 1:31.0, 1:31.2, 1:31.1, 1:31.4, 1:31.4, 1:32.0, 1:31.8, 1:31.8, 1:32.0, 1:32.3, in lap 1:35.1
I sad trenutno na hard: 1:29.562, 1:29.716, 1:29.928, 1:29.339, 1:30.044, 1:30.480, 1:29.493, 1:30.285, 1:30.945
His opening stint on mediums: Out lap 2:01.4, 1:30.6, 1:30.6, 1:30.2, 1:30.3, 1:30.4, 1:30.7, 1:30.7, 1:30.7, 1:30.7, 1:31.0, 1:31.0, 1:31.2, 1:31.1, 1:31.4, 1:31.4, 1:32.0, 1:31.8, 1:31.8, 1:32.0, 1:32.3, in lap 1:35.1
I sad trenutno na hard: 1:29.562, 1:29.716, 1:29.928, 1:29.339, 1:30.044, 1:30.480, 1:29.493, 1:30.285, 1:30.945

- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
15:05
Kimi's current lap times: 1:29.562, 1:29.716, 1:29.928, 1:29.339, 1:30.044, 1:30.480, 1:29.493, 1:30.285, 1:30.945, 1:30.720, 1:30.822, 1:30.835, 1:31.103, 1:31.070, 1:32.559, and pits.
Carlos Sainz is doing a long run on the hard tyre. His lap times: 1:31.4, 1:31.6, 1:31.5, 1:31.2, 1:31.5, 1:31.3, 1:31.4, 1:31.5, 1:31.5 and 1:32.0.
Kimi's current lap times: 1:29.562, 1:29.716, 1:29.928, 1:29.339, 1:30.044, 1:30.480, 1:29.493, 1:30.285, 1:30.945, 1:30.720, 1:30.822, 1:30.835, 1:31.103, 1:31.070, 1:32.559, and pits.
Carlos Sainz is doing a long run on the hard tyre. His lap times: 1:31.4, 1:31.6, 1:31.5, 1:31.2, 1:31.5, 1:31.3, 1:31.4, 1:31.5, 1:31.5 and 1:32.0.
