zelot je napisao/la: 08.03.2018., 17:20
mislim da on nema sanse vise nikakve. volio bih da vozi utrke ali za uspijeh stvarne no vjerujem. zadnji bilid i ovaj danas razlika u nacinu na koji se postize brzin u njima je neopisiva. on je brz ali ne u ovim bolidima. bio bi da ih je vozio stalno i evloluiravo sa njima a uci u ovako nesto napram onoga sa cime je on evoluirao 15ak godina iz dana u dan i onda te nema godinama a bas tada dodju novi motori struja gume kojih ima brate vise nego duga boja... ssvi su se protivnoci postepeno prilagodjanavli iz sezone u sezonu i da tako kazem mozak preprogramirali kroz te godine... ne vidim kako bi on to sve mogao sada odjednom... plus novi ljudi u preko 50% iznosu...
ovo nema veze s njim. on mi je drag i cijenim ga i zamo mi je sto ga nisam gledao uz alonsa i ostale velikane ali sada ovo je skoro pa drugi sport.... treba brzina ali ni priblizno ona za kakvu on zna i sa kakvom je on majstor..
Mene samo zanima iz kojih si ti to parametara nama dostupnih izvukao? Jedine činjenice koje znamo su ove koje je zeko naveo i većina njih ide Robiju u korist...
Ja se slažem sa @zelot (u
Bilo je dosta novca na stolu i u slučaju da potpišu Kubicu.
Nije ga samo Williams odbio. Prvo je dobio odbijenicu u Renault-u. Tamo nije bilo Sirotkina!
Novi bolidi su puno brži, a samim tim i puno teži za voziti.
Njegov hendikep je više nego očit (vožnja jednom rukom).
Vremena su irelevantna. Samo ekipe znaju gdje su sa tim vremenima.
-bilo je duplo više love na drugoj strani
-logično je da su uzeli sainza, kad su se borili za 6. mjesto, pogotovo što su ga 'dobili' u pregovorima sa mclarenom i toro rossom.
-ne vidim baš da su bolidi teži za voziti. više downforcea, šire gume... jedino su g sile više, ali neš ti. kad je to bio ikome problem u zadnjih x godina?
turbo motor bez turbo rupe. neš ti. hibrid se sam uključuje. a kubica vozio bmw '09. kojeg je sam uključivao.
-vozi sa dvije ruke
-slažem se što se tiče vremena, ali ne vidiš da zaostaje, da je očajan, da kasni po sekundu, dvije, izlijeće sa staze, i sl.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
zekohonda je napisao/la: 08.03.2018., 20:59
-vozi sa dvije ruke
-slažem se što se tiče vremena, ali ne vidiš da zaostaje, da je očajan, da kasni po sekundu, dvije, izlijeće sa staze, i sl.
Ja ne vidim tako. Ja vidim da vozi jednom rukom, a drugom pridržava upravljač.
Ne kasni sekundu, ne izljeće, ali opet su se odlučili za mlađe momke.
Ne slažem se da je uticaj G sile ne stvara problem. Nisam vozio pa ne znam, ali drugačije očito zamišljam borbu na kočenju.
Ne slažem se ni za duplo više novca. Mislim da bi više novca dobili od potencijalnih sponzora.
Sem toga, ako je on brži pola sekunde po krugu od njih obojice, saznat će se to vrlo brzo.
''Robert Kubica was scheduled to test today, but change of plans at Williams. The British outfit has decided to let regular drivers Sergey Sirotkin and Lance Stroll drive this final day of testing.''
-jbg., da onoj dvojici ne bude neugodno.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Ferrari dosta konzervativan - vjerojatno će raditi stint na Softu u utrci s obzirom na 3 seta Softa, Mercedes slab na softu i agresivan s US.
https://twitter.com/pirellisport/status/973492346078842880
Cekaj sada mi nista nije jasno. Mercedes forsira tvrdje gume na testiranjima i onda odabere najvise meksih guma za Australiju. Jebe lud zbunjenog, da prostis…
Gilles je napisao/la: 13.03.2018., 11:58
Cekaj sada mi nista nije jasno. Mercedes forsira tvrdje gume na testiranjima i onda odabere najvise meksih guma za Australiju. Jebe lud zbunjenog, da prostis…
Ako ukrotis te hard hume to je to. I Mercedesu su one bile najveći problem a ne ove najmekse. Tako da je sve tu jasno manje više.
Gilles je napisao/la: 13.03.2018., 11:58
Cekaj sada mi nista nije jasno. Mercedes forsira tvrdje gume na testiranjima i onda odabere najvise meksih guma za Australiju. Jebe lud zbunjenog, da prostis…
Ako ukrotis te hard hume to je to. I Mercedesu su one bile najveći problem a ne ove najmekse. Tako da je sve tu jasno manje više.
Mercedesu nikada nisu bile problem tvrdje komponente pneumatika.
Gilles je napisao/la: 13.03.2018., 11:58
Cekaj sada mi nista nije jasno. Mercedes forsira tvrdje gume na testiranjima i onda odabere najvise meksih guma za Australiju. Jebe lud zbunjenog, da prostis…
Ako ukrotis te hard hume to je to. I Mercedesu su one bile najveći problem a ne ove najmekse. Tako da je sve tu jasno manje više.
Mercedesu nikada nisu bile problem tvrdje komponente pneumatika.
Baš tak. Mečka je uvijek bila OK s hard gumama,sve mekano ih je jebalo(malo čudna konstrukcija rečenice isprike ). Jedva čekam FP-ove barem da vidimo koliko smo fulali svi u prognozama,ili nismo...
Kad smo kod prognoza, da su toliko reprezentativne svi bi imali identične prognoze. I sve bi na kraju bile tačne. A s obzirom da nisu, neke će fulat manje neke će fulat više. A vjerovatno niko neće pogoditi poredak svih 10 timova. Možda nekko i hoće. Zato se i zovu prognoze.
Koliko god sam uz Ferrari ovo mi je presmiješno Jbt. ko u vrtiću bit ću ti prijatelj i ako te netko tuče reci meni ja ću ga namlatiti
Istina je da i Ferrari i Mercedes žele vrlo vjerojatno ista pravila i da su ih oni odavno dogovoritli,tj. dogovorili su ono što njima paše kao dvije najjače momčadi i što im ne paše i za to će lobirati prijetnjama.
Lijepa sapunica,uživam u formuli1 ponovno nakon duge zime
Gilles je napisao/la:Cekaj sada mi nista nije jasno. Mercedes forsira tvrdje gume na testiranjima i onda odabere najvise meksih guma za Australiju. Jebe lud zbunjenog, da prostis…
Računaj da nakon prvih pola sata ili kako već ide procedura timovi daju jedan set guma nazad Pirelliu i prema odabiru strategije nekako mi se čini da će Merc ići 2x u boks US/SS/SS dok će recimo Ferrari imati potencijalnu fleksibilnost strategije ili 2x ili 1x. Velika je mogućnost i Safeta na stazi! Free boks ako si ispred a recimo išao si US S i onda uzmeš SS.