Gotovo za danas sa ToroRossom i Versappenom.... Elektricni problem
Ali sve u svemu 139 krugova, moze biti itekako zadovoljan
@ToroRossoSpy "Max's day is ends early due to an electrical problem. He's still smiling though... He's happy with his 139 laps!" [ link do slike ]
Being second is to be the first of the ones who lose. Ayrton Senna
After a very short return to the pits, the McLaren is on track again. The MP4-30 puts in another lap in the mid-1:25s but there is that running theme once again: a fast(ish) lap followed by a drop-off into the 1:30s.
---------------
Po ovome se točno vidi da McLaren ima problema sa ERS-om. Ne puni im se kako treba, jer im cijeli jedan krug 'propadne' dok se opet napuni
After a very short return to the pits, the McLaren is on track again. The MP4-30 puts in another lap in the mid-1:25s but there is that running theme once again: a fast(ish) lap followed by a drop-off into the 1:30s.
---------------
Po ovome se točno vidi da McLaren ima problema sa ERS-om. Ne puni im se kako treba, jer im cijeli jedan krug 'propadne' dok se opet napuni
To su radili i ostali prošlih dana, krug oko 1:25 pa u 30 drugi, vjerovatno hlade gume i ispituju, kako onda pune bateriju u drugom krugu? Za konstataciju toliko preciznu bi morala bi imati na uvid njihovu telemetriju. Niti ne voze sa punom snagom, tek su danas imali može se reći pristojan dan. Možda baš testiraju punjenje baterije. Možemo nagađat, ali tvrdit...
Zadnja izmjena: Zeus, dana/u 27.02.2015., 17:34, ukupno mijenjano 1 put.
16:21 After witnessing Rosberg's blistering run trackside, KARUN CHANDHOK suggests it's not all doom and gloom for Mercedes' rivals.
"I was out watching Rosberg's quail run through Turns 7, 8 and 9 and it looked like a properly quick, committed lap. The car was working well.
"I still think that while his lap was seven-tenths faster than Massa's yesterday, the track's had another day of rubber. So I would argue that Williams could probably get within three or four tenths of that time. "
Zeus je napisao/la:I Ex, koliko ono ima razlike po viđenom?
Polako, svaki dan osvane netko "brz". Vidjet ćemo još šta tko ima reći.
Nedvojbeno je to da Mercedes ima najbolji bolid, samo treba vidjeti koliko su daleko ostali.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
After a very short return to the pits, the McLaren is on track again. The MP4-30 puts in another lap in the mid-1:25s but there is that running theme once again: a fast(ish) lap followed by a drop-off into the 1:30s.
---------------
Po ovome se točno vidi da McLaren ima problema sa ERS-om. Ne puni im se kako treba, jer im cijeli jedan krug 'propadne' dok se opet napuni
To su radili i ostali prošlih dana, krug oko 1:25 pa u 30 drugi, vjerovatno hlade gume i ispituju, kako onda pune bateriju u drugom krugu? Za konstataciju toliko preciznu bi morala bi imati na uvid njihovu telemetriju. Niti ne voze sa punom snagom, tek su danas imali može se reći pristojan dan. Možda baš testiraju punjenje baterije. Možemo nagađat, ali tvrdit...
Naravno da nemam uvid u njihovu telemetriju, ali sama logika ti govori kad pokušaš odvozit jedan brzi krug gdje moraš i više trošit ERS, onda u drugom ako ti se baterija ne puni kako treba ili bilo koji od MGU-K ili MGU-H ne radi kako treba, onda ti je krug puno sporiji. Zato su Buttonovi krugovi koji nisu bili jako brzi dosta konstantni, ali čim je potegao brše, već sljedeći krug mu ide na 1:34,....
A pošto cijelo vrijeme imaju problema sa dijelovima ERS-a, onda mislim da i nisam puno u krivu.....
After a very short return to the pits, the McLaren is on track again. The MP4-30 puts in another lap in the mid-1:25s but there is that running theme once again: a fast(ish) lap followed by a drop-off into the 1:30s.
---------------
Po ovome se točno vidi da McLaren ima problema sa ERS-om. Ne puni im se kako treba, jer im cijeli jedan krug 'propadne' dok se opet napuni
To su radili i ostali prošlih dana, krug oko 1:25 pa u 30 drugi, vjerovatno hlade gume i ispituju, kako onda pune bateriju u drugom krugu? Za konstataciju toliko preciznu bi morala bi imati na uvid njihovu telemetriju. Niti ne voze sa punom snagom, tek su danas imali može se reći pristojan dan. Možda baš testiraju punjenje baterije. Možemo nagađat, ali tvrdit...
Naravno da nemam uvid u njihovu telemetriju, ali sama logika ti govori kad pokušaš odvozit jedan brzi krug gdje moraš i više trošit ERS, onda u drugom ako ti se baterija ne puni kako treba ili bilo koji od MGU-K ili MGU-H ne radi kako treba, onda ti je krug puno sporiji. Zato su Buttonovi krugovi koji nisu bili jako brzi dosta konstantni, ali čim je potegao brše, već sljedeći krug mu ide na 1:34,....
A pošto cijelo vrijeme imaju problema sa dijelovima ERS-a, onda mislim da i nisam puno u krivu.....
Nisu u krivu jer ne voze punom snagom, pa je logično da MGU-H ne puni kako bi punio pod punim opterećenjem, isto tako zbog ograničene maks. brzine ni K nije na vrhuncu, stoga ne pune sigurno kao neki koji rade u punom režimu snage. Jesmo se složili?
Zeus je napisao/la:I Ex, koliko ono ima razlike po viđenom?
Polako, svaki dan osvane netko "brz". Vidjet ćemo još šta tko ima reći.
Nedvojbeno je to da Mercedes ima najbolji bolid, samo treba vidjeti koliko su daleko ostali.
Jesi čuo Hornera, "nadam se da taj krug nisu napravili sa punim rezervarom"
Ma ko ih šiša, to je bilo za očekivat, tko zna koliko još tokena imaju, a Wolf kaže da su na istoj PJ od početka sa samo nekim "osvježenim" djelovima...bitno je za nas da smo blizu drugima, ta bitka će biti valjda zanimljivija.