Automobilska industrija

Slobodan offtopic o svim temama koje vas zanimaju, a nemaju veze s ostalim podforumima.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18179
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Bilo je i ranije ovih ideja ali ovo bi moglo da zaživi.
Uglavnom - benzinac koji pali kao dizel (na kompresiju) a svjećice koristi samo pri većim opterećenjima, te na niskim temperaturama.
https://www.caranddriver.com/reviews/20 ... ive-review
http://www.popularmechanics.com/cars/a2 ... ne-engine/
:kokice:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

pero iz bukurešta
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2846
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Sada sam vidio interijer novog Pola u osnovnoj verziji :klanjam:
Maknut ekran, niti radio, ručni retrovizori, sve golo, monotono... Kakvi tipovi :mrgreen:

slika

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Na šta ovo liči hahaha
Mislim, nije ni ostatak klase nešto bolji, ali ovako napraviti izdanje bez navigacije, kriminal.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

pero iz bukurešta
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2846
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Ma daj ajde...
Osnovna 208ica!!

slika


"The new Polo starts at €12,975 ($15,300) in Germany."
Članak:
https://www.motor1.com/news/183501/base-vw-polo-images/

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Mogao si staviti barem sličnu, turobnu fotografiju kao kod Pola. To gore nije osnovna za 208.
Eto, jedino radio dobiješ...niš posebno, sve ostalo ćelendara ko kod Pola. Zato kažem, manje više je svugdje tako. Clio je isto ćelendra, fiesta, corsa, sve isti vrag.

slika
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

pero iz bukurešta
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2846
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
A isitina...
Ali svejedno, ona ploča je sramota

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Slažem se, namjerno napravljeno tako da ružno izgleda.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18179
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ma dajte ljudi, to "FauVe".... :facepalm:
:rofl: :rofl:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

pero iz bukurešta
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2846
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Ma i Clio u osnovnoj opremi izgleda meh, ali makar ima komande za tempomat na volanu, media / telefon kontrole iza volan, (doduše već zastarjele), električne retrovizore te mu komande za ventilaciju / klimu izgledaju klasu iznada ovih u Polu, (i 208ici)

slika

Kako vozim Clio 4 Dynamique, (model prije redizajna) i radim na benziskoj pumpi još nisam vidio četvorku bez MediaNAVa!
Dok Polići i 208-ice uredno dolaze sa sirovinom od opreme.
Zadnja izmjena: pero iz bukurešta, dana/u 11.12.2017., 10:31, ukupno mijenjano 2 puta.

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Kval'teta bajo moj :gandalf:
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

pero iz bukurešta
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2846
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Ae

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18179
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Da prebacim u odgovarajuću temu.
Har Kl je napisao/la: 14.12.2017., 09:16
Frantic je napisao/la: 14.12.2017., 07:23 Takođe, mnogi su previdili činjenicu da je isti auto prije 10-11 godina dobio 4 ili 5 zvjedica, te da bi neki VW koji je u to vrijeme bio takođe sa 4-5 zvjezdica, danas bio na 1 zvjezdici (ili na 0).
Zezaš. Fiat star 10-11 godina?
Gdje si to vidio? :rofl: :rofl: - (Tamo gdje ja živim jedino (još uvijek, na žalost) ima više Golfova dvojki, nego Fiat Punta dvojki (ne ovaj koji je zaradio "0" na testu. :mrgreen: Ovo nije šala, živa istina.)
A sad ozbiljno da repliciram.
Tvoja usporedba ne valja nekoj stvari... iz nekoliko razloga:
Prvo uspoređuju se nova vozila. (Znam). Niko ne pita kad je to auto zadnji put unaprijeđeno već kad je proizvedeno. (Nisam to ni poentirao.)
Drugo kad bi se negdje čak moglo usporediti novo vs polovno auto, opet vjerujem da bi Fiat Punto izgubio od VW Pola. (Takođe, nisam to poentirao - novo vs. polovno. Mislio sam na to da je dotični Punto iliti Punto 3 iliti Grande Punto imao prije 12 - slovima: dvanaest - godina, slijedeće rezultate
https://www.euroncap.com/en/results/fia ... unto/15665 I usput odgovor na tvoju donju tvrdnju. Ovo su čiste 4 zvjezdice. Nisam guglao, ali se sjećam testa u kojem su pomenute 4 zvjezdice a uz neke doplatne dodatke to bi bilo dovoljno za 5 zvjezdica. Naravno, pričam o 2005. Skroz drugi je par opanaka što Fiat nije izbacio nasljednika već 12 godina - što je po meni smiješno i tu se vjerovatno slažemo, pa po današnjim EuroNCAP normama ovaj auto ne zaslužuje nijednu zvjezdicu. E, moja poenta je bila da bi "neki", npr. VW Polo (kad već vučeš za jezik sa Polom) iz 2005., da je kojim slučajem još uvijek u proizvodnji, spao sa tadašnjih 3, 4 ili 5 zvjezdica na "0", kao i ovaj Punto.)

Treće, čisto onako da se zna (Ne znaš. Ne obmanjuj javnost.) :mrgreen: , ne vjerujem da je Fiat Punto ikada dobio više od tri zvijezde. Možda po testovima prije 2011 (ili 2010). (Aha, sad si se ispravio). Tad su drugačija pravila bila. (Upravi o tome i govorim. Neki model Volva koji je "šampion" na ovom polju, bi prije 12 godina zaradio 5 - ma kakvi 5, 10 zvjezdica, a po današnjim standardima bi "spao" na 2 zvjezdice) ;) Mrsko mi je guglati za ovo, ali nisi ni ti vidim (Nisam guglao, ali se sjećam testa.), postavio link za ovu tvrdnju tako da i ne moram :)
(Evo još linkova. Dakle, ovo je link za test VW Pola iz 2002. https://www.euroncap.com/en/results/vw/polo/15597, ovo za Punta dvojku iz 2000. - dakle 2 godine prije, što nije zanemarivo https://www.euroncap.com/en/results/fiat/punto/15514. Iz priloženog se može vidjeti da 4 zvjezdice za zaštitu odrasilh putnika imaju oba modela, a da je Punto čak i sigurniji od Pola za pješake. Dalje, ukoliko downloaduješ izvještaje za oba auta, vidjećeš da je Polo testiran sa zračnim jastukom za suvozača i sa bočnim zračnim jastucima, dok je Punto - 2 godine ranije - testiran bez ta 2 zračna jastuka. Iz čega slijedi logičan zaključak da bi sa tim dodatnim jastucima Punto ostvario bolji rezultat nego Polo. Oba ta dodatna jastuka u Polu su bili doplata - nisu bili standard, a mogli su se doplatiti i u Puntu. Znam, jer sam vidio sam Punta sa 6 zračnih jastuka - vozački, suvozački, u A-stubovima te s boka u sjedištima.)
Četvrto, VW je veći cjenovni razred od FIAT (Ja bi se prije izrazio ovako: Fiat Punto i VW Polo su ista klasa, Fiat Tipo i VW Golf su ista klasa, kao i Doblo i Caddy, te npr. Fullback i Amarok, ali su Volkswageni skuplji, a kada uzmemo u obzir njihovu škrtost na opremi, mada su se malo popravili u zadnje vrijeme, razlika u cijeni je još veća, da ne kažem bezrazložno visoka) uspoređivati njih je isto kao i uspoređivati VW sa BMW ili Mercedesom. (Ovdje se slažemo, mislim samo u dijelu rečenice gdje se VW ne može i ne treba porediti sa BMWom i Benzom).
Ko voli (ima) nek izvoli.
Link sam postavio fore radi (i meni su smiješni komentari, pogotovo onih koji ne uzimaju u obzir cijenu), ali daleko od tog da se slažem da je ispravno prodavati novo auto sa 0 zvjezda iz sigurnosti. (Apsolutno se slažem, uz jednu opasku. Bilo bi besmisleno izbaciti NOVI model u 2017. koji bi na testu zaradio "0" zvjezdica. Ovo je model koji je star 12 godina. Da li ga trebaju povući/zamijeniti? Apsolutno, DA! Ali imam jedno zanimljivo pitanje. Kako bi se proveli putnici u dotičnom Puntu (NOVOM) u nekakvom sudaru tamo neke 2005. godine - kada je taj Punto imao 4, a uz neke doplate možda i 5 zvjezdica, te kako bi se proveli ti isti putnicu u dotičnom Puntu (takođe NOVOM) u "ISTOM nekakvom" sudaru, evo sad u 2017. godini - u godini u kojoj to isto auto zbog puno strožijih kriterija testiranja i normi - ima "0" zvjezdica? Pa,........, vjerovatno isto, jel tako? ;) Da li to znači da je auto MANJE sigurno nego prije 12 godina? )
Ovaj test nije mala stvar. Također imaš djecu kao i ja. Tvoje opravdanje je za njihovu ocjenu je situacija prije 10 godina. Nigdje veze. (Nisam nikog opravdavao, niđe veze.)
Nije ovo napad na FIAT. Ima FIAT i drugih auta koji dobijaju 4 ili 5 zvijezda bez problema. (Naravno. Trebaju izbaciti novog Punta, što će se i desiti 2018., te sam ubijeđen da će u startu imatu barem 4 zvjezdice, a kada ga se "napuca" sa opremom, da će vrlo lako zaraditi i 5. zvjezdicu, ta da će vjerovatno biti "negdje u rangu (+/- dlaka gore dole)" što se tiče sigurnosti sa znatno skupljim suparnikom iz VWa.
Crankshaft je napisao/la: 14.12.2017., 10:35
Frantic je napisao/la: 14.12.2017., 07:23
Har Kl je napisao/la: 13.12.2017., 17:59 Samo za "ljubitelje" VW :prcnjau:
https://www.klix.ba/auto/noviteti/euron ... /171213077
:rofl: :rofl:
Što ti je reć "naš" mentalitet. :mrgreen:
Samo nek je Švabo
(a pogotovo nek je VW, a pogotovo nek je Golf :facepalm: ) a yebesh Talijana ili Francuza....
Baš sam se dobro nasmijao balkansko-primitivno-seljačkim komentarima na članak.
Takođe, mnogi su previdili činjenicu da je isti auto prije 10-11 godina dobio 4 ili 5 zvjedica, te da bi neki VW koji je u to vrijeme bio takođe sa 4-5 zvjezdica, danas bio na 1 zvjezdici (ili na 0).
Al' nek je dizat VW u zvijezde, a pljuvat po Fiatu (Renaultu, Peugeotu, Opelu, Japancima, svejedno,.....).
Tako je to na Balkanu. Ni kod nas situacija nije bolja, barem u Slavoniji. Da stvar bude još gora, u Hrvatskoj postoji jedan popularan automobilski portal (a odnedavno i časopis), neću ga sada imenovati, ali vjerujem da će neki prepoznati o čemu i kome se radi. Tolika količina drukanja za njemačka vozila, i to pogotovo ona iz V.A.G. koncerna, ja mislim da ne može biti viđena ni u tvojoj domovini gdje je VW božanstvo. :)
(Ja znam da najstariji hrvatski auto časopis svako malo izbaci VW dodatak. :mrgreen: Ali razumijem ja to, ljudi plate i jbga.)
Poslije možemo razgovarati o cijenama i balkanskoj zabludi "VW dobro drži cijenu, moš` ga dobro prodat....", a levat nije ni svjestan da nikad neće moći VW prodat ONOLIKO bolje nego nekog Opela, Peugeota, Renaulta, Citroena, Fiata, Forda, .....(iste klase, opreme i motorizacije), koliko ga je SKUPLJE platio. Pojednostavljeno, nakon X (nizak dvocifren broj) godina upotrebe prodaće VWa (pošto sam iz BiH, govoriću u KM) za 3000-4000 KM skuplje nego "ekvivalentnog" konkurenta (po klasi, motoru i opremi) nekog od gore navedenih proizvođača, ali ga je platio novog sigurno 5000-8000 KM više (a možda i više ako poredimo Passata sa npr. Mondeom ili Insigniom,....). Dakle, ode u "minus". :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
Napomeni me da ne ulazim u raspravu SA tobom ne pripremljen. Svaka rijec Se gleda.
Ok priznajem da si enciklopedija.
Ali ako moze ja bih volio da se drzimo pocetne rasprave. Uvodjenjem novih podataka izgubit CE se poenta.
Ja pricam o Puntu is 2017. Ti meni pricas o Puntu 2005. Novo auto. Tell proizvedeno 0 km.
Pisem preko mob-a pa mi see ne da otvarati the linkove, Ali who cares druze? Govoris o autuma is 2002 ili 2000. God.
Sto see tica para parcijalno si u pravu. Drugom prilikom ...
Sto se tice da je VW precijenjen, to bih ja isto mogao reci za bill kojeg proizvodjaca.
Trzisna cijena u odnosu na broj prodatih automobila najbolje pokazuje koje mark su precijenjene :)
Mozda Sam nesto predvidio, Ali mislim da si ostalo sve u pravu.
Sto see tice cijene polovnog automobila, opet parcijalno. Vidjet cemo da nadjemo vrijeme da ovo bacimo na papir :)

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18179
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
@Har Ki
Nov Punto iz 2005. sa 0 kilometara i nov Punto iz 2017. sa 0 kilometara su jedno te isto auto!!
Dakle, pričamo o istom autu.
Prije 12 godina je zaradio 4 zvjezdice, danas je zaradio 0 zvjezdica, zbog višestruko podignutih kriterija Euro NCAP testa. Nije takav nov auto iz 2017. manje siguran od takvog novog auta iz 2005.
O tome se radi.
Ne znam koji ti dio nije jasan, jbga.
Drugi je par opanaka što je Fiat trebao poodavno trebao napraviti novog Punta, a ne raditi to tek nakon 13 godina (2018.).
Još jedna sitnica (najdobronamjernija).
Nije problem uopšte ući sa nekim u raspravu "nepripremljen" (pa na forumu smo, jel tako :mrgreen: ), ali pošto si školovan, tj. visokoobrazovan, a uz to i inžinjer, nemoj brate davat takve "paušalno-stereotipne" izjave (tipa ono, VW vs Fiat, Polo vs Punto, VW ovo, VW ono, Švabo je Švabo....), dakle, nemoj ići putem onih likova iz komentara sa "klix-a", zbog kojih sam ponajviše i napravio reply na tvoj prvi post :mrgreen:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18179
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ne stigoh editovat
Zašto sam govorio o autima iz 2000 i 2002?
Zato što su to bile dvije "najbliže" godine u kojima bi mogao usporediti Punta i Pola.
A šlag na tortu je bio taj što se Punto pokazao čak i nijansu boljim (i to samo sa 1 jastukom, spram Polova 4).
A još mu 2 godine stariji test.
Slijedeće godine će se po pitanju "zvjezdica" moći još bolje uporediti, jer ćemo imati novi model Pola iz 2017., te novi model Punta (ako se tako bude zvao) iz 2018.
Nije "fer" porediti model predstavljen 2017. sa modelom predstavljenim 2005.
To je nešto kao "teška vs perolaka" u boxu.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
https://www.24sata.hr/tech/ako-treba-na ... rvi-556745
Mr. Bahati najavio Ferrarijev SUV kao i električni superauto.

Kakva bahata budala.
Sjećate se kada je rekao da bi se prije upucao nego što bi napravio Ferrarijev full električni auto i SUV?
Bahata, pohlepna budala.

Enzo se okreće u grobu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Lux14
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 400
S nama već: 7 god 7 mj
Navija za: Alonso
http://www.thedrive.com/news/14895/ferr ... ctric-cars
Čovjek je neurotičan ko Trump. Ferrari shooting brakeovi pa sad i SUVi su (po meni) čista suprotnost onomu što je Ferrari bio i zašto ga svi volimo. Ovime što sad radi samo pomaže McLarenu koji se na tržištu nametnuo kao odlična alternativa za talijane u svijetu superautomobila. Ovaj lik kao da ne zna zašto pravi poklonici (koji su uz to još jako bogati) kupuju Ferrari. Samo da Ferrari ne postane automobil youtubera i poluretardiranih sportaša :bonk: . On također ignorira da već postoji električni superautomobil - Rimac Concept One, koji je pobjedio na ubrzanju LaFerrari (uz 918,Veyron,...).
BTW u Ženevi izlazi novi Rimac koji će se proizvoditi u puno većem broju i biti još brži od Concept Onea
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... motor-show
You should never underestimate the predictability of stupidity

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18179
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Jbga
Samo mijena je stalna.
Ako Porsche može raditi SUVove (Cayenne ga je najvjerovatnije spasio od propasti - mada je Ferrari daleko od toga), a zatim Bentley, a što je najbitnije (za Ferrari) i Lamborghini,....., onda vjerovatno i oni razmišljaju o SUVu.
Elektro auto - takođe, za 10-ak godina će biti nešto normalno i uobičajeno, pa tako i "super-elektro auta".
Kvaka je samo u tome što ne treba laprdati "kako bi se radije upucao u nogu nego što bi Ferrari mogao napraviti SUV ili full elektro auto". :facepalm:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

ujac
Karting
Karting
Postovi: 186
S nama već: 8 god 2 mj
Ajmo ljudi, ko voli dobre (aute) novi ciak auto kalendar

slika
Nemam potpis.

Post

mika
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 326
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Renault, Hass
Frantic je napisao/la: 07.12.2017., 21:35 Bilo je i ranije ovih ideja ali ovo bi moglo da zaživi.
Uglavnom - benzinac koji pali kao dizel (na kompresiju) a svjećice koristi samo pri većim opterećenjima, te na niskim temperaturama.
https://www.caranddriver.com/reviews/20 ... ive-review
http://www.popularmechanics.com/cars/a2 ... ne-engine/
:kokice:
Mazda radi revoluciju u pogonskim jedinicama i jako mi se sviđa što nisu išli filozofijom "turba" nago na kubikažu. U svakom slučaju bravo za Mazdu.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡