60 godina poslije (dakle, 01.11.1996.

01.11.1987., nakon 10 godina F1 se vraća u japan, ali na drugu stazu, Suzuku. Jedina, i dan danas, sa oblikom "8". I bila je to prva od pet (u nizu) VN Japana, na kojoj je odlučen prvak (niz trajao zaključno sa 1991.). Mansellu je trebalo malo čudo da stigne Piqueta u posljednje 2 trke. Međutim, na prvim kvalifikacijama, u petak, doživio je strašnu nesreću, koja ga je odvojila od bolida za tu, kao i za narednu VN (Australija). Piquet je tako postao prvak i prije nego je trka počela. Na PPu se našao Berger, poveo, vodio čitavu trku, izuzev jednog kruga. Senna je u zadnjem krugu pretekao Johanssona za drugo mjesto, dok je Šveđanin ostao treći. Prostu je u prvom krugu pukla guma, pao je na začelje ali se na kraju probio do 7. mjesta, i usput postavio FL, što mu je bio 20. u karijeri (16. i zadnji za TAG-Porsche motore). Takođe, Johanssonov podijum bio 54. i zadnji za TAG-Porsche motore. Ekipa Arrowsa je startala svoju 150. trku. S druge strane Hondini motori su ostvarili 60. podijum, a Piquet je postao treći Williamsov prvak (osvojio je svoju treću titulu), te prvi sa Hondinim motorima. Kad smo kod motora to je bio i zadnji (214.) start Alfinih motora u F1 (iako ih je Osella koristila i naredne godine, ali pošto nije bilo Alfine fabričke podrške, zvali su se jednostavno Osella).
11 godina poslije, još jedna trka na Suzuki na kojoj je odlučen prvak (započet niz od 3 takve VN Japana, u međuvremnu samo 1996. prvak odlučen na toj VN). Hakkinen je došao na trku sa 4 boda prednosti (kakva bi bila situacija da nije bilo DCa i Belgije, ko će ga znat?), 90 -86. Međutim, sve što je moglo poći po zlu za MSa je i pošlo. Za početak, imao je PP (20. u karijeri). Ali mu se bolid ugasio na početku warm-up kruga, te je morao startati zadnji, čime je ostavljen prostor Hakkinenu da odmagli, provede čitavu trku u vodstvu i uzme svoju 9. pobjedu, te prvu titulu prvaka. Iako se Irvine svojski potrudio da ga omete u tome, završio je drugi, dok je DC bio treći. A MS? Nakon što je startao odzada, probijao se kroz grid (u prvom krugu prešao devetoricu). Na pola trke se našao na trećem mjestu (iza Irvinea). Naravno, postavio je i FL. Mađutim, 3 kruga prije prešao je preko ostataka od sudara Tuero-Takagi, da bi mu zbog toga na početku 31. pukla guma, netom nakon što prošao ulazak u boxove. Pored Hakkinena, i Mclaren je osigurao konstruktorsku titulu (zasad zadnja, dakle i oni imaju post od 19. što se tiče konstruktorskih titula). To je bila 430. i zadnja trka za Tyrrell, kao i za Nakana (33.), Tuera (16.), dok je i Rosset trebao startati zadnju ali se nije kvalčifikovao pa mu je prethodna (VN Luksemburga bila zadnja, 26.).
Opet 11 godina poslije, ali ovog puta VN Abu Dabija. Prva VN tog emirata. Sa onim "nestvarnim" hotelom (rekao bi Blaž), vrlo zanimljivog oblika (kad se gleda odozgo

Prije 2 godine, F1 se vratila u Meksiko na Braća Rodriguez stazu, nakon 23 godine, ali bez Peraltade, koja je u međuvremenu isjeckana Faro Sol stadionskim kompleksom (koji je u ostalom dijelu godine basball stadion). Titule u obje konkurencije su bile odlučene, a vidjeli smo još jednu dvostruku pobjedu Benza, u poretku Rosberg (ostvario hattrick, a ta PP mu je bila 20. u karijeri) pa Hamilton. Na trećem mjestu je završio Bottas. Ferrariji su doživjeli debakl u ionako lošoj sezoni. Raikkonen je u svom 230. entryu imao kontakt sa Bottasom zbog kojeg je odustao, dok se Vettel izgriješio kao početnik te je i on odustao, što je bio prvi DNF za oba Ferrarijeva bolida još od VN Australije 2006. Alonso "izgubio snagu" u prvom krugu, a trku gledalo cca. 135000 gledalaca. Prvoplasirane je intervjuisao zadnji pobjednik VN Meksika iz 1992., Mansell.