08.09.1956. rođen je Stefan "DeerHunter" Johansson. Debitovao u Shadowu, kasnije vozio sa Sennom u Tolemanu, a najbolje rezultate je imao u periodu 1985.-1987. vozeći Ferrari i Mclaren. Nije došao do pobjede, iako je par puta bio blizu, a nemi ni PP niti postavljen FL. Pred sezonu 1988. opet mu se putevi ukrštaju sa Sennom jer ga Dennis sackovao u korist Brazilca. Pored toga što je na treningu za VN austrije 1987. ubio (raskomadao) nedužnog jelena, poznat je i po tome što je VN Njemačke završio na tri točka, jer mu je u zadnjem krugu pukla guma, kao i po tome što je osvojio jedine bodove i jedini podijum za ekipu Onyxa, 1989. godine. Vozio je i Indycar (solidno kao i u F1), a na Le Mansu je bio najbolji gdje ima pobjedu iz 1997, te treće mjesto 2003. (uz 3 pobjede u klasi, 1992., 1997. i 2003.).
4 godine poslije rođen je Aguri Suzuki. Većinom je vozio lošije bolide, a najbolji rezultat u 88 trka (64 starta) mu je treće mjesto na domaćoj VN 1990. Ima jedno 3. mjesto na Le Mansu, a najpoznatiji je po činjenici da je bio vlasnik ekipe SuperAguri koja se takmičila u F1 u periodu 2006.-2008., koja je zlatni trenutak imala kada je Sato pretekao Alonsa na VN Kanade 2007., ali za koju su vozili Yiji Ide i Sakon Yamamooto.
08.09.1984. rođen je Vitaly Aleksandrovich Petrov, prvi Rus koji se takmičio u F1. U F1 se zadržao 3 sezone (Renault, Lotus, Caterham), ima jedno treće mjesto sa VN Australije 2011., 1 FL, a najpoznatiji je po tome što je Alonso ostao zaglavljen iza njega na VN Abu Dhabija drugu polovinu trke (dobro, ferdo je morao preći još i kubicu, te Rosberga, za titulu). Pored toga vozio je DTM (bezuspješno), Le Mans (jedno 3. mjesto u klasi), ..... Trenutno vozi Orecu-Gibson u LMP2 klasi.
Što se tiče trka, na današnji dan ih je održano čak 8. Sve za VN Italije, Monza.
Redom. 1957. Moss (Vanwall), Fangio (Maserati), Von Trips (Ferrari). Vanwall je polako postajao bitan faktor, a Mossova pobjeda je bila već treća za ekipu. Stewart Lewis-Evans je, takođe sa Vanwallom bio na PPu (prva), ali je odustao zbog kvara na motoru, dok je treći Vanwallov vozač, Brooks, postavio FL (njegov prvi), ali je zbog problema zaostao čitavih 5 krugova. Fangio je već ranije osigurao svoju 5., rekordnu titulu (rekord će biti izjednačen tek 45 godina poslije), a to drugo mjesto mu je bilo 35. (i zadnji podijum), a za ekipu Maseratija 37. (takođe zadnji). Nasuprot njima, Von Trips je prvi put bio na podijumu. Bila je to i zadnja sezona u kojoj se finalna trka vozila u Monzi.
6 godina poslije, Jimmy se okitio prvom titulom prvaka (ako je i bilo ikakve sumnje te sezone). Završio je ispred Ginthera (BRM), te Mclarena (Cooper). Zanimljivo da nije startao sa PPa (to je bio Surtees), čak nije bio ni drugi (G.Hill). Na kraju je ipak došao do svoje 8. pobjede usput postavivši 10. FL. Gintherom podijum je značio 20. za BRM. Pobjedom je i ekipa Colina Chapmana osvojila prvu konstruktorsku titulu (i vozačka im je bila prva). To se desilo 3 trke prije kraja, što do sada nije pošlo za rukom nijednoj ekipi, niti vozaču. Na trci je debitovao Mike Spence (Lotus). Bila je to i posljednja trka sa ukupnom dužinom većom od 300 milja.
Trku održanu 1968., podrobno je opisao Damir "Jimmy Clark" Abramović u članku na naslovnoj. Hulme (Mclaren), Servoz-Gavin (Matra) - jedini podijum, X (Ferrari). Sutrtees je startao sa PPa (8. i zadnja njegova, ali prva za ekipu Honde), a Jackie Oliver postavio svoj jedini FL. Xov podijum je bio 160 za Ferrari. Za G.Hilla je to bio 100. GP vikend, dok su se prvi puta pojavili Andretti i Unser, kao i Derek Bell (Ferrari), koji je za razliku od pomenutog dvojca, ipak vozio trku.
Ponovo 6 godina poslije, jedna zanimljiva trka. Pobijedio je Peterson u Lotusu, ali samo sa 0,8sec prednosti ispred drugoplasiranog Fittipaldija u Mclarenu. Treći je dopeljao Scheckter (Tyrrell), daleo iza. Lauda je bio najbolji u kvalama i vodio je više od pola trke dok mu nije crko motor. Na prvom mjestu ga je naslijedio Regazzoni (nakon odličnog starta se probio sa 5. na drugo mjesto), kojem je nakon 8 krugova takođe crko motor. Carlos Pace 8Brabham) je postavio FL. 70. PP za Ferrari, 40. i 100. podijum za Tyrrell, odnosno Lotus.
1985. Prost pobjeđuje dominantno ispred Piqueta i Senne (odvozio jedan strašno sexy krug u kvalifikacijama kojim je došao na PP), koji su ostali 50sec, odnosno minutu iza. FL je postavio Mansell u Williamsu, Sennin timski, De Angelis, je vozio 100. trku, a Tyrrell je učestvovao samo sa jednim bolidom, jer nije bilo Bellofa (poginuo 7 dana ranije u Spa, a sahrana je trebala biti dan poslije VN Italije), pa su smatrali da nije u redu da ga neko mijenja. Mlcaren došao do 120. podijuma, Williams do 20. FLa, Renault motori do 40. PPa, a BMWovi opet do 20. podijuma. Glavnom Prostovom konkurentu za titulu, Alobretu, je crko motor.
Naravno, 6 godina poslije (

), Mansell pobjeđuje 20. puta u karijeri. Senna je imao i PP i FL, međutim podlegao je pod pritiskom Engleza koji ga je pretekao na ulazu u Ascari, te je nakon boxa morao da se probija sa 5., ponovo na drugo mjesto. Treći je na kraju bio Prost. Nakon Belgije, Briatore je "preoteo" mladog Schumachera iz Jordana, a ovaj mu se zahvalio 7. mjestom u kvalifikacijama (dobio u kvalama timskog kolegu i čovjeka kojem je to bila 200. trka u karijeri, trostrukog svjetskog prvaka Piqueta, koji se kvalifikovao kao 8.). Mclaren je ostvario 220. podijum, a Hondini motori 70. PP. S obzirom na to da je Benettonov dvojac završio 5. i 6., a Berger 4., to je bila najuspješnija "šestorka" (dok se bodovalo samo 6. prvih mjesta) koja je završila trku u bodovima (18 titula i 247 pobjeda; preko 25% od ukupnog broja titula i pobjeda). MSu su to bili i prvi bodovi.
1996. oduševljenje u Monzi. Slavio je MS (iako je i on, kao i Alesi, Villeneuve, Hill, HHF, Rosset, Panis, Irvine) zakačio barijeru od guma, ali je ipak završio trku. Hill je startao sa PPa (120. PPa za motore renaulta), ali je nakon 6 krugova udario u prvoj šikani u gume te slomio ovjes. Alesi je došao do drugog mjesta, a Hakkinen je bio treći. Tri kruga prije kraja, MS je postavio i FL. Ekipa Ligiera je ostvarila zadnje bodove, koje im je donio Diniz. Od naredne godine su se zvali Prost.
2013. Vettel, Alonso, Webber. Vettel je sa 32. pobjedom pretekao Mansella, a izjednačio se sa Alonsom (koji je i dan danas na te 32 pobjede). Startao je i sa PP (40), dok je FL postavio Hamdo. U svom 50. nastupu Hulk je (u normalnim uslovima) odvezao sjajne kvale i kvalifikovao Sauber-Ferrari na 3. mjesto (završio je 5.). Za Red Bull su to bile 40. pobjeda i 50. PP. Iz red Bulla objavljeno da Ricci mijenja Webbera za 2014. godinu. A iz Ferrarija da ih napušta Felipe Baby, a da ga mijenja Raikkonen.