
[ link do slike ] [ link do slike ]
To je ujedno bila i Gonzalezova prva pobjeda, a startao je sa PPa (takođe prva i za njega i za ekipu). Broj podijuma su zaokružili na 10. Na podijumu su se iza Gonzaleza našli njegov sunarodnik Fangio, te timski kolega Villoresi. Farina je postavio FL, što je bio 10 za ekupu Alfa Romea, čiji se niz osvajanja FLova nastavio i kroz sezonu 1951 (naravno, ako izuzmemo Indy 500, dok im je ferrari ipak prekinuo nizove za pobjede i prve startne pozicije). BRM je debitovao na toj trci, te osvojili i bodove (Reg Parnell na 5. mjestu). Na kraju se još ispostavilo da Gonzalez vozio na starijoj šasiji i sa starijim motorm nego njegove kolege Ascari i Villoresi.
Pet godina poslije, Ferrari većstiže do svoje 24 pobjede, ovog puta sa Fangiom za volanom. Duplo slavlje su uoptpunili Peter Collins i Alfonso de Portago, koji su doveli (popola) drugi Ferrari na drugo mjesto, sa krugom zaostatka. Treći je završio Jean Behra u Maseratiju. Njegov timski kolega Moss je startao sa PPa, postavio FL, borio se kao lav sa fangiom i Hawthornom, ali je odustao zbog kvara na osovini nekoliko krugova prije kraja. Inače, vožen je 101 krug. Alfonso de Portago je osvojio svoj prvi podijum (kao i bodove na toj trci), a Tony Brooks je imao debi u BRMu.
1973., Revson (Mclaren), sa svojom prvom pobjedom, ispred Petersona u Lotusu (što mu je bio 10. podijum), te timskog kolege Hulmea. Peterson je startao sa PPa, FL je postavio Hunt (prvi u karijeri), a na trci su debitovali Jochem Mass i John Watson. Andrea De Adamich je zadnji put uzeo učešće na nekom vikendu, ali nije startao restart. Lotusov 90. podijum, te 60. pobjeda za DFV8 motor. Trka je najpoznatija po kršu na startu nakon kojeg je 11 vozača odustalo. De Adamich se pobukao iz sporta zbog povreda u tom kršu. Izazvao ga je Jody Scheckter. Zadnja trka na "originalnoj" konfiguraciji Silverstonea, prije dodavanja šikane u Woodcote. jedina ikad F1 trka sa 4 Novozelandska vozača na startu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wLsMKbyQstY[/youtube]
Obatiti pažnju na novinare sa fotoaparatima na prvom zavoju nakon starta.

1979., Heatov omiljeni brko (Regazzoni) pobjeđuje u Williamsu, što mu je bila i zadnja pobjeda (uz postavljen najbrži krug), ispred Arnouxa u renaultu, te Jariera u Tyrrellu (treći i zadnji podijum). brkin timski kolega Jones je startao sa PPa, i vodio je sve dok ga kvar pumpe za vodu nije izbacio iz trke. Treba reći da je to bio 50. nastup za ekipu Sir Franka Williamsa, u kojem su ostavrili prvu najbolju startnu poziciju, kao i prvu pobjedu. Zanimljivo je da je PP vrijeme Jonesa u Williamsu FW07 sa ground-effectom, bilo skoro 7 sekundi brže od Huntovog od prije 2 godine (bez grounda).
1991., Mansell, PP, FL, from flag to flag, jednom rječju Grand slam i extaza domaćih navijača, kao i uostalom, svaki puta kada je moj omiljeni F1 brko pobijedio na domaćoj VN. Iza su završili Berger, sa preko 40sec zaostatka, te Prost. Stefano Modena i Maurizio Gugelmin su imali 50. trku, ekipa Minardija 100., a Michele Alboreto 150. Stefan "Deer hunter" Johansson je imao zadnje pojavljivanje na nekom GP vikendu, ali se nije kvalifikovao sa svojim Footworkom. Senna je do zadnjeg kruga bio drugi ali je ostao bez goriva. Bez obzira na sve, klasifikovan je kao 4., a dobio je i prvratnu vožnju do boxa sa Mansellom i Williamsom.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=75YNIsNPOM4[/youtube]
1996., Villeneuve, Berger, Hakkinen. Hill je startao sa PPa, ali je odustao zbog kvara (kao i oba Ferrarija, u samo prvih 6 krugova, što je bilo treće uzastopno duplo odustajanje Ferrarija

Sve su trke vožene na Silverstoneu.