02.07.1911. rođen je Reg Parnell, čovjek koji se popeo na podijum u prvoj ikad F1 trci. Bio je treći, iza Farine i Fagiolija, na podijumu koji su okupirale Alfe. U karijeri je strtao na 6 trka, imao je taj jedan podijum, te osvojio 9 bodova. Pored toga je osvojio jedno drugo i treće mjesto na Le Mansu (u klasi), te jednu pobjedu na 12h Sebrina, takođe u klasi. Poznatiji je kao Team manager Aston Martina na Le Mansu, kada su osvojili 1-2 sa dvije odlične postave (Roy Salvadori i Caroll Shelby, te maurice Trintignant i Paul frere). Nakon toga je osnovao svoju ekipu "Reg Parnell Racing", a koristio je Coopere, te je ostao jedan od najuspješnijih privatnika sa početka 60-tih godina, a otkrio je talente tipa John Surtees, Mike Hailwwod (vjerovatno ih je on privolio da pređu sa 2 na 4 točka), kao i Chris Amon.
Na današnji dan voženo je čak 8 trka. 7 u Francuskoj i jedna u SADu.
Redom.
1950. Rheims. Fangio i Fagioli u Alfama, ispred Whiteheada u Ferrariju (jedini podijum). Alfa je već stigla do 10. podijuma. Fangio je ostvario triple na toj trci. To je bila predzadnja trka sezone, a pred finale (Monza) Fangio je imao 26 bodova, Fagioli 24 a farina 22 (ipak na kraju se on okitio titulom).
11 godina poslije, na istom mjestu, ljubitelji su vidjeli ono što je samo Farina uradio na prvoj trci (i Johnie Parsons u Indy 500). Giancarlo Baghetti je u svom prvom nastupu ostvario jedinu pobjedu (i podijum) vozeći Ferrari, ispred Gurneya u Porscheu (prvi podijum za Porsche), te Clarka u Lotusu (10 podijum za Chapmanovu ekipu). Phill Hill je u ferrariju startao prvi, te postavio najbrži krug, ali je zaostao 2 kruga zbog problema. Jedna od najtoplijih trka ikada (skoro 40 st. C).
1967. se vozilo na Le Mansu (ali kratkom, 4,4km, Bugatti circuit). Dupla pobjeda Brabhama (Brabham - Hulme), ispred Stewarta u BRMu. G. Hill je sa moćnim Lotusom (ali kvarljivim) startao sa PPa (10. u karijeri) i postavio FL, ali kao što rekoh, Lotus je bio kvarljiv (diferencijal). Brabham (ekipa) je već stigao do 30 podijuma, BRMov motor do 50. podijuma, a bio je to 100. GP za Maseratijev motor. Trku je startalo samo 15 vozača.
5 godina poslije, Clermont-Ferrand. Stewart (Tyrrell), Fittiapldi (Lotus), Amon (Matra). Jubilarna 20. pobjeda Stewarta, a Amonu je to bila 5. i posljednja PP, kao i 3. i posljednji FL, te 11. i posljednje penjanje na pobjednički podijum (sve je to bilo zadnje i za Matru kao ekipu). Jubilarni 50. GP za JP Beltoisea, te debi za Patricka Depaillera. Zanimljivo je da je to bila10. i posljednja trka za današnjeg Red Bullovog Boga i Batinu, Dr. Helmuta Marka. (vozio je BRM). Karijeru je prekinou bog bizarne nesreće kada je Fittiapldijev Lotus odbacio kamen (koje su vozači nanosili na stazu skraćujući putanju

) koji je pogodio Helmuta u glavu, probivši mu vizir, što ga je ostavilo bez lijevog oka.
1978., Paul Ricard. Lotus 1-2 (Andretti - Peterson, Andrettijeva 10. pobjeda), ispred Hunta (Mclaren), kojemu je to bio zadnji podijum u karijeri (te zadnji bodovi). John Watson u Brabhama u je imao PP (njegova druga Pp, ujedno i posljednja, a 20. za ekipu Brabhama). Reutemann je postavi FL. Brabham se nakon "fen-bolida", vratio "običnom" bolidu.
1995., Magny-Cours. Pobjeda MSa, ispred 2 Williamsa (D.Hill - DC). Hillu nije pomogao PP, jer ga je MS uzeo nakon boxova, pri čemu je postavio i FL. 300. trka za ekipu Guya Ligiera.
5 godina poslije na istom mjestu, odlična vožnja DCa i pobjeda, ispred timskog kolege Hakkinena, te Rubensa. MS je startao sa PPa, ali je odustao zbog kvara (motor), ali ga je DC već bio pretekao. Mislim da mu se naredni kvar motora desio u Suzuki 2006. (neka me neko ispravi ako griješim). Dc je naravno, postavio i FL.
02.07.2006., Indianapolis. Povratak na mjesto sramote od prije godinu dana. Isti pobjednik, ali ovaj puta u normalnoj trci. Dupla pobjeda Ferrarija, MS ispred Masse, dok podijum popunio Fisico. MS je ostvario triple, ali zanimljivo je da je Massa bolje startao, pa se MS preuzeo vodstvo undercutom. Bio je to 190 najbrži krug za Ferrari, te 94. i posljednja trka za Montoyu (95., ako računamo i prethodnu VN SAD, kada nije startao), u kojoj je napravio baš lijepu 3.14zdariju za oproštaj (okrenuo Kimija, odletio na Buttona, kojem je zbog toga Heidfeld odvalio nos, a zatim naletio i na Speeda).