12.05.1922. rođen Roy Salvadori. Jedan od pionira, vozio sve i svašta, u 47. startova je ostvario 2 podija. Značajnije rezultate je počeo postizati kada se predkraj 50-ih dohvatio Coopera. Međutim, najveći uspjeh mu je bio pobjeda sa Carollom Shelbyjem na Le Mansu 1959, u Aston Martinu, a popeli su se na podij i slijedeće godine sa istim autom. ma još jedno 3. mjesto u klasi vozeći Jaguar sa Cunnighamom, 1962. Jedna pobjeda u klasi i na 12h Sebringa.
12.05.1963. rođen je Stefano Modena (u Modeni, zanimljivo). F3000 prvak iz 1987. godine, ali u F1 nikad nije imao kvalitetan bolid za neke veće uspjehe. Jedini iole bolji bolid je bio Tyrrell, 1990. Poslije malo DTMa i ITCCa, i to bi bilo to.
Pet je trka voženo na današnji dan.
1968, VN Španije, Jarama. Poredak na podiju - G. Hill, Hulme, Redman. Grahamu je to bila 11. pobjeda i 30. podijum, Redmanu prvi i jedini podijum, dok je Hulme ostvario prvi podijum za ekipz Brucea Mclarena. Sa polea je stratao Baxuz Amon (naravno, odustao), dok je Fl postavio JP Beltoise. I jednom i drugom su to bili prvijenci, a prvi FL i za Matru. Chapman je nakon pogibija Clarka i Spencea, prijavio samo G.Hilla, koji mu je donio pobjedu. Trku je startalo samo 13 bolida (od 14 prijavljenih, Brabham nije startao).
1974. vozila se VN Belgije, drugi i posljednji puta na stazi u Nivellesu. Pobjedu je odnio E. Fittipaldi, ispred laude, Schecktera i Regazzonija, koji je startao sa PPa. Osvjače bodova su zaokružili beltoise i Hulme, sa postavljenim FLom (zadnjim u karijeri). Scheckteru je to bio prvi podijum, a natom GP su debitovali Larousse, Kinnunen, Pillete i Pryce (dobro, Kinnunen, koji je ujedno i prvi Finac koji je nastupao u F1, se nije kvalifikovao za trku). Ekipa nedavno preminulog Surteesa je jubilarni 50. startala F1 trku. Stazu nisu prihvatili, pa se VN belgije vratila na Zolder, a poslije i na obnovljenu i skraćenu Spa.
1991. Ayrton Senna je u Monacu obilježio, jubilarnu 30. pobjedu (from flag to flag) drugu zaredom, a treću ukupno (do tada), pobijedivši ispred Mansella i Alesija. To je bila 90. Mclarenova pobjeda, u 350. nastupu. Ekipa Dallare je imala 50. start. Ayrton je naravno, startao sa PPa, dok je iznenađujuće FL postavio Prost u slabom Ferrariju, ali je Alesijevo 3. mjesto govorilo da im je spora staza odgovarala. Juliana baileya, nakon što se nije kvalifikovao za trku, nismo više gledali u F1. Iznenađujuće drugo mjesto na startu je imao gore pomenuti Modena (najbolje kvale u karijeri), Mansellovo drugo mjesto su mu bili prvi bodovi u sezoni (Ayrton je već imao 40 na kontu nakon te trke, tu možda i leži kvaka, oko toga zašto Mansell nije mogao sustići Sennu u borbi za titulu). Senna umalo nije pokupio suca koji je kupio ostatke bolida zbog nečijeg kontakta u Ste. Devote. Brundle diskvalifikovan zbog "nevaganja", a Pierluigi Martini i ekipa Minarda ostaće upamćeni kao prvi koji su popili 10sec Stop & Go kaznu.
2002. na A1 ringu desila se sramota u režiji Ferrarija, nakon čega su kažnjeni i nakon čega su zabranjene timske naredbe, pa se godinama govorilo u šiframa, ili se to kulturno odrađivalo kroz boxove. Trka, ni po čemu drugom zanimljiva, Rubens je startao sa PPa, MS sa trećeg mjesta, postavivši FL. Treći je bio JPM. Jedino vrijeno pomena je, na žalost, sudar Heidfeld-Sato.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=yqJBeFrj1Yg[/youtube]
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=aQWY3oTHSXI[/youtube]
Prije 4 godine, na stazi u Catalunyi, Fernando je ostvario svoju 32. i za sada zadnju (??) pobjedu, završivši isprfed Kimija i Felipea. Rosberg je imao PP, ali mu to nije pomoglo zbog benzovog žderanja guma te godine. Esteban (ne Ocon, već Gutierrez) je postavio jedini FL u karijeri (i čini mi se zadnji za Sauber, zasad). Jedna od boljih Fernandovih vožnji, a naročito je bio dobar na startu (startao 5.) sa sjajnim preticanjima Raikkonena i Hamiltona sa vanjske strane.