avetma je napisao/la:1,3 poboljšanja na kojoj stazi? Ako je u pitanju Barcelona, onda Red Bull s tim napretkom osvaja vozački i konstruktorski naslov ove godine.
Možda su konačno počeli točiti Red Bull u svoje bolide tako da ovih 1,3 je tek mrvica onoga što se može izvući iz bolida.
Well, now back over a year ago that I was able to report "as 1st" Max went to RB. Basically I never post unless there is spectacular news.
In FP1 in Spain, Red Bull RB14 will present to the general public. The RB14 is clearly the place of the RB13, and features a number of interesting changes. Important is the suspension, the rake, and especially the nose. Newey has this nose conceived with a specific innovative idea for guiding the air flow through the car. This did not work optimally, and now Schummi has expressly stated on the how and why. Notice I'm not a techie, only Max came into the simulator RB lap times compared to the RB13 design nearly 1.3 - 1.5 sec faster. In reality the progress of the competition and the actual circuit a full second profit should be possible.
Renault is also based on this input, decided in consultation to be as reliable as possible the engine before squeezing out the pure speed. This means that the Renault F1 Team factory deliberately going for maintaining current positions.
Of course, we'll wait and see, but the same as last year, the source directly from MK.
Sjajan uvod Ante!
Kao i uvijek, nadam se dobroj, uzbudljivoj utrci, a kad bi se Red Bull zbilja uspio približiti samom vrhu kao prema ovim najavama, to bi bilo gotovo zagarantirano.
Mr.Spaceguy je napisao/la: 08.05.2017., 15:54
Well, now back over a year ago that I was able to report "as 1st" Max went to RB. Basically I never post unless there is spectacular news.
In FP1 in Spain, Red Bull RB14 will present to the general public. The RB14 is clearly the place of the RB13, and features a number of interesting changes. Important is the suspension, the rake, and especially the nose. Newey has this nose conceived with a specific innovative idea for guiding the air flow through the car. This did not work optimally, and now Schummi has expressly stated on the how and why. Notice I'm not a techie, only Max came into the simulator RB lap times compared to the RB13 design nearly 1.3 - 1.5 sec faster. In reality the progress of the competition and the actual circuit a full second profit should be possible.
Renault is also based on this input, decided in consultation to be as reliable as possible the engine before squeezing out the pure speed. This means that the Renault F1 Team factory deliberately going for maintaining current positions.
Of course, we'll wait and see, but the same as last year, the source directly from MK.
RC Escoire
Ajde vidjet ćemo i to...jer ovaj bolid još neće dobiti upgrade PU-a tamo do Kanade, a možda i dalje od toga.
Znači bazirana je informacija na starom tj. trenutnom PU.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
U stvarnosti ako izvuku pola od toga sto su u simulatoru izvukli bice dobro, jos ako legne jaci motor i bude radio kako treba, onda ce bit veselo u borbi za titulu. Nadam se da ce se umijesat u borbu
HeatBlast44 je napisao/la: 08.05.2017., 19:16
U stvarnosti ako izvuku pola od toga sto su u simulatoru izvukli bice dobro, jos ako legne jaci motor i bude radio kako treba, onda ce bit veselo u borbi za titulu. Nadam se da ce se umijesat u borbu
Da ukoliko Mercedes i Ferrari ostanu na trenutnoj razini.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ma to je oko pola sekunde napretka maksimalno (malo jače kad dođe novi PU), kad uzmeš u obzir napredak i drugih.
Takođe, koliko je realan njihov zaostatak u Rusiji, a bio je povelik?
1,3 na simulatoru je 1,3 na simulatoru.
Stvarnost je malo drugačija.
Vidjećemo.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ma te felge 19' i 20' incne jednostavno ne stoje na f1 bolidu... uopsteno, stoje samo ovim novijim autima, a starijim autima ne da ne stoje, nego kvare izgled, da ne pricam o F1 bolidima...
Btw bas me interesuje kako ce Force India smjestit broj pokraj bruke sponzora koje su nalijepili na shark fin
Ne čude me novi rubnici, čak sam ih očekivao, ipak je prošle godine na ovom mjestu poginuo jedan mladić i neke mjere se moraju poduzeti, nebitno što je sport na dva kotača više.
Felipe je napisao/la: 10.05.2017., 20:01
Ne čude me novi rubnici, čak sam ih očekivao, ipak je prošle godine na ovom mjestu poginuo jedan mladić i neke mjere se moraju poduzeti, nebitno što je sport na dva kotača više.
U čemu je kvaka sa ovim bolidom sa 19-20" felgama?
Mislim, WTF, otkuda to?
Vidim i gume nisu 325, već su uže, ovo mi je više kao 245 do 265 i uzeto sa nekog moćnijeg cestovnog auta (mislim na prednje) .....
A i ne stoje ovako velike felge F1 bolidu, što jest, jest.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Te gume su "transportni kotači" i koriste se samo prilikom transporta. Podsećam, Pireli oduzme sve gume timovima pre pakovanja za odlazak iz trkačkog vikenda VN i dobijaju ih samo za dogovorene događaje uz FIA saglasnost kao što su filmski dani, službena testiranja i VN.
Stede gume za utrku na sve se treba paziti. Biti ce zanimljivo kako ce Mercedes na ovoj stazi zderati gume. Ovaj vikend ce biti show na stazi ne mogu docekati
Alen13ASC je napisao/la: 10.05.2017., 21:47
Te gume su "transportni kotači" i koriste se samo prilikom transporta. Podsećam, Pireli oduzme sve gume timovima pre pakovanja za odlazak iz trkačkog vikenda VN i dobijaju ih samo za dogovorene događaje uz FIA saglasnost kao što su filmski dani, službena testiranja i VN.
Hvala.
Od kada to praktikuju?
Pošto su npr. 2014 transportovani sa standardnim gumama / felgama, koliko znam....
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Alen13ASC je napisao/la: 10.05.2017., 21:47
Te gume su "transportni kotači" i koriste se samo prilikom transporta. Podsećam, Pireli oduzme sve gume timovima pre pakovanja za odlazak iz trkačkog vikenda VN i dobijaju ih samo za dogovorene događaje uz FIA saglasnost kao što su filmski dani, službena testiranja i VN.
Hvala.
Od kada to praktikuju?
Pošto su npr. 2014 transportovani sa standardnim gumama / felgama, koliko znam....
Od ove sezone. Lakše je ugurat bolid u kamion ili za izvan europske utrke u kutiju sa ovim užim gumama. Standardne gume su jednostavno presiroke za transport bolida.
Pozdrav ekipo. Pratim vesti pred ovaj vikend i trku i nešto sam primetio. Možda se to i promeni ali evo o čemu se radi.
Svi ali bukvalno svi najavljuju neke nadogradnje, nova krila, šasije, vremena bolja za sekund dva, 2,3 koraka napred i tako dalje... Jedini ko nije ništa do sad najavio je Ferrari. Ćute i rade što je po meni sjajan nastavak predsezone i pristupa trkama. Sećam se samo izjava, od Španije kreće sezona, reset sezone osvajamo titulu.... Jako mi se dopada ovakav Ferrari i očekujem dobru borbu.
Mislim da će mercedes uzeti polposition ali da će Ferrari dobiti zbog boljeg race pacea i boljeg čuvanja guma. Svi ostali šta god najavili očekujem isto stanje, daleko iza, gde bi RB jedino mogao malo da se približi vodećim ali ne značajno iako je u pitanju Barcelona.