Alonso je jučer sudjelovao u komentiranju IndyCar utrke i u prijenosu spomenuo koliko je JB sretan zbog povratka u McLaren Hondin bolid
https://twitter.com/keithcollantine/status/856245996006801412
Odlično za obje strane.
Sauber nema šta izgubiti, može samo dobiti, pgotovo sa finansijske strane.
Honda bi, s druge strane, imala 4 bolida, više informacija....
Koristi su obostrane i višestruke.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ha čuj, ne može se baš reći da je Checo u krivu kad iznosi takvo mišljenje. Ferrari je apsolutno skočio par stepenica u odnosu na prošlu godinu, a i Renault je tu negdje. S druge strane, što manje riječi o Hondi, to bolje.
Slažem se dijelomično sa njegovim mišljenjem. Ferrari je tu po snazi, vjerovatno je Mercedes u onom "magic lapu" zericu snažniji,brži ali Ferrari je sustigao Mercedes. Jedino se nebi složio da je Renault tu po snazi. Tu su blizu ali ipak još kojih dvoznamenkastih konja iza spomenutog dvojca.
Najbolji primjer je HAAS. Druga sezona a pariraju Mercedesovim bolidima poput Williamsa i Force Indije. A to nemože doći isključivo od šasije.
Honda je sa druge strane još đipi tu enđn
"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"
According to Red Bull's assessment, the difference between the three engines is between 5 and 7 tenths. "The easiest would be to measure in the qualification. This ensures that everyone gets maximum performance
Odlično za obje strane.
Sauber nema šta izgubiti, može samo dobiti, pgotovo sa finansijske strane.
Honda bi, s druge strane, imala 4 bolida, više informacija....
Koristi su obostrane i višestruke.
Kolega, osim što će Sauber preživjeti (financijski ) drugih pozitivnih strana ovog dogovora nema. Sauberu je bolje da zavrsava trke nego da šrafaju u garaži. A honda ako dosad nema neke "informacije" onda ih neće ni naći. Ako se ovo desi, onda će Sauber skočit doslovno s konja na starog tvrdoglavog puža koji je ionako spor i svako malo stane radi umora (honda)
Odlično za obje strane.
Sauber nema šta izgubiti, može samo dobiti, pgotovo sa finansijske strane.
Honda bi, s druge strane, imala 4 bolida, više informacija....
Koristi su obostrane i višestruke.
Kolega, osim što će Sauber preživjeti (financijski ) drugih pozitivnih strana ovog dogovora nema. Sauberu je bolje da zavrsava trke nego da šrafaju u garaži. A honda ako dosad nema neke "informacije" onda ih neće ni naći. Ako se ovo desi, onda će Sauber skočit doslovno s konja na starog tvrdoglavog puža koji je ionako spor i svako malo stane radi umora (honda)
Nema tu nikakve finansijske koristi za Sauber. Pa neće njima Honda plaćati da im koriste motore. Honda ostaje McLarenov partner, a njima će samo prodavati motore. Druga bi stvar bila da napuste McLaren, a sa Sauberom naprave partnerstvo...
A što se tiče preformansi, valjda će u četvrtoj sezoni, uz dva tima i uz svu pomoć koja se najavljuje (od FIA-e, Mercedesa, Ilmora) doći na neki pristojan nivo. Tome se valjda Sauber nada.
Zašto ne bi bilo finansijske koristi za Sauber, ako bi Hondini motori bili jeftiniji od starih Ferarijevih?
Još ako bi ovi gurali nekog "svog" vozača (japanca,....), eto ga, skoro džabalama.
A Sauberu i da bude "gore" nego što jeste, opet su praktički, na istom.
Na mjestu njihovih odgovornih ljudi, ne bih ni sekunde dvojio da li da uđem (u ovakvoj situaciji u kojoj se nalazi Sauber) sa Hondom u partnerstvo.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Frantic je napisao/la: 29.04.2017., 09:25
Zašto ne bi bilo finansijske koristi za Sauber, ako bi Hondini motori bili jeftiniji od starih Ferarijevih?
Još ako bi ovi gurali nekog "svog" vozača (japanca,....), eto ga, skoro džabalama.
A Sauberu i da bude "gore" nego što jeste, opet su praktički, na istom.
Na mjestu njihovih odgovornih ljudi, ne bih ni sekunde dvojio da li da uđem (u ovakvoj situaciji u kojoj se nalazi Sauber) sa Hondom u partnerstvo.
potpisujem.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.