PulsManager - igra za sezonu 2017.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9688
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
#cavallina
Evo obolila od Alonso sindroma
Evo obolila od Alonso sindroma

Fino Alla Fine
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9688
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Cestitke na bodu
Utekose ovi koji su uboli Sainza prije utrke

Utekose ovi koji su uboli Sainza prije utrke

Fino Alla Fine
-
Carillo
- Karting
- Postovi: 204
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Čestitke natjecateljima SPLIT, HoneyBadger F1 i TMČKIOB na uzimanju Kvyata i Sainza prije utrke. Mislim da ni sami vjerojatno još nisu svjesni koliko su time profitirali. I to vjerojatno zahvaljujući kojem milijunu od nekih bonus igara, jer drugačije ne bi imali love.
U svakom slučaju, osim bodova koji su ih gurnuli na vrh, ovom dvojcu cijena je (očekivano) porasla za 2 odnosno 3 milijuna, što znači da upravo toliko gubimo mi koji ih sad možemo kupiti. Nadao sam se kad je Kvyat odustao da barem njemu neće porasti cijena, kad ono porasla više nego Sainzu
To je ok, realno su njih dva tu negdje, ali jasno je da je to vetmino priznanje vlastite greške u postavci cijena nakon prošle utrke.
Uglavnom, teško je sad išta pametno napraviti za nas ostale. Ako uzmemo Kvyata ili Sainza, bacamo 3 milijuna i ovi koji su ih ranije kupili će puno prije doći do love za još bolje vozače. Druga opcija je čekati i skupljati pare, ali dotad će ovi koji imaju Sainza ili Kvyata skupljati 10 bodova više po utrci, možda i više.
Teška situacija, a falilo mi pišljivih 50 000 da prije utrke kupim Kvyata

U svakom slučaju, osim bodova koji su ih gurnuli na vrh, ovom dvojcu cijena je (očekivano) porasla za 2 odnosno 3 milijuna, što znači da upravo toliko gubimo mi koji ih sad možemo kupiti. Nadao sam se kad je Kvyat odustao da barem njemu neće porasti cijena, kad ono porasla više nego Sainzu

Uglavnom, teško je sad išta pametno napraviti za nas ostale. Ako uzmemo Kvyata ili Sainza, bacamo 3 milijuna i ovi koji su ih ranije kupili će puno prije doći do love za još bolje vozače. Druga opcija je čekati i skupljati pare, ali dotad će ovi koji imaju Sainza ili Kvyata skupljati 10 bodova više po utrci, možda i više.
Teška situacija, a falilo mi pišljivih 50 000 da prije utrke kupim Kvyata


-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Vettel
Ma volim ja vidjet ovakvu situaciju, bez obzira što su mali bodovi. A ne da samo sa motorom osvajam...
[ link do slike ]

[ link do slike ]
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Batalio sam Sainza/Hulka i Hondu za TAG Heuer, i baš gledam nešto, ranije to nisam primjetio, kojom je logikom Red Bull šasija 43 milijuna, a motor koji samo on koriste 38? Nije da se žalim, samo primjećujem 

Obrigado Felipe
- ToUrNiQuET
- Karting
- Postovi: 37
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Vettel, Ferrari
A ja vec se bio ponadao milijoncicu od Palmera...




Ono što te ne ubije, smanji te.. Super Mario
- F12013
- Karting
- Postovi: 69
- S nama već: 9 god 3 mj
Carillo, koliko se žališ, pomislio bi da imaš Hondu za motor...Carillo je napisao/la:Čestitke natjecateljima SPLIT, HoneyBadger F1 i TMČKIOB na uzimanju Kvyata i Sainza prije utrke. Mislim da ni sami vjerojatno još nisu svjesni koliko su time profitirali. I to vjerojatno zahvaljujući kojem milijunu od nekih bonus igara, jer drugačije ne bi imali love.
U svakom slučaju, osim bodova koji su ih gurnuli na vrh, ovom dvojcu cijena je (očekivano) porasla za 2 odnosno 3 milijuna, što znači da upravo toliko gubimo mi koji ih sad možemo kupiti. Nadao sam se kad je Kvyat odustao da barem njemu neće porasti cijena, kad ono porasla više nego SainzuTo je ok, realno su njih dva tu negdje, ali jasno je da je to vetmino priznanje vlastite greške u postavci cijena nakon prošle utrke.
Uglavnom, teško je sad išta pametno napraviti za nas ostale. Ako uzmemo Kvyata ili Sainza, bacamo 3 milijuna i ovi koji su ih ranije kupili će puno prije doći do love za još bolje vozače. Druga opcija je čekati i skupljati pare, ali dotad će ovi koji imaju Sainza ili Kvyata skupljati 10 bodova više po utrci, možda i više.
Teška situacija, a falilo mi pišljivih 50 000 da prije utrke kupim Kvyata![]()

Šuti, još si ti sretan...
A donakle i ja... ali, kako dostić 90 bodova razlike za vodećim...

- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6171
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Jbg, 5 milijuna košta Red Bullov brand. Daš 5 milijona više za isto bodova, ali možeš onda reći da imaš Red BullFelipe je napisao/la:Batalio sam Sainza/Hulka i Hondu za TAG Heuer, i baš gledam nešto, ranije to nisam primjetio, kojom je logikom Red Bull šasija 43 milijuna, a motor koji samo on koriste 38? Nije da se žalim, samo primjećujem

Velik lapsus je to, a zanimljivo je da je toliko trebalo da neko primjeti od nas 400 igrača haha
Ja sam u klincu skroz, da zamjenim Sainza Ericssonom treba mi još 100k da si zamjenim Hondu Renaultom. A Hulka sam zamjenio Strollom da zaradim nešto poslije ovog vikenda, kad on nije ni pola kruga preživio u utrci, a Hulk uze sedmo mjesto u kvalifikacijama ni on sam ne zna kako :S
-
Carillo
- Karting
- Postovi: 204
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Da, već sam pisao o tome, malo glupo. Isto je i za Mercedes i Ferrari, šasije su skuplje od motora. Sve to nikako nema smisla jer će motor uvijek imati najmanje jednako bodova kao šasija, a većinom više. Mislio sam da će se tu promijeniti odnos cijena, ali ništa zasadFelipe je napisao/la:Batalio sam Sainza/Hulka i Hondu za TAG Heuer, i baš gledam nešto, ranije to nisam primjetio, kojom je logikom Red Bull šasija 43 milijuna, a motor koji samo on koriste 38? Nije da se žalim, samo primjećujem

a čuj, 50 tisuća mi falilo a sad 3 milijuna skuplje...što da radim, moram malo kmečatF12013 je napisao/la: Carillo, koliko se žališ, pomislio bi da imaš Hondu za motor...![]()
Šuti, još si ti sretan...
A donakle i ja... ali, kako dostić 90 bodova razlike za vodećim...

- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Za Mercedes i Ferrari nije glupo, oni dobavljaju motore i drugima koji često ulaze u bodove, ali TAG Heuer specifično koristi samo Red Bull.Carillo je napisao/la:Da, već sam pisao o tome, malo glupo. Isto je i za Mercedes i Ferrari, šasije su skuplje od motora. Sve to nikako nema smisla jer će motor uvijek imati najmanje jednako bodova kao šasija, a većinom više. Mislio sam da će se tu promijeniti odnos cijena, ali ništa zasad
Obrigado Felipe
-
senja
- Baniran
- Postovi: 1248
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: Vettel
Evo uspio sam složiti ekipu sa Mercedesovim motorom. I to nelošu. Sauber šasija, vozači Hulk i Stroll. Hulka sam već imao, i Sainza. I prodao sam Sainza, uzeo Strolla. Prodao Renault i uzeo mečku. I ostao mi milion i 80 hiljada. 
Mogao sam prodati i Hulka, a Sainza ostaviti. Tada bi mi ostalo samo 80 hiljada. Ali kontam da će i Hulka morati jednom krenuti.

Mogao sam prodati i Hulka, a Sainza ostaviti. Tada bi mi ostalo samo 80 hiljada. Ali kontam da će i Hulka morati jednom krenuti.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Ne formira se cijena jedna prema drugom, šasija je prestiž i s tim kupovinama će se krenuti tek tamo u zadnjoj trećini sezone. Znam da nije logično da su neki motori jeftiniji od šasije iste ekipe, ali samo s motorima je bilo moguće napraviti simulaciju da netko ustvari nešto i zaradi u igrici. Zamisli obrnuto, da si mogao kupiti šasiju, a da su motori preskupi. Nikad ne bi prikupio toliko novca.Felipe je napisao/la:Kojom je logikom Red Bull šasija 43 milijuna, a motor koji samo on koriste 38? Nije da se žalim, samo primjećujem
Usput, gledam malo stanje u igri i imamo neke koji su se odvojili na vrhu. Odlučili su brzo uložiti lovu i sad su zato profitirali u poretku, ali nekako mi se čini da je bolja ideja pričekati par utrka i skupiti još više love. Naravno, ako ovi ne odmaknu dotad previše...
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6171
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Vetma, iako je sad već gotovo i glupo bi bilo mjenjati pravila, mislim da bi ovaj problem bio puno bolje riješen npr. da motori nose bodove po starom sustavu bodovanja 10-8-6-5-3-2-1, pogotovo u tom slučaju ova razlika u 5mil izmeđi RB šasije i TAG-Hauer motora bi imala itekako smisla, ovako baš i nema. Vozači duple bodove, šasije po ovo sadašnjem sustavu bodovanja, a motori po starom, zašto ne? Mislim da bi to bio savršen omjer za bodovanje određenog područja.avetma je napisao/la:Ne formira se cijena jedna prema drugom, šasija je prestiž i s tim kupovinama će se krenuti tek tamo u zadnjoj trećini sezone. Znam da nije logično da su neki motori jeftiniji od šasije iste ekipe, ali samo s motorima je bilo moguće napraviti simulaciju da netko ustvari nešto i zaradi u igrici. Zamisli obrnuto, da si mogao kupiti šasiju, a da su motori preskupi. Nikad ne bi prikupio toliko novca.Felipe je napisao/la:Kojom je logikom Red Bull šasija 43 milijuna, a motor koji samo on koriste 38? Nije da se žalim, samo primjećujem
Usput, gledam malo stanje u igri i imamo neke koji su se odvojili na vrhu. Odlučili su brzo uložiti lovu i sad su zato profitirali u poretku, ali nekako mi se čini da je bolja ideja pričekati par utrka i skupiti još više love. Naravno, ako ovi ne odmaknu dotad previše...
Po meni je premala razlika između Ferrarijevog i Mercedesovog motora od početka bila, taj omjer nije npr. prilagođen igrici već performansama motora u realnosti, a npr. Stroll je krajnje prilagođen i ljudi koji su bili već s dobrim motorima, a lošim vozačim su na njemu već profitirali. I ja sam sam zaradio na njemu oko 7-8 milijuna, ali on je čista caka da se dođe do novca. Realno, ako regularno završi ispred Masse u idućim utrkama, cijena mu treba skočiti bar za 10mil, što je više već dobra na njemu.
-
Carillo
- Karting
- Postovi: 204
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Vjerojatno će kasnije u sezoni bolja strategija biti čekanje jer će pozicije biti utvrđene i cijene će biti više-manje stabilne. Međutim, kako sam već napisao, ovi koji su sad uspjeli odmaknuti ne da nisu izgubili uloženu lovu, već su vrlo jednostavno zaradili. Oni koju su uzeli Kvyata prije utrke za 23M, da ga ovog časa prodaju i uzmu opet nekog Wehrleina imaju čistu zaradu. Kvyat sad košta 26M, a -10% to je 2.6M. Znači tu je zarada čistih 400 tisuća ne računajući dodatnu lovu i dodatne bodove koje je sam taj Kvyat donio. Znači, dvostruka prednost.avetma je napisao/la: Usput, gledam malo stanje u igri i imamo neke koji su se odvojili na vrhu. Odlučili su brzo uložiti lovu i sad su zato profitirali u poretku, ali nekako mi se čini da je bolja ideja pričekati par utrka i skupiti još više love. Naravno, ako ovi ne odmaknu dotad previše...
-
Carillo
- Karting
- Postovi: 204
- S nama već: 8 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Najbitnijim se, barem sad u početku, pokazuje to špekuliranje kuda će cijene ići. Evo, na mom primjeru: meni sad ne pada napamet uzimati Kvyata ili Sainza (imam love za njih) jer sam u odnosu na ove koji su ih već uzeli u ogromnom novčanom minusu. Već imam manje bodova, a ako ih sad kupim imat ću i manje para. Zato mi je bolje još malo pričekati pa uložiti novac u još nešto bolje. ALI, postoji mogućnost da Sainzu ili Kvyatu nakon iduće utrke opet poraste cijena, npr. na 28 ili 30. A ako se to dogodi, onda neću biti u nikakvom novčanom gubitku jer će to anulirati ovih 10%.
-
mzf1
- F1puls vozački prvak
- Postovi: 370
- S nama već: 10 god 4 mj
Dok kritizirate odnose cijena između pojedinih komponenti ako imate vrimena probajte napraviti vašu verziju, ja san proba i uvjerija se da je to posa za malo više ljudi i puno više vrimena. Tribalo bi izračunati odnos cijene i koristi svih komponenti zasebno, pa s obzirom na šasije i motore prema broju unutar zasebne komponente, pa onda vozač/šasija/motor koji u stvarnosti čine cjelinu pa onda sve ostale vozač/šasija/motor komponente, i tako svaku utrku ispočetka. Naravno sve bi to tribalo uskladiti sa ukupnim početnim budžetom i cijenom za svaki osvojeni bod.
Nelogičnosti u cijenama su bile vidljive već na prvi pogled, ali te nelogičnosti osim što su skoro nemoguće za uskladiti zapravo nisu ni bitne jer za svih vride iste cijene pa je na nama da iskoristimo te slabosti odnosa cijene i koristi i zaradimo na njima.
Jedino što je stvarno bitno za zanimljivost i dinamiku igrice je odnos cijena s budžetom i zaradom a to je po meni ispalo bolje nego što je bilo za očekivati. Čak mi se čini da ćemo u zadnjem dijelu sezone imati toliko para da ćemo moći svaku utrku birati kompletan tim pa će to dosta izgledati ko prošlogodišnje prvenstvo i na kraju bi neko sa priličnim zaostatkom uspiti nadoknaditi ga i uzeti naslov ako bude pogađa pobjednike.
Ante, dobar posa!
Nelogičnosti u cijenama su bile vidljive već na prvi pogled, ali te nelogičnosti osim što su skoro nemoguće za uskladiti zapravo nisu ni bitne jer za svih vride iste cijene pa je na nama da iskoristimo te slabosti odnosa cijene i koristi i zaradimo na njima.
Jedino što je stvarno bitno za zanimljivost i dinamiku igrice je odnos cijena s budžetom i zaradom a to je po meni ispalo bolje nego što je bilo za očekivati. Čak mi se čini da ćemo u zadnjem dijelu sezone imati toliko para da ćemo moći svaku utrku birati kompletan tim pa će to dosta izgledati ko prošlogodišnje prvenstvo i na kraju bi neko sa priličnim zaostatkom uspiti nadoknaditi ga i uzeti naslov ako bude pogađa pobjednike.
Ante, dobar posa!
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
A što misliš kako će izgledati Strollova cijena ako se razbije i u Bahreinu?Vettel-Ferrari je napisao/la:Stroll je krajnje prilagođen i ljudi koji su bili već s dobrim motorima, a lošim vozačim su na njemu već profitirali. I ja sam sam zaradio na njemu oko 7-8 milijuna, ali on je čista caka da se dođe do novca. Realno, ako regularno završi ispred Masse u idućim utrkama, cijena mu treba skočiti bar za 10mil, što je više već dobra na njemu.
