F1 Vijesti

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ferrari je napisao/la:
Slavenowsky je napisao/la:http://en.f1i.com/news/263462-audi-atte ... eting.html

Sto bi se reklo, slegla se malo situacija, pa sad se moze pricati o buducnosti. Samo Audi kakav je blentav, mozda ce u F1 uci sa dizelom kao sto je u WEC-u :)

Kako god da bilo, ova liverya od Sean-a je fantasticna.
Znači nemojmo se čuditi, ako Audi od 2021. počne dominirati kao i Merc ;)
Pa.... vidimo na primjeru nekih da je to vrlo izgledna mogućnost. Progurat će koncept motora s kojim su na ti , a razvili su ga puno prije. Jedino da bi dominirali treba im momčad. Sauber?

Nadam se samo da će neki takvo nešto zaustaviti u startu. Dosta je više pogodovanja interesnim skupinama kako bi netko novi ušao.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7184
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
samo neka maknu mgu-h i fuel flow. okratej isto neka ograniče na nekih 17, 18 k. i povećaju tankove ili vrate nadolijevanje.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Moglo bi ići ovim putem koji spominje @zekohonda. Lako moguće da će maknuti jednu od komponenti, pa možda povećati okretaje itd itd.
Ja ne bih čak isključio i dodavanje još dva cilindra. Modernija V8-ica sa ERS-om, why not?

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne vjerujem da Hibridni sustav neće ostati. Jednostavno u to je već uloženo previše i to je ipak nekakva budućnost jel.
Što se tiče 17-18 okretaja to automatski znači opet veću potrošnju goriva, manja trajnost jednog motora i sve ostalo...a vraćanje nadoljevanja mislim da nije opcija.
Timovi su zadovoljni bez nadoljevanja i nitko se ne zamjera na to...a i skupo je.

V8 Turbo je moguć skupa sa hibridom. Ili V6 Twin Turbo.
V8 na nekih 15 tisuća okretaja max.

Mislim da će se vrtiti oko toga .

A možda Audi počne lobirati za V6 dizel :rofl:
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: Vettel
I ja sam za nadolijevanje goriva. Nikad mi neće biti jasno šta je to toliko skupo u tome? Kada imaš hrpu trkaćih serija, i onih sa običnim autima, gdje se nadolijeva gorivo. Kako onda može biti skupo F1 timovima, gdje svaki može kupiti kompletno neko manje prvenstvo.
Ukidanje protoka i pojačavanje obrtaja bi vjerovatno dovelo do kraćeg trajanja motora. Teško da bi izdržali sezonu sa 4. Ali ako bi barem vratili nadolijevanje, pa da možemo vidjeti u sred utrke vremena bliža kvalifikacijskim, ja bih bio zadovoljan. Ali teško. Ne znam zašto, ali mislim da niko od tih glavonja ni ne razmišlja o tome.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7184
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
ma, imali smo v8 atmosferce hibride koji su se vrtili do 18 k bili, jeftini, dosta izjednačeni i trebali su trajat barem 3 vikenda, možda i nešto više kasnije. znam da su 2009. trebali 3 vikenda izdržat.
sputiš okretaje na 16-17 k i mogli bi trajat 4-5 vikenada.
staviš turbo i možeš sa 14-15 k da traju pun k.
kers ostaviš da možeš reklamirat 'hybrid' i to je to.
i tako je cowell iz merca reko kako je mgu-h u običnim autima nepotreban jerbo da bi bio koristan se konstantno mora vozit punim gasom.
u wec-u mgu-h ima jedino porsche. toyota, te rahmetli auti i nissan ga nisu imali.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
senja je napisao/la:I ja sam za nadolijevanje goriva. Nikad mi neće biti jasno šta je to toliko skupo u tome? Kada imaš hrpu trkaćih serija, i onih sa običnim autima, gdje se nadolijeva gorivo. Kako onda može biti skupo F1 timovima, gdje svaki može kupiti kompletno neko manje prvenstvo.
Ukidanje protoka i pojačavanje obrtaja bi vjerovatno dovelo do kraćeg trajanja motora. Teško da bi izdržali sezonu sa 4. Ali ako bi barem vratili nadolijevanje, pa da možemo vidjeti u sred utrke vremena bliža kvalifikacijskim, ja bih bio zadovoljan. Ali teško. Ne znam zašto, ali mislim da niko od tih glavonja ni ne razmišlja o tome.
Nadolijevanje je također opasno...jednostavno nema nikakve potrebe za tim.
Ništa se ne dobije...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: Vettel
Ali bez MGU-H nema ni ERS-a više, bar ne sa 160KS. Bilo bi manje. KERS je bio još slabiji "električni turbo". Kod ovih motora ERS je ključan u postizanju 900+KS. I to je stalna snaga. KERS je bio samo 6 sekundi čini mi se.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7184
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
u f1 trenutno hibridi razvijaju energiju od 2 mj. u wec-u toyota bez mgu-h razvija 8 mj.
promijeništ pravila i hibridna snaga se lako poveća ili se nadoknadi izgubljena zbog micanja mgu-h.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
zekohonda je napisao/la:u f1 trenutno hibridi razvijaju energiju od 2 mj. u wec-u toyota bez mgu-h razvija 8 mj.
promijeništ pravila i hibridna snaga se lako poveća ili se nadoknadi izgubljena zbog micanja mgu-h.
4MJ je dozvoljeno po krugu potrošiti, a 2MJ je dozvoljeno "vraćati" u bateriju po krugu.
To je iz 2014., a Merc i Ferrari su sigurno još učinkovitiji po tom pitanju.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7184
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
4 mj znači? opa, napredak! :P
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
zekohonda je napisao/la:4 mj znači? opa, napredak! :P
Da to je količina koju mogu potrošiti po krugu, ali mogu samo vratiti 2MJ energije po krugu.
Zato i nekad čujemo na TR-u kako skupljaju energiju 2-3 kruga da obave pretjecanje da dobiju max snagu jer ne mogu vratiti svih 4MJ u jednom krugu.
Opet to ovisi od proizvođača PU ipak.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1080
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Ferrari je napisao/la:
zekohonda je napisao/la:u f1 trenutno hibridi razvijaju energiju od 2 mj. u wec-u toyota bez mgu-h razvija 8 mj.
promijeništ pravila i hibridna snaga se lako poveća ili se nadoknadi izgubljena zbog micanja mgu-h.
4MJ je dozvoljeno po krugu potrošiti, a 2MJ je dozvoljeno "vraćati" u bateriju po krugu.
To je iz 2014., a Merc i Ferrari su sigurno još učinkovitiji po tom pitanju.
4 Mj je za kvalifikacije....a na samu utrku moze se koristiti 2 Mj po krugu

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
gjoko-mkd je napisao/la:
Ferrari je napisao/la:
zekohonda je napisao/la:u f1 trenutno hibridi razvijaju energiju od 2 mj. u wec-u toyota bez mgu-h razvija 8 mj.
promijeništ pravila i hibridna snaga se lako poveća ili se nadoknadi izgubljena zbog micanja mgu-h.
4MJ je dozvoljeno po krugu potrošiti, a 2MJ je dozvoljeno "vraćati" u bateriju po krugu.
To je iz 2014., a Merc i Ferrari su sigurno još učinkovitiji po tom pitanju.
4 Mj je za kvalifikacije....a na samu utrku moze se koristiti 2 Mj po krugu
Odakle ti to? :shock:
Mogu koristiti koliko žele u utrci...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7184
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
space na temi mcl je spomenuo illiena. ovdje se spominje još coswhorth i anonimni japanski proizvođač - to jedino može bit toyota, da se mene pita.
http://motorsport.nextgen-auto.com/Mari ... 15154.html
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Crankshaft
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 224
S nama već: 9 god
Navija za: Alonso, Renault
senja je napisao/la:Ali bez MGU-H nema ni ERS-a više, bar ne sa 160KS. Bilo bi manje. KERS je bio još slabiji "električni turbo". Kod ovih motora ERS je ključan u postizanju 900+KS. I to je stalna snaga. KERS je bio samo 6 sekundi čini mi se.
Mislim da nije stalna (barem u teoriji), jer je trajanje pomoći iz MGU-K ograničeno na 33 sekunde. Međutim, maksimalna snaga je dostupna samo u trenutku kada je papučica gasa pritisnuta u pod (ICE), ili ne nužno to, već i kada on radi pod punim opterećenjem, i kada motor dosegne određeni raspon okretaja (što je opet rjeđe jer se koriste 8-stupanjski mjenjači). Kada u cijelu računicu još dodate i pomoć MGU-K od 160 konja, a da prijenos tolike snage na podlogu bude učinkovit (ovi motori imaju puno veći okretni moment), može se zaključiti da nema puno trenutaka u utrci kada se može iskoristiti puna snaga od oko 1000 konja, barem ne toliko puno kao što mi mislimo. Zato inženjeri ERS programiraju tako da na dijeliće sekunde (svakih recimo par sekundi, i ovisno o stazi, nije svuda isto, nije svaka staza jednako duga, ne troši se na svakoj stazi jednako goriva itd itd) izbacuje i tih 160 konja, zbog čega kad se sve pogleda u praksi imaš dojam da je pomoć ERS-a stalna, odnosno, da je maksimalna snaga pogonske jedinice koja se može prenijeti na podlogu uvijek na raspolaganju.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7184
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
znaju ameri kako privuć mlađ publiku.
http://www.racer.com/f1/item/139199-jus ... gp-at-cota
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

DaveGilmour
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1324
S nama već: 9 god 4 mj
Navija za: Sve driven by Verstappen
Lokacija: Zagreb

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7780
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Ross Brawn, Formula 1’s new managing director of motor sports, is assembling an aero team to investigate how to improve the racing.

https://wtf1.com/post/brawn-assembling- ... to-racing/
slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18313
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡