Q:Nonetheless, rule changes are already being discussed, including the dire need for cheaper, simpler and louder engines to satisfy the trackside spectators. But Todt insists F1 is actually in good health.
Todt:
"Your question implies that we are talking about a dying sport," he said. "The organiser in Melbourne sold 300,000 tickets, where last year it was only 220,000. The media centre is also full, so there is no crisis here. Why do we always see only the negative? Let a few races pass and then we can make a judgement." (GMM)
Prvi puta da se slažem sa njim
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ma nisam ja to mislio u negativnom kontekstu za Todta, slažem se i ja na njima je donošenje pravila jer sam se i ja malo začudio kad su krenuli s nekim odlukama i mišljenjima kao da je samo do njih.
Nevezano za F1, ali jedan zanimljiv i sličan problem se događa i u MotoGP-u u vezi pada gledanosti sporta na TV-u.
Naime prva utrka nove MotoGP sezone je u Španjolskoj imala gledanost od 578,000 ljudi na Movistar televiziji (nešto kao Sky u UK) dok je 2013. kada je zadnji puta u Španjolskoj prva utrka sezone bila na besplatnoj televiziji imala gledanost od 4,511,000 ljudi.
Pad o 4 milijuna ljudi u 4 godine sve zbog nedostupne televizije svima u zemlji iako imaju 10 šampiona u 5 godina kroz 3 klase (Moto3, Moto2 i MotoGP)
Čisto ovako zanimljivost, jer se slična stvar dogodila i sa F1 u primjerice Britaniji. Doduše UK još uvijek ima 10 besplatnih utrka na Channel 4 programu kao i sažetke koje imaju gledanost od 2 milijuna ljudi.
@Zeko
E sad problem je što ne znamo nikakve podatke sa MotoGP Videopass streaming usluge. Koliko ljudi to koristi?
Jer oni barem imaju opciju streaming usluge za 140 eura godišnje ili 12 eura mjesečno što uopće nije puno s obzirom da dobiješ sve utrke iz sve tri serije, sve utrke od 1992. do danas, intervjue, specijale i ostalo.
To je ono što nama treba od F1...ja bi rado platio i imao takav sadržaj.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Sto bi se reklo, slegla se malo situacija, pa sad se moze pricati o buducnosti. Samo Audi kakav je blentav, mozda ce u F1 uci sa dizelom kao sto je u WEC-u
Kako god da bilo, ova liverya od Sean-a je fantasticna.
vw grupa prezire bernieja, sad kad njega nema malo je lakše.
ja sam mislio da ih dieselgate dotuko, ali eto...pozitivna stvar u svakom slučaju, došli oni u f1 2022. ili kasnije. s dieselom ili benz.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Sto kaze Zeko lako se to da promjeniti, Audi ako udje ozbiljno u svu ovu pricu, eto odmah i BMW-a, mozda Alfe. Posto ce i dalje akcenat voditi hibridna tehnologija (koja je btw koliko toliko napredovala i koja ce jos bolje - nadam se napredovati za koju godinu), treba privuci i druge proizvodjace, a imati Audi je bingo za F1, ko zna jos koju ekipu..
Trenutacno mislim do novog pravilnika ili nove ere, nece niko ulaziti u F1, jer je jos klimavo, Honda to najbolje pokazuje, zato treba nekih alternativa.
@slav
slažem se da neće niko dolazit do novog pravilinika.
a što se tiče audija, ipak mislim da će ako budu došli imat benzinca, jer se žele 'distancirat' od dizela.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Sto bi se reklo, slegla se malo situacija, pa sad se moze pricati o buducnosti. Samo Audi kakav je blentav, mozda ce u F1 uci sa dizelom kao sto je u WEC-u
Kako god da bilo, ova liverya od Sean-a je fantasticna.
Dobro/lijepo izgleda
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
zekohonda je napisao/la:@slav
slažem se da neće niko dolazit do novog pravilinika.
a što se tiče audija, ipak mislim da će ako budu došli imat benzinca, jer se žele 'distancirat' od dizela.
Ma logicno, ovo sam vise onako rekao, da mozda budu blesavi pa udju sa dizelasom
Malo je tuzna cinjenica da ce tek za 3 godine Audi (mozda) uci u F1. Nikom se sada ne zuri, jer ova hibridna era je jos klimava. Vjerujem da su svima hibridi pozeljni, ali bezglavan ulazak u F1, je uzasno skup i rizican projekat.
Samo se nadam da nece smanjiti jos vise zapreminu motora, jer se previse auto-moto industrija podvlaci pod kozu F1.
"F1 is the flagship of the motor sport industry, and it must be in line with the technological developments of the industry.
"On the other hand it must be a balance to keep it sustainable. The machines today are too sophisticated," said Todt.
Možda su današnji motori bili previše za 2014. godinu, jer su bili nešto novo. I normalno takvo nešto napraviti je bilo preskupo. Ali za nove mašine koje trebaju doći, mislim da će biti samo neke modifikacije na ove. Sad su već uhodane, nema više ništa nepoznato u tom konceptu. Pa bi prelazak na nešto potpuno novo bilo još skuplje. A da bude vrh tehnologije, kako Todt kaže. Mislim da će ih samo malo modificirati, da bi možda dobili bolji zvuk. Ili tako nešto.
Sto bi se reklo, slegla se malo situacija, pa sad se moze pricati o buducnosti. Samo Audi kakav je blentav, mozda ce u F1 uci sa dizelom kao sto je u WEC-u
Kako god da bilo, ova liverya od Sean-a je fantasticna.
Znači nemojmo se čuditi, ako Audi od 2021. počne dominirati kao i Merc
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ah sve je moguce, svabo je to, al eto sad je Ferrari dobar posao odradio i ko zna da su hibridi na V10 motorima, mozda bi Ferrari bio neprikosnoven, al takvo sto FIA ne zeli da cuje.
Treba samo boga moliti da ne uvedu V4 motore, a na sve ostalo smo se vec navikli
V4 je bezveze konfiguracija.
Ne znam da li to iko koristi ili je koristio u prošlosti (mislim na obična auta).
Ako budu uvodili 4-cilindraše, biće redni.
Već smo ih i imali, prije 30 i kusur godina.
A bilo ih je i 50-ih i početkom 60-ih godina.
Pa jbte, najjači motor ikad u F1 je bio BMW redni 4-cilindraš.
Nadamo se da ih ipak neće uvoditi.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Porsche u WEC-u koristi V4 Hybrid
Samo ne vjerujem da cemo to dobiti u F1...mislim da je najrealnija mogucnost 2.0L V8 Turbo Hybrid ili V6 twin turbo sa Hybridom koji bi dao bolji zvuk.
Jer imam osjecaj da se primarno raspravlja o tome da se poboljša zvuk motora.
V10 sigurno neće doći.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari